Tunnus pois ja hoitoon ja pian. Tuollaisia ei oikeasti ole olemassakaan.
M 135 nimimerkki on vakavasti sairas
5
691
Vastaukset
- M135
Mikä on palstalääkärin diagnoosi?
Ei ole pätevä syy vielä, eikä riitä, että sanoo, että on vain sairas. Täytyy olla diagnoosi.
Lääkäri ei voi raporttiin kirjoittaa, että "Minun (lääkärin) mielestäni potilas on sairas, potilas itse sanoo itseään terveeksi" - Ei noin voi raporttiin kirjoittaa. Eihän tuollainen ole pätevä lääkäriksi.
Myöskään diagnoosiksi ei käy se, että sanoo että potilasta ei ole olemassa. Ei lääkäri voi raporttiin (sairaskertomukseen) kirjoittaa että "Potilasta ei ole olemassa". Minä tahtoisin nähdä sen sairaalan, missä lääkärit kirjoittavat näin sairaskertomuksiin.
"Potilasta ei ole olemassa."
Hoitoon laitettaessa täytyy olla diagnoosi.
Mikä sairaus on siis kyseessä?
Puheripuliko? - No se vain näyttää siltä. Tälle palstalle ei porukka paljon kirjoita. Yhden ja saman kirjoitukset näyttävät siltä, että tämä pitäisi palstaa itse hallussaan. Se ei kumminkaan ole niin. Mutta se voi näyttää siltä. Kirjoitusten välillä on kuitenkin useiden päivien väli.
Vai onko jokin muu sairaus kyseessä, mikä?- perin
erikoinen.
- M135
perin kirjoitti:
erikoinen.
"Kappalejako perin erikoinen."
Mitä tarkoitat?
- Orava
Laskin muuten tuosta, että 18 aloitusta 40:stä tuossa etusivulla on kyseisen henkilön tekemiä. About puolet. Pitää varmaan yksinään tätä palstaa pystyssä.
Millään palstalla en ole kenenkään muutoin nähnyt tehtailevan noin kiivasta tahtia juttuja. Mutta kai sitä, jos on ristiretkellä jonkin asian puolesta...
Mutta silti, huh huh.- M135
Kannattaisiko tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384488Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183601Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881525- 1571383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1071382Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641301- 651234
- 841144