Tässä rehellisen kristityn tarjoamat vastaukset vaikeisiin kysymyksiin:
Miksi Jumala loi maailman?
- En tiedä.
Miksi rukous ei auttanut hädän hetkellä?
- En tiedä. Se ei vaan toiminut.
Millaista on kuoleman jälkeinen ikuinen elämä?
- En tiedä. Ehkä se on jotenkin vaan tosi kivaa.
Voiko Jeesukseen uskova olla varma pelastuksesta?
- En tiedä, ei kai.
Koska Jeesus palaa takaisin?
- En tiedä. Ehkä pian. Tai ehkä ei.
Mikä kristinuskon versio on lähimpänä Jeesuksen alkuperäisiä opetuksia?
- En tiedä. Ei kai mikään.
Voisitko selittää minulle Pyhä Kolminaisuuden?
- Ööh, en taida osata.
Mitä mieltä Jumala on näistä kysymyksistäni?
- En tiedä. Ei mitään hajua.
Siis mitä loppujen lopuksi tiedät Jumalasta?
- En mitään. Mutta olen hyvä arvailemaan.
Kristinusko vastaa ateistinkin kysymyksiin.
6
690
Vastaukset
- samaa mieltä
lisäksi tekee mieleni mainita, että olipa hyvä ettei jeesusta hirtetty. Meinaan että voisi olla vähän ikävää palvoa uskontoa nimeltä hirsinusko, tai hirsipuunusko. Ja kanniskella kaulakorunaan pientä hirsipuuta tai hirsisilmukkaa. Ja käydä rukoilemassa pyhäkössä jonka seinällä roikkuisi iso hirttosilmukka...
- M@k3
Olen vissiin väsynyt, mutta tuo sai minut nauramaan.
- attu
palvoa uskontoa nimeltä hirsinusko.
Suomessa olisi helvetin paljon enemmän pyhimyksiä.
Jokainen vapaaehtoinen narukiikun kuolemakseen
valinnut olisi kuollut marttyyrikuoleman. Oikeastaan mun mielestä hirsipuunuskonto voisi olla jopa mukavampi, kun otetaan huomioon että ristillä on roomassa aikoinaan tarkoitettu kidutuspuuta. Suora ja oikea nimi kait kristinuskolle olisi todellisuudessa kidutuspuunuskonto, ja mielummin ainakin minä hirsipuuhun kuolisin kuin kidutuspuussa.
- Muistuttaja
On se hyvä kun joku tekee tutkimustyötä.
Siunausta ja rauhaa Jashuan nimessä - no voi pikkuista
vautsi, jopa olet omitusia pähkäillyt.
ja mikä on sinun vastauksesi?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun367184- 833666
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823255Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352999- 462413
- 562261
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251560- 561485
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311464Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221436