Oksentamisesta seuraavat "pilkut"

Läikkis

Kun olen yrjönnyt oikein olan takaa, niin naamaani (silmien lähettyville) ilmaantuu viimeistään puolen päivän kuluttua punaisia pilkkuja. Niillä lienee yhteys katkenneisiin pintaverisuoniin...? Tuleeko muille sellaisia? "Pilkut" ovat pieniä eivätkä sinänäsä häiritse, muistuttanevat hieman pienien finnien jäämiä..

6

9006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Juu mulla just sama homma..Nytpähän vasta tajusin että näillä mun 'pilkuilla' silmien alla on jotain tekemistä oksaamisen kanssa..Onks ne jotenkin 'vaarallisia' ne katkenneet verisuonet?

• nni

mullakin tulee kasvoihin noita oksentamisen jälkeen! eniten silmien ympärille, mut myös poskiin ja muualle kasvoihin. mietinkin et tuleeko muille noita ja tulin juuri noista etsimään lisää tietoo..

• FB__

mullakin tulee silmien ympärille varsinkin ja on monta päivää. ekan kerran kun niitä tuli luulin että se oli jotain sisäistä ihottumaa öö x'DD

• pilkku

Mullakin tulee pieniä mustelmia naamaan, erityisesti silmien ympärille, mut muuallekin. Ja välillä ne ei oo edes ihan pieniä, jos oon rajusti oksentanut. Nytkin ihan kunnon mustelma tossa toisen silmän alla. Musta siis helposti kyllä kaikki näkee et millon oon oksentanut. Mutta en osaa sanoa niiden vaarallisuudesta tai vaarattomuudesta. Kerran ku mulla oli aivotärähdys, tuli samanlaisia pilkkuja.

• a.l4

mullaki

mul tuli myös vähän otsaan oksentamisen jälkeen.

• miailija

itellekkin tulee noita aina välillä, mutta vain kun olen oksentanut todella kiinteää ja vaikeasti puklattavaa ruokaa.
      Ne on just niitä katkenneita pintaverisuonia ja toisille niitä jälkiä tulee helposti ja toisille ei ollenkaan.
      Niiden ilmestymistä ei oikein voi estää - ainakaan jos haluaa jatkaa miailua - mutta niiden ilmestymistä voi välttää oksentamalla pehmeitä ruokia ja runsaan veden kanssa.
      Vaarallisia ne ei ole, näyttää vaan ainakin mulla tosi ilkeiltä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe