muslimeja ei saa loukata, mutta kristittyjä saa?
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Blairin Jumala-puheet hämmensivät brittejä/1135219022114
miksi
7
339
Vastaukset
- Mi-yes
Riippuu nakokulmasta.
Muslimejakin saa loukata. Ja joskus kristittyja ei saa loukata.
Ja monet kristitythan pitivat sita pahana etta muslimien uskontoa loukattiin. Oma lehma ojassa, tietenkin.
PS Linkkia en lukenutuskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"- Hertha
epikuros kirjoitti:
uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.
Hertha kirjoitti:
Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.
olkoon vakaumus uskonnollisesti mitä tahaansa, jos siitä ei tehdä dogmmia ja demagogiaa.
aika erikoinen juttu oli (on)Pietarissa, ateismin museo.- Mi-yes
epikuros kirjoitti:
uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.
Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?
Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.
Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.
Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?
Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.
PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee! - Mi-yes
Mi-yes kirjoitti:
On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.
Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?
Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.
Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.
Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?
Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.
PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee!...hieman meni hataiseksi, mutta tuo japskien bordellipeli oli Shanghaissa. Sattuipa viela toisen maailmansodan vuosipaivalle.
- Mi-yes
Hertha kirjoitti:
Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.
Lopettaisit jo sen femakoinnin ja vapaudu.
Ihan tosi. H.
*Kansan parhaaksi*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368