ELI: ONKO BUSH JA YHDYSVALLAT SOTARIKOLLISIA?
KYLLÄ /TAI EI
MUUTA EI TARVITSE KOMMENTOIDA. PISTE.
VALITSE TAI OLE HILJAA!!!
39
1691
Vastaukset
EI. PISTE.
- URHEILU-TIETÄJÄ
VAIKKA OLENKIN TÄYSIN ERIMIELTÄ, NIIN TÄMÄ OLI MIEHEN VASTAUS, KIITOS HITMAN-1!!
- KYLLÄ
KYLLÄ
- ikivanha ihminen
voittajat eivät ole koskaan rikollisia, häviäjät tuomitaan rikollisina. Ei sota sinänsä ole mikään rikos, vaan ihmisen luonnollista suurimittaista aggressiivista käytöstä eturistiriitatilanteissa.
- URHEILU-TIETÄJÄ
KUNNIOITA KYSYMYSTÄ, SPEDE
- Isänmaallinen
TAI EI
- ikivanha ihminen
Vahvin ja paras voittaa, ja lisäksi minä olen USAn edustaman maailmankatsomuksen puolella
- ruotsiin
ikivanha ihminen kirjoitti:
Vahvin ja paras voittaa, ja lisäksi minä olen USAn edustaman maailmankatsomuksen puolella
USA tyriny jo koko sodan, rahat kohta lopussa, koko läntinen maailma on sissien miehittämä. kun suomessakin alkaa pommit paukkua, siinä menee varusmiehet ruotsalaisten helmoihin piiloon. ja karskit ja kokeneet venäläiset tulee tänne "avuksi". eli sun logiikkas mukaan tullaan USA muistaan rikollisena. Syö sitten sitä maailmankatsomustas ääliö!
- Tarkkaavainen
ruotsiin kirjoitti:
USA tyriny jo koko sodan, rahat kohta lopussa, koko läntinen maailma on sissien miehittämä. kun suomessakin alkaa pommit paukkua, siinä menee varusmiehet ruotsalaisten helmoihin piiloon. ja karskit ja kokeneet venäläiset tulee tänne "avuksi". eli sun logiikkas mukaan tullaan USA muistaan rikollisena. Syö sitten sitä maailmankatsomustas ääliö!
Piti vastata lyhyesti!
Nyt kysyjä ottaa pultit!
- pkr-1
lyhyttä ei-vastausta, koska otsikon tulee sisältää kolme merkkiä.
Kävisiköhän: NJET. - no comments
no comments.
- Äimän käki
Bush: EI
Yhdysvallat: EI - URHEILU-TIETÄJÄ
KYLLÄ, ABSOLUT...
- Utelias U.
Pyysit KYLLÄ/EI-vastauksia.
Rikoit nyt omia sääntöjäsi.
ABSOLUT on ruotsalainen vodkamerkki. - URHEILU-TIETÄJÄ
Utelias U. kirjoitti:
Pyysit KYLLÄ/EI-vastauksia.
Rikoit nyt omia sääntöjäsi.
ABSOLUT on ruotsalainen vodkamerkki.KYLLÄ EHDOTTOMASTI.
- Tarkkaavainen
URHEILU-TIETÄJÄ kirjoitti:
KYLLÄ EHDOTTOMASTI.
Piti vastat vain kyllä tai ei.
Lisäsit itse siihen tarpeettoman sanan EHDOTTOMASTI.
Sääntöjen pitää olla samat kaikille vastaajille, jotta peli olisi reilu! - URHEILU-TIETÄJÄ
Tarkkaavainen kirjoitti:
Piti vastat vain kyllä tai ei.
Lisäsit itse siihen tarpeettoman sanan EHDOTTOMASTI.
Sääntöjen pitää olla samat kaikille vastaajille, jotta peli olisi reilu!KUKAAN EI OLE VASTANNUT TÄYSIN PYYNNÖN MUKAAN... MINÄ DIREKTORAATTINA VOIN VASTATA NOIN.. TUHTIMOT HILJAA...
- pkr-1
KUKAAN EI OLE VASTANNUT TÄYSIN PYYNNÖN MUKAAN... MINÄ DIREKTORAATTINA VOIN VASTATA NOIN.. TUHTIMOT HILJAA...
säännöissä tulkitsemisvaraa? Jotenkin tulee mieleen Tarja-arvat ja arpajaislaki.
- URHEILU-TIETÄJÄ
pkr-1 kirjoitti:
säännöissä tulkitsemisvaraa? Jotenkin tulee mieleen Tarja-arvat ja arpajaislaki.
TUOMARINEUVOSTOLLA ERI OIKEUDET, TUHTIMO...
- pkr-1
TUOMARINEUVOSTOLLA ERI OIKEUDET, TUHTIMO...
mielelläni olla portimo tuhtimon sijasta.
- Tilastomies
Jotta saan pidetyksi tilastoni ajan tasalla, voisit laskea, kummmat saivat enemmän ääniä, kyllä-äänet vai ei-äänet.
Laita lopputulos tähän otsikkoaiheeseen näkyville.- URHEILU-TIETÄJÄ
DIREKTORAATTI ANTAA VIRALLISEN TULOKSEN 11.03.2006-12.03.2006 KLO 00:00. KIITOS
- pkr-1
DIREKTORAATTI ANTAA VIRALLISEN TULOKSEN 11.03.2006-12.03.2006 KLO 00:00. KIITOS
liput puolitangossa 13.03., mutta muista syistä.
- URHEILU-TIETÄJÄ
pkr-1 kirjoitti:
liput puolitangossa 13.03., mutta muista syistä.
EN YMMÄRRÄ TUHTIMOIDEN JÄRJENJUOKSUA?
- pkr-1
EN YMMÄRRÄ TUHTIMOIDEN JÄRJENJUOKSUA?
mainitsen, että tuolloin on kulunut 66 vuotta Karjalan ryöstöstä Moskovan "rauhoineen".
Vain kukkivat kummut nuo kalmistojen lie kaikki mit jäljellä on.
Siel lepää nyt sankarit Suomussalmen , Summan, Raatteen ja Kollaa-joen, mut vapaaksi maaksi he Suomemme loi... - URHEILU-TIETÄJÄ
pkr-1 kirjoitti:
mainitsen, että tuolloin on kulunut 66 vuotta Karjalan ryöstöstä Moskovan "rauhoineen".
Vain kukkivat kummut nuo kalmistojen lie kaikki mit jäljellä on.
Siel lepää nyt sankarit Suomussalmen , Summan, Raatteen ja Kollaa-joen, mut vapaaksi maaksi he Suomemme loi...NIINKUIN KOKO SUOMIKIN JOS HISTORIAA TIIRATAAN?
- pkr-1
NIINKUIN KOKO SUOMIKIN JOS HISTORIAA TIIRATAAN?
EI.
- Ei ei
ja ei
- Tarkka mies
Avaaja lopetti jo gallupin.
Myöhästyneet putosivat junasta! Heheee!
KYLLÄ!
- Tarkka mies
Ääniä ei enää lasketa, on myöhäistä rypistää!
- ironmikes
Hyökkäämällä naurettavilla tekosyillä ja ilman YK:n mandaattia Usa rikkoi kansainvälisiä sopimuksia- ja lakeja, eli Usa on mitä suurimassa määrin sotarikollinen ja lisäksi raskaansarjan rosvo- ja kiduttajavaltio. Vähälajainen ääliö Bush kuuli jumalan ääniä lahosta nupistaan ja lopputulos tiedetään.
- URHEILU-TIETÄJÄ
HYVÄKSYN NOIN HYVÄN VASTAUKSEN. PISTE.
- pkr-1
direktoraatti omilla varanikeillään poiketa äänestyskäyttäytymisestä, koska juuri äsken ironmikes sortui jälleen monologiaan ja alkoi keskustella oman varanikkinsä kera?
- URHEILU-TIETÄJÄ
pkr-1 kirjoitti:
direktoraatti omilla varanikeillään poiketa äänestyskäyttäytymisestä, koska juuri äsken ironmikes sortui jälleen monologiaan ja alkoi keskustella oman varanikkinsä kera?
DIREKTORAATTI PÄÄTTÄÄ KUKA MITÄKIN SAA. PISTE.
- ironmikes
pkr-1 kirjoitti:
Minä kirjoitan vain omalla nikilläni. Paina se jo lopulta tyhmään kaaliisi lahjaton sirkuspelle!
- LAPSIEN
RAISKAAMISEN. KYLLÄ / EI.
- eeeetttäääää
KYLLÄ
- Jaa
Rechts.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795