miksi

aatos

7

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mi-yes

      Riippuu nakokulmasta.

      Muslimejakin saa loukata. Ja joskus kristittyja ei saa loukata.

      Ja monet kristitythan pitivat sita pahana etta muslimien uskontoa loukattiin. Oma lehma ojassa, tietenkin.

      PS Linkkia en lukenut

      • uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
        Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"


      • Hertha
        epikuros kirjoitti:

        uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
        Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"

        Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.


      • Hertha kirjoitti:

        Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.

        olkoon vakaumus uskonnollisesti mitä tahaansa, jos siitä ei tehdä dogmmia ja demagogiaa.
        aika erikoinen juttu oli (on)Pietarissa, ateismin museo.


      • Mi-yes
        epikuros kirjoitti:

        uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
        Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"

        On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.

        Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?

        Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.

        Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.

        Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?

        Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.

        PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee!


      • Mi-yes
        Mi-yes kirjoitti:

        On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.

        Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?

        Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.

        Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.

        Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?

        Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.

        PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee!

        ...hieman meni hataiseksi, mutta tuo japskien bordellipeli oli Shanghaissa. Sattuipa viela toisen maailmansodan vuosipaivalle.


      • Mi-yes
        Hertha kirjoitti:

        Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.

        Lopettaisit jo sen femakoinnin ja vapaudu.

        Ihan tosi. H.

        *Kansan parhaaksi*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe