Jos tiiliskivi painaa kilon plus puolet omasta painostaan, niin kuinka paljon se siis painaa?
Tiiliskivi
6
2297
Vastaukset
- painaa
näitä alakoulun laskutehtäviä
näitä osaa laskea jo ekaluokkalainen
kivi painaa 2 kiloa- mun mielestä
Jos tiiliskivi painaa 1 kilon puolet omasta painostaan (eli 0.5 kiloo) ni siitähän tulee 1.5 kiloo
- llllll
mun mielestä kirjoitti:
Jos tiiliskivi painaa 1 kilon puolet omasta painostaan (eli 0.5 kiloo) ni siitähän tulee 1.5 kiloo
miten niin 0,5kg. puolet 1,5kg:sta ei oo 0,5kg.
- zzz
2 kiloa.
Yhdessä kokonaisessa on kaksi puolikasta.
ensimmäinen puoliskas painaa kilon ja toinen puolikas painaa myös kilon. Siis kilo puolet omasta painosta. - Ei-Hämmentynyt
Vastaus löytyy yksinkertaisesta ensimmäisen asteen yhtälöstä: 1 ½X = X
- aatteleppa itekkiin
Tämähän on vanha tehtävä. Mutta ajatellaanpa asia uusiksi. Mistä sen tietää, että se tiilen puolipaino on 1kg. Sehän voi olla vaikka 5kg. Silloinhan koko tiili painaisi yht. 6kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722