Tänä vuonna vähän yli kahden kuukauden aikana on jo sanottu irti ihmisiä enemmän kuin koko viime vuonna yhteensä.
Lisäksi tänä vuonna käynnistyneiden yt-neuvotteluiden piirissä on 18,000 työpaikkaa.
Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen talouspolitiikka alkaa näyttää kyntensä vaalikauden lähestyessä loppuaan.
KEPU vie Suomen tuhoon!
KEPU vie talouden tuhoon
4
222
Vastaukset
- irtisanoo?
Pitäskö kieltää irtisanominen?
- Uusi Vasemmisto
Taloudellisen romahduksen seuraukset koituvat kansan maksettavaksi, samoin mahdollisten sotien seuraukset. Mielenosoitukset imperialismia vastaan eivät laannu, vaan laajenevat. Sodan hetkellä ne saavat välittömästi sodanvastaisen luonteen. Siksi kapitalistien on selviytyäkseen kovennettava otteitaan omia kansalaisiaan vastaan.
Imperialistit luokittelevat uusiksi vihollisikseen globalisoidun kapitalismin vastaiset kaikki maailman sorretut. Imperialistien voimainmittely kaikkien näiden voimien kanssa on nyt ajankohtaisempaa ja voimakkaampaa kuin koskaan.
Marxilaisten kanta on selkeä. Työväenluokan vapauttaminen taloudellisesta ja yhteiskunnallisesta ikeestä on luokan itsensä tehtävä. Työväenluokan on katkaistava henkiset siteensä porvaristoon ja taisteltava maailman muuttamisesta sosialistiseksi ei Eduard Bernsteinin, vaan Karl Maxin metodia käyttäen. - salmiko
itse pääpiru... uskaltaa vastustaa rahanvaltaa!!!!
http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/ - MiracleMike
"Mannertenvälinen nahjus" oli sosialidemokraattien Pertti Paasio.
Työpaikkoja on tullut lisää siten, ettei irtisanomisista pidä vetää johtopäätöksiä kokonaistilanteen suhteen. Lue, pelle, uusin Suomenmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671