Keskiajan pahamaineisissa majataloissa oli rietas, sivistymätön ja häpeilemätön meininki. Olut ja viini virtasi valtoimenaan, miehet ja naiset joivat siekailematta, grillatulla lihalla mässäiltiin sekä rahvaanomaiosesti harrastelitiin illan mittaan seksiä häpeilemättömästi, ken paikalle sattui osumaan tai silmää miellyttämään. Keskiajan ihminen ei osannut hävetä eikä kainostella -ei sitten mitään asiaa, se on nykyihmisten taakka. Ihminen teki sitä mitä halusi ja juuri silloin kuin halusi, ainakin seksin ja juominkien suhteen. Korkea-arvoinen aatelismieskin sulautui halukkaasti silloin tällöin rahvaan sekaan ja sehän oli luonnollista, yhtä luonnollista kuin naiset olivat halukkaita palvelemaan herraa.
Löytyykö miehiä ja/tai naisia pitämään keskiaikaiset juomingit ko ajan tyyliin? Naiset pitkässä mekossa, rinnat melkein paljaana, miehet jotakuinkin valkoiset paidat avonaisena, valaistuksena kyntteliköt, ruokana grillattua lihaa ja juomana paljon olutta ja viiniä, paikkana jokin kartano tms. Ainoa myönnytys nykyihmiselle keskiaikaan nähden on hygieniavaatimukset. Ainoana vaatimuksena vapautuneen rietas mieli ja riven mielikuvitusta: saat olla unelmasi prinssi, prinsessa, merirosvo, portto, kreivi tai kreivitär -miten vain.
Häpeä, joka on nykyihmisen rasiteena, on myös sivistyksen raskas hinta!
Asiasta oli tällä foorumilla myös aiemmin puhetta, mikäli joku muistaa.
Pahamaineisessa majatalossa odotteleepi: 2m ja 2n
T:pikkuportto:)
Keskiaikaiset orgiat
9
5267
Vastaukset
- vanhempi mies
Oltta kaipaan aina
Ja lihaa en vihaa
Grillattukin kelpaa aina
Anteliaast kaula-aukost
Vilkista voi neien nänninpihaa
Ja ainahan katsoa voi jälkeen tuopposen
Kun ei muuhun kykene juoppo, sen
Lempimistä nuorten
Kuulostaa hyvältä, mutta miksi niin rietas nimimerkki nuori majatalon emäntä?
Miks ei vois mies vain hörpätä haarikasta
Parran kostuttaa?
Tai kokeilla neidon haarukasta
Neidon partaa kosteaa?
Sen jälkeen vois arvon herra housuns auki jakaa
Ja piian piikuudestaan päästää edestä ja takaa
Huokuvin rinnoin neitonen
Kiitokseksi nyyhkii
Ottaa käteen elimen
Sen helmoihinsa pyyhkii
Käyvät haarikkaa he jakamaan
Kunniaksi Baccuksen
Ja suuta suuta vasten laittamaan
Heräs Amor uudelleen - Rosvoroope
Vaikkei Roope mikään aatelismies olekaan - ainakaan virallisesti - niin linnanneidot mielessään kuitenkin...ja olisikohan pikkuporttokin päivisin kiltti hovineito, tai ehkäpä prinsessa itse :))
ja näinhän se meni, jatkona edelliseen vastaukseen:
"Jos täytätte mun lasini, niin tahdon kertoa
surullisen tarinan, joll ei oo vertoa.
Se on laulu merirosvosta Roope nimeltään,
hän sydämiä särki, missä joutui kiertämään.
Hän kaunis oli kasvoiltaan ja nuori iältään,
ja opetuksen saanut oli omalta isältään.
Vaan tyttö jota lempi, hän oli petturi,
ja siksi tuli Roopesta nyt julma ryöväri.
Viel' Itämeren rannikot ne Roopen muistavat
ja naiset Pietarinkin vielä päätään puistavat,
ja Suomenlahden kaupungit tuns Roope-ryövärin
ja suuri oli pelko vielä Kokkolassakin.
Ei neito Viron rannikon unhoita milloinkaan,
kun Rosvo-Roopen kanssa hän joutui kapakkaan.
He söivät mitä saivat ja joivat tuutingin,
ja tyttö poltti sydämens, mutt Roope - sikarin.
Ei tiennyt impi Oolannin, kuink' oli laitansa,
kun Rosvo-Roope pestäväks' vei hälle paitansa.
Yks' nappi oli irti, hän ompeli sen kiin,
ja samalla hän ompeli myös sydämensä siin.
Sai Roope viimein palkkansa, hän on nyt Suomessa,
jossain jokivarressa lie lossivahtina.
Hän lesken eessä nöyrtyi ja joutui naimisiin,
ja sillä lailla Rosvo-Roope hiljaa hirtettiin" - jokke
Miehiä varmaan löytyisi pilvin pimein, mutta naisten löytymistä epäilen. No ehkäpä pari saksalaista oluenkantajatyypinnaista.
- Rosvoroope
...ja katselinkin jostain syystä (kevät tulossa)paikallisia naisia siellä. Ne kaljahallin tarjoilijattaret olivat melko väsyneen oloisia ja melkoisen iäkkäitä...mutta yhdessä pizzapaikassa oli sellainen pitkä, hoikka ja vaalea teutoniprinsessa pitkä vaalea tukka letitettynä roikkuen puoliselkään. Olisin pyytänyt puhelinnumeron, ellei poikakaveri (siis neidin, ei minun) olisi istunut siinä baaritiskillä.
Mutta taidatpa muuten olla väärässä siitä etteikö naiset uskaltaisi...et taida tuntea suomalaisia naisia, kysypä vaikka pikkuportolta :)) taitaapa olla miehet, ne jotka ei uskalla :(( - jokke
Rosvoroope kirjoitti:
...ja katselinkin jostain syystä (kevät tulossa)paikallisia naisia siellä. Ne kaljahallin tarjoilijattaret olivat melko väsyneen oloisia ja melkoisen iäkkäitä...mutta yhdessä pizzapaikassa oli sellainen pitkä, hoikka ja vaalea teutoniprinsessa pitkä vaalea tukka letitettynä roikkuen puoliselkään. Olisin pyytänyt puhelinnumeron, ellei poikakaveri (siis neidin, ei minun) olisi istunut siinä baaritiskillä.
Mutta taidatpa muuten olla väärässä siitä etteikö naiset uskaltaisi...et taida tuntea suomalaisia naisia, kysypä vaikka pikkuportolta :)) taitaapa olla miehet, ne jotka ei uskalla :((Taidat nyt olla pahasti sekoittanut orgiat ja Oktoberfestit.
Minusta ei todista mitään, jos tapaat pari naista saksassa ryystämässä kaljaa. Juominen kiinnostaa moniakin, mutta orgiat harvampaa, ja yhä harvempaa, mitkään grilliorgiat.
Ei minuakaan kiinnosta korjailla autoja, vaikka ajankin autoa. Jos nyt sitten joskus satunkin jotain autolleni tekemään, minua ei todellakaan kiinnosta kokoontua missään tuunaajaporukassa tuiki tuntemattomien kanssa.
Epäilempä muuten tätä nimim. pikkuporttoakin mieheksi ja jopa samaksi mieheksi joka tuossa aikaisemminkin ehdotteli vastaavaa. Nyt vain ehdotusta on hiukan modattu palautteen perusteella.
Silti, minusta on todella hienoa, jos löydätte hyvän jengin, jonka kanssa täman toteutatte. Olen vain hyvin epäileväinen Tuomas, koska tälläkin palstalla jatkuvasti itketään, miksi naisia ei kiinnosta edes tuollainen kolmen kimppa.
- hyvä
Ajatusta on hyvä, tosin keskiaika taisi olla enempi ritareiden ja ristiretkien aikaa ...
Merirosvot tuli myöhemmin, tosin oli niitä keskiajallakin.
Paikka pitäisi valita hyvin, täälläpäin on ehkä sellainen mutta sinne mahtuu vain 10-20 henkeä.
keskiajalla ei pidetty pikkuhousuja, ne oli kirkko kieltänyt ja niitä pitivät vain portot. - huono ajatus
Meilläpäin se ei vaan onnistu, eletään ihan etelärannassa;-)
Kesällä voisi olla hyvä loman aikana? - maire55
onpa hieno juttu...ilman muuta kiinnostaa,asun Englannissa,mutta tulossa keväällä koko kesäksi Suomeen.....mulla on kokemuksia samantapaisista partyista Manchesterissa...laita sähköpostisi niin vastaan kuvan kerron....mulla olis varattuna se porton rooli.....Maire
- rosvoroope
Hienoa Maire, olen aina vain ylpeämpi teistä suomalaiset rohkeat ja ylpeät pohjolan naiset. Yhteystiedot löytyvät mm. ao. linkin takaa (mutta myös tässä: [email protected]), missä voit lukea alkuperäisen idean viime vuoden marraskuulta...meitä alkaa olla jo todella hieno ydinjoukko koossa, lisää kuitenkin mahtuu ja ensimmäiset bileet ovat suunnitteilla vielä ennen kesäkuuta :))
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000075&posting=22000000014129333
P.S. Useita porttoja mahtuu mukaan...mistähän saataisiin lisää rosvoja Rosvoroopen joukkoon tummaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691