Hei,
Asuimme perheen kanssa reilun vuoden Huvilinnanaukio 8:ssa kun esikoisemme syntyi. Tytöllä alkoi muutaman kuukauden jälkeen ilmetä usein iho-oireita ja kuumeilua. Muutimme viime kesänä Helsingin puolelle ja nyt tytön oireet ovat hävinneet. Onkohan muilla vastaavia kokemuksia?
Terveysongelmia Leppävaaran uusissa taloissa?
7
1188
Vastaukset
- Kilolainen
Kyllä on, iho on aivan kuiva ja kutiava, joudun käyttämään antihistamiinia. Minulla ei ole allergiaa.
Suomessa ei osata enää mitään.- beilou
Sama juttu mulla; muutin tiilirakenteisesta talosta jossa paljon puupintoja tänne Lintuvaaraan jossa lattiat laminaattia, paljon muovia ja kovalevyä. Joitakin kuukausia asuttuani alko kokovartalokutina, ja kädet paukamia. Jatkuu edelleen.
- entiset pesulat
Ei kai kukaan enää saa selville mikä laitos on missäkin toiminut ja mitä maaperään jättänyt.
- ei kai?
Onko 'uusleppävaara' rakennettu entisen kaatopaikan päälle? Tätä en ole tiennytkään..
- faktatietoa
ei kai? kirjoitti:
Onko 'uusleppävaara' rakennettu entisen kaatopaikan päälle? Tätä en ole tiennytkään..
ei ole. perkkaalla jo parikymmentä vuotta asuneena voin kertoa, että etelä-leppävaara on rakennettu entisen maxin ja pelkän metsän päälle. siellä on ollut satunnaisia puuhuviloita siellä täällä muttei todellakaan mitään kaatopaikkaa tai mitään siihen edes viittaavaa.
- Mika.
ei kai? kirjoitti:
Mä olen asunut Espoossa nyt 1994 lähtien ja sillon kun muutin tänne Etelälepuskin paikalla oli pelkkää sankkaa metsää ja niittyä. Ikinä en ole kuullut puhuttavan mistään entisistä kaatopaikoista, eikä niistä ole mainintaa Lepuskin historiaa kuvaaviss jutuissakaan.
- syykin selvisi
On tauti nimeltä vit...sen kutka, joka iskee silloin kun sitä vähiten odottaa.
Haaroja kutittaa ja on kuin kusihätä olisi parhaillaan alkamassa ja ei siinä muu auta kuin mennä kuselle pika pikaa.
Toisaalta tuon sairauden aiheuttaa nimeltään kotikadun ylistys ja jossa on tullut asuttua jo 25 vuotta ja oireita ei ole ilmennyt siellä asuessa.
Kääntyisin melko varmasti lähimmän mielenterveystoimiston puoleen ja kysyisin akuuttia aikaa koska vieroitusoireet ovat ilmenneet vi..n kutinan myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803