POP:illa verkkopankkia?

Jules

Olen miettimässä pankin vaihtoa näistä isoista pankeista (Sampo ja Nordea) johonkin vähän pienempään pankkiin jossa kenties osataan oikeasti arvostaa asiakasta. Onko POP:illa käytössään verkkopankkia? Varmaan kaikilla pankeilla on, mutta ajattelin varmistaa. Entä onko POP:n verkkopankki toimiva?

Muitakin kokemuksia POP:ista otetaan vastaan, kannattaako vaihtaa?

4

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuodesta 1997

Onhan toki pop:lla verkkosivut http://paikallisosuuspankit.fi Henkilökunnasta minulla ei ole kuin positiivista sanottavaa! Ainoa hieman negatiivinen asia on, ettei pop:lla ole riittävästi konttoreita. Onneksi yhteistyö säästöpankin kanssa sujuu tosi hyvin. Siellä ei tosin ole yhtä mukava tunnelma (johtunee pankin isosta koosta), mutta kyllä sielläkin asioi.

• vuodesta 1997

Jostakin syystä suora osoite ei muutu linkiksi. Sivulle pääsee kirjoittamalla www.paikallisosuuspankit.fi

• Master mies
    • sanottavaa

oo POP:sta. Palvelu tosiaan ystävällistä ja nopeaa. Ei oo kertaakaan tarvinnu jonottaa pankissa (vrt. OP, jossa monesti saa oottaa jopa 30min)..ja täällä itä-suomessa niitä POP:n konttoreitakin on ihan riittävästi. Verkkopankkikin on jopa parempi kuin esim. OP:lla, ainakin helpompi käyttää..:D Suosittelen lämpimästi POP:a..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe