Viime yönä näin ihanaa unta sinusta ja minusta.
Herättyäni ihmettelin ettei ollutkaan kesä!
unia kauniita
4
617
Vastaukset
- mietiskelijä
Noin niissä unissa pääsee joskus käymään. Älä kuitenkaan masennu..toivottavasti ennen kesää vielä kohtaatte :)
- katselija**
ihana päiväkirja, mukana oma mietiskelijä :)
Kohtaan tai en,joskus tai en ikinä, kasvonsa näen ja en näe,unet ovat utuista harsoa.Unet vain unia.
- katselija**
ei mitään muuta jäljellä kuin kauniit unet ja nekin häviää. Uusi on vanhan surma.Minä,en niin tärkeä, vain pikkupurtava aterioiden välissä..................ymmärrän ja jatkan matkaa..............ja sinä ole sinä vain sinä,
MUTTA minä olen vain minä, tavallinen ihminen,
vain minä........Sitä sinä et omassa kaikkivoipaisuudessasi tajunnut.
Kuvittelen sinut sinne 70-luvulle, oliko sinulla pitkä tukka, kiiltosilkkipaita ja leveälahkeiset housut
nahkaiset hanskat...ja se musiikki,kuuntelen digikanavalta 70-luvun musiikkia ja nauran sinulle ja mielikuville sinusta. Mutta se mikä menee se menee. annetaan mennä. Minä sanoudun sinusta irti tunteissa, sanoissa, ajatuksissa, teoissa, et ole minulle mitään. Pyydän anteeksi Jumalalta, että sain Ihmeen, ja kuinka me molemmat teimme kaikkemme mitätöidäksemme sen,
mikä tarjottimella eteen tarjottiin. Me emme ansainneet sitä eikä mitään. Tajusin, että sinulla on jo niin paljon kaikkea, arvioit minua omista lähtökohdistasi nähden, mutta minä.......olin puhdas, mutta sinä luulit että minä olen samanlainen kuin sinä,,,,,,,,,En!
Sinä ja sinun suhteet, ja sitäkin yksinäisyyttä ymmärrän, mutta olkoon minun ymmärrys, sitä saat tarpeeksi muualta ja..minä jatkan elämää ja kirjoittamista. Minä elän ja sinä elät, erillään,hyvää elämää Sinulle!- liukuhihnakaataja
älä huoli, tarpeettoman paljon paskaa ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098