Katoin elokuvat

dodi

Joo katoin nuo elokuvat nyt ja ihan hyviä olivat.

Eniten jäi risomaan ku Boromiria eli Sean Beania ei näytetty enempää. Hän kuului siihen elokuvan harvalukuiseen ryhmään "mielenkiintoiset henkilöt".

Inhimillinen hahmo johon oli helppo samaistua ja hänen rooliaan oli upea katsella. Alko sen kuoleman jälkeen tuntua tylsältä katsella täydellinen-Aragorn ja Legolas pelleilyä.

No jokatapauksessa aika "myöhään" nämä elokuvat katsoin mutta ihan meneviä olitvat.

8

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narbeleth-

Minäkin käynistyin vasta vuosi Kaksi Tornia leffan jälkeen ja olen niin sanotusti, ikuisesti rakastunut Tolkienin Trilogiaan ;) :D

Boromir todella on mielenkiintoinen henkilö, mutta ite surkuttelen Faramirin osan häyvyttämistä koko elokuvasta :/ Ja myös Haldirin. Sehän on vain Kaksi Tornia leffassa ja minä en ees eka kertaa katsoessa tienny et Haldir on Elrondin poika :D xD

• dodi

Minä tiedän vasta nyt, luettuani viestisi että Haldir on Elrondin poika :D.

Ja totta tuokin, Faramiria olisi kyllä voitu näyttää enemmän.

• Radagast
        dodi kirjoitti:

Minä tiedän vasta nyt, luettuani viestisi että Haldir on Elrondin poika :D.

Ja totta tuokin, Faramiria olisi kyllä voitu näyttää enemmän.

Faramir oli aika lailla sivuosassa myös kirjassa

• Turin Turambar

Haldir ei ollut Elrondin poika, vaan hän oli Lorienin haltioiden joukossa jonkinasteinen vartiopäällikkö joka vastasi Lorienin metsän rajojen vartioinnista. Elrondilla oli kolme jälkeläistä: Arwen tytär sekä kaksi poikaa Elladan ja Elrohir, jotka olivat identtiset kaksoset. Mikäli Haldir olisi ollut sukulaisuussuhteessa Elrondiin olisi tämä tuotu esille TSHssa sen sijaan Galdriel oli Elrondin lasten isoäiti.

• Narbeleth-
        Turin Turambar kirjoitti:

Haldir ei ollut Elrondin poika, vaan hän oli Lorienin haltioiden joukossa jonkinasteinen vartiopäällikkö joka vastasi Lorienin metsän rajojen vartioinnista. Elrondilla oli kolme jälkeläistä: Arwen tytär sekä kaksi poikaa Elladan ja Elrohir, jotka olivat identtiset kaksoset. Mikäli Haldir olisi ollut sukulaisuussuhteessa Elrondiin olisi tämä tuotu esille TSHssa sen sijaan Galdriel oli Elrondin lasten isoäiti.

Pahoittelen virhettäni. :¨/

• Eliar

En ole kyllä aivan varma mutta minun mielestäni Haldir ei ole Elrondin poika. Ennestään tiesin että (suuret kirjpoitus virheet) Ellahar ja elrohir tai jotai sinne päi ois ollu Elrondin lapsia. Korjatkaa jos olen väärässä. Ja oha niillä haltioilla aikaa tehä;)

• lukija.

No joo, mutta ei elokuviin voi tietenkään kaikkea laittaa. Siitä olisi tullut vielä megajättipitempi. Nytkin dvd-versioissa oli tuntitolkulla lisämatskua verrattuna teatterilevityksessä olleisiin filmeihin.

Itse pidin kirjan Eowyn ja Faramir -tarinasta. Leffoissahan heidän suhettaan ei muistaakseni sivuttu juuri muutamaan hempeää silmäystä lukuunottamatta.

Kannattaa siis lukea myös kirja, niin saa vähän perspektiiviä hommaan.

• V2.1

Itsekin lainasin kaverilta koko nivaskan ja katsoin ne putkeen (huoh).
      Koko sarja on ylipitkä, 3x 1,5 h olisi kertonut kaiken, mitä nyt venytettiin.
      Parasta antia todellakin oli Sean Bean.
      Tylsintä katsottavaa olivat itse hobitit. Kirjasta minulle muodostunut kuva päähenkilöistä oli vanhempi, rakenteeltaan rotevampi ja ennenkaikkea miestä, ei hintahtavaa nukkea muistuttava.

Kumpi muuten oli ensin, LOTR taistelupeikot vaiko pc-pelien luolastohirviöt. Ihan samasta puusta veistettyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe