Tietokone jää jumiin Windows XP:n lataukseen.

tonik

Aamulla yritin saada konetta päälle. Aukes tosiaan siihen saakka kunnes tuli Windows XP latausikkuna näkyviin.. Ja siihen se sitten jäi jumittamaan, eikä eteenpäin mennyt.

Resetoin konetta sitten aikani ihmeteltyä, ja päätin mennä vikasietotilan kautta järjestelmän palauttamiseen. Se meni ihan ok, kone teki palauttamisen, sammutti ittensä ja käynnisti uudelleen.. No ylläri ylläri kun tuli taas tää windows XP:n latausikkuna näkyviin niin siihen jäi jumiin.. Eikä eteenpäin mennyt..

Olisko kellään mitään hajua millä sais taas koneen hyrräämään kunnolla ku ei tosiaan järjestelmän palauttaminenkaan auttanut..

13

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windowsisi.on.vinossa

      Kone alkaa toimimaan moitteettomasti kun vaihtaa Windowsin johonkin linuxiin.

      • hyvä mutta

        sitten ei koneella tee mitään kun ei ohjelmat toimi eikä pelitkään.No koristeena voisi olla kiva tämä olematon linux tyhjätaskujen ilmais "käyttis"


      • ...
        hyvä mutta kirjoitti:

        sitten ei koneella tee mitään kun ei ohjelmat toimi eikä pelitkään.No koristeena voisi olla kiva tämä olematon linux tyhjätaskujen ilmais "käyttis"

        Monet eurooppalaiset kaupungit, Disney, ja mm. New Yorkin pörssi ovat vaihtaneet linuxiin ja tuskin niidenkään koneet koristeina ovat tai muutenkaan ovat ihan tyhjätaskuista porukkaa...


      • päätellen
        hyvä mutta kirjoitti:

        sitten ei koneella tee mitään kun ei ohjelmat toimi eikä pelitkään.No koristeena voisi olla kiva tämä olematon linux tyhjätaskujen ilmais "käyttis"

        olet pelaamista ja masturbointia ahkerasti harrastava teinipoika. Jos sinäkin keskittyisit pelien sijasta koulunkäyntiin, ehkäpä oppisit joku päivä vielä kirjoittamaan ymmärrettävää suomen kieltäkin.


      • linkku-urpot ainakii

        vieläkii kaite nii luulee reppanat, mutta kuule hei sie linkku-urpo, ei siitää ainaa nii luotettavasten vuotavasta ja jumittavasta linkkuran-reuhkasta iha oikiasten käyttikseksi kuiteskaa taida vieläkää olla nii tosi halvalla, xp sp3 siis pelittää edelleen luotettavasten netin sellailussa mokkulalla, se linkkura on enempi niiku semmottii tosi halpa lähinnä niillen vieläkii vissii iha rahattomillen linkku-urpon reppanoillen sopiva sekunda-käyttis rypistys jolla tavalline ihmine ei tee juurikaa mittää, tietoturvasta varsinkaa ei siinää tosi halvassa sekunda-tekeleessä vielää juuri tietovakaa :

        http://www.digitoday.fi/tietoturva/2013/10/09/google-uskallatko-tarttua-android-haitakeongelmaan/201314027/66

        Androidin haittaohjelmaongelma ei ole varsinainen salaisuus. Trend Micron mukaan maailman suosituimmalle mobiilikäyttöjärjestelmälle löytyy miljoona haitaketta. F-Securen mukaan edes Googlen oma Play -latauskauppa ei ole enää luotettava.

        missä linkkura siellä ainaa siis ainakii jonkuunlaine tosi hankala tietoturvaongelma vai kui linkku-urpot ?


    • kokeilla tuota

      XP:n korjaus asennusta

      • ewe4

        miten sellainen xp korjaus tehdään.
        Minulla on sellainen ogelma, että kone pysähtyy välillä useinkin. ei auta painaa ctrl alt del. mikkään ei auta kun virran katkasu. mitä mä teen mikä on vikana. sitten tulee virheraportti siinä sanotaan englanniksi että jokin device driver on jotain en oikein ymmärrä. kone on aika uusi fujitsu amilo kannettava.


    • xyz

      Käynnistä XP-CD:llä recovery consoleen ja tee checkdiski.

      • tonik

        Kun tuli tuo kone pari vuotta sitten ostettua valmiina pakettina, niin eipä tullu mukana xp:n cd levyä.. Kaipa tää firma haluu et pistän sen niille huoltoon että saavat lisää rahaa..


      • Jos kerran
        tonik kirjoitti:

        Kun tuli tuo kone pari vuotta sitten ostettua valmiina pakettina, niin eipä tullu mukana xp:n cd levyä.. Kaipa tää firma haluu et pistän sen niille huoltoon että saavat lisää rahaa..

        koneesi uutena ostit. Muuten olet 2 vee sitten kusetettu.


    • Lezu

      Mulla on sama ongelma.

    • Check this out:.

      .

      käynnistyksessä painele F8:ia kunnes tulee se vikasietotilan valikko

      Siellä pitäisi olla kohta "avaa viimeksi toimineilla asetuksilla" tms. en muista tarkasti sanamuotoa

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe