Monessa paikassa ollaan väitetty, että Norman Batesia Psykossa näytellyt Anthony Perkins olisi oikeasti ollut homo, mutta miten hän sitten on voinut olla naimissa vuosikymmeniä naisen kanssa ja saadan lapsenkin vielä nelikymppisenä???
Oliko Anthony Perkins homo?
Steve
6
1633
Vastaukset
- varmaa tietoa
Väite kuuluu, että Perkins olisi ollut biseksuaali, mutta todisteita ilmeisesti ei ole. Perkinshän kyllä kuoli AIDSiin vuonna 1992.
- kuulopuhetta
Eipä tainnut AP puuhata kauheesti naisten kanssa nuorena.
Psyko-elokuvassa pukeutui mekkoon.
Väitteiden mukaan oli ekaa kertaa naisen kanssa vasta yli kolmekymppisenä.
Vaimo kuoli onnettomuudessa 2001.
heillä oli kaksi lasta. - wrifuhqwef
Mä luin että, Anthony Hopkins :D Ei hemmetti.
- homo
tai ei mutta loistava näyttelijä varsinkin psykoissa.
- Anonyymi
EI KAIT MIES OLI ILMIÖMAINEN.... 1932-1992..... MITÄ SIIS
- Anonyymi
No jos se oli bi tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211240Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855