Rasistit HEI!

Ex-Rasisti

Kaikille rasisteille soisin seuraavaa elokuvaa, joka on tosi!

http://www.makuuni.fi/cgi-bin/filmi.cgi?sid=3508&rfr=3&sc=1&frmt=1&lang=fi

Katsokaa jos uskallatte!!!

Itsekkin olen ollut rasismiin taipuvainen waalee ukko, mutta mutta... Elkää saakeli olko sokeita HEMMOT!

Tuo nainen joka kuoli kiljotiinissa! Varmaan tiesi asiat 200% paremmin kun te kiihkoiliat lempeissä mielikuvitelmissanne! Hän sentään koki asiat todellisuudessa, ei viinilasin takaa alkon höyrystämänä.

Tämä nainen oli oikee waalee nainen natsisaksan sydämmessä, toisin kuin TE! Tuskin se on ollut VÄÄRÄSSÄ!

Vittu olette SAIRAITA jos vielä ihannoitte natseja!

MINÄ EN!

Kiitos Sophie!

12

1898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Rasisti

En minä ole ihan kaiken suhteen vielä suvaitsevainen! Kuten romaanien suhteen! Minulta on romaani vienyt yli 300€ tililtä! Joitakin asioita ei voi antaa anteeks, sorge vaan!

Heti kun se ihmepäivä käy ilmi, että romaani jotenkin auttaa minua tai palauttaa minun 350€, voin harkita asiaa!

Sen myönnän, että Hitleri oli juutalaisen suhteen todella väärässä. Se oli sen henkilökohtainen ongelmansa ja puhdasrotuinen eurooppa pelkää utopiaa!

• romani64

kaikkien syy kun joku tekee pahaa...

• realistinen rasisti

Itse vastustan jyrkästi nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa kokien räikeimmäksi epäkohdaksi sen ettei rikoksia tekeviä mamuja lähetä
      takaisin.

Vastusta natsismia kaikissa sen muodoissa.

Rasistiksi minua sanotaan, ehkä se helpottaa yltiösuvaitsevia ohittamaan sen mahdollisuuden että mamuvastaiset mielipiteet eivät perustuisikaan typerille mielipiteille, ennakkoluuloille ja erilaisuuden pelolle.

Ja rinnastetaan kaikkiin mieleen tuleviin sortovääryyksiin maailman historiassa.

En usko islamin ja kristinuskon mahtuvan saman katon alle. Hyviä naapureita ehkä yrittämällä.
      Ja minulla on muslimiystäviä islamilaisessa maassa.

Still, you can do nothing but call me racist.

• Ex-Rasisti

Maassa maan tavalla! Se on todella tärkeä piste se!

Sen sanon, että ei tartte olla rasisti. Väkivallalla ei hommat hoidu! Ei ole rasismia, jos pistetään mielenosoitus pystyyn ja vaadimme tummilta kavereiltamme samoja sääntöjä kuin MEILLÄKIN on! KARKOITUIS heti alkumaahan jos jotain rikkomuksia tulee, ei pidä ruveta paapimaan! Minun mielestä tämä EI OLE RASISMIA!

Myös en näe rasismina tätä, että jos tumma tekee väärin meitä kohtaan, meillä on oikeus puolustautua, esim. kännykää varastattaessa. Hammas hampaasta, en näe tätä itse rasismina ollenkaan!

Maassa maan tavalla!

• Ex-Rasisti
        Ex-Rasisti kirjoitti:

Sen sanon, että ei tartte olla rasisti. Väkivallalla ei hommat hoidu! Ei ole rasismia, jos pistetään mielenosoitus pystyyn ja vaadimme tummilta kavereiltamme samoja sääntöjä kuin MEILLÄKIN on! KARKOITUIS heti alkumaahan jos jotain rikkomuksia tulee, ei pidä ruveta paapimaan! Minun mielestä tämä EI OLE RASISMIA!

Myös en näe rasismina tätä, että jos tumma tekee väärin meitä kohtaan, meillä on oikeus puolustautua, esim. kännykää varastattaessa. Hammas hampaasta, en näe tätä itse rasismina ollenkaan!

Maassa maan tavalla!

Näen sen sijaan sen, että tapetaan syyttömiä, kuten nazit teki. Ne tappovat aattensa takia lapsia ja naisia, sitä minä en ikinä suvaitsis. Aina on joku toinen vaihtoehto kuin tappaminen vaikka oliskin omien periaatteiden puolustamista. Nazit teki todella väärin vain Hitlerin omien mielihalujen mukaan, vain yhden miehen! Se on VÄÄRIN!

• Aurelianus
        Ex-Rasisti kirjoitti:

Näen sen sijaan sen, että tapetaan syyttömiä, kuten nazit teki. Ne tappovat aattensa takia lapsia ja naisia, sitä minä en ikinä suvaitsis. Aina on joku toinen vaihtoehto kuin tappaminen vaikka oliskin omien periaatteiden puolustamista. Nazit teki todella väärin vain Hitlerin omien mielihalujen mukaan, vain yhden miehen! Se on VÄÄRIN!

Ihan tuosta vaan tuhosi miljoonia ihmisiä! Yhtä kova mies kuin Stalin, joka yksin voitti sodan!

• realistinen rasisti.
        Ex-Rasisti kirjoitti:

Mainitsemillasi kriteereillä Olen tavannut tosielämässä kolme rasistia ja kolminumeroisen-ainakin-luvun maahanmuuttajavastaisia suomalaisia.

Netissä rasisteja ehkä parikymmentä ja meitä rasisteiksi haukuttuja maahanmuuttajavastaisia satoja.

Rikollisten maahanmuuttajien pitäminen täällä ilmaista rahaa,ruokaa,harrastuksia,autoja ja asuntoja saamassa sotii todella voimakkaasti oikeustajua vastaan, eikä sellainen oikeustaju ole
        vain kulttuuriin sidottua.

Rikosten tekeminen maahanmuuttajaksi päästyä osoittaa täydellistä arvostuksen, kiitollisuuden ja kunnioituksen puutetta, sekä röyhkeää ja pelotonta asennetta kantaväestöä kohtaan. Siihen sisältyy jo ennakkoon tieto ettei kukaan voi mitään, kaiken saa anteeksi ja ruokkivan käden pureminen vain lisää ruuan saantia.

Ja edelleen, sekä live-että nettimaailmassa minäkin olen rasisti. Ja pikkuhiljaa selkärankaan taottu häpeällinen merkitys sanasta on muuttumassa ylpeydeksi kun sen merkitys omista ajatuksista ja teoista yhdistyy siihen.

• edelleen rasisti....
        Ex-Rasisti kirjoitti:

Maassa maan tavalla!

Nykyisen "suvaitsevaisuus"-dogmin mukaan emme todellakaan saa vaatia mamuja elämään maassa maan tavalla, vaan meidän tulee kunnioittaa heidän "kulttuuriaan". Rikollisiakaan ei saa palauttaa, koska hehän vain toteuttivat kulttuuriaan, jota meidän siis tulee kunnioittaa, tai vain maksavat takaisin niitä vuosisataisia vääryyksiä, joita ovat taholtamme saaneet kokea (hassua sinänsä, etten tunne yhtään suomalaista, joka olisi vieraassa maassa harjoittanut jotain vääryyksiä kokonaisia rotuja/kansakuntia kohtaan). Hyvä sivusto "suvaitsevaisten" älyttömyyksistä http://jussi.halla-aho.com/scripta.html

• Avalon

Natseja täällä kukaan tuskin ihannoi ja heitä eniten muistuttavat tänä päivänä nuo muslimit, jotka pyrkivät valloittamaan maailman.

Heidän kulttuuriin kuuluu silpomiset ja muillakin tavoin naisten alistaminen mm:ssa.

Alahan seuraamaan TÄMÄN päivän tapahtumia lapsukainen. Tuntuu, että olet pahasti jäljessä tapahtumista !

• Folio Mulder

Ilmeisesti tarkoitat täällä kirjoittelevia mamuraiskaajien ja rosvojen vastustajia natseiksi? eikö vaan.

Te, jotka täällä syyttelette meitä rikollis- mamujen vastaisia henkilöitä natseiksi, olette itse heitä lähempänä, sillä sallitte näiden tavoiltaan ja moraaliltaan alkeellisten vaeltaa maahamme yhä suurimpina määrinä.

AJATTELEPPA LAAJEMMIN.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      141
      4835
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3502
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1963
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1961
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1428
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe