Hehe
12
1048
Vastaukset
- vazman
se on ainakin parkkeerattu oikeaoppisesti pois ajoradalta ;-D
- asiantuntija Aatu
Ja vielä väitetään, että naiset ovat turvallisempia liikenteessä. Onneksi ei käynyt kenellekkään mitään. Melko kädetön suoritus kokonaisuudessaan.
- Esimerkillistä
Eipähän aiheuttanut kenellekään muulle vaurioita, saati kuolemaa kuten miesautoilijat tekevät.
- perä?
Volvohan on etuvetoinen niin miten on mahd. että perä heittää kun painaa kaasua?? Jos oli neliveto niin sit en tiedä miten käyttäytyy.
- Rekkanainen
...paljastaa tietämättömyyteni uusien Volvojen kohdalla.
Onko uudet ISOTKIN Volvot nykyään kaikki etuvetoisia?
Olisin yhä luullut V70 ja vastaavien olevan takavetoisia........
Automiehet, valistakaas nyt vähän :) - Rattimatti
Rekkanainen kirjoitti:
...paljastaa tietämättömyyteni uusien Volvojen kohdalla.
Onko uudet ISOTKIN Volvot nykyään kaikki etuvetoisia?
Olisin yhä luullut V70 ja vastaavien olevan takavetoisia........
Automiehet, valistakaas nyt vähän :)V70 on etuvetoinen. Olisikohan S80 takatuuppari, samoin S60. Siitä en mene takuuseen. Volvon omistajat hoi! Teillä on parempaa tietoa.
- Volvvisti
Rattimatti kirjoitti:
V70 on etuvetoinen. Olisikohan S80 takatuuppari, samoin S60. Siitä en mene takuuseen. Volvon omistajat hoi! Teillä on parempaa tietoa.
Kaikki uudet henkilöauto-volvot on etuvetoja, on ollu n. 7v.
Sitten on myös nelareita joukossa, kuten tämän kyseisen jutun V70.
Ootan edelleen että Volvolta tulee uusi iso ökysedan jossa ois veto (lue: työntö) oikeassa päässä... - Rekkanainen
Volvvisti kirjoitti:
Kaikki uudet henkilöauto-volvot on etuvetoja, on ollu n. 7v.
Sitten on myös nelareita joukossa, kuten tämän kyseisen jutun V70.
Ootan edelleen että Volvolta tulee uusi iso ökysedan jossa ois veto (lue: työntö) oikeassa päässä......kiitos tiedosta :)
Rekkanainen kirjoitti:
...paljastaa tietämättömyyteni uusien Volvojen kohdalla.
Onko uudet ISOTKIN Volvot nykyään kaikki etuvetoisia?
Olisin yhä luullut V70 ja vastaavien olevan takavetoisia........
Automiehet, valistakaas nyt vähän :)...900-sarja, josta vielä muokattiin S90-sarja lopuksi, oli viiminen takatuuppari. 90-luvulla tuli 850-sarja, josta kehittyi S\V70-sarja, sekä 400-sarja, jonka korvasi S\V40-sarja ja kaikki nämä etuvetoisia. S90n korvasi sitten S80n, jolloin viimeinenkin ainoaa oikeaa vetotapaa käyttävä Volvo poistui mallistosta ja tilalle jäivät etuvetoiset mallit.
Sittemmin on luojan kiitos tullut nelivetomahdollisuus muistaakseni jokaiseen mallisarjaan(ej muista tätä uutta S40stä), mutta nehän vaan lieventää tätä tuskaa, koska ei ol kardaanivedon voittanutta...
ps. sen verta pitää vielä hieroa amisviiksiä(...), ja mainita uudesta, tänä vuonna myyntiin tulevasta, S80stä. Siihen saatavana V8 ja neliveto... NAM!! Pitänee muuttaa mielipiteitä tuon vetotavan suhteen ja mennä täyttämään lottokuponkia...
- Rattimatti
Huomenna se voit olla sinä!
- miihkali
Hauska juttu! Varmaan suditti aikansa ennenkuin huomasi, että pyörät ovat ilmassa.
- Uunamo
ja takasin autokouluun opetteleen radalle liukkaalla ajoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592