M 135 nimimerkki on vakavasti sairas

Kaide

Tunnus pois ja hoitoon ja pian. Tuollaisia ei oikeasti ole olemassakaan.

5

651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Mikä on palstalääkärin diagnoosi?

      Ei ole pätevä syy vielä, eikä riitä, että sanoo, että on vain sairas. Täytyy olla diagnoosi.

      Lääkäri ei voi raporttiin kirjoittaa, että "Minun (lääkärin) mielestäni potilas on sairas, potilas itse sanoo itseään terveeksi" - Ei noin voi raporttiin kirjoittaa. Eihän tuollainen ole pätevä lääkäriksi.

      Myöskään diagnoosiksi ei käy se, että sanoo että potilasta ei ole olemassa. Ei lääkäri voi raporttiin (sairaskertomukseen) kirjoittaa että "Potilasta ei ole olemassa". Minä tahtoisin nähdä sen sairaalan, missä lääkärit kirjoittavat näin sairaskertomuksiin.

      "Potilasta ei ole olemassa."





      Hoitoon laitettaessa täytyy olla diagnoosi.

      Mikä sairaus on siis kyseessä?


      Puheripuliko? - No se vain näyttää siltä. Tälle palstalle ei porukka paljon kirjoita. Yhden ja saman kirjoitukset näyttävät siltä, että tämä pitäisi palstaa itse hallussaan. Se ei kumminkaan ole niin. Mutta se voi näyttää siltä. Kirjoitusten välillä on kuitenkin useiden päivien väli.


      Vai onko jokin muu sairaus kyseessä, mikä?

      • perin

        erikoinen.


      • M135
        perin kirjoitti:

        erikoinen.

        "Kappalejako perin erikoinen."



























































        Mitä tarkoitat?


    • Orava

      Laskin muuten tuosta, että 18 aloitusta 40:stä tuossa etusivulla on kyseisen henkilön tekemiä. About puolet. Pitää varmaan yksinään tätä palstaa pystyssä.

      Millään palstalla en ole kenenkään muutoin nähnyt tehtailevan noin kiivasta tahtia juttuja. Mutta kai sitä, jos on ristiretkellä jonkin asian puolesta...

      Mutta silti, huh huh.

      • M135

        Kannattaisiko tarkistaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe