ootko kokeillut huumeita

ootko kokeillut

miltä tuntui?
Minä kun otin heroa,
niin kaverin puheet
tuli kolmiulotteisina
kirjaimina suusta.

15

1292

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

      Olen kokeillut ja jäänyt koukkuun. en suosittele.

    • Skorpioni-Unikko-Assi Passi

      Huumetta kokeilin pari kertaa ollessani 6-vuotias.

      Seuraavan kerran ollessani 22-vuotias.

      Sen jälkeen ei mielitekoa ole ollut.

      • narkkari

        Olen (kokeillut) useitakin kertoja, ja en suosittele kenellekkään! koukkuun en ole jäänyt, mutta katumaan tulen koko loppuelämäni. Pilasin vielä läheisen ihmisen elämän kokeiluillani!


      • Skorpioni-Unikko-Assi Passi
        narkkari kirjoitti:

        Olen (kokeillut) useitakin kertoja, ja en suosittele kenellekkään! koukkuun en ole jäänyt, mutta katumaan tulen koko loppuelämäni. Pilasin vielä läheisen ihmisen elämän kokeiluillani!

        Olet jäänyt kokeiluasteelle.

        Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa,
        tiedän sen.

        Miten läheisesi reagoi? Miten hänen elämänsä sitten meni? Lopullisesti(ko)?


    • Mää

      En oo kokeillut, on nähnyt tarpeeks idiootiks käytön jälkeen muuttuneita.

    • Lomax

      En ole kokeillu, enkä tuu kokeilemaankaan. Mulla oli yks puolituttu, joka LSD-huuruissa kuoli hyppäämällä kerrostalon kuudennen kerroksen parvekkeelta.

    • curry

      en ole vielä kokeillut mitään. paitsi että olen pilveä (ei minun mielestäni huume) poltannut.
      haluaisin kyllä kokeilla ja teenkin jos saan tilaisuuden:

      • hörhelö

        Haluat kokeilla? Miksi? Pitkää ikää vaan sulle!! Aina se ei kyllä jää kokeiluksi, eikö meillä näitä hörhöjä ole jo tarpeeksi täällä.


      • Hullu

        Hullu HULLU hullu HULLU HULLU..........
        Äärettömän Hullu olet, jos menet kokeilemaan!


    • rose

      Kokeilunhaluisena otin vastaan nuorempana merkin joka laitettiin kielen alle, sain myöhemmin vasta tietää että oli LSD:tä, onneksi ei käynyt pahemmin. Hasista tulee joskus polteltua, harvemmin kuitenkaan.

    • Syysneiti

      En ole kokeillut mutta tunnen monia lähipiirissänikin jotka ovat kokeilleet..

      pisimpään huumeita käyttäneet (about 9 v) ovat pieni joukko tutuissa
      joista viimeisen 3 v aikana on kuollut 5 henkilöä.

      Yhtä odotetaan kuolevaksi millä hetkellä tahansa

      Yksi "selvisi" irti 4 v taistelun jälkeen..

      mutta sivusta seuranneena en todellakaan kadehdi näitä
      jotka joskus kaveripiirin ja uhmaamisen huumassa kokeilivat
      pilveä ja siirtyivät nappeihin...

      että tälläistä...

    • tytteli84

      kokeilin pilvee, eli maria.. ekaksi tuntui siltä että se ei vaikuta.. sitten rupes olo olemaan kuin vähän hiprakas.. sitten rupesin näkee vähän harhoja.. ja lopux räkätin sikana.. ja puhuin ihan hölmöjä.. jalat painoi kun lyijy..en pystynyt liki kävelemään.. sitten kun vaikutus meni ohi.. heräsin seuraavan aamuna en muistanut liki mitään.. ja myöhemmin en muistanut enää tapahtumia liki ollenkaan...

    • Wilma

      En ole...

      Ikävä myöntää että:

      Minä kuulin itse ensi kertaa edes huumeista yläasteelle mentyäni...

      Pikkuveljeni kertoi että, eka kertaa hänelle oli tarjottu huumeita yläasteelle mentäessä...


      Näin se maailma muuttuu Eskoseni...*hymy*

      Olen pystynyt kieltäytymään huumeista aina kun olen joutunut tekemisiin niiden kanssa... Ehkä paras esimerkki siitä, miten lähellä huumeet ovat elämääni olleet... Tuleva mieheni oli (!) entinen huumeitten orja... Hän muistaa aina kiittää minua siitä että pelastin hänet... Hän ei olisi kuulemma yksin selvinnyt...*hymy*

      • OnnenEnkeli

        Olen kokeillut.
        Siis narkkari(ko), montako %?


    • ulrika

      19v. kokeilin aika monta kertaa, ihailin hippikulttuuria! ...romanttinen kuva heistä, olispa joku vaan kertonu ett ne ei ole muuta ku pilviveikkoja niin olisin säästyny niiltäki kokeiluilta. onneksi kumminki en jääny kiinni niihin, joka kerta sain kovia "hallusinaatioita".kerran istuin sängyn päällä enkä uskaltanu liikauttaa sormeekaan, istuin siinä monta tuntia!!! kerran söin leipää, ajattelin syödä niin paljon että halkeen!. kotiin kun kävelin niin sain hokee ääneen koko ajan että kävele kotiin, äläkä merelle päin. veneellä kun olin ajelees näiden "ihanien" hippejen kans , olisin hypänny veteen jollei kaveri ois pitäny kiinni, luulin ett kaverit raiskaa mutt!!!!!!!!!tämä henkilö pelasti ilmeisesti henkeni!! tänään kun näen "hipin " tai vastaavan niin tiedän että hän on vain "paskanen kulkija".........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe