masalan k-market

mirella.M

on se kumma kauppa,kun siellä on aivan osaamatonta väkeä töissä,joilla ei ole tietoa edes omista tuotteistaan,saatika sitten mikä on minkäkin koodi.siinä sitten ruuhka-aikaan hirveät jonot ja kassat(jotka hubba-bubbatyttöiässä)huutelevat toisilleen tiskien yli minkä koodin millekin painaa.Ja se posti tukkeuttaa ja hidastaa tai sitten siinä pitäisi olla erikseen oma työntekijä koko ajan eikä reunimmaisen kassan vastuulla välillä posti ja myynti.Usein tuotteet puuttuvat,tai niistä puuttuu koodi tai myyjä ei osaa työtään,ihmettelen miten voi olla niin surkeaa henkilökuntaa jos ei lihatiskistä puhuta,osaako siellä kukaan muu mitään?käytän nykyään sparria.

28

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirellalle

      Et taitaisi itsekkään huolia kyseisen kaupan myyjän paikkaa, joten nyt siellä on nuoret harjoittelijat ja siihen on tyytyminen.

      • Mirella

        Jos kauppa-alalla aikoo pärjätä kauppiaana,on erittäin tärkeää saada ammattitaitoista henkilökuntaa.Nuori voi olla hyväkin,kunhan työhön tarpeeksi opastetaan.Tällä hetkellä tuntuu,että kyseinen kauppa on kallis ja palvelu kaupassa huonoa,minulle ei ainakaan riitä,että kassa on suloinen.Itse vaadin palvelua,viimeisen puolen vuoden aikana olen toistuvasti joutunut jonossa odottelemaan, kun myyjä itse säheltää,laskee väärin tai ottaa väärän hinnan tai ei tiedä mikä on silakan koodi.Se rupeaa nyppimään,kun toppapukeiset lapset itkevät vierellä sen tähden, että odotan myyjän soittavan jollekin toiselle ,joka lopulta saapuu paikalle neuvomaan kassakoneen käyttöä.En ole asiaan ainoa turhautunut.!


      • *tieto*
        Mirella kirjoitti:

        Jos kauppa-alalla aikoo pärjätä kauppiaana,on erittäin tärkeää saada ammattitaitoista henkilökuntaa.Nuori voi olla hyväkin,kunhan työhön tarpeeksi opastetaan.Tällä hetkellä tuntuu,että kyseinen kauppa on kallis ja palvelu kaupassa huonoa,minulle ei ainakaan riitä,että kassa on suloinen.Itse vaadin palvelua,viimeisen puolen vuoden aikana olen toistuvasti joutunut jonossa odottelemaan, kun myyjä itse säheltää,laskee väärin tai ottaa väärän hinnan tai ei tiedä mikä on silakan koodi.Se rupeaa nyppimään,kun toppapukeiset lapset itkevät vierellä sen tähden, että odotan myyjän soittavan jollekin toiselle ,joka lopulta saapuu paikalle neuvomaan kassakoneen käyttöä.En ole asiaan ainoa turhautunut.!

        Alueella on maine, jonka vuoksi sinne eivät porukka halua töihin.Prismaankin otetaan koko ajan uusia nuoria ja palkka on parempi.

        Mietippä kuka haluaa taistella juopuneitten kaljanhakijoiden kanssa masalassa, saada uhkauksia niskaansa jne.


      • Jlive8
        Mirella kirjoitti:

        Jos kauppa-alalla aikoo pärjätä kauppiaana,on erittäin tärkeää saada ammattitaitoista henkilökuntaa.Nuori voi olla hyväkin,kunhan työhön tarpeeksi opastetaan.Tällä hetkellä tuntuu,että kyseinen kauppa on kallis ja palvelu kaupassa huonoa,minulle ei ainakaan riitä,että kassa on suloinen.Itse vaadin palvelua,viimeisen puolen vuoden aikana olen toistuvasti joutunut jonossa odottelemaan, kun myyjä itse säheltää,laskee väärin tai ottaa väärän hinnan tai ei tiedä mikä on silakan koodi.Se rupeaa nyppimään,kun toppapukeiset lapset itkevät vierellä sen tähden, että odotan myyjän soittavan jollekin toiselle ,joka lopulta saapuu paikalle neuvomaan kassakoneen käyttöä.En ole asiaan ainoa turhautunut.!

        Kaupan-alan pitkäaikaisena osaajana voin todeta, että: On varsin väärä käsitys, että "kassahenkilö ottaa väärän hinnan" tuotteesta. Ei ota. Kassakone lukee juuri sen hinnan, jonka osastonhoitaja/kauppias on koneelle asettanut. Ja olisi huolestuttavaa, jos kassa tietäisi ulkoa silakan koodin kaikista tuhansista tuotteista. Koodin jättämättä laittaminen silakkapussin/paketin päälle on jälleen osastonhoitajan virhe, ei kassan. Korostan, että kassan täytyy olla tarkka rahojenkäsittelyn suhteen, mutta osastoilta saaapuvien tuotteiden virheelisten hintojen yms. kanssa kassalla ei ole mitään tekemistä. Tällaisessa tilanteessa kassan tietysti kuuluisi varmistaa hintatilanne osastoilta, eikä arpoa itse.


      • ei Prismaan
        *tieto* kirjoitti:

        Alueella on maine, jonka vuoksi sinne eivät porukka halua töihin.Prismaankin otetaan koko ajan uusia nuoria ja palkka on parempi.

        Mietippä kuka haluaa taistella juopuneitten kaljanhakijoiden kanssa masalassa, saada uhkauksia niskaansa jne.

        Sori, palkka on joko sama tai pienempi (S-ketju maksaa vain TES:n mukaisen palkan) ja Prismalla on erittäin huono maine työnantajana, huono työilmapiiri jne.


      • entinenkaupantäti
        *tieto* kirjoitti:

        Alueella on maine, jonka vuoksi sinne eivät porukka halua töihin.Prismaankin otetaan koko ajan uusia nuoria ja palkka on parempi.

        Mietippä kuka haluaa taistella juopuneitten kaljanhakijoiden kanssa masalassa, saada uhkauksia niskaansa jne.

        Mistä lähtien S-ketju on maksanut TES:a suurempaa liksaa kenellekään?

        Tästä K-kauppiaasta en tiedä, mutta hän voi halutessaan maksaa työntekijöilleen oikeaksi katsomansa palkan TES:n yläpuolelta. Itse tein kauppiasvetoisessa K-kaupassa työurani enkä koskaan edes kussut TES:lla. Sanelin itse paljonko minun työni maksaa ja aina olen saanut sen mitä olen pyytänyt. Ei onnistu S-ketjussa. Toki voin vannoa että töitä tein niska limassa enkä koskaan ole töitä pelännyt asiakkaat tykkäsi mutta siitä myös maksettiin kohtuullinen korvaus.


    • pörsti

      Osaamatonta tai ei, mutta luulen ettei kukaan kuitenkaan jaksa kuunnella asiakkaiden kitinää aamusta iltaan.Tästä johtuen vaihtuvuus on suurta, eikä ehkä ole halua/taitoa/aikaa/rahaa/kapasiteettia kouluttaa osaavaa henkilökuntaa. Tähän kun vielä lisätään huono palkka ja epäinhimilliset työvuorot niin soppa on valmis. Ole edes iloinen siitä ettei sinun tarvitse mennä 7km päähän postiin. Yksilöllistä palvelua halutessa kannattaa ottaa yhteys kauppiaaseen, jotta tämä järjestäisi tarpeeksi henkilökuntaa ja maksaisi sellaiset palkat, etteivät työntekijät vaihdu yhtenään. Lisäksi moni aloittaa työuransa nimenomaan kaupan kassalta, eivätkä täten ole aluksi rautaisia ammattilaisia, työssähän se kokemus karttuu. Koodeista vielä; kassan vikahan se on jos tuotteen hinta on puutteellinen/väärin tai sitä ei ole koodattu kassajärjestelmään. Suosittelisin, että tekin kokeilisitte tätä "ihanaa" kassatyötä ennen kuin syytätte kassatyöntekijöitä kaikesta.

    • nuori-opiskelijatyttö

      niin ja tää uus k-market on vielä ihan vitun kallis. Ei riitä kyllä minun rahat siellä asioimiseen. Sitten kun vielä joutuu huonosta palvelusta maksamaan niin ei paljon huvita mennä asioimaan. Käyn siellä vaan, kun on äärimmäinen pakko.

      Kiitos ei!

      • diudiudiujaa

        opiskelijat on just niitä jotka siellä kaivaa pennejä ja kerää jonoa


      • tinedee

        mietin just et tos kaupas tarjouksia ja väkee piisaa siis asiakkaita.Tänäänkin sinne menen... Ihan jees kauppa..


    • mummo

      Jos haluaa huonoa palvelua sekä dementikko vanhusten ala-arvoista kohtelua, olet oikeassa paikassa eli sinne vaan jos haluat huonoa palvelua. Eikä henkilökunta tietä yhtään ja esimehet ovat ylimielisiä ja koppavia.

    • stiinu liinus

      ennen kävin siellä paljonkin..asuin maisemissa.Nyt harvoin.Nykyään ei enää niin siistin oloinen... aina väkee ihan liikaaa kaupassa ahtaanpaikan kammo iskeee..Palvelu ihan jes!

    • rilokki roihas

      tänään siellä kävin ohi kulkiessa muutenkin tuttu.. ihan tykkään..tavaraa pienet tilat.. Tarjousjuttuja tänään juustoa kilo...jnejne.. Pitää masalassa olla kauppoja ja lisää kaipais väki koska alueelle muuttaa väkeä..

    • Jonne2012

      k-market rahaa=paljon ES

    • mie kyliltä

      Taitaa alkuperäinen on melkoinen tyhjästä valittaja :-O

      Me käymme aika useinkin Kirkkonummelta Masalan K-kaupassa asioimassa juurikin mukavan ilmapiirin, kivan kotoisan pikkukaupan takia.

      Tietenkin siellä on jotkut tuotteet kalliimpia kuin kylillä mutta miten luulet että pieni kauppa saisi tilattua yhtä halvalla kuin isot??

      Aina ei kaikki mene putkeen mutta asiallisesti asioita hoitamalla saa ihmeitä aikaan. Sie voisit mennä vaikka (a)asiakaskäyttäytymiskurssille :-D

      • a(a)siakas...

        Mutta a(a)siakashan on aina oikeassa ;)


      • Nepsu10

        Käytän pääsääntöisesti Masalan K-markettia ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Menen sinne välillä aamusta ja välillä töiden jälkeen saaden aina hyväntuulista sekä reipasta palvelua. Onhan siinä vieressä Sale niille joille K-market ei kelpaa :-). Työ tekijäänsä opettaa, tänä päivänä nostan hattua nuorille jotka ovat töissä!!!


    • no huh huh

      ennen vaikka missä muualla kaupassa mut ei masalassa, muutama vanaha kääkkä todella itseääntäynnä olevia.
      Palvelu ala-arvoista, käytöskouluun kaikki.....

    • Aatu vaan

      Olen innostunut käymään Masalan K-marketissa tasan kahdesta syystä ja ne syyt ovat hyvä valikoima, sekä myyjä nimeltä Vilma. Se kauppa ei olisi mitään ilman sitä likkaa! Jaksaa aina hymyillä, puliukkoakin palveli kuin parasta ystävää!

      • Kaipaava

        Pelkäänpä, että kyseinen myyjätyttö on lopettanut. Oikein loistaa poissaolollaan!


    • nevereverenää

      Ja puliukkoja ja muita hörhöjähän siellä tosiaan riittää ihan ongelmaksi asti!

      • Jaa-A. Et näemmä ole käynyt juuri lainkaan vastapäisessä Tinantie 2, nykyisessä vanhassa Sale' ssa? Ja mitä K-mareket Masala' an tulee, niin "Liisa loistokaunokainen, Liisa siinä vasta nainen"... on kyseisen kaupan kaiken osaava "jokapaikanhöylä" ja sielu! Kiakki sujuu, niin artikkelitiedot, hinnat, tarjoukset, kassapalvelut sekä tietenkin nykyään K-marketin yhteydessä olevat ja vaadittavat postipalvelut.

        Sinne nuo argumetit sopii paremmin, koska käynhän sillä lähes joka päivä itsekin... ja hörhöihin itseninäistä kahdesta vaihtoehdoista on pakko laskea, koska olen absolutisti alkoholin suhteen!

        Sale' ssa kaljaveikot käyvät noutamssa jopa kaljapurkki kerrallaan punaista koffi' in kolmosta... mutta silti kassa/kassat vetää hyvin ammattitaitoisen henkilökunnan ansiosta. Jos ruuhka yllättää, niin jopa asiakkaan pyynnöstä (ainakin minun, papparoisen ja suht' vaativan sellaisen!) avaavat toisen kanssa. Varsinkin, kun kello lähenea uhkaavasti 21:00!

        Elokuun 2020 lopulla Masalantien toiselle puolelle kivenheiton päähän valmistuu keskisuuri, kutakuinkin 1000 m2 S-markey.... ja hyvä niin. https://www.s-kanava.fi/web/varuboden-osla/uutinen/s-market-masalan-rakennustyot-alkoivat/5157783_120710


    • ei enää siihen kaupp

      Erehdyin tänään käymään puolet ostoksistani oli ohittanut parasta ennen päiväyksen. Myönnän oma vikanihan se oli kun en tarkistanut päiväystä :( Entiten tietty harmittaa heittä ylihintaisia ostoksia samantien roskiin..
      Toivottavasti uutta ostoskeskusta aletaan pian rakentamaan ja sinne uusia kauppoja asiakkaita varmaisti riittää..

    • miugemauge

      jessus sentään. Mä olen kyllä kaikki masalassa asutut vuodet pitänyt k-markettia hyvänä kauppana. Ei ole halvin mahdollinen, mutta hyvä valikoima (löytyy esim. tulisen ruoan ystävällekin usein parempi valikoima kuin isommasta kaupasta) ja ystävällinen henkilökunta!

    • fuqd4p0l1ce

      on kyllä pask@ kauppa, ja ihan kus1pää kauppias.
      en suosittele

    • Anonyymi

      Masala on slummia eikä muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Slummia Masala ??????
        Et neiti parka tiedä mitään slummeista.


    • Anonyymi

      Hyvä kauppa se on. Ystävällinen henkilökunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe