Salkkarit ei ole totta ?

Pihlis-naapuri

Mun kaveri väittää kivenkovaa, että Salkkarit on joku näytelmä, ettei se muka oo totta.
Mä oon nähny ne ihmiset ja sen talon oikeasti. Se on niinku realityy tai dokkari, eiks olekkin ?
Eihän tollaista vois ikinä tehdä niinku teatterii. Sitäpaitsi jos se ei oo totta, nii miten se voi jatkuu noi kauan, kertokaa epäiliät !

22

2339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosii nainen

tietenkin se on totta. sano sille kaverilles pahasti jotta tajuaa.
      ps. mä oon nähny niit ihmisiä livenä, et ei ne oo mitään piirrettyi!

• Kiki

Ne tyypit huomais jos kokoajan kämpässä pyörisi kauhia määrä kameroita ja valoja.

Ja esimerkiksi sauna ja kentaturi on sama paikka, eli kentaurusita voi kävellä suoraan saunaan, eli siin välissä ei oo ees seinää!

• eikä muuksi muutu

Hommaa äkkiä se kaveris hoitoon. Hänellä on pahoja harhoja, jotka vaatii kunnon lääkityksen.

• mä?!

salkkarit ei oo totta ettekö muka tienneet?!

• ---------

Totta kai Salkkarit on tosi-teeveetä. Mitä järkee tommosta ois käsikirjottaa...? Eikä kukaan osaiskaan, ei fiktio voi päästä noin lähelle todellisuutta.

• TV-draamaa se vain on

Jos katsot lopputekstit niin näet näyttelijöiden roolinimet ja oikeat siviilinimet. Lopussa on myös käsikirjoittajien tiedot. Ismo ei ole talkkari Hesassa vaan tamperelainen näyttelijä. Sarjat Kauniit ja Rohkeat sekä Emmerdale ovat täysin fiktiivisiä vaikka molempia on kirjoitettu 15-20 vuotta... Et kai vaan kuulunut niihin jotka vei kukkia "Kentsun onnettomuuspaikalle"??????

• walte

siis mitä? en oo koskaan kattonu salkkareita ihan ihan loppuun asti. aina sillon ku se kuva jähmettyy nii oon kääntäny muulle kanavalle. mut voihan se silti olla ihan totta sillä jos siihen on vaikka laitettu "salanimet"..ei sitä koskaan tiedä

• hahahha

Olet kyllä päivän vitsi. Ei hele, et voi olla niin tyhmä että luulet salkkaria tosi ohjelmaksi??Eihän sunkaan elämää kuvata noin paljoa ja sitä paitsi noille ohjelman hemmoille on jo tapahtunu niin paljo että ne olis tullu hulluiks kuten elina jolle esim. mies kuoli,keskenmeno,raiskattu, isä ei ookkaan keneksi on luullu.

• täh häh

mitä, elina raiskattu? miten? kuka? missä? miten? milloin?

• mämmikourrrr
        täh häh kirjoitti:

ei kukaan tosissaan luule että salkkarit olis totta.

• kysymykseen
        täh häh kirjoitti:

Elina on raiskattu ennen sarjan alkua. Kari istui vuoden linnassa Elinan raiskaajan pahoinpitelystä, vaikka jos oikein muistan Aleksi todellisuudessa pahoinpiteli Elinan raiskaajan. Lisää juonikuvioina oli että Jukka maksoi Karille aikas hyvin rahaa jotta tämä ottaisi syyt niskoilleen eikä Aleksi saisi merkintää rekisteriinsä... Kaikennäköistä on ehtinyt Lellulle sattua :)

• vitsi on?

Tuli ainakin hymyn häivähdys suupieleen. Oletko ikinä kuullut asiasta nimeltä huumori? Selaappa sanakirjasta. Tässä viestissä ei ole edes kysymys provottamisesta. Kyse on vain suloisesta huumorista. Tulin itse aikas hyvälle mielelle luettuani alkuperäisen viestin ja vielä huomattuani ihmisten lähteneen juttuun mukaan hyvillä mielin. Välillä on ihan kiva kun vähän lapsettaa. Varsinkin tältä palstalta on mukana lukea välillä tämänkaltaisia viestiketjuja. Tämä palsta kun on niin täynnä tuota ainaista toisten haukkumista ja mollaamista. Kiitokset vain ketjun aloittajalle!

• alkup. Pihlis-naapuri
        vitsi on? kirjoitti:

Tuli ainakin hymyn häivähdys suupieleen. Oletko ikinä kuullut asiasta nimeltä huumori? Selaappa sanakirjasta. Tässä viestissä ei ole edes kysymys provottamisesta. Kyse on vain suloisesta huumorista. Tulin itse aikas hyvälle mielelle luettuani alkuperäisen viestin ja vielä huomattuani ihmisten lähteneen juttuun mukaan hyvillä mielin. Välillä on ihan kiva kun vähän lapsettaa. Varsinkin tältä palstalta on mukana lukea välillä tämänkaltaisia viestiketjuja. Tämä palsta kun on niin täynnä tuota ainaista toisten haukkumista ja mollaamista. Kiitokset vain ketjun aloittajalle!

