Katoin elokuvat

dodi

Joo katoin nuo elokuvat nyt ja ihan hyviä olivat.

Eniten jäi risomaan ku Boromiria eli Sean Beania ei näytetty enempää. Hän kuului siihen elokuvan harvalukuiseen ryhmään "mielenkiintoiset henkilöt".

Inhimillinen hahmo johon oli helppo samaistua ja hänen rooliaan oli upea katsella. Alko sen kuoleman jälkeen tuntua tylsältä katsella täydellinen-Aragorn ja Legolas pelleilyä.

No jokatapauksessa aika "myöhään" nämä elokuvat katsoin mutta ihan meneviä olitvat.

8

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narbeleth-

      Minäkin käynistyin vasta vuosi Kaksi Tornia leffan jälkeen ja olen niin sanotusti, ikuisesti rakastunut Tolkienin Trilogiaan ;) :D

      Boromir todella on mielenkiintoinen henkilö, mutta ite surkuttelen Faramirin osan häyvyttämistä koko elokuvasta :/ Ja myös Haldirin. Sehän on vain Kaksi Tornia leffassa ja minä en ees eka kertaa katsoessa tienny et Haldir on Elrondin poika :D xD

      • dodi

        Minä tiedän vasta nyt, luettuani viestisi että Haldir on Elrondin poika :D.

        Ja totta tuokin, Faramiria olisi kyllä voitu näyttää enemmän.


      • Radagast
        dodi kirjoitti:

        Minä tiedän vasta nyt, luettuani viestisi että Haldir on Elrondin poika :D.

        Ja totta tuokin, Faramiria olisi kyllä voitu näyttää enemmän.

        Faramir oli aika lailla sivuosassa myös kirjassa


      • Turin Turambar

        Haldir ei ollut Elrondin poika, vaan hän oli Lorienin haltioiden joukossa jonkinasteinen vartiopäällikkö joka vastasi Lorienin metsän rajojen vartioinnista. Elrondilla oli kolme jälkeläistä: Arwen tytär sekä kaksi poikaa Elladan ja Elrohir, jotka olivat identtiset kaksoset. Mikäli Haldir olisi ollut sukulaisuussuhteessa Elrondiin olisi tämä tuotu esille TSHssa sen sijaan Galdriel oli Elrondin lasten isoäiti.


      • Narbeleth-
        Turin Turambar kirjoitti:

        Haldir ei ollut Elrondin poika, vaan hän oli Lorienin haltioiden joukossa jonkinasteinen vartiopäällikkö joka vastasi Lorienin metsän rajojen vartioinnista. Elrondilla oli kolme jälkeläistä: Arwen tytär sekä kaksi poikaa Elladan ja Elrohir, jotka olivat identtiset kaksoset. Mikäli Haldir olisi ollut sukulaisuussuhteessa Elrondiin olisi tämä tuotu esille TSHssa sen sijaan Galdriel oli Elrondin lasten isoäiti.

        Pahoittelen virhettäni. :¨/


      • Eliar

        En ole kyllä aivan varma mutta minun mielestäni Haldir ei ole Elrondin poika. Ennestään tiesin että (suuret kirjpoitus virheet) Ellahar ja elrohir tai jotai sinne päi ois ollu Elrondin lapsia. Korjatkaa jos olen väärässä. Ja oha niillä haltioilla aikaa tehä;)


    • lukija.

      No joo, mutta ei elokuviin voi tietenkään kaikkea laittaa. Siitä olisi tullut vielä megajättipitempi. Nytkin dvd-versioissa oli tuntitolkulla lisämatskua verrattuna teatterilevityksessä olleisiin filmeihin.

      Itse pidin kirjan Eowyn ja Faramir -tarinasta. Leffoissahan heidän suhettaan ei muistaakseni sivuttu juuri muutamaan hempeää silmäystä lukuunottamatta.

      Kannattaa siis lukea myös kirja, niin saa vähän perspektiiviä hommaan.

    • V2.1

      Itsekin lainasin kaverilta koko nivaskan ja katsoin ne putkeen (huoh).
      Koko sarja on ylipitkä, 3x 1,5 h olisi kertonut kaiken, mitä nyt venytettiin.
      Parasta antia todellakin oli Sean Bean.
      Tylsintä katsottavaa olivat itse hobitit. Kirjasta minulle muodostunut kuva päähenkilöistä oli vanhempi, rakenteeltaan rotevampi ja ennenkaikkea miestä, ei hintahtavaa nukkea muistuttava.

      Kumpi muuten oli ensin, LOTR taistelupeikot vaiko pc-pelien luolastohirviöt. Ihan samasta puusta veistettyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8131
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4339
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1135
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      132
      913
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      748
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      745
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      731
    Aihe