Tämän päivän varhaisimpiin, puolenyön jälkeiseen"teloituskomppaniakokemuksiini"
olen vastannut nim."kapteeni satuilee".
Aikaisempi kirjoitukseni Rajatieto palstalla, kummitusosioon olen 7.3, eilen
kirjoittanut jutun unimaailman karmeuksista.
Liippaa läheltä "teloitusunikokemuksia", mutta on psykologisesti jo "terveempioireinen".
Ei liity palstan aiheeseen, mutta...
5
358
Vastaukset
- JUST JOO,,,,
Rajatietoa ja muuta paskaa...
- capt.cöpenick evp
Omien pelkojen prosessoinnissa, niiden hälventämisessä ei ole mitään häpeämistä.
Takaan sinulle "jus joo", että aiheen parissa työskentelee paljon myös
akateemisesti koulutettua väkeä.
- Tuollaista roskaa,
mene hoitoon, jos alkaa kaamos painamaan päälle, mutta älä pilaa tätä saittia !
- capt.cöpenick evp
Jos "satuilee", kuten alemmalla sivulla kerrotaan allekirjoittaja satuilleen,
on tultava esiin ja kerrottava mistä oli kysymys.
Jos sulla on kysyttävää, voit kirjoittaa galleriassani olevaan luukkuosoitteeseen.
Palstan todelliset riesat, löytyvät mielestäni kyllä toisaalta.
c.c
- taustatietosi
valottaa asioita, mutta edelleen jää avoimeksi yleinen asenteesi. Noilla kokemuksilla luulisi empatia-antipatia-akselin sijaitsevan ihan muualla. Sodanvastaisuus on ihan tervettä, mutta mistä tulee venäjämyönteisyys? Ikäpolveltasi kieltämättä puuttui tasapainoinen läsnäpleva isä, koska hän joutui käymään läpi omaa henkistä kauhukokemuskollaasiaan jopa öisissä painajaisissaan. Pieni herkkä poika aivan varmasti kärsi pahasti. Ei ole isien syytä, että näin kävi. Turha siis heitäkään on syyllistää, vaan jos pystyt antamaan anteeksi, voit itsekin paremmin. Ja sama koskee kaikkia sodan jälkeenkin syntyneitä suuria ikäluokkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828