Tunnus pois ja hoitoon ja pian. Tuollaisia ei oikeasti ole olemassakaan.
M 135 nimimerkki on vakavasti sairas
5
658
Vastaukset
- M135
Mikä on palstalääkärin diagnoosi?
Ei ole pätevä syy vielä, eikä riitä, että sanoo, että on vain sairas. Täytyy olla diagnoosi.
Lääkäri ei voi raporttiin kirjoittaa, että "Minun (lääkärin) mielestäni potilas on sairas, potilas itse sanoo itseään terveeksi" - Ei noin voi raporttiin kirjoittaa. Eihän tuollainen ole pätevä lääkäriksi.
Myöskään diagnoosiksi ei käy se, että sanoo että potilasta ei ole olemassa. Ei lääkäri voi raporttiin (sairaskertomukseen) kirjoittaa että "Potilasta ei ole olemassa". Minä tahtoisin nähdä sen sairaalan, missä lääkärit kirjoittavat näin sairaskertomuksiin.
"Potilasta ei ole olemassa."
Hoitoon laitettaessa täytyy olla diagnoosi.
Mikä sairaus on siis kyseessä?
Puheripuliko? - No se vain näyttää siltä. Tälle palstalle ei porukka paljon kirjoita. Yhden ja saman kirjoitukset näyttävät siltä, että tämä pitäisi palstaa itse hallussaan. Se ei kumminkaan ole niin. Mutta se voi näyttää siltä. Kirjoitusten välillä on kuitenkin useiden päivien väli.
Vai onko jokin muu sairaus kyseessä, mikä?- perin
erikoinen.
- M135
perin kirjoitti:
erikoinen.
"Kappalejako perin erikoinen."
Mitä tarkoitat?
- Orava
Laskin muuten tuosta, että 18 aloitusta 40:stä tuossa etusivulla on kyseisen henkilön tekemiä. About puolet. Pitää varmaan yksinään tätä palstaa pystyssä.
Millään palstalla en ole kenenkään muutoin nähnyt tehtailevan noin kiivasta tahtia juttuja. Mutta kai sitä, jos on ristiretkellä jonkin asian puolesta...
Mutta silti, huh huh.- M135
Kannattaisiko tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948539
- 926575
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636409Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345091Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603979- 493411
- 503325
- 513002
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866