Ei ole mitään läppää...haluun oikeasti tietää onko mahdollista? Miten harjottaa itsensä notkeaksi? Missä asennossa onnistuu helpoiten?
Neuvokaa!
OMAN KALUN IMEMINEN
11
5129
Vastaukset
- Sakke
Kyllä se mahdollista on, olen nähnyt
siitä kuvia. Olen nähnyt jossain myös
harjoitteluohjeet, mutta en kyllä muista
missä... Taisivat olla kuitenkin englanninkieliset.
Ei muuta kuin harjoittelemaan - sifu
Tässä pari kuvaa tuosta joka miehen haaveesta. Vaatii notkeutta tuo.
http://www.priceless-pictures.net/priceless_view.php?num=006&gall=1
http://www.priceless-pictures.net/priceless_view.php?num=091&gall=4- Jenna
hyi minkä näköstä. voiko ola homo kun ottaa iteltä suihin
- Marsupilami
Jenna kirjoitti:
hyi minkä näköstä. voiko ola homo kun ottaa iteltä suihin
sit on Kalervo Palsa! Tai joogi joka panee energian kiertoon tikkarin kautta hihihih ;)
- selfsucker
Kuvia löytyy lisää hakusanoilla; autofellatio, self suck tai selfsucker. Niitä on vaikka kuinka, osasta huonoja, mutta on tosi hyviäkin.
- tee näin
Mene makuulle lattialle. Nosta jalat ylös ja pääsi taakse. Käytä tyynyjä. I bet u can do it.
- Just me
Siis onnistuin tässä jutussa pari kertaa saunassa. Jotenki lihakset vetreytyy paremmin. Eli asento oli just tää selällään ja jalat pään takana. En tosin saanu sitä suuhun ku hieman terskan yli mut laukesin sit melkeen heti ku valmistautuminen kesti niin kauan jo olin ihan fiiliksissä :)
Mut haittapuolena mun selkä oli VITUN kipee seuraavat kaks päivää... eli en tiiä onko kokeilemisen väärti. Ehkä... - Marsupilami
kokeilla joogaa =) HUBA!!!
- jusu
Justiinsa saunassa otin iteltä suihin istualtaan.Yleensä kuitenkin selällään maaten jalat niskan takana. Notkeutta pitää treenata ettei tule paikat kipeiksi.
- Anonyymi
Nuorena kun olin noin neljätoista olin niin notkea että sain kalusta terskan suuhuni täytyi kyllä paljon venytellä että onnistui eka kerralla kun olin runkannut kunnolla ja sain suuhun laukesin niin että kipeää teki pallien alla. Onneksi ensimmäinen tyttö ystävä oli innokas imemään ennen rakastelua kalua ja joskus ajaessa kaivoi kalun esiin ja imi loppuun asti.
- Anonyymi
Oma kalu suuhun ja mällit nieluun.Sperma on terveellistä sisäisesti nautittuna suuseksin päätteeksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926