EHDOTAN SHERIFFI IHAN TOSISSAAN,,,,,,

Pertti

Kaikki kirjoitukset poistetaan jotka ei ole omalla nimellä kirjoitetut. Olen itsekin tännä kirjoitellut nimimerkillä, ja tunnen siitä tosi pahaa mieltä,,,katsos kun nimimerkin takaa on niin helppo sanoa asioita ja mielipiteitään eikä siitä pystytä tunnistamaan. Ei muuta kuin koko nimi,,,,onko se sitten pakko saa jokainen itse tykönään päättää.

5

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stb

En minä jotain viestiä sen takia poista että kirjoittaja ei ole paljastanut oikeaa nimeään, eikä sellaista voi vaatia! Enkä usko että se on palstan tarkoituksen mukaistakaan. Poistan vain epäasialliset viestit. Jokainen päättäköön millä nimimerkillä koirjoittaa. Sen sijaan toivon että tänne kirjoittelevat rekisteröisivät nimimerkkinsä, se auttaisi.

• tarvis

tuskin sitä ny niin virallinen tarvii olla. Mutta sellainen juttu että tuo palstan aihe on aika selvä seriffi valvoo että sääntöjä noudatetaan ja hyviä tapoja. Kirjoitus virheet ei haittaa ei tässä niin sivistyneitä olla. Ja jos tän palstan aiheet mitä otsikko sanoo miellytä niin eihän täällä ole pakko olla. Suomi24ta löytyy kyllä kaikille joku palsta onko se joillekkin niin ylivoimaista käsittää. Sun linja ja asenne on tosi hyvä jos joku tai jotkut valittaa niin ei ne ole ku parikolme että tsemppiä sefu.

• Voisiko palstan muuttaa niin että keskusteluun saisi osallistua vain rekisteröityneet.

Voitkos kysellä ylläpidolta sellaiselle menettelylle hyväksyntää? Palstalle voisi laittaa opaste jossa kerrotaan asiasta että "vain rekisteröityneet" pääsevät keskusteluun mukaan.

>>muut saisivat sitten vain lukea kirjoituksia.

• MAINOS ON BISNES
        JoikaM40 kirjoitti:

Voisiko palstan muuttaa niin että keskusteluun saisi osallistua vain rekisteröityneet.

Voitkos kysellä ylläpidolta sellaiselle menettelylle hyväksyntää? Palstalle voisi laittaa opaste jossa kerrotaan asiasta että "vain rekisteröityneet" pääsevät keskusteluun mukaan.

>>muut saisivat sitten vain lukea kirjoituksia.

turhaa sananvapauden rajoittamista, toisekseen ainahan voi rekisteröidä nimimerkin millä nimellä vaan. ylläpidon intressi on suuret kävijämäärät = sopivasti riitelyä, eihän muuten puhuta jos ei ole pahaa puhuttavaa, mainos kulkee pahan siivellä, se on ihmisluontoo... voi sitä vähän olla asiaakin siteeksi homoilun ja muun hörhöilyn välillä, niitähän täällä varmaan eniten käy...

• perttejä on

niin monta ja moneksi? ja seurakunta oli vanhoillinen kuollut vai hengellinen elävä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      114
      1761
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1429
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe