unia kauniita

katselija**

Viime yönä näin ihanaa unta sinusta ja minusta.
Herättyäni ihmettelin ettei ollutkaan kesä!

4

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiskelijä

Noin niissä unissa pääsee joskus käymään. Älä kuitenkaan masennu..toivottavasti ennen kesää vielä kohtaatte :)

• katselija**

ihana päiväkirja, mukana oma mietiskelijä :)
        Kohtaan tai en,joskus tai en ikinä, kasvonsa näen ja en näe,unet ovat utuista harsoa.Unet vain unia.

• katselija**

ei mitään muuta jäljellä kuin kauniit unet ja nekin häviää. Uusi on vanhan surma.Minä,en niin tärkeä, vain pikkupurtava aterioiden välissä..................ymmärrän ja jatkan matkaa..............ja sinä ole sinä vain sinä,
      MUTTA minä olen vain minä, tavallinen ihminen,
      vain minä........Sitä sinä et omassa kaikkivoipaisuudessasi tajunnut.
      Kuvittelen sinut sinne 70-luvulle, oliko sinulla pitkä tukka, kiiltosilkkipaita ja leveälahkeiset housut
      nahkaiset hanskat...ja se musiikki,kuuntelen digikanavalta 70-luvun musiikkia ja nauran sinulle ja mielikuville sinusta. Mutta se mikä menee se menee. annetaan mennä. Minä sanoudun sinusta irti tunteissa, sanoissa, ajatuksissa, teoissa, et ole minulle mitään. Pyydän anteeksi Jumalalta, että sain Ihmeen, ja kuinka me molemmat teimme kaikkemme mitätöidäksemme sen,
      mikä tarjottimella eteen tarjottiin. Me emme ansainneet sitä eikä mitään. Tajusin, että sinulla on jo niin paljon kaikkea, arvioit minua omista lähtökohdistasi nähden, mutta minä.......olin puhdas, mutta sinä luulit että minä olen samanlainen kuin sinä,,,,,,,,,En!
      Sinä ja sinun suhteet, ja sitäkin yksinäisyyttä ymmärrän, mutta olkoon minun ymmärrys, sitä saat tarpeeksi muualta ja..minä jatkan elämää ja kirjoittamista. Minä elän ja sinä elät, erillään,hyvää elämää Sinulle!

• liukuhihnakaataja

älä huoli, tarpeettoman paljon paskaa ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      395
      5863
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1809
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      47
      1232
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1043
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      98
      946
    6. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      47
      943
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      924
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      919
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      46
      907
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    Aihe