Kuortane

Novelle81

Kuortane ja Lehtimäki liitetään yhteen... Kommentteja? Mitä muuten mieltä Kuortaneesta?
Itse asun siellä. Paikkana ihan jees, mutta tuntuu että kaikki loppuu kylältä. Keskus on varmaan kohta mäyryssä ja toinen urheiluopisto.
Hyvä kuitenkin että liitoksen jälkeen nimi säilyy Kuortaneena.
Sellasta...

7

3693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuortaneelle

Kuortanelaisista saa parhaan kuvan, kun piipahtaa Mäyryyn avatulle uudelle liikenneasemalle. Siellä on nyt Rolssikin ja sinne kuortanelaiset näyttävät tätä maailman ihmettä matkailevan katsomaan. Siellä huoltsikalla näkee Rolsin olevan kuortanelaille joku aivan uutuus-juttu. Aivan kuin suurenluokan ravintolaan mennään syömään ja kommentin näyttävät olevan vähintäänkin huvittavia. Mutta onhan se kiva, että tuollaisesta asiasta jotkut osaa ihmetellä noin pöljästi.

• Dna81

Ei varsinaista mielipidettä Kuortaneen ja Lehtimäen yhdistymiseen. Tänä iltanahan se asia ilmeisesti ratkeaa?! Nimi on ehdottomasti KUORTANE!

Itsekin asun Kuortaneella ja hyvin harvoin samanikäisiin enää kylällä törmäilee. Jouluna ja Kuhinoilla ehkä. Miksi tänne Kuortaneelle kannattaisi jäädäkään? Kouluja lopetetaan, työpaikkoja on vähän yms. Minulle kuitenkin Kuortane on KUORTANE!

• nönö

Kuortane on Kuurtanes

• tietääkö kukaan?

Moneenko kuortaneen "volttimonttu" on auki viikon loppuisin tai ihan muuten vaan... ja kai joku tietää mikä on voltti monttu!

• Sinipiika

Moi!

Olen tässä muutaman päivän ihmetellyt Kuortaneen kylällä menoa ja meininkiä, iltaisin todella hiljaista ja ihmisiä ei näy mihinään. Onhan tää maalaiselle muutosta Vantaalla asumisen jälkeen, mutta muutosta elämään tää hiljaanen paikka on jo tuonut. Nyt saa elää rauhassa naapureista välittämättä. Ja nyt kun töitäkin sain niin eikö se elämä tästä ala tasaantumaan.

T. Satu

• Pumpuli

alan töitä olet mahtanut saada?

• Sinipiika
        Pumpuli kirjoitti:

alan töitä olet mahtanut saada?

No hei!

Sain satunnaisia töitä mielesterveys puolen hoitopaikasta, mutta joka päivälle töitä ei ole, joten nyt mietin hyväksynkä toisaalta esitetyn työtarjouksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163