OMAN KALUN IMEMINEN

mies

Ei ole mitään läppää...haluun oikeasti tietää onko mahdollista? Miten harjottaa itsensä notkeaksi? Missä asennossa onnistuu helpoiten?
Neuvokaa!

11

5203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakke

Kyllä se mahdollista on, olen nähnyt
      siitä kuvia. Olen nähnyt jossain myös
      harjoitteluohjeet, mutta en kyllä muista
      missä... Taisivat olla kuitenkin englanninkieliset.
      Ei muuta kuin harjoittelemaan

• sifu
      • Jenna

hyi minkä näköstä. voiko ola homo kun ottaa iteltä suihin

• Marsupilami
        Jenna kirjoitti:

hyi minkä näköstä. voiko ola homo kun ottaa iteltä suihin

sit on Kalervo Palsa! Tai joogi joka panee energian kiertoon tikkarin kautta hihihih ;)

• selfsucker

Kuvia löytyy lisää hakusanoilla; autofellatio, self suck tai selfsucker. Niitä on vaikka kuinka, osasta huonoja, mutta on tosi hyviäkin.

• tee näin

Mene makuulle lattialle. Nosta jalat ylös ja pääsi taakse. Käytä tyynyjä. I bet u can do it.

• Just me

Siis onnistuin tässä jutussa pari kertaa saunassa. Jotenki lihakset vetreytyy paremmin. Eli asento oli just tää selällään ja jalat pään takana. En tosin saanu sitä suuhun ku hieman terskan yli mut laukesin sit melkeen heti ku valmistautuminen kesti niin kauan jo olin ihan fiiliksissä :)

Mut haittapuolena mun selkä oli VITUN kipee seuraavat kaks päivää... eli en tiiä onko kokeilemisen väärti. Ehkä...

• Marsupilami

kokeilla joogaa =) HUBA!!!

• jusu

Justiinsa saunassa otin iteltä suihin istualtaan.Yleensä kuitenkin selällään maaten jalat niskan takana. Notkeutta pitää treenata ettei tule paikat kipeiksi.

• Anonyymi

Nuorena kun olin noin neljätoista olin niin notkea että sain kalusta terskan suuhuni täytyi kyllä paljon venytellä että onnistui eka kerralla kun olin runkannut kunnolla ja sain suuhun laukesin niin että kipeää teki pallien alla. Onneksi ensimmäinen tyttö ystävä oli innokas imemään ennen rakastelua kalua ja joskus ajaessa kaivoi kalun esiin ja imi loppuun asti.

• Anonyymi

Oma kalu suuhun ja mällit nieluun.Sperma on terveellistä sisäisesti nautittuna suuseksin päätteeksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5327
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3282
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3196
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1607
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1590
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1576
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      141
      1276
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe