No niin lapsukaiset!!!
MOOTTORIPYÖRÄN VAKUUTUKSET uusiutuvat. Pohjola oli ensimmäinen, jolla on uudelainen moottoripyörävakutuus. Tapiola tulee kuulemma huhtikuussa uudistamaan moottoripyörien vakuutukset.
Yhtiöt siirtyvät kausihinnoiteluun. Matkapyörien (isojen ja matalatehoisten) hinnat laskussa.
Kyykkypyörien vakuutukset nousee. (ehkä).
Säästin itte 300€ vuodessa kun vaihdoin yhtiötä.
Kenellä samanlaisia kokemuksia?
Ja sit vielä yksi juttu. Seisonta-ajan ilmoitus muuttuu maksulliseksi. Eli se on 10€ kerta ja motoristille 2 kertaa vuodessa, mut uusii vakuutuksia ei tarvitse laittaa seisomaan. Ne on valmiiksi laskettu ajoajan mukaan. Voi ajaa koska haluaa. Nättii!!!!!!!! Tulee kesä.
moottoripyörä
6
5126
Vastaukset
- Markku
Uskoisin, että kaikki yhtiöt joutuvat muuttamaan systeeminsä kun puhutaan näin radikaaleista muutoksista. Olen kuullut, että esim. Lähivakuutus laskee tietyn tyyppisten pyörien maksuja tosi paljon jo tälle kesälle ja vaihtaa Pohjolan kaltaiseen järjestelmään kaudelle 2007. Haluavat varmaan seurata ensin muiden kokemuksia ja vahinkosuhteita. Jatkossa näyttää olevan kaksi järjestelmää rinnakkain: Vakuutus, jossa ei tunneta seisonta-aikoja ( sopii pitkän kauden kuskeille ) ja vakuutus, jossa edelleen huomioidaan seisonta ( vähän ajaville ja niille, joilla on useampi pyörä ).
- Tayana
Lähivakuutuksesta tuli myös uudistusilmoitus. Yes, customin vakuutus laskee.
- motri
Ifin hinnat ovat pilvissä. 200€ kalliimpi moottoripyörävakuutus kuin Pohjolassa. Terve vaan pohjoismaiden suurin. (ei varmaan kauaa)
- PETETTY
Meikäläinen "hurahti" uudelleen moottoripyöräilyyn n. 10 v tauon jälkeen ja otti kausivakuutuksen Tapiolasta.Ajokausi huhtikuun alusta lokakuun loppuun.Vakuutusta ottaessani virkailija kertoi maksun halpenevan jos seisonta-aikaa haluaa pidentää kuten minä tein.Ajelut alkoi toukokuun alusta ja loppui 5vä lokakuuta.Kuvittelin siis ettei minun tarvitse maksaa täyttä maksua lokakuun 6-31 päivän väliseltä ajalta.Mutta niinpäs vaan täytyykin koska seisonta-aika ilmoitus pitääkin tehdä täydeltä kuukaudelta.Vakuutusta otettaessa virkailija EI MAININNUT tästä mitään.Tapiolasta myönnettiin että virkailijan olisi pitänyt asiasta kertoa etukäteen mutta kukaan ei voi enää vaikuttaa asiaan...eipä tietenkään,nythän onkin jo 6.s lokakuuta.Nyt on sitten pyörä talviteloilla ja maksan täyden hinnan koko lokakuulta...
KIITTI V........TI.- Turvasta saat parhaimman
Vuoden vanha 1000cm streetfighter, 92kw, vuoden vakuutukset pohjAlassa 2390€
samat vakuutukset, paremmilla ehdoilla TURVASSA, 1038€.
KUMMANKOHAN VALITSIN??
3 ystävääni vaihtoivat samana päivänä TURVAan kun kun saivat tiedokseen tämän minulta.
Ainiin lapsukaiset, pohjAlan moottoripyörän seisontapäivävakuutus maksaa 400 euroa vuodessa. Maksimikorvaus kuitenkin vain 5:ltä vuorokaudelta (n. 200€), oli asianlaita miten tahansa.
Tuo jos jokin on kannattavaa bisnestä!!! HYVÄ POHJALA!! - rtherthd
Turvasta saat parhaimman kirjoitti:
Vuoden vanha 1000cm streetfighter, 92kw, vuoden vakuutukset pohjAlassa 2390€
samat vakuutukset, paremmilla ehdoilla TURVASSA, 1038€.
KUMMANKOHAN VALITSIN??
3 ystävääni vaihtoivat samana päivänä TURVAan kun kun saivat tiedokseen tämän minulta.
Ainiin lapsukaiset, pohjAlan moottoripyörän seisontapäivävakuutus maksaa 400 euroa vuodessa. Maksimikorvaus kuitenkin vain 5:ltä vuorokaudelta (n. 200€), oli asianlaita miten tahansa.
Tuo jos jokin on kannattavaa bisnestä!!! HYVÄ POHJALA!!Turva oli ehdottomasti halvin itsellänikin. Tosin pyöränä uusi zzr-1400 142kW ja vak. maksu 550€/vuosi.
Pohjola ja Fennia tarjosivat jotain 2200€ luokkaa samoilla bonuksilla...
Pohjola on kuulemma halvin customien kanssa, mutta siitä en sitten tiedäkään sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006