kuinka lyhennetään suomenkielen sana viikonloppu?
vkl vai vklp?
21
14050
Vastaukset
- NoitaNainen
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
no ei vaines...vkl..minä sanon... - nylkkäri
VLV oli viikonloppu vapaa.
en tiedä miten se oikein lyhennetään- armeijassa #
tuli nautittua pekkaa 11 viimeistä päivää oli reipas iltalomailta ja tuli sanailtua PU:lle joku majurinretku sattui paikalle.
- Masse-setä
armeijassa # kirjoitti:
tuli nautittua pekkaa 11 viimeistä päivää oli reipas iltalomailta ja tuli sanailtua PU:lle joku majurinretku sattui paikalle.
Tuliko yp:tä?
- vkl
vkl
- typerä
viesti viikonloppua ei lyhennetä vaan pidennetään lähtemällä perjantaina puoleltapäivin ja saapumalla maanantaina vasta ruokatunnille
- Eisaatan
Kyllä tuli jytkyä lahkeeseen ku meillä oli intissä tuvassa pikku pallipaini ja alikersantti sattu paikalle
- urbaanisanakirja
vklp mun mielestä ja urbaanisanakirjasta vielä tarkistin niin on se vklp eikä vkl
- Vklvklvkl
Katso kielitoimiston sivulta mielummin niin saat oikean vastauksen eli vkl.
- Noprobs
Koska huuhaa palsta ja armeija mainittu, niin viikonlopp.
Alkuperäinen kysyjä on varmaan tyytyväinen, kun sai kymmenen vuoden
odottamisen jälkeen viimein asiallisen vastauksen kysymykseensä. - AntiLyhentäjä
Itse lyhentäisin näin:
vknlpp
Kaikkea ei kannata lyhentää. Esimerkiksi mieskehon hiuksia on hyvä lyhentää, toisesta kehon kohdasta ei kannata lyhentää.- Anonyymi
Vittu olet tyhmä.. !:D
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin lyhentelen munankarvoja kun on tarvis.
- varmaa-tietoa
eikös wklp lyhennys tule sanoista wekckans loppet, eli viikonloppu. Tässä tuli faktaa tietoa, ettei tarvii kilauttaa kaverille. Nämä armeija pojut parin viikon mettäleirin jälkeen kaivelee sissijuustoo esinahan alta ja puhelee kummia.
- Anonyymi
Vitun hurri! Ollaan suomessa HOMO!
- suntion.apumies
Niin ja se yleisin balttilaisen jumalan nimi lyhennetään kai prk.
- Anonyymi
VKL!! Onko joku oikeasti tosissaan tämän kysymyksen kanssa?! Menkää KOULUUN!
- Anonyymi
Ja vedä sä käteen!
- Anonyymi
v-loppu
- Anonyymi
Nnjbjh
- Anonyymi
Oikea lyhenne lie "tänäkään viikonloppuna en saa naista, meni käsitöiksi".
Hii haaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822