Elikkäs, elikkäs...onko kukaan ollu tekemisissä seuraavien hevosten kanssa. Tamma Vihun Virva, ori Viltti ja tamma Virvan Puli. Kaikki tito otetaan vastaan edellä mainituista suomenhevosista. Niiden käsittely käyttäytyminen ja perus luonne tärkeä. Varsinkin Virvan Pulin...sen varsa ajat. Oliko esim isossa laumassa varsana??
Viltti ja Vihun Virva sekä Virvan Puli alle 2v
5
924
Vastaukset
- uni
Harmittaa se meinaan vähän??
- uni
varsa-ajat kiinnostais??
- _a_
En ihan tajunnut mitä haet, mutta tunnen Vihun Virvan ja tiedän sen nykyisen asuinpaikan. On elossa, vaikkakin toipuu tällä hetkellä jostain tappavasta viruksesta josta selvisi ihmeen kaupalla... Jalka tällä hetkellä aika paskana viruksen takia, mutta parantuu huimaa vauhtia. :)
Niin että en ihan tiedä mitä tietoja hait, mutta tossa nyt ainakin Virvan - tai Tytön - nykyisestä tilasta... - <3<3
Heii! Vihun Virva asustelee nykyään Jussilan Luomutilalla!! Olen ratsastanut sillä ja se on oikein mukava heppa. Paitsi että sillä meinaa olla aina kiire.. :)
- -laru-
Joops.. Vihun Virva, eli Tyttö asustelee Jussilan luomutilalla (meillä) http://www.petsie.fi/pet.php?petid=129287&s=images&do=imageControl&setid=75568
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719