Juuri näin.
        Toisinaan on ihan pakko laittaa hieman huumoria peliin, kun lukee näitä eri palstojen ehdottomia totuuksia.
        Lapsetti todellakin hieman ja kokeilin kepillä jäätä.
        Hyvin lauma murahti :)

• puolestani
        alkup. Pihlis-naapuri kirjoitti:

Juuri näin.
        Toisinaan on ihan pakko laittaa hieman huumoria peliin, kun lukee näitä eri palstojen ehdottomia totuuksia.
        Lapsetti todellakin hieman ja kokeilin kepillä jäätä.
        Hyvin lauma murahti :)

Olen itsekin huomannut joskus, että se todellakin palkitsee, kun huomaa että porukka tajuaa kupletin juonen. Tätä pitää saada lisää. :-)

t: Salkkarit ON totta eikä muuksi muutu.

• HHH

Mun ystävä asuu siinä talossa, joten tottahan se on. Taloyhtiö tienaa kuulemma isot rahat niistä kuvauspäivistä.

Tosin mun ystävä ei esiinny salkkareissa itse, kerran se näkyi siinä kadulla koiraansa kusettamassa.

• öllölä

nyt niitä paljon puhuttuja "Sinisaloja"?

• Nimetön
        öllölä kirjoitti:

nyt niitä paljon puhuttuja "Sinisaloja"?

Ettekö ole muka nähneet ossia muualla kun salkkareissa. Sehän kuuluu suomen kuuluun scandinavian hunkseihin.

• olet mennyt
        Nimetön kirjoitti:

Ettekö ole muka nähneet ossia muualla kun salkkareissa. Sehän kuuluu suomen kuuluun scandinavian hunkseihin.

Hölmö!

Olet mennyt tuohon lankaan. Se ei ole Ossi kun siellä tanssii. Eihän lapin poika noin kehtaisi (on muuten lappia ja tarkoittaa "viitsisi") itseään toisille esitellä. Se on Ossin kaksoisveli, joka Scandinavian Hunkseissa esiintyy, Ossi ei tietenkään tiedä veljensä olemassaolosta, heidät erotettiin syntymän jälkeen kun Ossin vanhemmilla ei ollut varaa tai voimavaroja kasvattaa kahta poikaa. Sami ei esiinny Salkkareissa koska hän ei ole suostunut allekirjoittamaan sopimusta. Neuvottelut ovat kyllä käynnissä kaiken aikaa. Paljon on kuitenkin kiinni Ossin suosiosta. Eihän tuottajien kannata tehdä jälleen yhtä henkilön yksityisyyteen ja koskemattomuuteen puuttuvaa sopimusta jollei ole takuita Samin suosiosta.

• Nimetön
        olet mennyt kirjoitti:

Hölmö!

Olet mennyt tuohon lankaan. Se ei ole Ossi kun siellä tanssii. Eihän lapin poika noin kehtaisi (on muuten lappia ja tarkoittaa "viitsisi") itseään toisille esitellä. Se on Ossin kaksoisveli, joka Scandinavian Hunkseissa esiintyy, Ossi ei tietenkään tiedä veljensä olemassaolosta, heidät erotettiin syntymän jälkeen kun Ossin vanhemmilla ei ollut varaa tai voimavaroja kasvattaa kahta poikaa. Sami ei esiinny Salkkareissa koska hän ei ole suostunut allekirjoittamaan sopimusta. Neuvottelut ovat kyllä käynnissä kaiken aikaa. Paljon on kuitenkin kiinni Ossin suosiosta. Eihän tuottajien kannata tehdä jälleen yhtä henkilön yksityisyyteen ja koskemattomuuteen puuttuvaa sopimusta jollei ole takuita Samin suosiosta.

Olipas hauska vitsi..

• lollnama

totta helevetissä se on totta!!!!!! :D

• Anonyymi

Kyllä!!!! Salkkarit on täyttä totta. Samoin kuin Sonic ja Super Mario. Ja Risto Räppääjä on kans totta. Sekä Antiteatteri. Oon nähny niitä kaikkia hahmoja ihan livenä.

• Anonyymi

Eli kärpässieniä syömällä kasvaa isoksi tosielämässäkin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      200
      29198
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      249
      3331
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3321
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      93
      2794
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      21
      2277
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1714
    7. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1397
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1289
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      304
      1205
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      32
      1132
    Aihe