unia kauniita

katselija**

Viime yönä näin ihanaa unta sinusta ja minusta.
Herättyäni ihmettelin ettei ollutkaan kesä!

4

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiskelijä

Noin niissä unissa pääsee joskus käymään. Älä kuitenkaan masennu..toivottavasti ennen kesää vielä kohtaatte :)

• katselija**

ihana päiväkirja, mukana oma mietiskelijä :)
        Kohtaan tai en,joskus tai en ikinä, kasvonsa näen ja en näe,unet ovat utuista harsoa.Unet vain unia.

• katselija**

ei mitään muuta jäljellä kuin kauniit unet ja nekin häviää. Uusi on vanhan surma.Minä,en niin tärkeä, vain pikkupurtava aterioiden välissä..................ymmärrän ja jatkan matkaa..............ja sinä ole sinä vain sinä,
      MUTTA minä olen vain minä, tavallinen ihminen,
      vain minä........Sitä sinä et omassa kaikkivoipaisuudessasi tajunnut.
      Kuvittelen sinut sinne 70-luvulle, oliko sinulla pitkä tukka, kiiltosilkkipaita ja leveälahkeiset housut
      nahkaiset hanskat...ja se musiikki,kuuntelen digikanavalta 70-luvun musiikkia ja nauran sinulle ja mielikuville sinusta. Mutta se mikä menee se menee. annetaan mennä. Minä sanoudun sinusta irti tunteissa, sanoissa, ajatuksissa, teoissa, et ole minulle mitään. Pyydän anteeksi Jumalalta, että sain Ihmeen, ja kuinka me molemmat teimme kaikkemme mitätöidäksemme sen,
      mikä tarjottimella eteen tarjottiin. Me emme ansainneet sitä eikä mitään. Tajusin, että sinulla on jo niin paljon kaikkea, arvioit minua omista lähtökohdistasi nähden, mutta minä.......olin puhdas, mutta sinä luulit että minä olen samanlainen kuin sinä,,,,,,,,,En!
      Sinä ja sinun suhteet, ja sitäkin yksinäisyyttä ymmärrän, mutta olkoon minun ymmärrys, sitä saat tarpeeksi muualta ja..minä jatkan elämää ja kirjoittamista. Minä elän ja sinä elät, erillään,hyvää elämää Sinulle!

• liukuhihnakaataja

älä huoli, tarpeettoman paljon paskaa ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7540
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2969
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1803
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      119
      1487
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe