arjen

onnea

Olen löytänyt itseni. Ei tarvitse olla enää levoton, kun ei tiedä kuka on ja mitä tahtoo elämässä.
Olen löytänyt myös itselleni miehen, jonka kanssa jakaa elämä. Erityisen iloinen olen kun osaan arvostaa pieniä asioita. Olen onnellinen ihanasta koirastani ja tulevasta pennusta!

Osaan arvostaa tätä arjen onnea, kun oma perhe (mies ja lemmikit) kun ei sitä minulla ollut koskaan aiemmin. siis sellaista perhettä, jonka seurassa olisin ollut hyväksytty.
Olen niin onnellinen kun voin olla juuri sitä mitä ollen kulloisellakin hetkellä. ja helpottunut ja iloinen siitä, ettei minun tarvitse enää koskaan olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka minua vain arvostelevat (mm. vanhempani). ja jos joskus joudun vahingossa tällaiseen seuraan en enää jaksa välittää! Olen vapaa heistä (vanhemmistani)! Niin monen vuoden tuskan he minussa aihettivat! Nyt saan elää niin kuin haluan! Syytä on siinä kerrakseen onneen ja iloon.

JOskun olen iloinen ja onnellinen ilman mitään syytä! Se on jo suuri saavutus!

3

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Taputtaja*

Olen iloinen sinun puolestasi. Itse olen käynyt samanlaista prosessia läpi vuoden ja kyllä vain, tunnelin päässä näkyy valoa. Kun löytää tietyn tasapainon elämään ja sen arjen onnen, niin pääsee yli pienistä vastoinkäymisistäkin, mitä kaikkien elämään aina joskus tulee (ja onneksi myös menee). Varsinkin tuo kun pystyy olemaan iloinen ja onnellinen ihan ilman mitään kummempaa syytä, WAU! :)

• sitä

suomalaisuutta heitetään vanhemmat pois elämästä... ilman niitä sua ei olisi eikä sun rumaa rakkias ja miestäs! iloinen saat olla mutta kunnioita vanhempias

• apina

eli turpa kii apina. Sä et varmaankaan tiedä vittuakaan tämä kyseisen ihmisen vanhemmista. Jos oot itte eläny jossain kukkakedossa missä sua on vaan silitelty ja pidetty hyvänä ni sä et voi edes kuvitella sellasta tilannetta missä vanhemmat vois olla hyvinkin pahoja. Eikä sillon kuule tee kovin paljon mieli kunnioittaa jos sua on vaik hakattu pienestä pitäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      576
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      511
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe