Treblinka

tietemiäs

Miten tutkijat tai maailman "asianomaiset" ovat reagoineet Richard Kregen johtaman australialaisen tutkimusryhmän tutkimuksista, joissa Treblinkasta ei löytynyt mitään jälkiä väitetyistä haudatuista ruumiista tai tuhkista. Onko tulokset hyväksytty vai täysin kierretty?

29

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semjon_Kotko

Mitä sieltä on löytynyt?

• Missä ovat sinne kadonneet ihmiset?

Kyllä se on "tutkimus", jonka haluttu tulos on jo ollut selvillä ennen kuin sitä edes alettiin tehdä. Uusnatsien tökeröä propagandaa.

• Kun olet noin perillä ko. tutkimuksesta voitkin kaiketi todistaa väitteesi lähteillä.

• too smart for you

Tais mennä lurkilla jauhot väärään kurkkuun, kun ei ole vielä räkyttämässä:

"Paskaa! Paskaa! Missä lähteet? Missä minä olen? Missä on ihmiset? Kuka minä olen? Mikä maa? Natsipaskaa! ropakantaa! Kaikki on natseja! Missä todisteet? Hallelujaa! Punarintama!"

• too smart for you kirjoitti:

Tais mennä lurkilla jauhot väärään kurkkuun, kun ei ole vielä räkyttämässä:

"Paskaa! Paskaa! Missä lähteet? Missä minä olen? Missä on ihmiset? Kuka minä olen? Mikä maa? Natsipaskaa! ropakantaa! Kaikki on natseja! Missä todisteet? Hallelujaa! Punarintama!"

Missä ovat lähteet? Missä todistajat? Jollei niitä ole jää väite perättömäksi. Mikä on siinä niin vaikeaa?

• Semjon_Kotko

"...

Kyllä se on "tutkimus", jonka haluttu tulos on jo ollut selvillä ennen kuin sitä edes alettiin tehdä. Uusnatsien tökeröä propagandaa."

Niin mitä nyt väitetään? Tiedätkös, Lurppo-Turbo, että mitä väitettä olet kumoamassa, vai "kumoatko" yleensä muuten vaan...??

• Semjon_Kotko kirjoitti:

"...

Kyllä se on "tutkimus", jonka haluttu tulos on jo ollut selvillä ennen kuin sitä edes alettiin tehdä. Uusnatsien tökeröä propagandaa."

Niin mitä nyt väitetään? Tiedätkös, Lurppo-Turbo, että mitä väitettä olet kumoamassa, vai "kumoatko" yleensä muuten vaan...??

Huijareiden ja valehtelijoiden väitettä siitä, ettei Treblinkassa murhattu suunnatonta ihmismäärää.

Väitteesi ovat niin typeriä että jo niiden esitystapa kumoaa ne kuin dominonappulat.

• hieman juttuja...

• Semjon_Kotko
        Lukkijurpo kirjoitti:

Huijareiden ja valehtelijoiden väitettä siitä, ettei Treblinkassa murhattu suunnatonta ihmismäärää.

Väitteesi ovat niin typeriä että jo niiden esitystapa kumoaa ne kuin dominonappulat.

Kumooppas tämä seuraavaksi, kun se näyttää kuuluvan toimenkuvaasi:

""Vapautus" Neustettinissä 16.02.1945

"Helmikuun kuudennentoista päivän aamuna 1945 venäläinen sotilasosasto miehitti RAD:n (Reichsarbeitdienst) tukikohdan Vilmseessä lähellä Neustettiniä. Komissaari kertoi minulle hyvällä saksankielellä, että leiri suljetaan ja meidät uniformupukuisena yksikkönä (RAD oli saksalainen työpalvelu, eivätkä uniformumme olleet sotilaallisia) siirretään kokoamisleiriin. Koska minä Brasilian kansalaisena kuulun liittoutuneisiin kansakuntiin komissaari pyysi minua toimimaan kuljetuksen johtajana siirryttäessä Neustettiniin entisen teräsvalimon alueelle. Meitä oli 500 tyttöä, jotka olimme olleet Reicharbeitdienstissä.

Komissaari sanoi minulle, että voisin ottaa haltuuni toimiston, mihin suostuin. Samantien hän kielsi minua olemasta yhteydessä muihin naisiin, sillä he olivat laittoman armeijan jäseniä (members of an illegal army). Vastaukseni, ettei se ole totta, hän kuittasi huomatuksella, että minut voidaan ampua välittömästi jos jatkan samanlaista asennoitumista.

Yht´äkkiä kuulin kovaa kirkumista. Viisi tyttöä tuotiin toimistoon kahden puna-armeijalaisen toimesta. Komissaari käski heidät riisuutumaan. Kun tytöt häpeissään kieltäytyivät sitä tekemästä, hän käski minun riisua heidät ja seurata häntä tyttöjen kanssa. Menimme pihan poikki tehtaan entiseen keittiöön, joka oli tyhjennetty kaikesta muusta paitsi joistain pöydistä ikkunaseinällä. Siellä oli hyvin kylmää, ja onnettomat tytöt tärisivät. Suuressa tiilimuuratussa huoneessa joukko venäläisiä odotti meitä, huudellen ilmeisesti rivoja huomautuksia, sillä jokaista heidän sanomaansa seurasi äänekäs naurunremakka.

Komissaari määräsi minut katselemaan, kuinka "Herrakansasta" otetaan luulot pois.

Kaksi puolalaista saapui huoneeseen, pukeutuneina pelkkiin housuihin. Heidät nähdessään tytöt alkoivat kirkumaan. Ripeästi he tarttuivat yhteen kahdesta tytöstä, painoivat hänet selällen pöydän kulmaa vasten, niin että hänen nivelensä vääntyivät luonnottomasti. Melkein pyörryin, kun yksi miehistä otti esiin veitsensä ja viilsi häneltä oikean rinnan, muiden tyttöjen nähden. En ole koskaan kuullut ihmisolennon huutavan yhtä hirveällä tavalla, kuin tämä nuori nainen huusi. Tämän jälkeen molemmat puolalaiset viiltelivät tyttöä alaruumiseen venäläisten hohotuksen säestäminä.

Toinen tyttö huusi armoa. Hän oli poikkeuksellisen kaunis, ja minulle jäi muistikuva että "operaatio" tehtiin tälläkertaa hyvin hitaasti. Toiset kolme tyttöä olivat täysin murtuneita, huusivat äitejään ja kerjäsivät että heidät tapetaan nopeasti, mutta kohtalo ei ollut heille suopea.

Vimeinen viidestä tytöstä oli vielä melkein lapsi. Hänen rintansakin olivat vasta tuskin kehittymässä. Häntä viilleltiin kyljistä kunnes valkoiset luut olivat näkyvissä.

Jälleen tuotiin uudet viisi tyttöä. Tälläkertaa heidät oli valittu huolellisemmin. Kaikki olivat kehittyneitä ja kauniita. Kun he näkivät edeltäjiensä ruumiit, he alkoivat kirkua ja itkeä. Vaikka he olivat heikkoja, he yrittävät puolustaa, mutta turhaan. Puolalaiset tulivat kerta kerralta yhä julmemmiksi.Yhdeltä tytöltä he viilsivät auki kohdun ja koko vartalon, kaatoivat hänen runnellun ruumiinsa päälle polttoainetta, ja sytyttivät hänet palamaan. Toista ammuttiin genitaaleihin, jonka jälkeen hänen rintansa silvottiin.

Kun joku otti sahan työkalulaatikosta, alkoi ennennäkemätön kirkuminen. Nyt he irroittivat rinnat sahaa käyttäen, ja lyhyen ajan kuluttua lattia lainehti verestä. Verinen raivo valtasi venäläiset.

Lakkaamatta joku heistä toi yhä uusia ja uusia tyttöjä.

Kuin olisin punaisessa sumussa, näin kauheuksien tapahtuvan yhä uudelleen ja uudelleen, kuulin epäinhimillistä huutoa, voihkintaa kun uhrien yksittäisiä jäseniä silvottiin irti. Kun jalkani lakkasivat kannattamasta minua, minut nostettiin tuoliin. Komissaari huolehti tarkkaavaisesti siitä, että seurasin kidutusnäytöstä. Kun oksensin, he hetkeksi keskeyttivät työnsä. Yhtä tyttöä ei oltu riisuttu kokonaan. Hän oli ehkä muita vanhempi,sillä useimmat tytöt olivat noin 17-vuotiaita. Yksi kiduttajista valeli hänen rintaliivinsä polttoaineella ja sytytti ne tulee. Hänen huutaessa tuskaansa toinen kiduttaja otti ohuen rautapiikin ja työnsi sitä hänen vaginaansa kunnes se tuli ulos navasta.

Joukon tyttöjä he surmasivat jo pihalla, kun olivat ensin valinneet kauneimmat kidutushuoneeseen vietäviksi. Ilma oli täynnä satojen tyttöjen kuolinhuutoja, mutta tätä teurastusta ulkopuolella täytyy ehkäpitää humaanimpana, sillä on kauhea tosiasia ettei kukaan kidutushuoneeseen viedyistä menettänyt tajuntaansa käsittelyn aikana.

Heidän ilmeensä ja käyttäytymisensä olivat aina samanlaisia. He rukoilivat armoa, he kirkuivat kun heidän rintojaan leikattiin pois ja heidän genitaali-aluettaan silvottiin.

Useita kertoja kidutus keskeytyi kun lattia täytyi lakaista verestä ja ruumiit viedä pois.

Sinä iltana vajosin ankaraan kuumeeseen. Menetin kaiken ajantajuni, eikä minulla ole muistikuvia kyseisestä ajanjaksosta, aina siihen asti kun heräsin sotilassairaalassa. Saksalaiset joukot olivat valloittaneet Neustettinin tilapäisesti takaisin ja vapauttaneet meidät. Sain myöhemmin tietää, että noin 2000 tyttöä oli murhattu kolmen ensimmäisen venäläis-miehityksen päivän aikana."

Mrs. Leonora Geier "

Sinulla on bolsujen yleiseen tapaan sellainen doktriini, että vastapuolen rötökset ovat aina totta mutta "omien" l. kommunistien eivät koskaan. Muuta perustetta et tarvitse, sillä ethän muuten lurkki olisikaan?

Onnea valitsemallasi tiellä!

Kumooppas tämä seuraavaksi, kun se näyttää kuuluvan toimenkuvaasi:

""Vapautus" Neustettinissä 16.02.1945

"Helmikuun kuudennentoista päivän aamuna 1945 venäläinen sotilasosasto miehitti RAD:n (Reichsarbeitdienst) tukikohdan Vilmseessä lähellä Neustettiniä. Komissaari kertoi minulle hyvällä saksankielellä, että leiri suljetaan ja meidät uniformupukuisena yksikkönä (RAD oli saksalainen työpalvelu, eivätkä uniformumme olleet sotilaallisia) siirretään kokoamisleiriin. Koska minä Brasilian kansalaisena kuulun liittoutuneisiin kansakuntiin komissaari pyysi minua toimimaan kuljetuksen johtajana siirryttäessä Neustettiniin entisen teräsvalimon alueelle. Meitä oli 500 tyttöä, jotka olimme olleet Reicharbeitdienstissä.

Komissaari sanoi minulle, että voisin ottaa haltuuni toimiston, mihin suostuin. Samantien hän kielsi minua olemasta yhteydessä muihin naisiin, sillä he olivat laittoman armeijan jäseniä (members of an illegal army). Vastaukseni, ettei se ole totta, hän kuittasi huomatuksella, että minut voidaan ampua välittömästi jos jatkan samanlaista asennoitumista.

Yht´äkkiä kuulin kovaa kirkumista. Viisi tyttöä tuotiin toimistoon kahden puna-armeijalaisen toimesta. Komissaari käski heidät riisuutumaan. Kun tytöt häpeissään kieltäytyivät sitä tekemästä, hän käski minun riisua heidät ja seurata häntä tyttöjen kanssa. Menimme pihan poikki tehtaan entiseen keittiöön, joka oli tyhjennetty kaikesta muusta paitsi joistain pöydistä ikkunaseinällä. Siellä oli hyvin kylmää, ja onnettomat tytöt tärisivät. Suuressa tiilimuuratussa huoneessa joukko venäläisiä odotti meitä, huudellen ilmeisesti rivoja huomautuksia, sillä jokaista heidän sanomaansa seurasi äänekäs naurunremakka.

Komissaari määräsi minut katselemaan, kuinka "Herrakansasta" otetaan luulot pois.

Kaksi puolalaista saapui huoneeseen, pukeutuneina pelkkiin housuihin. Heidät nähdessään tytöt alkoivat kirkumaan. Ripeästi he tarttuivat yhteen kahdesta tytöstä, painoivat hänet selällen pöydän kulmaa vasten, niin että hänen nivelensä vääntyivät luonnottomasti. Melkein pyörryin, kun yksi miehistä otti esiin veitsensä ja viilsi häneltä oikean rinnan, muiden tyttöjen nähden. En ole koskaan kuullut ihmisolennon huutavan yhtä hirveällä tavalla, kuin tämä nuori nainen huusi. Tämän jälkeen molemmat puolalaiset viiltelivät tyttöä alaruumiseen venäläisten hohotuksen säestäminä.

Toinen tyttö huusi armoa. Hän oli poikkeuksellisen kaunis, ja minulle jäi muistikuva että "operaatio" tehtiin tälläkertaa hyvin hitaasti. Toiset kolme tyttöä olivat täysin murtuneita, huusivat äitejään ja kerjäsivät että heidät tapetaan nopeasti, mutta kohtalo ei ollut heille suopea.

Vimeinen viidestä tytöstä oli vielä melkein lapsi. Hänen rintansakin olivat vasta tuskin kehittymässä. Häntä viilleltiin kyljistä kunnes valkoiset luut olivat näkyvissä.

Jälleen tuotiin uudet viisi tyttöä. Tälläkertaa heidät oli valittu huolellisemmin. Kaikki olivat kehittyneitä ja kauniita. Kun he näkivät edeltäjiensä ruumiit, he alkoivat kirkua ja itkeä. Vaikka he olivat heikkoja, he yrittävät puolustaa, mutta turhaan. Puolalaiset tulivat kerta kerralta yhä julmemmiksi.Yhdeltä tytöltä he viilsivät auki kohdun ja koko vartalon, kaatoivat hänen runnellun ruumiinsa päälle polttoainetta, ja sytyttivät hänet palamaan. Toista ammuttiin genitaaleihin, jonka jälkeen hänen rintansa silvottiin.

Kun joku otti sahan työkalulaatikosta, alkoi ennennäkemätön kirkuminen. Nyt he irroittivat rinnat sahaa käyttäen, ja lyhyen ajan kuluttua lattia lainehti verestä. Verinen raivo valtasi venäläiset.

Lakkaamatta joku heistä toi yhä uusia ja uusia tyttöjä.

Kuin olisin punaisessa sumussa, näin kauheuksien tapahtuvan yhä uudelleen ja uudelleen, kuulin epäinhimillistä huutoa, voihkintaa kun uhrien yksittäisiä jäseniä silvottiin irti. Kun jalkani lakkasivat kannattamasta minua, minut nostettiin tuoliin. Komissaari huolehti tarkkaavaisesti siitä, että seurasin kidutusnäytöstä. Kun oksensin, he hetkeksi keskeyttivät työnsä. Yhtä tyttöä ei oltu riisuttu kokonaan. Hän oli ehkä muita vanhempi,sillä useimmat tytöt olivat noin 17-vuotiaita. Yksi kiduttajista valeli hänen rintaliivinsä polttoaineella ja sytytti ne tulee. Hänen huutaessa tuskaansa toinen kiduttaja otti ohuen rautapiikin ja työnsi sitä hänen vaginaansa kunnes se tuli ulos navasta.

Joukon tyttöjä he surmasivat jo pihalla, kun olivat ensin valinneet kauneimmat kidutushuoneeseen vietäviksi. Ilma oli täynnä satojen tyttöjen kuolinhuutoja, mutta tätä teurastusta ulkopuolella täytyy ehkäpitää humaanimpana, sillä on kauhea tosiasia ettei kukaan kidutushuoneeseen viedyistä menettänyt tajuntaansa käsittelyn aikana.

Heidän ilmeensä ja käyttäytymisensä olivat aina samanlaisia. He rukoilivat armoa, he kirkuivat kun heidän rintojaan leikattiin pois ja heidän genitaali-aluettaan silvottiin.

Useita kertoja kidutus keskeytyi kun lattia täytyi lakaista verestä ja ruumiit viedä pois.

Sinä iltana vajosin ankaraan kuumeeseen. Menetin kaiken ajantajuni, eikä minulla ole muistikuvia kyseisestä ajanjaksosta, aina siihen asti kun heräsin sotilassairaalassa. Saksalaiset joukot olivat valloittaneet Neustettinin tilapäisesti takaisin ja vapauttaneet meidät. Sain myöhemmin tietää, että noin 2000 tyttöä oli murhattu kolmen ensimmäisen venäläis-miehityksen päivän aikana."

Mrs. Leonora Geier "

Sinulla on bolsujen yleiseen tapaan sellainen doktriini, että vastapuolen rötökset ovat aina totta mutta "omien" l. kommunistien eivät koskaan. Muuta perustetta et tarvitse, sillä ethän muuten lurkki olisikaan?

Onnea valitsemallasi tiellä!

Tehän se epeli olette. Heti kun teidän idioottimaisuudet saa murrettua alatte kitisemään ja vetämään esiin aiheeseen liittymättömiä asioita.

Tässä keskustelussa ei ollut kyse Neuvostoliiton tekemistä rikoksista, vaan Treblinkan tuhoamisleiristä, missä kiistämättä murhattiin satojatuhansia ihmisiä. Sinulla on vaikeuksia hyväksyä sellaista tosiasiaa, mutta yrität silti "keskustella" ja ainoa tapa, jolla sinä "keskustelet" on epäasiallisilla haukkumisilla. Yrität perustella omat rikoksesi tuomalla esiin muiden rikoksia.

Painu natsipaska nussimaan ihraista äitiäsi. Ette te muuhun kykenekään. Ihailemasi hallinto viskaisi sinut mielihyvin kaasukammioon.

• Semjon_Kotko
        Lukkijurpo kirjoitti:

Tehän se epeli olette. Heti kun teidän idioottimaisuudet saa murrettua alatte kitisemään ja vetämään esiin aiheeseen liittymättömiä asioita.

Tässä keskustelussa ei ollut kyse Neuvostoliiton tekemistä rikoksista, vaan Treblinkan tuhoamisleiristä, missä kiistämättä murhattiin satojatuhansia ihmisiä. Sinulla on vaikeuksia hyväksyä sellaista tosiasiaa, mutta yrität silti "keskustella" ja ainoa tapa, jolla sinä "keskustelet" on epäasiallisilla haukkumisilla. Yrität perustella omat rikoksesi tuomalla esiin muiden rikoksia.

Painu natsipaska nussimaan ihraista äitiäsi. Ette te muuhun kykenekään. Ihailemasi hallinto viskaisi sinut mielihyvin kaasukammioon.

Eikö se itse ymmärrä kuinka huvittavalta se vaikuttaa??

Ei sille kannata mitään huomautella, kun on tuo vaihde päällä...?

• on niinkin
        Semjon_Kotko kirjoitti:

että lukkijurpo kyselee aiheesta miten tuo atrocity-tarina liittyy Treblinkaan? Avaajan kuvailema mukatutkimus on epäuskottava. Tukeeko sitä jotenkin se, että Neustettinissä on tapahtunut jotakin muuta? Sinähän olet hupsu poika!

Onko vaatimus saada vastapuoli pysymään asiassa muka huvittavaa?

Mitä mieltä olisit nyrkkeilyottelusta jonka ottelija alkaa potkimaan toista nivusiin ja sanoo että tuo lyö niin kai sitä saa puolustautua.

• että tämmöstä löyty

Ite en ota kantaa suuntaan enkä toiseen. Olisi vain mielenkiintoista tietää miten maailmalla on yleisesti reagoitu tutkimuksiin.

http://www.ety.com/HRP/rev/treblinka-lie.htm

http://www.ihr.org/jhr/v19/v19n3p20_radar.html

http://www.thebirdman.org/Index/Others/Others-Doc-Jews/Doc-Jews-Holocaust-DebunkingLies&Liars/TreblinkaHasNoMassGraves.htm

Ja lurkille jotain lähteitä...

Knock yourself out!

"'Vernichtungslager' Treblinka: archaelogisch betrachtet," by Ing.
      Richard Krege,
      in Vierteljarhreshefte für freie Geschichtsforschung,
      June 2000 [4. Jg., Heft 1], pp. 62-64;

"'No Jewish mass grave' in Poland," The Canberra Times, Jan. 24, 2000, p.
      6;

"Poland's Jews 'not buried at Treblinka'," The Examiner [Australia], Jan.
      24, 2000. [The latter two newspaper items are reprinted in facsimile in
      VHO-info, May 2000, p. 30.];

Information provided by Richard Krege;

M. Weber and A. Allen, "Treblinka," The Journal of Historical Review,
      Summer 1992, pp. 133-158;

"German Court Sentences Australian Holocaust Skeptic," The Journal of
      Historical Review, July-August 1999, pp. 2-5;

Y. Arad, "Treblinka," in I. Gutman, ed., Encyclopedia of the Holocaust
      [New York: 1997], pp. 1481-1488.)

• Totuuden Torvi

Kutsutko sinä IHR:ää lähteeksi josta voisi muka saada objektiivista tietoa? Ei hyvää päivää! Kas kun et Aku Ankkaa!

• tietemiäs

Aika kumma homma kun en ole aiemmin kuullut mitään koko tutkimuksista. Luulisi että ne olisivat ylittäneet uutiskynnyksen maailmanlaajuisesti...

...paitsi jos tulokset ovatkin luotettavia ja pitävät paikkaansa. Silloinhan pelkästään Treblinkan tapaus osoittaisi että *sensuroitu*.

Jos tutkimus on/olisi tosiaan täysin "puhdas". Luulisi että se pyrittäisiin peittelemään mahdollisimman huolellisesti.

• kuullut kun

mitään varsinaista tutkimusta ei ole olemassakaan. Salaliittoteorioista leipänsä tienaava australialainen sähkömies vain kerää rahaa höynäytettäviltä uusnatseilta. Eikö tuo tullut jo selväksi?

• Tutkija123
    • TKA

Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan ja ojentautumista sen mukaan mitä ei näe. Valitettavasti monet näkevät maailman uskonsa ja toiveittensa valossa. Tällä on jopa nimikin: sinopsismi, eli todellisuus lakkaa olemasta jos sulkee silmänsä. Autaisi paljon jos viitsisi avata silmänsä ja katsoa todellisuutta. Keskitysleirin pelkkä näkeminen helpottaa kummasti ymmärtämistä. Helpoin tapa on käydä Krakovassa ja miksei Dachaukin käy ellei ole lukevia ihmisiä. Kieltämättä usko vähentää ajattelemisen ja näkemisen tarvetta,

• Sikspäk

Richard Krege on siis sähköinsinööri? Varsinainen arkeologia ja geologian asiantuntija siis? Mistään ei näytä löytyvän sitä luvattua perusteellista raporttia näistä Kregen "tutkimuksista".

Sen sijaan tästä osoitteesta

http://www.adelaideinstitute.org/11 September 2001/scam_review.htm

löytyy ilmeisesti Richard Kregen varsinainen päivätyö. Sieltä saa tilata 10 taalalla DVD:n joka kertoo mm. totuuden syyskuun 11. päivän terrori-iskuista, arabit eivät olleetkaan iskun takana vaan joku laajempi salaliitto.

Näyttää siltä, että Richard Krege on huijari.

• Totuuden Torvi

Krege itse asiassa julkaisi "tutkimuksensa" jo muutama vuosi sitten, jolloin ainoastaan muutama uusnatsisivusto uutisoi siitä.
        Krege on huijari jonka "tutkimus" ei todista mitään.

• Sikspäk
        Totuuden Torvi kirjoitti:

Krege itse asiassa julkaisi "tutkimuksensa" jo muutama vuosi sitten, jolloin ainoastaan muutama uusnatsisivusto uutisoi siitä.
        Krege on huijari jonka "tutkimus" ei todista mitään.

näyttää siltä, että Krege ei edes ole sen kummempaa tutkimusta julkaissut koskaan missään, videonpätkän vain ja toimittanut muka-tuloksensa natsi-saiteille julkaistavaksi. Ainakin noilla tässä ketjussa linkatuilla sivuilla sanotaan Kregen julkaisevan tutkimuksensa "lähitulevaisuudessa", mutta mitään ei ole kuulunut eikä missään näytä olevan tutkimuksen sisällöstä tarkempaa tietoa.
        Täysin huuhaata siis...

• Totuuden Torvi
        Sikspäk kirjoitti:

näyttää siltä, että Krege ei edes ole sen kummempaa tutkimusta julkaissut koskaan missään, videonpätkän vain ja toimittanut muka-tuloksensa natsi-saiteille julkaistavaksi. Ainakin noilla tässä ketjussa linkatuilla sivuilla sanotaan Kregen julkaisevan tutkimuksensa "lähitulevaisuudessa", mutta mitään ei ole kuulunut eikä missään näytä olevan tutkimuksen sisällöstä tarkempaa tietoa.
        Täysin huuhaata siis...

Kyseinen video on vuodelta 1999. Mitään tutkimusta tuskin koskaan edes tulee, koska Krege ei pysty todistamaan naurettavia väitteitään mitenkään.
        Tosiasiahan on se, että Treblinkassa murhattiin satojatuhansia ihmisiä. Kiistattomat todisteet on esitetty jo aikapäiviä sitten.

• hopsanssaa
        Totuuden Torvi kirjoitti:

Kyseinen video on vuodelta 1999. Mitään tutkimusta tuskin koskaan edes tulee, koska Krege ei pysty todistamaan naurettavia väitteitään mitenkään.
        Tosiasiahan on se, että Treblinkassa murhattiin satojatuhansia ihmisiä. Kiistattomat todisteet on esitetty jo aikapäiviä sitten.

Ja kiistattomat todisteet ovat sinulla? Takataskussa?

• esimerkiksi näissä paikoissa
        hopsanssaa kirjoitti:

Esitys kyseisistä todisteista löytyy lähimmästä kirjastosta. Ja jos se ei riitä suosittelen matkaa Yhdysvaltain valtionarkistoon johon suurin osa SS:n arkistoista on talletettu. Myöskin Berliinistä, Moskovasta ja Jerusalemista löytyy todisteita, puhumattakaan Auschwitzin holocaust-museosta.

• tapauksessa
        hopsanssaa kirjoitti:

Richard Krege vaikuttaa mieheltä, jota en uskoisi vaikka hän väittäisi mitä tahansa. Enkä ostaisi siltä autoakaan.

• Totuuden Torvi

Kyllähän nuo "revisionistit" julkaisevat aina omia "tutkimuksiaan" jotka sitten todetaan pelkäksi natsipaskapuheeksi. Sama pätee Kregeen jolla on ilmeisiä yhteyksiä IHR:n kaltaiseen uusnatsijärjestöön...

• hioijj

Seuraavaksi varmaankaan Birkenausta tai Sobiborista ei ole löytynyt jälkiä. Ei kai sieltä nyt löydy mitään pääkalloja, kun kaikki todisteet on pyritty hävittämään. Asiakirjoja uhreista kuitenkin löytyy. Kohta väitetään, ettei kukaan ole asiasta todistanutkaan, kun loputkin paikan päällä olleet ovat kuolleet ja kuopatut ja oikeusasiakirjat väitetään väärennetyiksi. Siinä uusi tilaisuus kieltää holocausti. Voi maailmaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17073
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4814
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2728
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2016
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1507
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      23
      1348
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1223
    Aihe