miltä tuntui?
Minä kun otin heroa,
niin kaverin puheet
tuli kolmiulotteisina
kirjaimina suusta.
ootko kokeillut huumeita
15
1305
Vastaukset
- ..
Olen kokeillut ja jäänyt koukkuun. en suosittele.
- Skorpioni-Unikko-Assi Passi
Huumetta kokeilin pari kertaa ollessani 6-vuotias.
Seuraavan kerran ollessani 22-vuotias.
Sen jälkeen ei mielitekoa ole ollut.- narkkari
Olen (kokeillut) useitakin kertoja, ja en suosittele kenellekkään! koukkuun en ole jäänyt, mutta katumaan tulen koko loppuelämäni. Pilasin vielä läheisen ihmisen elämän kokeiluillani!
- Skorpioni-Unikko-Assi Passi
narkkari kirjoitti:
Olen (kokeillut) useitakin kertoja, ja en suosittele kenellekkään! koukkuun en ole jäänyt, mutta katumaan tulen koko loppuelämäni. Pilasin vielä läheisen ihmisen elämän kokeiluillani!
Olet jäänyt kokeiluasteelle.
Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa,
tiedän sen.
Miten läheisesi reagoi? Miten hänen elämänsä sitten meni? Lopullisesti(ko)?
- Mää
En oo kokeillut, on nähnyt tarpeeks idiootiks käytön jälkeen muuttuneita.
- Lomax
En ole kokeillu, enkä tuu kokeilemaankaan. Mulla oli yks puolituttu, joka LSD-huuruissa kuoli hyppäämällä kerrostalon kuudennen kerroksen parvekkeelta.
- curry
en ole vielä kokeillut mitään. paitsi että olen pilveä (ei minun mielestäni huume) poltannut.
haluaisin kyllä kokeilla ja teenkin jos saan tilaisuuden:- hörhelö
Haluat kokeilla? Miksi? Pitkää ikää vaan sulle!! Aina se ei kyllä jää kokeiluksi, eikö meillä näitä hörhöjä ole jo tarpeeksi täällä.
- Hullu
Hullu HULLU hullu HULLU HULLU..........
Äärettömän Hullu olet, jos menet kokeilemaan!
- rose
Kokeilunhaluisena otin vastaan nuorempana merkin joka laitettiin kielen alle, sain myöhemmin vasta tietää että oli LSD:tä, onneksi ei käynyt pahemmin. Hasista tulee joskus polteltua, harvemmin kuitenkaan.
- Syysneiti
En ole kokeillut mutta tunnen monia lähipiirissänikin jotka ovat kokeilleet..
pisimpään huumeita käyttäneet (about 9 v) ovat pieni joukko tutuissa
joista viimeisen 3 v aikana on kuollut 5 henkilöä.
Yhtä odotetaan kuolevaksi millä hetkellä tahansa
Yksi "selvisi" irti 4 v taistelun jälkeen..
mutta sivusta seuranneena en todellakaan kadehdi näitä
jotka joskus kaveripiirin ja uhmaamisen huumassa kokeilivat
pilveä ja siirtyivät nappeihin...
että tälläistä... - tytteli84
kokeilin pilvee, eli maria.. ekaksi tuntui siltä että se ei vaikuta.. sitten rupes olo olemaan kuin vähän hiprakas.. sitten rupesin näkee vähän harhoja.. ja lopux räkätin sikana.. ja puhuin ihan hölmöjä.. jalat painoi kun lyijy..en pystynyt liki kävelemään.. sitten kun vaikutus meni ohi.. heräsin seuraavan aamuna en muistanut liki mitään.. ja myöhemmin en muistanut enää tapahtumia liki ollenkaan...
- Wilma
En ole...
Ikävä myöntää että:
Minä kuulin itse ensi kertaa edes huumeista yläasteelle mentyäni...
Pikkuveljeni kertoi että, eka kertaa hänelle oli tarjottu huumeita yläasteelle mentäessä...
Näin se maailma muuttuu Eskoseni...*hymy*
Olen pystynyt kieltäytymään huumeista aina kun olen joutunut tekemisiin niiden kanssa... Ehkä paras esimerkki siitä, miten lähellä huumeet ovat elämääni olleet... Tuleva mieheni oli (!) entinen huumeitten orja... Hän muistaa aina kiittää minua siitä että pelastin hänet... Hän ei olisi kuulemma yksin selvinnyt...*hymy*- OnnenEnkeli
Olen kokeillut.
Siis narkkari(ko), montako %?
- ulrika
19v. kokeilin aika monta kertaa, ihailin hippikulttuuria! ...romanttinen kuva heistä, olispa joku vaan kertonu ett ne ei ole muuta ku pilviveikkoja niin olisin säästyny niiltäki kokeiluilta. onneksi kumminki en jääny kiinni niihin, joka kerta sain kovia "hallusinaatioita".kerran istuin sängyn päällä enkä uskaltanu liikauttaa sormeekaan, istuin siinä monta tuntia!!! kerran söin leipää, ajattelin syödä niin paljon että halkeen!. kotiin kun kävelin niin sain hokee ääneen koko ajan että kävele kotiin, äläkä merelle päin. veneellä kun olin ajelees näiden "ihanien" hippejen kans , olisin hypänny veteen jollei kaveri ois pitäny kiinni, luulin ett kaverit raiskaa mutt!!!!!!!!!tämä henkilö pelasti ilmeisesti henkeni!! tänään kun näen "hipin " tai vastaavan niin tiedän että hän on vain "paskanen kulkija".........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009