Charmed on peruutettu Usassa. Tämä on viimeinen tuotantokausi. Sääli juttu!
charmed
peruutettu
4
830
Vastaukset
- Nymphmyth
Siinä tullaan näkemään joku sarjasta pois lähtenyt hahmo.
Epäilen että se on joko Cole tai Chris. - Nymphmyth
Se on kahdeksas tuotantokausi,joka jää viimeiseksi,tämänhetkinen Suomessa on seitsemäs.
- Hapero
Joo en kyllä usko... Jos on totta niin.... >:(
- zanzu
Hapero kirjoitti:
Joo en kyllä usko... Jos on totta niin.... >:(
Siis voi ei!!! Tää on mun lempi sarjoja!!! Yhyy! Sais jatkuu! Mitä mä sitten kattelen maanantaisin? No, siis jos tää maanantai päivä pitää... Se on kyllä tosi harmi, ku mun mielestä tää on tosi hyvä sarja ja juoni on hyvä ja ja... :( no voih...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976