HUOMIO

dansku-29

Huomio, huomio haluan huomiota, olen kipeänä huomionkipeyteen nytten!!!!! :)))

14

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • dansku-29

        mee itse sinne! Tapellaako??? :))


    • isledudiable

      kun olet huumion kipeä? kyllä ainäkin mä huomasin!

      • dansku-29

        mä huomiota kaipaan, huomaatko minut vieläskin?? :)))


    • heh....
      huomenta DDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd.........=:))))))

      • dansku-29

        ja lisää huomiota minulle taputuksien kera, kiiiiiiiiittttttttoooooooossssssssss :))))))


    • huomiota

      olisko hyvä lenkkisää???? aika lupaavalta näyttää!!!! :)

      • dansku-29

        aivan mahtava ulkoiluilma, aurinko pastoi ja suht lämmintäkin oli :))) Kantsis varmaan kokeilla sinunkin, meinaa arska paistaa vieläkin :)))
        Mä palasin jo kotia meinaan ja tein jo ruoankin ja oottelen, että perunat on kiehunut ja lihapullat valmistunut. Ne on uunissa ne pullat. Tosin mulla on kyllä kasvispullia, kun mä en siitä lihasta silleen välitä :)))
        Kiitos vaa huomiosta sinulle ja muillekin ja enää mä en kyllä huomiota tahdokaan, kun kohta ruoka on valmis ja tarttee syödä ja alkaa sitten leipomaan, että lenkkeille vaikka tänne näin, niin johonkin suuntaan pääset sinäkin :DD
        Huomasitko mä en edes huomannut sanaa lenkki, enkä saanut mitään kaksimielisiä ajatuksiakaan päähäni :DD


      • oikeen
        dansku-29 kirjoitti:

        aivan mahtava ulkoiluilma, aurinko pastoi ja suht lämmintäkin oli :))) Kantsis varmaan kokeilla sinunkin, meinaa arska paistaa vieläkin :)))
        Mä palasin jo kotia meinaan ja tein jo ruoankin ja oottelen, että perunat on kiehunut ja lihapullat valmistunut. Ne on uunissa ne pullat. Tosin mulla on kyllä kasvispullia, kun mä en siitä lihasta silleen välitä :)))
        Kiitos vaa huomiosta sinulle ja muillekin ja enää mä en kyllä huomiota tahdokaan, kun kohta ruoka on valmis ja tarttee syödä ja alkaa sitten leipomaan, että lenkkeille vaikka tänne näin, niin johonkin suuntaan pääset sinäkin :DD
        Huomasitko mä en edes huomannut sanaa lenkki, enkä saanut mitään kaksimielisiä ajatuksiakaan päähäni :DD

        LEIPOMAAN alat....
        voishan sitä käydä pikku kauppareissulla, ja samalla vähän käydä kävelyllä pitemmällä ku lähimmässä kaupassa.. vois melkeen sanoa vaikka tutkimusretkeksi.....


      • luistelua
        oikeen kirjoitti:

        LEIPOMAAN alat....
        voishan sitä käydä pikku kauppareissulla, ja samalla vähän käydä kävelyllä pitemmällä ku lähimmässä kaupassa.. vois melkeen sanoa vaikka tutkimusretkeksi.....

        tiedossa ja sitten pikkusen karkkeja...


      • dansku-29
        oikeen kirjoitti:

        LEIPOMAAN alat....
        voishan sitä käydä pikku kauppareissulla, ja samalla vähän käydä kävelyllä pitemmällä ku lähimmässä kaupassa.. vois melkeen sanoa vaikka tutkimusretkeksi.....

        haluatko nimmarin?
        Taisitpa muuten eksyä matkalla :DDD


      • dansku-29
        luistelua kirjoitti:

        tiedossa ja sitten pikkusen karkkeja...

        hokkarit ja kaunarit ja toi luistinrata on ihan lähellä, ei pitkä matka ja mä kyllä tykkään luistella, että ei siinä mitään ja kaikista eniten mä pidän vaahtokarkeista ja salmiakista, että jompia kumpia sitten :)))


      • vaan
        dansku-29 kirjoitti:

        haluatko nimmarin?
        Taisitpa muuten eksyä matkalla :DDD

        melkeen perille asti, mut sit eksyin väärästä ovesta.. menin kauppaan..


      • dansku-29
        vaan kirjoitti:

        melkeen perille asti, mut sit eksyin väärästä ovesta.. menin kauppaan..

        ei mulla olisi kaljaa ollutkaan, ne juotii viimiset lauantai aamusta :)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe