johanna försti

7Päiviä

Jeesus mikä laulaja!!!!!!!! mistä tommosia löytää???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • late

      mut oliko se eka biisi cha cha? kuka valitsee biisit?

      • Jeh

        joo siis biisit on listattu mitä saa vetää. Eli formaatti määrittelee. Poikkeuksena eilinen Tummat Silmät Ruskea Tukka. Elikkäs Engalnninkielistä 90% tulee kevään mittaan.


      • Weezoig
        Jeh kirjoitti:

        joo siis biisit on listattu mitä saa vetää. Eli formaatti määrittelee. Poikkeuksena eilinen Tummat Silmät Ruskea Tukka. Elikkäs Engalnninkielistä 90% tulee kevään mittaan.

        Miksei yhtyettä esitelty???? Mä ainaki kuuntelin niitä biisejä. kuitenki siellä on (vissiin) liveyhtye.... Mut ei toi tanssin kattominen oo kyllä yhtään mun juttu. bändiä oisin kuunnellu enemmänkin. muijalaulaja oli hyvä. onko tää se sama joka laulaa sitä jazzia?


      • myös Johanna
        Weezoig kirjoitti:

        Miksei yhtyettä esitelty???? Mä ainaki kuuntelin niitä biisejä. kuitenki siellä on (vissiin) liveyhtye.... Mut ei toi tanssin kattominen oo kyllä yhtään mun juttu. bändiä oisin kuunnellu enemmänkin. muijalaulaja oli hyvä. onko tää se sama joka laulaa sitä jazzia?

        Johanna Iivanainen.


      • vaihtoon!
        Weezoig kirjoitti:

        Miksei yhtyettä esitelty???? Mä ainaki kuuntelin niitä biisejä. kuitenki siellä on (vissiin) liveyhtye.... Mut ei toi tanssin kattominen oo kyllä yhtään mun juttu. bändiä oisin kuunnellu enemmänkin. muijalaulaja oli hyvä. onko tää se sama joka laulaa sitä jazzia?

        Juha mietaa Mieto ja vanha kunnon marja-liisa!!!


      • arethana

        Kappale oli Aretha Franklinin biisi Chain of fools. Ihmettelen sitä miksei tullut kokonaan. onko suomessa yhtään omaa formaattia?


      • maikkarille
        Weezoig kirjoitti:

        Miksei yhtyettä esitelty???? Mä ainaki kuuntelin niitä biisejä. kuitenki siellä on (vissiin) liveyhtye.... Mut ei toi tanssin kattominen oo kyllä yhtään mun juttu. bändiä oisin kuunnellu enemmänkin. muijalaulaja oli hyvä. onko tää se sama joka laulaa sitä jazzia?

        Eihän ketään yhtyeestä esitelty vaikka siellä oli Lenni-Kallekin.


      • jtu
        arethana kirjoitti:

        Kappale oli Aretha Franklinin biisi Chain of fools. Ihmettelen sitä miksei tullut kokonaan. onko suomessa yhtään omaa formaattia?

        ...edesmennyt Maailman ympäri. Eikä sitäkään saatu yrityksistä huolimatta myytyä yhteenkään maahan! xD


      • bimbommi
        vaihtoon! kirjoitti:

        Juha mietaa Mieto ja vanha kunnon marja-liisa!!!

        akkas tai ukkos kans? hä? pystyt vissiin parempaan ku tota mieltä oot?


    • Chieffi

      Oli kyllä upeeta kuunneltavaa niinkuin koko orkesteri. Se Harkimo oli kammottava ja se juoksija. Ei kiinnosta muutoin kuin musan puolesta. Enemmän tämmöstä mutta ilman sitä akkojen kiepuntaa!

      • iskä

        Kiinnostava formaatti. Tanssin monivuotisena harrastajana täytyy myös sanoa että musiikki oli ensiluokkaista. Tanssijat olivat myös todella asiansa osaavia ja olivat saaneet tavallisista ihmisistä paljon irti. Hyvää viihdykettä.


    • Pera

      SAMI PITKÄMÖ
      - musiikin johto, laulu, kitara & pasuuna
      Ei ole tanssia ilman liveorkesteria! Sami Pitkämö johtaa kymmenhenkistä Tanssii Tähtien Kanssa-orkesteria suuren luokan svengaavalla otteella. Heidän tahdissaan pareilla on mahdollisuus tanssia sydämensä kyllyydestä! Sami on pitkän linjan tuottaja-muusikko-kapellimestari-sovittaja, joka on työskennellyt muun muassa Lenni-Kalle Taipaleen, Jean S-yhtyeen, Sami Saaren ja Marzi Nymanin kanssa. Sami on myös Suomen historian ensimmäinen laulaja, joka on esiintynyt kahtena vuotena tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla Kaartin soittokunnan säestämänä vuosina 2000 ja 2001.
      ALEKSI AHONIEMI
      - saksofonit, huilu & laulu
      Aleksi on Suomen johtavia saksofonisteja, ja hänen osaamistaan on kuultu Sami Saaren bändissä jo yli kymmenen vuoden ajan. Aleksi on mukana myös NuSpirit Helsinki- ja Suo, Kuokka & Jussi -kollektiiveissa ja hänen sävellyksiään on levytetty runsaasti.
      HARRI ALA-KOJOLA
      - rummut, lyömäsoittimet
      Harri soitti vuosia Aki Sirkesalon Lemmen Jättiläiset-bändissä ja hän on myös Maarit Hurmerinnan ja Jore Marjarannan luottorumpali. Harri on myös tärkeä osa Lenni-Kalle Taipaleen SVY-yhtyettä ja onhan miehellä myös oma iso orkesteri, Dirty Harry's Rock'n'Roll Big Band.
      ABDISSA "MAMBA" ASSEFA
      - lyömäsoittimet
      Mamba on tuttu mies niin Giant Robotista, NuSpiritistä kuin Annienkin bändistä. Hänen soittoaan on kuultu lukuisilla levyillä ja lukuisissa produktioissa, sillä mies on etevä levytuottaja myös itse.
      JUKKA ESKOLA
      - trumpetti, flyygelitorvi
      Jukka on nuoresta iästään huolimatta jo tehnyt suuren vaikutuksen esiintymällä mm. Five Corners Quartetin ja Jimi Tenorin kokoonpanoissa. Suomi on tullut tutuksi mm. Keisarikunnan, Jean S:n ja Mamban keikoilta. Oma debyyttilevy ilmestyi 2005.
      JOHANNA FÖRSTI
      - laulu
      Johanna on monipuolinen laulajalahjakkuus, jota voi kuulla muunmuassa Q-Contunuumissa, Jellyssä ja monilla suomalaisilla levyillä. Tänä keväänä Johanna nähdään myös yhteiskiertueella Sami Saaren kanssa.
      AKO KIISKI
      - kontrabasso ja laulu
      Ako on soittanut keikkoja niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Wishbone Ash, Revolver, Guitar Slingers, Vesa-Matti Loiri, Jore Marjaranta...lista on komea. Ako on myös menestynyt levytuottaja ja vastaa ohjelman tunnus-sävelen tuotannosta yhdessä Samin kanssa.
      TERO LINDBERG
      - trumpetti, flyygelitorvi
      Wienissä asuva Tero on SPO:n leadtrumpetisti ja toinen sovittaja. Tero on vaikuttanut niin Suomessa kuin Euroopassakin esiintyen ja levyttäen mm. Jimi Tenorin, Boston Promenaden, Leningrad Cowboysien ja Mikko Leppilammen kanssa.
      MIKKO MUSTONEN
      - pasuuna
      Mikko on ollut tärkeä osa Euroopan johtavaa big bandia, UMO:a, jo lähes 15 vuoden ajan. Hänet on nähty niin Natalie Colen kuin Manhattan Transferin taustalla ja kuultu lukuisilla suomalaislevyillä. Pasuunan ohella Mikko hallitsee myös trumpetin ja tuuban.
      LENNI-KALLE TAIPALE
      - piano
      Leka on Suomen tunnetuimpia muusikoita ja kansainvälisesti arvostettu pianisti. Hän vaikuttaa omien bändiensä ohella myös Hemma Beast-yhtyeessä ja hänen soittoaan voi kuulla lukuisilla levyillä. Viimeisin levy "Lumia" ilmestyi v. 2005.

    • queen

      Onks tää se sama joka on listattu jossain suomen soulmamaksi?!

      • se jota

        eli se soulmama. Johanna Iivananinen.


      • Siscosiscosisco
        se jota kirjoitti:

        eli se soulmama. Johanna Iivananinen.

        se ei ole Iivananinen vaan JOHANNA IIVANAINEN!


      • Amppari
        se jota kirjoitti:

        eli se soulmama. Johanna Iivananinen.

        Ei ole Iivanainen TV:ssä tässä ohjelmassa, tämän Johannan sukunimi on Försti.

        Ja kyllä laulaa niin hienosti että!

        Nyt on mennyt mamat sekaisin edellisellä kirjoittajalla. Kyllä Försti on se soulimpi Johanna.


      • nimi
        Amppari kirjoitti:

        Ei ole Iivanainen TV:ssä tässä ohjelmassa, tämän Johannan sukunimi on Försti.

        Ja kyllä laulaa niin hienosti että!

        Nyt on mennyt mamat sekaisin edellisellä kirjoittajalla. Kyllä Försti on se soulimpi Johanna.

        Johanna Försti eikä Iivanainen.


    • taasenpa niin

      kerran.

    • Jänökäs
    • jes Johanna

      IHANA IHANA IHANA IHANA!!

      KUKAAN SUOMEN NAISLAULAJISTA EI PÄRJÄÄ HÄNELLE.

      JOHANNALLA ON;

      Ä Ä N I ja laulutaito.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe