moottoripyörä

vakuutus

No niin lapsukaiset!!!

MOOTTORIPYÖRÄN VAKUUTUKSET uusiutuvat. Pohjola oli ensimmäinen, jolla on uudelainen moottoripyörävakutuus. Tapiola tulee kuulemma huhtikuussa uudistamaan moottoripyörien vakuutukset.

Yhtiöt siirtyvät kausihinnoiteluun. Matkapyörien (isojen ja matalatehoisten) hinnat laskussa.
Kyykkypyörien vakuutukset nousee. (ehkä).

Säästin itte 300€ vuodessa kun vaihdoin yhtiötä.
Kenellä samanlaisia kokemuksia?

Ja sit vielä yksi juttu. Seisonta-ajan ilmoitus muuttuu maksulliseksi. Eli se on 10€ kerta ja motoristille 2 kertaa vuodessa, mut uusii vakuutuksia ei tarvitse laittaa seisomaan. Ne on valmiiksi laskettu ajoajan mukaan. Voi ajaa koska haluaa. Nättii!!!!!!!! Tulee kesä.

7

5321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku

      Uskoisin, että kaikki yhtiöt joutuvat muuttamaan systeeminsä kun puhutaan näin radikaaleista muutoksista. Olen kuullut, että esim. Lähivakuutus laskee tietyn tyyppisten pyörien maksuja tosi paljon jo tälle kesälle ja vaihtaa Pohjolan kaltaiseen järjestelmään kaudelle 2007. Haluavat varmaan seurata ensin muiden kokemuksia ja vahinkosuhteita. Jatkossa näyttää olevan kaksi järjestelmää rinnakkain: Vakuutus, jossa ei tunneta seisonta-aikoja ( sopii pitkän kauden kuskeille ) ja vakuutus, jossa edelleen huomioidaan seisonta ( vähän ajaville ja niille, joilla on useampi pyörä ).

    • Tayana

      Lähivakuutuksesta tuli myös uudistusilmoitus. Yes, customin vakuutus laskee.

    • motri

      Ifin hinnat ovat pilvissä. 200€ kalliimpi moottoripyörävakuutus kuin Pohjolassa. Terve vaan pohjoismaiden suurin. (ei varmaan kauaa)

    • PETETTY

      Meikäläinen "hurahti" uudelleen moottoripyöräilyyn n. 10 v tauon jälkeen ja otti kausivakuutuksen Tapiolasta.Ajokausi huhtikuun alusta lokakuun loppuun.Vakuutusta ottaessani virkailija kertoi maksun halpenevan jos seisonta-aikaa haluaa pidentää kuten minä tein.Ajelut alkoi toukokuun alusta ja loppui 5vä lokakuuta.Kuvittelin siis ettei minun tarvitse maksaa täyttä maksua lokakuun 6-31 päivän väliseltä ajalta.Mutta niinpäs vaan täytyykin koska seisonta-aika ilmoitus pitääkin tehdä täydeltä kuukaudelta.Vakuutusta otettaessa virkailija EI MAININNUT tästä mitään.Tapiolasta myönnettiin että virkailijan olisi pitänyt asiasta kertoa etukäteen mutta kukaan ei voi enää vaikuttaa asiaan...eipä tietenkään,nythän onkin jo 6.s lokakuuta.Nyt on sitten pyörä talviteloilla ja maksan täyden hinnan koko lokakuulta...
      KIITTI V........TI.

      • Turvasta saat parhaimman

        Vuoden vanha 1000cm streetfighter, 92kw, vuoden vakuutukset pohjAlassa 2390€
        samat vakuutukset, paremmilla ehdoilla TURVASSA, 1038€.
        KUMMANKOHAN VALITSIN??
        3 ystävääni vaihtoivat samana päivänä TURVAan kun kun saivat tiedokseen tämän minulta.
        Ainiin lapsukaiset, pohjAlan moottoripyörän seisontapäivävakuutus maksaa 400 euroa vuodessa. Maksimikorvaus kuitenkin vain 5:ltä vuorokaudelta (n. 200€), oli asianlaita miten tahansa.
        Tuo jos jokin on kannattavaa bisnestä!!! HYVÄ POHJALA!!


      • rtherthd
        Turvasta saat parhaimman kirjoitti:

        Vuoden vanha 1000cm streetfighter, 92kw, vuoden vakuutukset pohjAlassa 2390€
        samat vakuutukset, paremmilla ehdoilla TURVASSA, 1038€.
        KUMMANKOHAN VALITSIN??
        3 ystävääni vaihtoivat samana päivänä TURVAan kun kun saivat tiedokseen tämän minulta.
        Ainiin lapsukaiset, pohjAlan moottoripyörän seisontapäivävakuutus maksaa 400 euroa vuodessa. Maksimikorvaus kuitenkin vain 5:ltä vuorokaudelta (n. 200€), oli asianlaita miten tahansa.
        Tuo jos jokin on kannattavaa bisnestä!!! HYVÄ POHJALA!!

        Turva oli ehdottomasti halvin itsellänikin. Tosin pyöränä uusi zzr-1400 142kW ja vak. maksu 550€/vuosi.
        Pohjola ja Fennia tarjosivat jotain 2200€ luokkaa samoilla bonuksilla...

        Pohjola on kuulemma halvin customien kanssa, mutta siitä en sitten tiedäkään sen enempää.


    • Anonyymi00007

      esim. yamaha terene 660 vakuutusmaksut / vuosi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe