Monessa paikassa ollaan väitetty, että Norman Batesia Psykossa näytellyt Anthony Perkins olisi oikeasti ollut homo, mutta miten hän sitten on voinut olla naimissa vuosikymmeniä naisen kanssa ja saadan lapsenkin vielä nelikymppisenä???
Oliko Anthony Perkins homo?
Steve
6
1550
Vastaukset
- varmaa tietoa
Väite kuuluu, että Perkins olisi ollut biseksuaali, mutta todisteita ilmeisesti ei ole. Perkinshän kyllä kuoli AIDSiin vuonna 1992.
- kuulopuhetta
Eipä tainnut AP puuhata kauheesti naisten kanssa nuorena.
Psyko-elokuvassa pukeutui mekkoon.
Väitteiden mukaan oli ekaa kertaa naisen kanssa vasta yli kolmekymppisenä.
Vaimo kuoli onnettomuudessa 2001.
heillä oli kaksi lasta. - wrifuhqwef
Mä luin että, Anthony Hopkins :D Ei hemmetti.
- homo
tai ei mutta loistava näyttelijä varsinkin psykoissa.
- Anonyymi
EI KAIT MIES OLI ILMIÖMAINEN.... 1932-1992..... MITÄ SIIS
- Anonyymi
No jos se oli bi tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810