Hehe

nainen ratissa....

12

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vazman

      se on ainakin parkkeerattu oikeaoppisesti pois ajoradalta ;-D

    • asiantuntija Aatu

      Ja vielä väitetään, että naiset ovat turvallisempia liikenteessä. Onneksi ei käynyt kenellekkään mitään. Melko kädetön suoritus kokonaisuudessaan.

    • Esimerkillistä

      Eipähän aiheuttanut kenellekään muulle vaurioita, saati kuolemaa kuten miesautoilijat tekevät.

    • perä?

      Volvohan on etuvetoinen niin miten on mahd. että perä heittää kun painaa kaasua?? Jos oli neliveto niin sit en tiedä miten käyttäytyy.

      • Rekkanainen

        ...paljastaa tietämättömyyteni uusien Volvojen kohdalla.
        Onko uudet ISOTKIN Volvot nykyään kaikki etuvetoisia?
        Olisin yhä luullut V70 ja vastaavien olevan takavetoisia........

        Automiehet, valistakaas nyt vähän :)


      • Rattimatti
        Rekkanainen kirjoitti:

        ...paljastaa tietämättömyyteni uusien Volvojen kohdalla.
        Onko uudet ISOTKIN Volvot nykyään kaikki etuvetoisia?
        Olisin yhä luullut V70 ja vastaavien olevan takavetoisia........

        Automiehet, valistakaas nyt vähän :)

        V70 on etuvetoinen. Olisikohan S80 takatuuppari, samoin S60. Siitä en mene takuuseen. Volvon omistajat hoi! Teillä on parempaa tietoa.


      • Volvvisti
        Rattimatti kirjoitti:

        V70 on etuvetoinen. Olisikohan S80 takatuuppari, samoin S60. Siitä en mene takuuseen. Volvon omistajat hoi! Teillä on parempaa tietoa.

        Kaikki uudet henkilöauto-volvot on etuvetoja, on ollu n. 7v.

        Sitten on myös nelareita joukossa, kuten tämän kyseisen jutun V70.

        Ootan edelleen että Volvolta tulee uusi iso ökysedan jossa ois veto (lue: työntö) oikeassa päässä...


      • Rekkanainen
        Volvvisti kirjoitti:

        Kaikki uudet henkilöauto-volvot on etuvetoja, on ollu n. 7v.

        Sitten on myös nelareita joukossa, kuten tämän kyseisen jutun V70.

        Ootan edelleen että Volvolta tulee uusi iso ökysedan jossa ois veto (lue: työntö) oikeassa päässä...

        ...kiitos tiedosta :)


      • Rekkanainen kirjoitti:

        ...paljastaa tietämättömyyteni uusien Volvojen kohdalla.
        Onko uudet ISOTKIN Volvot nykyään kaikki etuvetoisia?
        Olisin yhä luullut V70 ja vastaavien olevan takavetoisia........

        Automiehet, valistakaas nyt vähän :)

        ...900-sarja, josta vielä muokattiin S90-sarja lopuksi, oli viiminen takatuuppari. 90-luvulla tuli 850-sarja, josta kehittyi S\V70-sarja, sekä 400-sarja, jonka korvasi S\V40-sarja ja kaikki nämä etuvetoisia. S90n korvasi sitten S80n, jolloin viimeinenkin ainoaa oikeaa vetotapaa käyttävä Volvo poistui mallistosta ja tilalle jäivät etuvetoiset mallit.
        Sittemmin on luojan kiitos tullut nelivetomahdollisuus muistaakseni jokaiseen mallisarjaan(ej muista tätä uutta S40stä), mutta nehän vaan lieventää tätä tuskaa, koska ei ol kardaanivedon voittanutta...

        ps. sen verta pitää vielä hieroa amisviiksiä(...), ja mainita uudesta, tänä vuonna myyntiin tulevasta, S80stä. Siihen saatavana V8 ja neliveto... NAM!! Pitänee muuttaa mielipiteitä tuon vetotavan suhteen ja mennä täyttämään lottokuponkia...


    • Rattimatti

      Huomenna se voit olla sinä!

    • miihkali

      Hauska juttu! Varmaan suditti aikansa ennenkuin huomasi, että pyörät ovat ilmassa.

    • Uunamo

      ja takasin autokouluun opetteleen radalle liukkaalla ajoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe