Tupakka+sperman maku...?

suihinottaja

Vaikuttaako tupakointi sperman makuun? Poikaystäväni polttaa (itse en) ja mielestäni hänen spermassaan on sellainen "kitkerä" maku ja luulen että se johtuu tupakasta. En ole ottanut suihin sellaiselta joka ei polttaisi joten valitettavasti minulla ei ole vertailukohdetta...Kyllähän erilaisten ruokienkin syöminen vaikuttaa kuulemma...

17

5723

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavalla

      kerralla tarkemmin äläkä valita

    • sperma

      Kyllä ilmeisesti vaikuttaa. Terveellinen ruoka - paras sperma, myös maku.

      • Utelijas Mies

        Kerroppa mille se maistuu ?, ite en menis maistelemaan tosin..


      • miehistä on...
        Utelijas Mies kirjoitti:

        Kerroppa mille se maistuu ?, ite en menis maistelemaan tosin..

        maistanut omaa spermaansa.Aika omituista minusta,jos et itse muka ole...mikset?


      • Utelijas Mies
        miehistä on... kirjoitti:

        maistanut omaa spermaansa.Aika omituista minusta,jos et itse muka ole...mikset?

        En silti menis maisteleen vaikka ite oletkin, jotenki vaan tuntuu vasten mieliseltä.


      • en usko
        miehistä on... kirjoitti:

        maistanut omaa spermaansa.Aika omituista minusta,jos et itse muka ole...mikset?

        vitut oo. ei kunnon heteromies maistele omiaan.


      • Anonyymi
        Utelijas Mies kirjoitti:

        Kerroppa mille se maistuu ?, ite en menis maistelemaan tosin..

        Ai miksi et? Ihana saada lasti suuhun :-)


    • Ukkom51uusimaa

      Totta on. Tupakointi vaikuttaa siemennesteen makuun. Verenkierrosta jää eturauhaseen tupakanpolton jämiä, ja sieltähän suuri osa spermasta erittyy. Toinen suuri osa tulee eturauhasen ja virtsarakon takaa siemennesterakkuloista, ja pienin osa kiveksistä siittiöitä kuljettaen. Siitiöitä on "varastoituneena" (tai sitten ei ;) eturauhasen taakse siemenjohtimien pullistumaan. Siemensyöksyssä mukaan turskahtaa vielä viimeiset tipat cowperin rauhasista siittimen tyveltä virtsaputkeen - samaa kirkasta nestettä mitä kiimalimaksi tai esiliukasteeksi sanotaan.

      Näistä kaiketi eturauhasen osuus on ratkaiseva. Siellä syntyy osa siemennestetestä, johon uuttuu eturauhaselle suodattuneita tupakka-osasia - aiheuttaen kitkerän pahaa makua.

      Vakavampi asia on se mitä se tupakanpoltto varsinaisesti eturauhaselle aiheuttaa. Muutenkin eturauhasen syöpä on miesten yleisin syöpä. Tupakanpolttajien keskuudessa erityisen yleinen - ennemmin tai myöhemmin.

      Omaa spermaani olen maistellut (tietenkin), ja maistuu ihan hyvältä - mitenlkäs te muut?

      Kehota poikaystävääsi lopettamaan tupakointi ihan "pikkuveljen" hyvinvoinnin takia. Ja spermanmaun. Houkuttele kaveri itse maistamaan!

    • Nimetön

      Pidän itsekin suuseksistä paljon. Tyttöystäväni tupakoi enemmän kuin ennen, ja olen huomannut, että hän ei "maistu" enää niin hyvälle, kuin ennen, vaikka intiimihygienia olisi kunnossa. Kai se tupakasta sekin johtuu...

    • ...

      Tupakka muuttaa sperman makua erittäin ratkaisevasti, mutta kyllä se naisenkin makua muuttaa. Tupakoivat maistuvat minun mielestä lähinnä kitkerille ja tunkkaisille vaikka olisivatkin juuri käyneet pesulla.

      • jehu

        Pitää paikkaansa kyllä tupakointi muuttaa makua aivan oleellisesti huonompaan suuntaan mutta makuhan on sivuseikka nautinnossa vai onko sittenkään!!!!


    • Anonyymi

      mies polttaa tupakkaa mitä käy Spermalle voiko mä tulla raskassi

    • Anonyymi

      Uu­­s­­i sek­si­­tea­tteri ava­­­utu­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­i. Il­­­mo­­­it­tau­­tum­­ine­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­­äl­­lä 👉 http://7vip.biz/H/Z5d8O1

    • Anonyymi

      No potenssikin laskee tupakalla huomattavasti plus ällöhaju ja maku jopa spermaann

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tottakai vaikuttaa. Tupakoivien sperma maistuu samalle kuin nuolisi tuhkakuppia. Tykkään tupakoimattomista siksi. Sanotaan että hedelmien syönti parantaa makua. en tiedä, mutta on helppo uskoa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe