Naistenpäivä ? Kosinta?

Rauhanheippa Herrassa

Onko naistenpäivä näihin aikoihin?
Joku jotakin sellaista jutteli täällä?

Jos kaikki miehet olisivat olleet hyviä miehiä, ei naisilla olisi ollut tarvetta valittaa koskaan, ja ryhtyä tasa-arvoliikkeisiin, yms.

Kts.
http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli
Osasto: "Avioliitto ja seksuaalisuus"

MEIKÄLÄINEN ON HAAVEILLUT IHAN IKIOMASTA VAIMOSTA?!?

KUNHAN LÖYTYY SOPIVA, NIIN SIINÄ SITTEN VAAN AVIOLIITON ONNELLISEEN SATAMAAN PURJEHDITAAN!

EIKÖS NAISTENPÄIÄNÄ KOSITA?
TÄSSÄ OLEN TARJOLLA, OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTIINI.
(Löytyy Raamattuhotellista)

>>>""OI JOO, JOS AH´ EUKKO MULL` OISI. SE SOPAN KUUMAN KEITTÄISI, JA PETIN LÄMMITTÄISI.
MUIJA OLISI HYVÄ MULLE, JA AKKA OMA AINA."

Minä olen tällainen romantikko. Sepitän kauniita runoja naiselle.
Laulaakin voisin tenoria naiselle serenadia vaikkapa "Caro mio ben" komiasti.

Siunausta
jari laurila

22

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esirukoilija

Kyllä Taivaan Isä hänet sinulle lähettää.
      Minullekin lähetti! Haki ihan kotoa. :)
      Jatkan rukousta ja äsken jo rukoilinkin :)
      Taivaan Isän johtoon!

• naiset kosii

Ellet vastaa kyllä, joudut ostamaan hamekankaan.

• Rauhanheippa

Tulisi kalliiksi.
        Hyvä ettei nyt ole ko. juhla.

Naistenpäivänä sopii toki kosia tällaista luomakunnan mieskunnan helmeä varmasti kernaasti kuitenkin.

Siunausta
        jari laurila

• Uhkea tytti
        jarlau kirjoitti:

Rauhanheippa

Tulisi kalliiksi.
        Hyvä ettei nyt ole ko. juhla.

Naistenpäivänä sopii toki kosia tällaista luomakunnan mieskunnan helmeä varmasti kernaasti kuitenkin.

Siunausta
        jari laurila

Olen 150 cm, 195 kg uhkea romanitypykkä. Seuraavana karkauspäivänä aion kosia sinua. Muistathan varata sitä hamekangasta riittävän määrän: kokonainen pakka kangasta sileää paksua mustaa samettia.

Odotan sitä seuraavaa karkauspäivää innolla, on jo vanha hame päässyt rispaantumaan...

• Uhkea tytti kirjoitti:

Olen 150 cm, 195 kg uhkea romanitypykkä. Seuraavana karkauspäivänä aion kosia sinua. Muistathan varata sitä hamekangasta riittävän määrän: kokonainen pakka kangasta sileää paksua mustaa samettia.

Odotan sitä seuraavaa karkauspäivää innolla, on jo vanha hame päässyt rispaantumaan...

Rauhaa

Pituus on hyvä. Pidän taskuun sopivasta ja kainaloonkin sopivasti sijoitettavasta.

Painosta pitäisi saada noin 70% pois.

Pidä paasto. Itsekin pidän nyt paaston.

Kiusaan itseäni pelkällä porkkanamehulla, vihannesliemellä ja vedellä 1-2 viikkoa.

En ala vatsankasvattajaksi koskaan.

Siunausta
        jari laurila

• Uhkea tytti
        jarlau kirjoitti:

Rauhaa

Pituus on hyvä. Pidän taskuun sopivasta ja kainaloonkin sopivasti sijoitettavasta.

Kiusaan itseäni pelkällä porkkanamehulla, vihannesliemellä ja vedellä 1-2 viikkoa.

Siunausta
        jari laurila

Kuulostat ikävältä, saidalta mieheltä. Juo vaan itse liemesi.

Sinun pitäisi saada 75% miehekkyyttä lisää. 25% sinuun pitäisi tulla anteliaisuutta lisää. Saidat miehet ovat kammottavia.

Naiset eivät hae mitään naimakoneita, vaan todellisia miehiä. Ei kannata toreilla ja turuilla kaikista intiimeistä asioistaan huudella: sellainen ei ole naisista houkuttelevaa käytöstä.

Kiinnostutko itse naisesta joka huutelee sensaatiolehden palstalla intiimit asiansa? Samahan se on jos täällä joka asiasi paljastat.

Oletko kuullut tällaisen laulun:
        ... Lihava on lämmin
        aina pehmeämmin
        syliini sä painut
        olet mulle ainut...

Toivottavasti löydät oikein natisevan luukiikun, saidan ja äkäisen. Venyttäkää yhdessä penni soikeaksi.

• Nasse
        Uhkea tytti kirjoitti:

Sinun pitäisi saada 75% miehekkyyttä lisää. 25% sinuun pitäisi tulla anteliaisuutta lisää. Saidat miehet ovat kammottavia.

Naiset eivät hae mitään naimakoneita, vaan todellisia miehiä. Ei kannata toreilla ja turuilla kaikista intiimeistä asioistaan huudella: sellainen ei ole naisista houkuttelevaa käytöstä.

Kiinnostutko itse naisesta joka huutelee sensaatiolehden palstalla intiimit asiansa? Samahan se on jos täällä joka asiasi paljastat.

... Lihava on lämmin
        aina pehmeämmin
        syliini sä painut
        olet mulle ainut...

Toivottavasti löydät oikein natisevan luukiikun, saidan ja äkäisen. Venyttäkää yhdessä penni soikeaksi.

jolla kuuppa viiraa, joka uskoo olemattomiin

• Lyyti
        jarlau kirjoitti:

Rauhaa

Siunausta
        jari laurila

Otin äsken unet tuossa sohvalla ruuan päälle ja näin unessa kun Ellen White sanoi suurella äänellä että Jarlau on sinun elämäsi mies!

Olen ihan ällikällä lyöty. En ole ajatellut enää avioitumista mutta jos profeetta näin sanoo niin eikö se ole silloin toteltava kun eihän Ellen voi erehtyä?

Olen aina ollut isokokoinen ja suuriluinen. Pituutta on kaikkiaan 201 cm ja painan 150 kg. Kengännumeroni on 46 joten olisi hyvä jos sinulla on suutarin taidot.

Olen sitä mieltä että nuorempana miehenä sinun on velvollisuus hoitaa kotityöt: siivoaminen ja tiskaaminen ja myös kauppa-asiat: luonnollisesti maksat kaikki kulut. Olen tottunut että kotona on siistiä ja tahratonta. Ja olisi hyvä jos olet ruoanlaittoon perehtynyt. Ruuassa pitää olla voita, kuohukermaa ja kunnollista sianläskiä. Olen onnellinen tulevasta elämänmuutoksesta.

Seksiä harrastetaan vain jouluna, pääsiäisenä ja juhannuksena. Tällä tavalla teimme miesvainajan kanssa ja tämä saa nytkin riittää tästä aiheesta.

Millonka olet ajatellut häitä viettävän?

• Uhkea tytti kirjoitti:

... Lihava on lämmin
        aina pehmeämmin
        syliini sä painut
        olet mulle ainut...

Rauhaa ja hei

Kiertää voi hän jota ei miellytä.
        Niinhän se aina on näissä asioissa.
        Minäkin kierrän nalkuttajat ja haukkujat, jotka haluavat loukata kielenkäytöllään.

En haluaisi tulla omassa kodissani terävän naisne kielen loukkaamaksi.

Jokaisella on henkilökohtaisissa asioissaan omat tapansa.
        En ymmärrä millä naiset osaavat jos ei kailota, että täällä ollaan, kun 47 vuotiaaksi olen jo päässyt poikamiehenä. Alkaa olla kiirusta.

Usko pois, että joku tykkää minustakin.
        Sinä saat olla toki siellä missä itse tahdot.

Siunausta
        jari laurila

• Lyyti kirjoitti:

Otin äsken unet tuossa sohvalla ruuan päälle ja näin unessa kun Ellen White sanoi suurella äänellä että Jarlau on sinun elämäsi mies!

Olen ihan ällikällä lyöty. En ole ajatellut enää avioitumista mutta jos profeetta näin sanoo niin eikö se ole silloin toteltava kun eihän Ellen voi erehtyä?

Olen aina ollut isokokoinen ja suuriluinen. Pituutta on kaikkiaan 201 cm ja painan 150 kg. Kengännumeroni on 46 joten olisi hyvä jos sinulla on suutarin taidot.

Olen sitä mieltä että nuorempana miehenä sinun on velvollisuus hoitaa kotityöt: siivoaminen ja tiskaaminen ja myös kauppa-asiat: luonnollisesti maksat kaikki kulut. Olen tottunut että kotona on siistiä ja tahratonta. Ja olisi hyvä jos olet ruoanlaittoon perehtynyt. Ruuassa pitää olla voita, kuohukermaa ja kunnollista sianläskiä. Olen onnellinen tulevasta elämänmuutoksesta.

Seksiä harrastetaan vain jouluna, pääsiäisenä ja juhannuksena. Tällä tavalla teimme miesvainajan kanssa ja tämä saa nytkin riittää tästä aiheesta.

Millonka olet ajatellut häitä viettävän?

Kiitos paljon

Huumori on hauska asia.

Siunausta
        jari laurila

• eikös joo?
        jarlau kirjoitti:

Kiitos paljon

Huumori on hauska asia.

Siunausta
        jari laurila

Suomalaista ulkoisiin ominaisuuksiin perustuvaa naisihannetta kuvaillaan häälauluissa ja poikien toiverunoissa. Ihannenainen on suoraryhtinen, vaalea, punaposkinen ja hyvinvoipa. Naisen kuului olla verevä ja puoleensavetävä. Vaaleiden ja paksujen hiuksien ohella ihailtiin kuulakkaan kalpeaa, mutta silti terveen väristä ihoa. Poskien kaunis punotus kruunasi naisen kauneuden.

Jos löytys sellainen JT tyttö jonka vois käännyttää adventistiksi kun tällä palstalla on liian vaikea käännyttää ja löytää sitä oikeaa.
        Olethan jo todennut omakohtaisesti tämän asian.

• eikös joo? kirjoitti:

Suomalaista ulkoisiin ominaisuuksiin perustuvaa naisihannetta kuvaillaan häälauluissa ja poikien toiverunoissa. Ihannenainen on suoraryhtinen, vaalea, punaposkinen ja hyvinvoipa. Naisen kuului olla verevä ja puoleensavetävä. Vaaleiden ja paksujen hiuksien ohella ihailtiin kuulakkaan kalpeaa, mutta silti terveen väristä ihoa. Poskien kaunis punotus kruunasi naisen kauneuden.

Jos löytys sellainen JT tyttö jonka vois käännyttää adventistiksi kun tällä palstalla on liian vaikea käännyttää ja löytää sitä oikeaa.
        Olethan jo todennut omakohtaisesti tämän asian.

Rauhanhei

En käännytä ihmisiä.
        Jumalan Henki käännyttää.
        Kukaan ihminen ei voi sitä tehdä.

Olen aina sanonut:
        Kristityn tehtävä on vain rakastaa, ja kertoa mitä kirjoitettu on.

Täällä olen ihan jakamassa Raamattutietoa, osallistumassa keskusteluun, ja vastaamassa väärinymmärryksiin suhteessa seurakuntaani.

En käännytä uskovaisia. Ei ole mielessä käynyt sellainen.

En jaksaisi jos minun vastuullani olisi käännyttäminen.

Jumalan siunausta
        jari laurila

• jarlau kirjoitti:

Rauhaa ja hei

Kiertää voi hän jota ei miellytä.
        Niinhän se aina on näissä asioissa.
        Minäkin kierrän nalkuttajat ja haukkujat, jotka haluavat loukata kielenkäytöllään.

En haluaisi tulla omassa kodissani terävän naisne kielen loukkaamaksi.

Jokaisella on henkilökohtaisissa asioissaan omat tapansa.
        En ymmärrä millä naiset osaavat jos ei kailota, että täällä ollaan, kun 47 vuotiaaksi olen jo päässyt poikamiehenä. Alkaa olla kiirusta.

Usko pois, että joku tykkää minustakin.
        Sinä saat olla toki siellä missä itse tahdot.

Siunausta
        jari laurila

Eikö nyt symmetrian vuoksi voisi ajatella, että otat islamilaisen vaimon. Sinä miehenä seuraat väärää naisprofeettaa ja hän naisena seuraa väärää miesprofeettaa.

Toinen vaihtoehto on tietysti, että tulet uskoon ja voit sitten mennä naimisiin uskovankin naisen kanssa.

• Nasse

selvitä ensin pääsi tosta jeesussotkusta ja sitten voidaan ruveta katselemaan hommaa eteenpäin.

"MEIKÄLÄINEN ON HAAVEILLUT IHAN IKIOMASTA VAIMOSTA?!?"

Eikös toisen miehen vaimon kanssa se ole vähän kiellettyäkin, krisselille?

• Heip

Sinä olet vamsti ihan jees, mutta minusta voisit jättää vakaumuksen itse kunkin omaksi asiaksi.
        Minusta ei kannattaisi sellaisista kovin muita arvostella.

Vaikka olisin ollut kuinka syvällä synnissä elämässäni, on jotakin pyhää minulla ollut aina.
        Nimittäin etten ole koskaan suostunut koskemaan toisen vaimoon. En vain voi tehdä kenellekään sellaista että makaisin jonkun vaimon. Säälin miestä niin syvästi.

Kerran kävi että, yksi nainen hotellissa huijasi minut joskus kun pyysi päästä hotellihuoneeseeni, ja oli pannut sormuksen taskuunsa. Aamulla kertoi.
        Se oli sitä aikaa. Tämä on ainoa poikkkeus, mutta en ollut syyllinen sormuksen piilottamisessa.

Kristittynä ei passaa moiset puuhat vapaasti enää tietenkään.

Jumalan siunausta
        jari laurila

• Nasse
        jarlau kirjoitti:

Heip

Sinä olet vamsti ihan jees, mutta minusta voisit jättää vakaumuksen itse kunkin omaksi asiaksi.
        Minusta ei kannattaisi sellaisista kovin muita arvostella.

Vaikka olisin ollut kuinka syvällä synnissä elämässäni, on jotakin pyhää minulla ollut aina.
        Nimittäin etten ole koskaan suostunut koskemaan toisen vaimoon. En vain voi tehdä kenellekään sellaista että makaisin jonkun vaimon. Säälin miestä niin syvästi.

Kerran kävi että, yksi nainen hotellissa huijasi minut joskus kun pyysi päästä hotellihuoneeseeni, ja oli pannut sormuksen taskuunsa. Aamulla kertoi.
        Se oli sitä aikaa. Tämä on ainoa poikkkeus, mutta en ollut syyllinen sormuksen piilottamisessa.

Kristittynä ei passaa moiset puuhat vapaasti enää tietenkään.

Jumalan siunausta
        jari laurila

"Sinä olet vamsti ihan jees, mutta minusta voisit jättää vakaumuksen itse kunkin omaksi asiaksi.
        Minusta ei kannattaisi sellaisista kovin muita arvostella. "

krisselin moraalihan ei edellytä tuollaista suhtautumista?

Omaa vakaumusta on pakko julistaa ja vieläpä spämmätä mainoksia omalle propagandasivulleen.

Uskon vaan että sulla elämässä kävisi paljon paremmin, kun luopuisit tuosta uskosta ihmisen keksimiin mielikuvitusolentoihin.

• Nasse kirjoitti:

"Sinä olet vamsti ihan jees, mutta minusta voisit jättää vakaumuksen itse kunkin omaksi asiaksi.
        Minusta ei kannattaisi sellaisista kovin muita arvostella. "

krisselin moraalihan ei edellytä tuollaista suhtautumista?

Omaa vakaumusta on pakko julistaa ja vieläpä spämmätä mainoksia omalle propagandasivulleen.

Uskon vaan että sulla elämässä kävisi paljon paremmin, kun luopuisit tuosta uskosta ihmisen keksimiin mielikuvitusolentoihin.

Uskon että vilpittömästi ajattelet noin.
        Ymmärrän.

Olen kuitenkin elämää nähnyt monelta kantilta.'
        Kokemusta on.

Alkuun tein virheitä täällä, ja oma kielenkäyttöni oli joskus syyllistävää.

Olen yrittänyt oppia, etten loukkaisi.

Siunausta
        jari laurila

• järki käteen

Minusta tuntuu synniltä vongata tälläisellä palstalla jonka nimi on herätysliikkeet.

• Rauhaa

Olen ennenkin törmännyt asenteisiin, että kunnialliseen avioliittoon vonkaaminen olisi jotenkin epäsopivaa.

Idean sain ihan tuosta naistenpäivästä.
        Ei sekään kuulu herätysliikkeisiin.

Siunausta'
        jari laurila

• ihminen

Ja Rauhaa

>>>""OI JOO, JOS AH´ EUKKO MULL` OISI. SE SOPAN KUUMAN KEITTÄISI, JA PETIN LÄMMITTÄISI.
      MUIJA OLISI HYVÄ MULLE, JA AKKA OMA AINA."

He he, hyvä runo. Älä nyt kuitenkaan mene kosiopuheessasi lausumaan. Minulle on nimittäin nämä tasa-arvoiset etenkin vanhemmat naiset opastaneet mikä on sovelias nimitys naisesta ja mikä ei. Eipä silti wanhaa kunnon suomeahan tuo, on niitä pahempiakin nimityksiä.

• Rauha

En kai minä tosissani nimittele.
        Huumoriemiehiä.

Ihan totta, moni on pitänyt minua niin tyhmänä, että minulla olisi noin halpa käsitys naisesta tosimielellä.

Tosikkoihin törmää aina, en Sinua tarkoita.

Siunausta
        jari

• Nasse

heruiko yhtään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      47
      3071
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2924
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2790
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2618
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2518
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2510
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2168
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe