Partamonni

Foobeli

Mun partamonni on vielä niin pieni et siitä ei näy sukupuoli mut voinhan silti ostaa jo toisen? Mua ei haittaa jos tulee poikasii voin antaa kamuille...

7

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Partis1

      Niitä ei kannata ottaa kahta ennenkuin tietää sukupuolen...
      Ei niitä kamuja varmaan niin paljoa ole mitä poikasia tulee???Ja sitä paitsi niistä on nyt jo ihan hyvin tarjontaa.....

    • ---

      Voi vitsi kun oon kade jos sulla todella on satoja akvaarion omistavia kavereita! Älä ota eri sukupuolia olevia partiksia ellet satoja poikasia halua äläkä kahta muutenkaan ellei altaallasi ole kokoa yli kahtasataa litraa...

    • harakka

      Toivottavasti tää on kanssa näitä provoja. Äly hoi.
      Kahta partista ei alle 200-litraiseen, eikä varsinkaan kahta koirasta. Vaikka ne onkin niiiin ihaaaania, niin oletko ottanut huomioon myös tappelut ja reviirikiistat? Tai jos niin huonosti käy että ne ovatkin eri sukupuolta, niin ne kaikki sadat ja taas sadat pikkupartikset joita ne alkaa lykkäämään.
      Missähän taas se vastuu lemmikinhoidosta?

      • sadsdada

        Kysyjä kysyi ASIALLISESTI voiko hän ottaa toisen!!!!!!!! ja heti hyökätään päälle kuin yleinen syyttäjä!!! Hän oli JÄRKEVÄ ja kysyi ensin!! mikä teitä ihmisiä vaivaa kun nykyään ei saa edes pientä kysymystä kysyä niin heti heitetään paskaa niskaan ja haukutaan lyttyyn!


      • harakka
        sadsdada kirjoitti:

        Kysyjä kysyi ASIALLISESTI voiko hän ottaa toisen!!!!!!!! ja heti hyökätään päälle kuin yleinen syyttäjä!!! Hän oli JÄRKEVÄ ja kysyi ensin!! mikä teitä ihmisiä vaivaa kun nykyään ei saa edes pientä kysymystä kysyä niin heti heitetään paskaa niskaan ja haukutaan lyttyyn!

        Lueppa kysymys uudelleen. Mitä asiallista siinä on?
        Kysyjä jo paljastaa ettei tiedä kumpaa sukupuolta hänen kalansa on. Ja kun kyse runsaasti lisääntyvästä kalasta vielä aika suuresta joka vaatii jo tilaa ja reviiriä, niin mitä muuta kuin vastuuttomuutta tuo on?
        Puhumattakaan siitä että kalafarmari joutuu suorittamaan lukuisia joukkomurhia saadakseen hävitettyä ne kaikki sadat pikkupartikset. Mikään kalakauppa ei ota niitä niinpaljon vastaan eikä kellään voi olla niinpaljon akvaarion omistavia kavereita!
        Kysyjä paljastaa tyhmällä kysymyksellään ettei ole lainkaan paneutunut kalaansa, mikä pitäisi jo tehdä ENNEN kuin hommaa ensimmäistäkään kalaa, puhumattakaan toisesta.


      • Annukka
        harakka kirjoitti:

        Lueppa kysymys uudelleen. Mitä asiallista siinä on?
        Kysyjä jo paljastaa ettei tiedä kumpaa sukupuolta hänen kalansa on. Ja kun kyse runsaasti lisääntyvästä kalasta vielä aika suuresta joka vaatii jo tilaa ja reviiriä, niin mitä muuta kuin vastuuttomuutta tuo on?
        Puhumattakaan siitä että kalafarmari joutuu suorittamaan lukuisia joukkomurhia saadakseen hävitettyä ne kaikki sadat pikkupartikset. Mikään kalakauppa ei ota niitä niinpaljon vastaan eikä kellään voi olla niinpaljon akvaarion omistavia kavereita!
        Kysyjä paljastaa tyhmällä kysymyksellään ettei ole lainkaan paneutunut kalaansa, mikä pitäisi jo tehdä ENNEN kuin hommaa ensimmäistäkään kalaa, puhumattakaan toisesta.

        Heippa vaan, itselläni on 4 partamonnia... eikä ole vielä lisääntynyt... ihme


      • PartamonniÄiti
        Annukka kirjoitti:

        Heippa vaan, itselläni on 4 partamonnia... eikä ole vielä lisääntynyt... ihme

        Kyllä ne lisääntyvät hyvissä olosuhteissa.
        Mitähän vikaa akvaariostasi oikein löytyy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe