Seth ja Summer on tosi söpö pari
ihana pari.
9
852
Vastaukset
- ......
totta, Seth on niiiin Se Oikee Summerille sekä sarjassa että oikeessa elämässä. :)
- Racsu
Samaa mieltä ♥
Ehdottomasti paras pari sarjasta ja sopii toisilleen tosi hyvin .Marissa ja Ryan ei mun mielestä sovi pariks vaan ne on mun mielestä parempia vaan kavereina .
Tää vaan lisäyksenä vaikka ei muuten liitykään ... - ollu yhessa
jo kauan..koko tuotantokauden..missa kiviajassa te katotte sita sarjaa?
- mää.
no vittu hoo? ihan teeveestä katon. ja oon kattonu sarjaa ihan alusta asti,ja joten myös tiedän, että ne on ollu aiemminki yhes. mut sit ne eros,ku seth lähti. ja nyt ne on taas yhes. joten , HAISTA PASKA.
- mutta
mää. kirjoitti:
no vittu hoo? ihan teeveestä katon. ja oon kattonu sarjaa ihan alusta asti,ja joten myös tiedän, että ne on ollu aiemminki yhes. mut sit ne eros,ku seth lähti. ja nyt ne on taas yhes. joten , HAISTA PASKA.
ryan ja marissa eros koska teresa tuli kuvioihin.remember?vauva ja kaikkee. seth lähti koska ryan lähti.
- niimp.
mutta kirjoitti:
ryan ja marissa eros koska teresa tuli kuvioihin.remember?vauva ja kaikkee. seth lähti koska ryan lähti.
hahaha. mutta mä en puhunukkaa ny MARISSASTA ENKÄ RYANISTA. vaan summerista ja sethistä. ja summer ja seth eros ku seth purjehti ryanin takia poia. joten IHAN OIKEIN MÄ TIESIN !!!111
- piitu
niimp. kirjoitti:
hahaha. mutta mä en puhunukkaa ny MARISSASTA ENKÄ RYANISTA. vaan summerista ja sethistä. ja summer ja seth eros ku seth purjehti ryanin takia poia. joten IHAN OIKEIN MÄ TIESIN !!!111
Aivan oikein. Summer ja Seth eros sen takii koska Ryan lähti, niin Seth lähtikoska Ryan lähti!!!! Et silleen. niimp olit aivan oikeessa!!! Ja sillä sipuli!
- OC FANI!!!
Se oli tosi ihanaa ku seth ja summer palas yhtee mä muistan sen jakson aina missä se tapahtu siis oc ei ois mitää ilma niitä!!!
- Niin he on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976