Kuortane

Novelle81

Kuortane ja Lehtimäki liitetään yhteen... Kommentteja? Mitä muuten mieltä Kuortaneesta?
Itse asun siellä. Paikkana ihan jees, mutta tuntuu että kaikki loppuu kylältä. Keskus on varmaan kohta mäyryssä ja toinen urheiluopisto.
Hyvä kuitenkin että liitoksen jälkeen nimi säilyy Kuortaneena.
Sellasta...

7

3321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuortaneelle

Kuortanelaisista saa parhaan kuvan, kun piipahtaa Mäyryyn avatulle uudelle liikenneasemalle. Siellä on nyt Rolssikin ja sinne kuortanelaiset näyttävät tätä maailman ihmettä matkailevan katsomaan. Siellä huoltsikalla näkee Rolsin olevan kuortanelaille joku aivan uutuus-juttu. Aivan kuin suurenluokan ravintolaan mennään syömään ja kommentin näyttävät olevan vähintäänkin huvittavia. Mutta onhan se kiva, että tuollaisesta asiasta jotkut osaa ihmetellä noin pöljästi.

• Dna81

Ei varsinaista mielipidettä Kuortaneen ja Lehtimäen yhdistymiseen. Tänä iltanahan se asia ilmeisesti ratkeaa?! Nimi on ehdottomasti KUORTANE!

Itsekin asun Kuortaneella ja hyvin harvoin samanikäisiin enää kylällä törmäilee. Jouluna ja Kuhinoilla ehkä. Miksi tänne Kuortaneelle kannattaisi jäädäkään? Kouluja lopetetaan, työpaikkoja on vähän yms. Minulle kuitenkin Kuortane on KUORTANE!

• nönö

Kuortane on Kuurtanes

• tietääkö kukaan?

Moneenko kuortaneen "volttimonttu" on auki viikon loppuisin tai ihan muuten vaan... ja kai joku tietää mikä on voltti monttu!

• Sinipiika

Moi!

Olen tässä muutaman päivän ihmetellyt Kuortaneen kylällä menoa ja meininkiä, iltaisin todella hiljaista ja ihmisiä ei näy mihinään. Onhan tää maalaiselle muutosta Vantaalla asumisen jälkeen, mutta muutosta elämään tää hiljaanen paikka on jo tuonut. Nyt saa elää rauhassa naapureista välittämättä. Ja nyt kun töitäkin sain niin eikö se elämä tästä ala tasaantumaan.

T. Satu

• Pumpuli

alan töitä olet mahtanut saada?

• Sinipiika
        Pumpuli kirjoitti:

alan töitä olet mahtanut saada?

No hei!

Sain satunnaisia töitä mielesterveys puolen hoitopaikasta, mutta joka päivälle töitä ei ole, joten nyt mietin hyväksynkä toisaalta esitetyn työtarjouksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe