Ylväs, kaunis, ja todella kehityskelpoinen...
Harmittaa vietävästi hänen putoamisensa!
Leena Harkimo oli upea!
201
64392
Vastaukset
- olisi
Saanut tippua se kevyt mielisen näköinen Helena Ahtiala!
Itteensä vaan esitteli ja jalkapalloilija koikkelehti mukana..- ei ollut?
Homo. Tuomareina oli homoja ja se kertoo jotakin???
- sua hyvin
Joo, Suomessa kaikkien pitää näyttää raskasmielisiltä. Nuijalla päähän jos ei muu auta. Ei kellään saa olla kivaa eikä varsinkaan saa esitellä itseään.
- inspiroitunut!
no jopa oli kommentti. Helena on tosi kaunis ja Katja Kannonlahden (nimi?) kanssa vetävimmät naiset koko kisassa.
- minä avin
ei ollut? kirjoitti:
Onko Harkimon pari Erik Hento ja Markus Pöyhösen pari Sanna Hento aviopari vai sisarukset ?
- Laura___
minä avin kirjoitti:
Onko Harkimon pari Erik Hento ja Markus Pöyhösen pari Sanna Hento aviopari vai sisarukset ?
Erik Hento ja Sanna Hento ovat aviopari.
- hunter57
inspiroitunut! kirjoitti:
no jopa oli kommentti. Helena on tosi kaunis ja Katja Kannonlahden (nimi?) kanssa vetävimmät naiset koko kisassa.
en ole rumempaa naista nähnyt kun leena harkimo.ylpeä koppava diiva tyhmä plondi!!!
- Leevi
hunter57 kirjoitti:
en ole rumempaa naista nähnyt kun leena harkimo.ylpeä koppava diiva tyhmä plondi!!!
Mutta hehän ovat kuin kaksi marjaa Arto Bryggaren kanssa. Näköisiä ja oloisia. Varsinkin oloisia.
- leijona
minä avin kirjoitti:
aviopari
- tanssin ystävä
hunter57 kirjoitti:
kanssasi.En ymmärrä kuka sanoo L.Harkimoa kauniiksi.Naisena olen kyllä ainoastaan ihaillut niitä miehiä siellä
- Harkimon kauneus
hunter57 kirjoitti:
Ylpeä, koppava, tyhmä, diiva, ovat mielestäni
luonteenpiirteitä vai tarkoititko kenties sisäistä kauneutta ? - hunter57
tanssin ystävä kirjoitti:
kanssasi.En ymmärrä kuka sanoo L.Harkimoa kauniiksi.Naisena olen kyllä ainoastaan ihaillut niitä miehiä siellä
tanssin ystävä.on jollain muullakin taiteellista silmää kun minulla. ei siinä naisessa ole mitään katsomista ja piste.
- hunter57
Harkimon kauneus kirjoitti:
Ylpeä, koppava, tyhmä, diiva, ovat mielestäni
luonteenpiirteitä vai tarkoititko kenties sisäistä kauneutta ?naisessa ei ole kumpaakaan kauneutta!
- Pirpana
Minut saa seuraamaan ohjelmaa ne upeat nuoret tanssijamiehet (ammattilaiset). Heissä silmä lepää! Marko Keränen, Jussi Väänänen ja Juha Pykäläinen ovat aivan ihania! Heistä välittyy tanssimisen ilo ja nautinto! Markolla on vielä pilke silmäkulmassa ja huumori kukkii kaiken aikaa. Ja hän kohtelee aivan loistavasti Kristiina Elstelää. Ihana herrasmies! Ei voi muuta kuin nauttia katsellessaan heitä...Nam!!!
- tanssii susien kaa
Joo ei Leena Harkimoa kauniiksi voi kehua (eikös hän ole eronnut Harry Harkimosta, miksi tuo sukunimi vielä?) ja tanssiTAIDOSTA voidaan olla kanssa eri mieltä, rautakankikin taipuu paremmin.
- kolme miestä?
Muut ovatkin näitä homopoikia...
- aaa
leijona kirjoitti:
aviopari
Pitkä ryhdikäs nainen ja pieni heppeli mies, ei ihme jos nainen näytti jäykältä, tsemppiä Leena, kyllä se siitä.
- Elstelällä?
hunter57 kirjoitti:
naisessa ei ole kumpaakaan kauneutta!
Ehkä se kun muistuttaa Halosta ystävien kanssa tanssimassa..
- tanssiperhe
No sitä vartenhan sitä lavalla ollaan. Itseään esittelemässä yhdessä parinsa kanssa. Ketä sitten pitäisi esitellä: valion mainostako ;)
- krauss
sua hyvin kirjoitti:
Joo, Suomessa kaikkien pitää näyttää raskasmielisiltä. Nuijalla päähän jos ei muu auta. Ei kellään saa olla kivaa eikä varsinkaan saa esitellä itseään.
Ihan perseestä koko kilpailut
- fesw
aaa kirjoitti:
Pitkä ryhdikäs nainen ja pieni heppeli mies, ei ihme jos nainen näytti jäykältä, tsemppiä Leena, kyllä se siitä.
Minä hallitsen julkisutta osallistumalla tanssikilpailuun.. Saan vain myönteistä julkisuutta. Minä hallitsen imagoani.
ÄRSYTTÄVÄ PINNALLINEN LEHMÄ!
Toivottavasti masentuis omaan kehnouteensa - nimetön
minusta leena harkimo on erittäin kaunis nainen jos joku sanoo eetä ei ole kaunis niin on näössä vikaa,tsemppiä vaan leenalle ei se elämä siihen lopu vaikka ett päässyt jatkamaan
- OIKEIN..
tanssiperhe kirjoitti:
No sitä vartenhan sitä lavalla ollaan. Itseään esittelemässä yhdessä parinsa kanssa. Ketä sitten pitäisi esitellä: valion mainostako ;)
Yhdessä parinsa kanssa....ja näitten "tanssi" oli sitä yksintanssia..
- jostakin
fesw kirjoitti:
Minä hallitsen julkisutta osallistumalla tanssikilpailuun.. Saan vain myönteistä julkisuutta. Minä hallitsen imagoani.
Toivottavasti masentuis omaan kehnouteensaKauhea katkera ja vihainen.
Ei tämä saa liian vakavaa ollakkaan, Eihän? - Tanssija
aaa kirjoitti:
Harkimo ei taivu. Tanssillisuus puuttuu olemuksesta, samoin kuin Miinalalta ja jalkapalloilijaltakin.Pikajuoksijassa on sensijaan ainesta tällekin saralle.
Tanssijaksi synnytään ... sorry! - Nimetön
fesw kirjoitti:
Toivottavasti masentuis omaan kehnouteensaEipä kannattaisi arvostella Leenaa noin ilkeästi,sillä kateus ja katkeruus kuultaa pahasti läpi sanojesi.Voi sua reppanaa!!!!
- naurettavaa
fesw kirjoitti:
Toivottavasti masentuis omaan kehnouteensaNäin siinä käy kun lähtee mukaan vääristä syistä.
Jos lähtis mukaan leikkimielellä tai olis vahva itsetunto, niin häviö ei kaataisi maailmaa.
Mutta kun pitää tunkea se oma naama joka paikkaan, niin miksi pitää osoittaa olevansa huono häviäjä ? - mä vaan
fesw kirjoitti:
Toivottavasti masentuis omaan kehnouteensaJoo olihan se aivanoikein,et se harkimo putosi.Kansanedustaja pelehtimässä jossakin tanssikilpailussa ajatelisi itsekkin mihin menee?Niin ja harkimihan tanssi,kuin olisi seipään niellyt oli tosi kömpelön oloista liikkumista.
- TAIDA,,,,
mä vaan kirjoitti:
Joo olihan se aivanoikein,et se harkimo putosi.Kansanedustaja pelehtimässä jossakin tanssikilpailussa ajatelisi itsekkin mihin menee?Niin ja harkimihan tanssi,kuin olisi seipään niellyt oli tosi kömpelön oloista liikkumista.
SENKÄÄN VERTAA JÄYKISTYÄ?
- voidaan
Tanssija kirjoitti:
Harkimo ei taivu. Tanssillisuus puuttuu olemuksesta, samoin kuin Miinalalta ja jalkapalloilijaltakin.Pikajuoksijassa on sensijaan ainesta tällekin saralle.
Tanssijaksi synnytään ... sorry!myöskin oppia!!
- pahalla
aaa kirjoitti:
Mutta Leena oli jäykkä ei vaan näyttänyt jäykältä.Muuten ylväs ja komea nainen
- nimetön
fesw kirjoitti:
Toivottavasti masentuis omaan kehnouteensafesw
Sinä olet ilkeä ihminen! - Toinen tanssija
Tanssija kirjoitti:
Tanssijaksi synnytään ... sorry!Totta puhut, tanssi on verissä, tai sitten ei. Kaikki kunnia Harkimolle, mutta otti nyt kyllä väärään kisaan osaa. Todella kireän oloinen nainen muutenkin.
- sumo235
naurettavaa kirjoitti:
Näin siinä käy kun lähtee mukaan vääristä syistä.
Jos lähtis mukaan leikkimielellä tai olis vahva itsetunto, niin häviö ei kaataisi maailmaa.
Mutta kun pitää tunkea se oma naama joka paikkaan, niin miksi pitää osoittaa olevansa huono häviäjä ?Oli hyvä vaate ja osasi tanssia askelten mukaan, mutta oliko tunne mukana? Tanssin ilo ja irroittelu, se että on kivaa, vaikka korkokengillä lienee vaikea tanssia jännittämättä.
Vapautuneisuus puuttui, pitikö miettiä liikaa imagoa ja ulkoisia seikkoja, jotka on kohdallaan? - ei ollut
ei ollut? kirjoitti:
mukana täysillä..kuinka voisikaan, kun kaikki energia menee vaimonsa vahtimiseen..onhan hänellä komea tanssipari, jonka kanssa juttukin näyttää luistavan....
- nähhnyt
Elstelällä? kirjoitti:
Ehkä se kun muistuttaa Halosta ystävien kanssa tanssimassa..
Elstelällä on rytmitajua ja tanssillisuutta enemmän kuin monella muulla.
- eikös tanssi
nähhnyt kirjoitti:
Elstelällä on rytmitajua ja tanssillisuutta enemmän kuin monella muulla.
ole visuaalista!!
- leikkiä vain
jostakin kirjoitti:
Kauhea katkera ja vihainen.
Ei tämä saa liian vakavaa ollakkaan, Eihän?Leikkiähän tämä vain on, tai ainakin pitäisi olla.
Minkä takia rautakanki Harkimo ottaa tämän niin vakavasti ?
- Mistähän kohtaa?
Anteeksi vaan, mutta Leenaa ei voi sanoa kauniiksi. Ylväs hän ehkä on, mutta muuten jotenkin kolhon oloinen. Oikea pari tippui, ei voi mitään.
- katso jalkatyö
Tämä kisa ei ole kauneuskilpailu, vaan tanssikilpailu, jos unohditte sen.
- kauhee
Leena Harkimo kuuluu siihen sarjaan "kaunottaria",
jotka viihtyy julkisuudessa, että saavat tylsään pikku elämäänsä vähän väriä.
Mutta on niitä ärsyttävämpiäkin. - jotakin kuitenkin
Vastasit hienolla asiallisella tavalla, juuri noin minäkin ajattelen.
Leena ei ole kaunotar, mutta ylväs on oikea kuvaus hänestä.
Olen samaa mieltä, kyllä heidän tanssimisessa olisi vielä
patantamisen varaa, hieman kankeahkoa oli vielä. - Nimetön
kauhee kirjoitti:
Leena Harkimo kuuluu siihen sarjaan "kaunottaria",
jotka viihtyy julkisuudessa, että saavat tylsään pikku elämäänsä vähän väriä.
Mutta on niitä ärsyttävämpiäkin.Leena Harkimo olisi voinut tehdä itselleen tylsän pikku elämän,mutta Leena onkin tehnyt TÖITÄ ja sekö sinua ärsyttää.Eipä taida Leena olla niitä jotka ehdoin tahdoin viihtyvät julkisuudessa,on ehkä siihen jo tottunut,mutta Leena kantaa elämänsä ja asiansa hienosti.Ei retostele niistä ITSE julkisuuteen.Näyttävä ja tyylikäs nainen.
- ...
katso jalkatyö kirjoitti:
Tämä kisa ei ole kauneuskilpailu, vaan tanssikilpailu, jos unohditte sen.
on parempi jalkatyö kuin Harkimolla.
- laiskottelee vaan
Nimetön kirjoitti:
Leena Harkimo olisi voinut tehdä itselleen tylsän pikku elämän,mutta Leena onkin tehnyt TÖITÄ ja sekö sinua ärsyttää.Eipä taida Leena olla niitä jotka ehdoin tahdoin viihtyvät julkisuudessa,on ehkä siihen jo tottunut,mutta Leena kantaa elämänsä ja asiansa hienosti.Ei retostele niistä ITSE julkisuuteen.Näyttävä ja tyylikäs nainen.
Sulla vippaa päästä pahasti!
onko jatkunut jo kauankin?
Milloin LEENA Harkimo on muka töitä tehnyt?
ja ainahan se tunkee naamaansa joka lehden kanteen!
Kyllähän se haluaisi olla upea, mutta... heh...
- Nimetön
Hyvä että se Harkimon harakka tippui! Kamalaa katsottavaa sen tanssiminen. Yhtä tyhmää ja itseään täynnä olevaa ei olekkaan kuin Leena.
- Assmann
Onko se Harkimon pelle kansanedustaja? Vittu mikä pelle!
- NÄYTTELIJÄ??
Assmann kirjoitti:
Onko se Harkimon pelle kansanedustaja? Vittu mikä pelle!
Vittu miten huonosti näyttelee tanssimista!
- kiperäpolkka
Leena Harkimon tanssi ei ollut luontevaa, liian koppava ja hänen
parinsa joutui koville koska Leena oli pitkä nainen liikuttaa pienen miehen!!!!!!!!!!!!!!!!! - hansus
Kyllä oli Leena todella taipumaton, ylä ruumis oli kuin ratapölkky. Ei ollut sulavaa liikkumista, kyllä oli partnelilla täysi työ tehdä tanssista joustavaa.
- Taipui...
Aika karkeasti sanottu Leenasta, joka ihastutti minua juuri elegantilla liikehdinnällä ja notkealla olemuksella. Kyllä silmä kertoo totta. Tälläkertaa putosi väärä pari, mutta jonkun on pudottava, joten itkut pois. Ehkä Leena putoamiseen vaikutti myös ja ehkä suuresti myös hänen parinsa hiukan kulmikas ja laahaava liikehdintä jota harvoin näkee tanssi parketeilla.Olisiko kavaljeeri jännitänyt liikaa. Mene ja tiedä.
- Hombrero
Taipui... kirjoitti:
Aika karkeasti sanottu Leenasta, joka ihastutti minua juuri elegantilla liikehdinnällä ja notkealla olemuksella. Kyllä silmä kertoo totta. Tälläkertaa putosi väärä pari, mutta jonkun on pudottava, joten itkut pois. Ehkä Leena putoamiseen vaikutti myös ja ehkä suuresti myös hänen parinsa hiukan kulmikas ja laahaava liikehdintä jota harvoin näkee tanssi parketeilla.Olisiko kavaljeeri jännitänyt liikaa. Mene ja tiedä.
Jopa oli kannanotto!
Harkimon parina oli Suomen parhaimpiin kuuluva kilpatanssija, joka on voittanut jopa Euroopan mestaruuden. - Veikka tosissaan.
Ja upealla ja tinkimättömällä luonteellaan olisi pessyt kaikki muut ajan oloon.. mutta jos juoni on jo valmis...??
- JKt
Niin, miksi pitäisi olla närkästynyt, jos Leena Harkimo os. Alamäki ei pärjää tanssissa(kaan).
- Aikuinen nainen
Leena Harkimo oli kyllä melkoisen tönkkö, mutta kieltämättä upea ilmestys. Olisin suonut hänen vielä jatkavan.
Marco Bjurström on kuitenkin niin ällö juontaja, että en taida kestää häntä enää. Hemmetinmoinen hössö, joka juontaa kilpailua kuin juontaisi lasten ohjelmaa. Voi yök, sanon minä.- mä vaan
Anna marcon olla ja ihaile niitä tanssijoita.Marcoa onneks näytetään niin vähän siinä ohjelmassa.
- Wahti
mä vaan kirjoitti:
Anna marcon olla ja ihaile niitä tanssijoita.Marcoa onneks näytetään niin vähän siinä ohjelmassa.
Markon juontaja kolleega on aivan surkimus.
Eka ohjelmassa hoki, joo tänne vaan....
.aploodien saattelemana....joo..joo.... - se Ella
Wahti kirjoitti:
Markon juontaja kolleega on aivan surkimus.
Eka ohjelmassa hoki, joo tänne vaan....
.aploodien saattelemana....joo..joo....Olen samaa mieltä, että Ella on karsee hoono soomi -honottaja. Sori vaan Ella ja sun fanit, jos sulla semmosia on!!
- Jaana Kainuusta
se Ella kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että Ella on karsee hoono soomi -honottaja. Sori vaan Ella ja sun fanit, jos sulla semmosia on!!
Ella on jotenkin kiva, mutta Marko vetää jotakin Bumsi Bumia.....
- tipu
Marko on tosi yäk, joka kerta piti laittaa äänettömälle ja katsoa muualle kun se rupes puhumaan.
- Sabena
Marco on täysi homo jätkä ja sopis paremmin huoraksi kadulle
- ..hih..
Kun meitä kaikkia ei ole siunattu liikunnan lahjalla, vaikka Leena onkin fiksu ja näyttävä nainen ei hän meitä aiankaan tanssilattialla hurmaa..
- Tanssin ystävä
Kyllä oikea pari tippui, eihän siinä auttanut vaikka mies ois minkälainen taitaja jos pitää tanssia rautakangen kanssa!!
- Tuuli-Kukka
Ihanaa Jokerit, Ihanaa Kokoomus, Ihanaa http://www.sport24.fi
- hunter57
jokerit= prseestä kokoomus=perseestä leena harkimo=on isosta perseestä
- että silleen
hunter57 kirjoitti:
jokerit= prseestä kokoomus=perseestä leena harkimo=on isosta perseestä
täällä sitä haukutaan jääkiekkoseuroja vaikka piti arvostella Leenan tanssitaitoa, no mun kommentti tuosta Leenasta se että ihan jees että tipahti tässä vaiheessa kun sen tanssiminen näytti siltä, kun ei olisi oikein tykännyt(siinä alussa)voihan se olla että meni jännityksen piikkiin, mut aikansa kutakin.
Ja makuasioista ei voi muuta kuin kiistellä hehe.
- Hapam
Niinkö? En voi ymmärtää et mikä tos on niin upeaa ja ylvästä!! Mielestäni ei erotu tavallisesta massasta mitenkään! Tavallistakin naista rupsahtaneen näköisempi. Turha julkkis joka ratsastaa ex miehensä sukunimellä.
- tyhmä nainen
Aivan älytöntä käyttää miehensä nimeään.Vaihtaisi tyttönimensä takaisin,mikä ikinä se onkaan
- tarkkana
tyhmä nainen kirjoitti:
Aivan älytöntä käyttää miehensä nimeään.Vaihtaisi tyttönimensä takaisin,mikä ikinä se onkaan
Opettele kirjoittamaan!
- Merikukkis
Saako rahalla rytmitajua ?
- ei todellakaan
Ei Hjallis Harkimokaan ole rahoillaan saanut mitään, paitsi rakentanut halleja.
Joskus tuntuu että se ei ole koskaan ollut onnellinen. - wildensau
Ostakaa porilaiselle ensi kauden tansseihin Shedden henk.koht. treenariksi. Ai, mutta niinhän ne tekikin.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi, voi itku! Tuomarit eivät halunneet olla kanssamme samaa mieltä, mitähän heillä taas lienee ollut mielessään!?
- tietää
mikä niillä on mielessä?
- Ridex
Leena oli kankea, vaikea oli sen miehen tanssia hänen Leenarohmun kanssa jolla ei ollut edes rytmitajua.
Mies oli kainalosauva Leenalle.
Mies tanssi upeasti.- Hoh-heh
hän nimittäin ilmaisi 1950-luvulla mielipiteensä tanssista seuraavast:"Perrrrkele ,jos ei ihmisiiä ole muuta tekemistä kun hyppiä toisiaan vasten".Siinä oli SUOMALAINEN mies!!
- minä vaan
Miten voi aikuinen nainen, joka pyörii muutenkin julkisuudessa, olla noin huono häviäjä. Eikö olisi Leena Harkimon hyvä muistaa, että kyse oli/on vain viihteestä, jota ei pidä ottaa noin vakavasti, että näyttää myrtynyttä naamaa. Olisi mieluummin onnellinen ja otettu siitä, että yleensä pääsi mukaan kyseiseen ohjelmaan. Antoi kyllä itsestään todella lapsellisen ja tökerön kuvan tippumisen jälkeen kommenteillaan.
- naisille
Se on valitettavasti totta että monille naisille miehet ovat vain lounasseteli, aasi joka maksaa kaiken.
Jostain syystä kaikki miehet ei tykkää siitä, että heitä käytetään hyväksi kaikella mahdollisella tavalla. - jep silviisii
minä vaan kirjoitti:
Miten voi aikuinen nainen, joka pyörii muutenkin julkisuudessa, olla noin huono häviäjä. Eikö olisi Leena Harkimon hyvä muistaa, että kyse oli/on vain viihteestä, jota ei pidä ottaa noin vakavasti, että näyttää myrtynyttä naamaa. Olisi mieluummin onnellinen ja otettu siitä, että yleensä pääsi mukaan kyseiseen ohjelmaan. Antoi kyllä itsestään todella lapsellisen ja tökerön kuvan tippumisen jälkeen kommenteillaan.
Ei vaan kestä. Tyypillistä minä-minä-minää, kokoomuslaiset vain ovat niin.
- JR66
Hoh-heh kirjoitti:
hän nimittäin ilmaisi 1950-luvulla mielipiteensä tanssista seuraavast:"Perrrrkele ,jos ei ihmisiiä ole muuta tekemistä kun hyppiä toisiaan vasten".Siinä oli SUOMALAINEN mies!!
Onkos esim. sitten siinä järkeä kun isot miehet
juoksee kenttää ympäri nahkakuulan perässä? - Herrasmies
naisille kirjoitti:
Se on valitettavasti totta että monille naisille miehet ovat vain lounasseteli, aasi joka maksaa kaiken.
Jostain syystä kaikki miehet ei tykkää siitä, että heitä käytetään hyväksi kaikella mahdollisella tavalla.pillusta pitää maksaa.
- tanssiope
JR66 kirjoitti:
Onkos esim. sitten siinä järkeä kun isot miehet
juoksee kenttää ympäri nahkakuulan perässä?harkimo oli kun kurki suolla. koikkalehti ja oli se nk. tanssi tosi tuskasen näköstä touhua. hyvä kun tippu...
- Harkimolla
Herrasmies kirjoitti:
pillusta pitää maksaa.
tai kulissista?
Montako vaimoa nynny-Harkimolla on ollut?
- ...
ei vaan osaa.
- mitkään
VAALIT?
Harkimo oli myöskin parinsa kanssa upea ilmestys ja moni pari oli paljon huonompi mielestäni.
Olisi kiva ollut seurata heidän kehitystä ja Leenankin vapautumista kilpailun myötä...mutta ei .... - tuttavistani
mitkään kirjoitti:
VAALIT?
Harkimo oli myöskin parinsa kanssa upea ilmestys ja moni pari oli paljon huonompi mielestäni.
Olisi kiva ollut seurata heidän kehitystä ja Leenankin vapautumista kilpailun myötä...mutta ei ....Tuntui aika ihmeelliseltä ettei hän päässyt jatkoon?
Onko siltikin tuomareiden äänet tärkeämpiä kuin äänestäjien?
Jos näin on Elstelä voittaa ja se on jo sovittu!! - taida osata
tuttavistani kirjoitti:
Tuntui aika ihmeelliseltä ettei hän päässyt jatkoon?
Jos näin on Elstelä voittaa ja se on jo sovittu!!kukaan tanssia. Sahapukkeja. Ykskin pala on liikaa. Pitää viedä pois.
- KEKEN PARI
tuttavistani kirjoitti:
Jos näin on Elstelä voittaa ja se on jo sovittu!!OLI KUIN JOSTAIN SEKSI BAARISTA TANKO VAAN PUUTTUI MITÄ VASTEN HINKATA!
- tanssiperhe
tuttavistani kirjoitti:
Jos näin on Elstelä voittaa ja se on jo sovittu!!Leena on liian jäykkä. Vakioissa yläselkä on kuin mihinkään taipumaton rautakanki. Jalkaterät vakioissa pitää olla suoraan. Leenan astuminen meni koko ajan ulospäin. Lattareissakin oli mitään tekemätön ja tanssillisuutta oli näistä pareista kaikkeista vähiten.
- oikeestikin
KEKEN PARI kirjoitti:
OLI KUIN JOSTAIN SEKSI BAARISTA TANKO VAAN PUUTTUI MITÄ VASTEN HINKATA!
lattareissa vain yleensä ovat aika vähäpukeisia, eikä seksibaari-ajatus kyllä ole käynyt mielessä vaikka kilpatansseja lähemmäs kymmenen vuotta olen seurannutkin.
- ja mallikas
tanssiperhe kirjoitti:
Leena on liian jäykkä. Vakioissa yläselkä on kuin mihinkään taipumaton rautakanki. Jalkaterät vakioissa pitää olla suoraan. Leenan astuminen meni koko ajan ulospäin. Lattareissakin oli mitään tekemätön ja tanssillisuutta oli näistä pareista kaikkeista vähiten.
Ei niinkuin nämä joilla suomalais naisten tyypilliseen tapaan perä maata riistää!
- tanssiperhe
ja mallikas kirjoitti:
Ei niinkuin nämä joilla suomalais naisten tyypilliseen tapaan perä maata riistää!
Olkoon tuolla parketin ulkopuolella vaikka miten ryhdikäs ja pitkäsäärinen. Ei vain osaa tanssia.
- kauhee,,,
oikeestikin kirjoitti:
lattareissa vain yleensä ovat aika vähäpukeisia, eikä seksibaari-ajatus kyllä ole käynyt mielessä vaikka kilpatansseja lähemmäs kymmenen vuotta olen seurannutkin.
hinkkaaja koko muija ja Kekekin oli oikein laihtunut ja tukkasaki värjännyt..
- SULOTAR
taida osata kirjoitti:
kukaan tanssia. Sahapukkeja. Ykskin pala on liikaa. Pitää viedä pois.
JA SOPIVAT HIENOSTI PARINSA KANSSA YHTEEN.
- kuin
tanssiperhe kirjoitti:
Olkoon tuolla parketin ulkopuolella vaikka miten ryhdikäs ja pitkäsäärinen. Ei vain osaa tanssia.
Moni muu pari, mutta Halosen homopojat ovat vieläkin katkeria kun melkein hävisivät.
Homon kosto on kauhea!!! - Hohhhoijaa joo
tanssiperhe kirjoitti:
Leena kanssa tanssi oli kuin nostaisi uittotukkia pystyyn eli ei juuri taivu,muodotkin samaa luokkaa ja hänellä oli täysi työ pysyä edes pystyssä. Mahtoi Hjallis raukalla olla kampeamista Linnan juhlissa kun kavaljeerina oli sähköpylväs, missä ei ole kuin pituutta.Pitkät ihmiset ovat usein näyttäviä, mutta tanssiesityksissä kaikki hoippumiset ja askelkuviot(eli niiden puute)näkyy kymmenkertaisena.Kovin usein näkee nopeasti kasvaneita honkkeleita, joiden ryhti ja selkä- ja vatsalihakset ovat ala-arvoisessa kunnossa ja soppaan lisätään lenkkareissa hautuneet pullajalat niin avot...Sama pätee taitoluisteluun tai missikisoihin lavalla koikkelehtimisineen.On kamalaa katsoa, kun ei osaa kävellä korkokengissä.Nuo muka-trendikkäät (tosi omaperäiset) latinobuutsit muuttuvat todellisiksi terveysjalkineiksi aamu-yön tunteina, kun hoiputaan kotia kohti korot lintassa räkä poskella.
- IHAN OIKEESTI
SULOTAR kirjoitti:
JA SOPIVAT HIENOSTI PARINSA KANSSA YHTEEN.
oppikohan HarkiMOSKA tuosta ?????????
- Mistähän alunperin olikaan ...
kauhee,,, kirjoitti:
hinkkaaja koko muija ja Kekekin oli oikein laihtunut ja tukkasaki värjännyt..
NÄINKI ESITELLÄ. Se on kun joillakin on noin kaunis kroppa niin sitä voi tällätapaa esitellä, ymmärrän tässä kirjoitelevien kateellisuuden. Voisiko joku kuvitella LEENAA moiseen asuun!?!?!
- miku
KEKEN PARI kirjoitti:
OLI KUIN JOSTAIN SEKSI BAARISTA TANKO VAAN PUUTTUI MITÄ VASTEN HINKATA!
se nimi on kyllä helena ahti-hallberg. et kannattais ottaa ensin perus asiat selville ennenkuin rupee toisia arvostelemaan...
- JA HÄN
Mistähän alunperin olikaan ... kirjoitti:
NÄINKI ESITELLÄ. Se on kun joillakin on noin kaunis kroppa niin sitä voi tällätapaa esitellä, ymmärrän tässä kirjoitelevien kateellisuuden. Voisiko joku kuvitella LEENAA moiseen asuun!?!?!
Olisi siinäkin eteerisen kaunis, saavuttamaton unelma...
- skandaaliko
on se ,että aina yksi putoaa joka jaksossa. Nyt se sattui olemaan ensinmäiseksi Harkimo ja onko sitten koulutus ,kauneus tms. kriteeri siihen ,että ei saisikaan ekaksi pudota pois. Harmittaahan se varmasti jokaista ekana pudota, mutta tarvitsisiko siitä niin suurta numeroa tehdä. Käsittääkseni ohjelmassa kumminkin on ammattitaitoinen raati, niin miksi heidän olisi pitänyt antaa ns. lohdutukseksi paremmat pisteet mitä itseasiassa olisi ansainnutkaan. Jos kilpailuun ryhtyy ,sitten tappion myös saa kestää ihan ilman pöyristyttäviä uutislööppejä.
- ...
Olisi Harkimo voinut liikkua hieman paremmin. Kaunis ja pitkä nainen, olisi käyttänyt kunnolla vartaloaan. Ei hänen tanssinsa mitenkään ihmeellistä ollut.. Yritys hyvä kymmenen, mutta liikkua olisi voinut paremmin.
- mielestäni
... kirjoitti:
Olisi Harkimo voinut liikkua hieman paremmin. Kaunis ja pitkä nainen, olisi käyttänyt kunnolla vartaloaan. Ei hänen tanssinsa mitenkään ihmeellistä ollut.. Yritys hyvä kymmenen, mutta liikkua olisi voinut paremmin.
oikea tippui, keke on varmaan seuraava. markus oli parantanut eka kertaan nähden huomattavasti samoin metsis, ja jonehan on jo luku sinällään.mutta on kiva katsoa tälläistä tosi-tv juttua, kaikenmaailman selviytyjien yms. kauhukakaroiden ja läskijuttujen sijaan.
- Julkisuus
Harkimo ja muut tyrkkyjulkkikset ovat ymmärtäneet jutun juonen:
saa paistatella telkassa ja lehtien sivuilla viikkotolkulla.
Pienet sandaalinpuolikkaat (vesilasissa) vain lisää kirjoittamista.
Harkimo ei kestäny sitä, että hänen kuolematon sädekehänsä himmeni jo viikossa.
Vaihda imagokonsulttia!
- tuuli
Ihan oikein, että tippui. Oli ehdottomasti Keken kanssa huonoin tanssija
- mutta
Hän sai "säälipisteitä" ja osasi näytellä.
Ei Leena ollut missään mielessä huono! - Tanssija neito
mutta kirjoitti:
Ei Leena ollut missään mielessä huono!On ikävä jos politiikka tuodaan arvioihin mukaan..
- säälinyyhky
mutta kirjoitti:
Ei Leena ollut missään mielessä huono!Elstelä oli HUONOIN,
mutta se ei sulje pois sitä etteikö siellä olis muita huonoja.
- hmhmhmhmhmhmh
Tanssissa ei ollu mitään muuta vikaa kuin jäykkyys.. Oli kamalaa katsoa kuinka jäykkä Harkimo oli tanssiessa. JÄykkä ihminen varmaan muutenkin sitten. :/
- mutta olisi
ollut kiva seurata hänen kehitystään.
Esitys oli paljon parempi kuin ekakerralla ja ei se ollut silloinkaan huonoin! - Keke ei
mutta olisi kirjoitti:
ollut kiva seurata hänen kehitystään.
Esitys oli paljon parempi kuin ekakerralla ja ei se ollut silloinkaan huonoin!Tanssinut ollenkaan käveli vaan sen hempukan perässä ja kaikki tuijotti vaan sitä Helenan niukkaa pukeutumista ja seksiä tihkuvaa olemusta!
- hohhhoijaa
Keke ei kirjoitti:
Tanssinut ollenkaan käveli vaan sen hempukan perässä ja kaikki tuijotti vaan sitä Helenan niukkaa pukeutumista ja seksiä tihkuvaa olemusta!
Tämä Helena mikälie ei ole kunnolla opettanut Kekeä tanssimaan, tai sitten Keke on tosiaankin sellainen jäykkis ettei siitä oikein mitään tule. Mutta ei tuollainen tosiaan pitkälle vetele, että toinen liehuu ja toinen kävelee ja seisoo.
- KUMPAAKO NE
hohhhoijaa kirjoitti:
Tämä Helena mikälie ei ole kunnolla opettanut Kekeä tanssimaan, tai sitten Keke on tosiaankin sellainen jäykkis ettei siitä oikein mitään tule. Mutta ei tuollainen tosiaan pitkälle vetele, että toinen liehuu ja toinen kävelee ja seisoo.
TUOMARIT OIKEIN ARVIOIVAT?
- taustaa
hohhhoijaa kirjoitti:
Helena on yksi maan parhaita valmentajia.
Uskallan väittää että moni arvioisi tilannetta uudelleen jos tietäisi parien eri lähtötasot ja treenaamisen määrän. Jotkut treenaa joka päivä useita tunteja, toiset ei tosiaankaan. Senkin takia sääli että treeneistä näytetään niin vähän, sieltä ne hauskimmat jutut tulisi.
- salsaco
ihan oikein jouti tippumaan!!kun ihmisellä ei ole luontaista kykyä rytmiseen liikuntaan musiikin tahdissa,,eli rytmi veressä,,katsokaa vaikka kuubalaisia joille tanssi on toinen luonto,,ei voi samana päivänä puhua jäykän,liian laihan Harkimon "tanssista" tanssi niinkuin muukin taide tulee sielusta ja intohimosta.
- ...PITÄÄ OLLA..
..pitää olla jokaisella. Monelta puuttui se!! Halu tulla näytille....naurettavaksi...! Pellejä kaikki, onko tämä suomalaisen ohjelman taso. Marko hösöttää ja nuolee niin että ällöttää! Tuomaristo homoja täynnä. Pelleilyä se pisteiden jakokin! huh..huh... Eipä tarvitse toistamiseen katsoa!!!
- taitaa olla
...PITÄÄ OLLA.. kirjoitti:
..pitää olla jokaisella. Monelta puuttui se!! Halu tulla näytille....naurettavaksi...! Pellejä kaikki, onko tämä suomalaisen ohjelman taso. Marko hösöttää ja nuolee niin että ällöttää! Tuomaristo homoja täynnä. Pelleilyä se pisteiden jakokin! huh..huh... Eipä tarvitse toistamiseen katsoa!!!
jo käsikirjoitus valmiina...
- "soppaan"
Kyllähän "kansa tietää" ja tuomaritkin. Se on totta että tanssiminen on aivan eri juttu. Myös varmuudella on tansinopettajalla (partnerilla) vakaa mielipide miten kehitystä oli saavutettavissa. Kysymys kai on kuitenkin "viihde" ohjelmasta ja Leenä teki parhaansa ja toivon mukaan pääsee ja vahvistaa tansimista edelleen sillä se antaa uuden ulottuvuuden nähdä myös edustustehtävää.
Myös se on totta että, kaikki ovat upeita jo nyt kun ottaa huomioon sen ajan mitä mahdollisesti "aloittajat" ovat harrastaneet vaikka kuinka henk koht opetuksessa.
Mahtavaa on myös nähdä ne tansinopettajat ja heidän vahvuudet, hyvää työtä ja ohjelmaa erinomaisen asian puolesta.- KUIN
Leena, mutta huomio kiinnittyi hänen pariinsa joka vei koko esityksen...
- Miinala
KUIN kirjoitti:
Leena, mutta huomio kiinnittyi hänen pariinsa joka vei koko esityksen...
Koska Suomessa tanssissa ja politiikassa pärjää vain rumat!
- TIPPUU,,
Miinala kirjoitti:
Koska Suomessa tanssissa ja politiikassa pärjää vain rumat!
JOS NÄIN AJATELLAAN..
- parantanut
TIPPUU,, kirjoitti:
JOS NÄIN AJATELLAAN..
suoritustaan huomattavasti eka kerrasta ja nyt jäi harmittamaan hänen kehityksensä seuraamisen keskeytyminen.
Antaapi olla kyseinen sarja,,,,jos tuomarit kuitenkin päättävät ja taitaakin olla jo voittajatkin selvillä??
- nimetön
kyllä on hyvännäköinen nainen,ehkä hän jännitti liikaa ja oli sen takia jäykän tuntuinen,vaikka oli siellä muitakin jäykkiä miehiä ja naisia
- ainakin oli
ennen, ja harmittaa kun itsekkin olen ujo miten pahalta voi tuntua tollainen teilaaminen..
No ei kai tämä niin vakavaakaan saa olla!! - ...
Onhan Leena sahapukiksi ihan kaunis.
- nimetön
MINUSTA TUNTUU ETTÄ NYT OLLAAN HAKOTEILLÄ,EIVÄT NÄMÄ OLLEET MISSIKISAT,VAAN TANSSIA ESITTÄVIÄ JULKKIKSIA
ILMEISESTI ON KÄSITETTY VÄÄRIN TÄMÄ OHJELMA- kauan tanssia seurannut
ohjelman kannalta harmi, että leena harkimo tippui ekana koska hän oli kuitenkin kaikista
tunnetuin julkkis, lehdistö seurasi häntä eniten ja siten tanssi sai hyvää lisämainosta, olisi voinut jatkaa vielä muutaman jakson
- ::LLLL
Koppava, kolkko nainen ja aivan liian vanha. Mumoikäinen pysytelköön sopivampien harrastusten parissa.
- joukkueeseen
varmaanki ois sopivin pesti hänelle. - miksi lähti nolaamaan itsensä, kun tiesi varmaan tansitaitonsa mikä se on.
- Nimetön
Huomattavasti vanhempia näyttää olevan mukana.Hienoa ja hatunnosto jokaiselle joka lähtenyt tähän kisaan.Laittavat itsensä likoon.Siihen eivät kyllä sinunkaltaisesi pysty,haukut täällä kasvottomana toisia.Häpeä!
- siis todella
Nimetön kirjoitti:
Huomattavasti vanhempia näyttää olevan mukana.Hienoa ja hatunnosto jokaiselle joka lähtenyt tähän kisaan.Laittavat itsensä likoon.Siihen eivät kyllä sinunkaltaisesi pysty,haukut täällä kasvottomana toisia.Häpeä!
likoon!!!!!!!!!!
- Turrex
Olen erittäin onnellinen leenan putoamisesta.
- -katselija-
Jep vihdoinkin tuomarit tekivät oikein että Leena Hjallis putosi tanssilavasta.
Leena on TOSI JÄYKKÄ TANSSI! Seuraavana SUVI tai?? hmm- Nimetön
Jone Nikula se vasta jäykkä on! Mutta mieheltä se näköjään suodaan paremmin.Ei Leena ollut yhtään huonompi,sattui vaan olemaan nainen!
- kyy-nikko
Nimetön kirjoitti:
Jone Nikula se vasta jäykkä on! Mutta mieheltä se näköjään suodaan paremmin.Ei Leena ollut yhtään huonompi,sattui vaan olemaan nainen!
mä oli tähänastisen elämäni kuvitellu että tietynlainen jäykkyys miehellä on nimenomaan eduksî ja toivottavaa
- Erik Joku
Makuja on monia, mutta enpä surkeampaa ennen nähnyt. Kansanedustaja = onkohan tämä kansa noin kurja kuin edustajansa?
- minä
suvi olis saanu pudota se ei kyllä valitettavasti osaa tanssia kyllä on niin jäykkää vaikka on malli ??????
- TIETÄÄ.....
mielummin haluaisin tietää,kenen julkkiksen kotieläimellä on isoimmat pukamat!
- kyllä varmaan
on tässä Harkimon tapauksessa katsojan silmässä.Mielestäni lievästi sanottuna kauhean näköinen kotka
- RONNY
On varsin omahyväinen ihminen. Aikanaan päästessään eduskuntaan arveli suosionsa syyksi tekemäänsä hyvää työtä Jokereissa. Hyi hitto mikä kana. No, kohtasipa totuuden tällä kertaa.
- jeeeeee jeeeeeee
taisi tulla tanssinputouska.
- voi voi
Jos joku ohjelma tulee suomeen niin heti alkaa kamala haukkuminen ohjelmassa olevia tai siitä tipahtaneita kohtaan. Siis uskomatonta. Eikö sitä voisi VÄHÄN hienotunteisemmin keskustella. Pitääkö haukkua ihminen ihan lyttyyn heti??? Kaivetaan koko elämä ja perhe..ex perhe ym.ym. mukaan samaan soppaan.
En ymmärrä mikä teitä- !!!!!!
Mene hyssyttelemään kanalaan. Tää on keskustelupalsta! Hän on julkisuuden henkilö tietoisesti, joten hän on kaiken kehun ja arvostelun ansainnut ja kestettävä. Julkisuus nyt vain sattuu olemaan sellaista. Vai hienotunteisemmin HAHAHAA.
- JOS HÄN OLISI
!!!!!! kirjoitti:
Mene hyssyttelemään kanalaan. Tää on keskustelupalsta! Hän on julkisuuden henkilö tietoisesti, joten hän on kaiken kehun ja arvostelun ansainnut ja kestettävä. Julkisuus nyt vain sattuu olemaan sellaista. Vai hienotunteisemmin HAHAHAA.
Ollut mies ei olisi noin ankarasti kohdeltu, mutta naisilta vaaditaan tuplasti enemmän kuin pojilta!
Keke ja Jonekin vain kävelivät..... - se kieputti ja
JOS HÄN OLISI kirjoitti:
Ollut mies ei olisi noin ankarasti kohdeltu, mutta naisilta vaaditaan tuplasti enemmän kuin pojilta!
Keke ja Jonekin vain kävelivät.....kieputti isoine tisseineen ja vähäisine vaatteineen huomion ihan johonkin muuhun....mutta onneksi tuomareissa on homopoikia ja ei heitä tollainen sytytä!
- Cyrami
No, musta Leena Harkimo oli aivan liian jäykkä, eikä osannut muuta kuin toistaa liikkeet, joita hänelle oli näytetty...(anteeksi vaan kaikille hänen "faneilleen")Hän ei YHTÄÄN eläytynyt liikkeisiin, joita hän teki... Valitan, mutta tanssiharrastajana, minä olen erimieltä...
- Joka
Ehkä hiukan jännitti....mutta parempi hänen tanssinsa oli kuin Keken, Jonen, Elstelän, Metsäkedon!!!
Mutta tuomarit ovat jo päättäneet, että Elstelä voittaa!!!
Sisäpiirin tietoa....
Tämä nyky Suomi tarvitsee vanhojen naisten nostetta ja arvostusta ja nuoret miehet kuvioissa...... - .:IQ
Joka kirjoitti:
Ehkä hiukan jännitti....mutta parempi hänen tanssinsa oli kuin Keken, Jonen, Elstelän, Metsäkedon!!!
Mutta tuomarit ovat jo päättäneet, että Elstelä voittaa!!!
Sisäpiirin tietoa....
Tämä nyky Suomi tarvitsee vanhojen naisten nostetta ja arvostusta ja nuoret miehet kuvioissa......Siinä tapauksessa rautakakikin jännittää vähemmän.. Kyllä oli karseaa katsottaavaa Leenan tanssi.
- JA PISTE.
.:IQ kirjoitti:
Siinä tapauksessa rautakakikin jännittää vähemmän.. Kyllä oli karseaa katsottaavaa Leenan tanssi.
Jos hän olisi ollut mies ei näin olisi käynyt...
Naiselta vaaditaan paljon enemmän kuin mieheltä ja valitettavasti se osui nyt Leenaan. - JA HOMOPARINSA
JA PISTE. kirjoitti:
Naiselta vaaditaan paljon enemmän kuin mieheltä ja valitettavasti se osui nyt Leenaan.KOSKA homot juontaa ja tuomaroi ja se on kuulkaa sen verran rasistinen yhteisö meitä heteroja johtaan..
- EN KATSONUT,,,
JA HOMOPARINSA kirjoitti:
KOSKA homot juontaa ja tuomaroi ja se on kuulkaa sen verran rasistinen yhteisö meitä heteroja johtaan..
Olin kolme viikkoa reisussa ja avasin koneen ja katsoin suosituimmat aiheet ja tämä oli yksi.
Kannattaako seurata ja mitä siinä oikein tapahtui? - vaaditaan
JA PISTE. kirjoitti:
Naiselta vaaditaan paljon enemmän kuin mieheltä ja valitettavasti se osui nyt Leenaan.Mitähän häneltä vaadittiin? Naisena olemista ja seuraamista tansissa. Kun ei taivu niin ei taivu. Ehkä se juuri johtui siitä kun on se luulon vallassa että vaaditaan olemaan "mies". Ollakseen nainen. Naiset valitettavasti asettaa vaatimukset nuo.
- ei voi olla
vaaditaan kirjoitti:
Mitähän häneltä vaadittiin? Naisena olemista ja seuraamista tansissa. Kun ei taivu niin ei taivu. Ehkä se juuri johtui siitä kun on se luulon vallassa että vaaditaan olemaan "mies". Ollakseen nainen. Naiset valitettavasti asettaa vaatimukset nuo.
Nainen naisellinen ja kaunis!
Jos olet sitä heti sinua pidetään tyhmänä tai huorana, jopa tanssiessakin!!
Kaikkien täytyy olla Halosen näköisiä variksen pelättimiä ja kun hän ei ole edes viisaskaan!!
Pöyhönen on paras ja hänen parinsa myös!
Ja Leenaa kohdeltiin väärin.. - lähimmäisestäsi
JA HOMOPARINSA kirjoitti:
KOSKA homot juontaa ja tuomaroi ja se on kuulkaa sen verran rasistinen yhteisö meitä heteroja johtaan..
pistäppä suusi soukemmalle, pösilö. Tiedän 100 varmasti Elstelän parin kiinnostuneen naisista. On asunut avoliitossakin monta vuotta tässä taannoin. Ja naisen kanssa asui. En tiedä kiinnostaako kaikki lajit, mutta naiset kiinnostavat häntä ainakin.
- mitä pahaa
lähimmäisestäsi kirjoitti:
pistäppä suusi soukemmalle, pösilö. Tiedän 100 varmasti Elstelän parin kiinnostuneen naisista. On asunut avoliitossakin monta vuotta tässä taannoin. Ja naisen kanssa asui. En tiedä kiinnostaako kaikki lajit, mutta naiset kiinnostavat häntä ainakin.
on siinä jos on lespo tai homoa?
Kaikkihan me ollaan... - Kaikki ovat ihmeissään??
ei voi olla kirjoitti:
Nainen naisellinen ja kaunis!
Jos olet sitä heti sinua pidetään tyhmänä tai huorana, jopa tanssiessakin!!
Kaikkien täytyy olla Halosen näköisiä variksen pelättimiä ja kun hän ei ole edes viisaskaan!!
Pöyhönen on paras ja hänen parinsa myös!
Ja Leenaa kohdeltiin väärin..Miksi pari pudotettiin?
- väärä,,,??
mitä pahaa kirjoitti:
on siinä jos on lespo tai homoa?
Kaikkihan me ollaan...Palsta!!!!
- JA JO??
Kaikki ovat ihmeissään?? kirjoitti:
Miksi pari pudotettiin?
Tällänen hulabaloo....
- Sakari.
.:IQ kirjoitti:
Siinä tapauksessa rautakakikin jännittää vähemmän.. Kyllä oli karseaa katsottaavaa Leenan tanssi.
Hän on unelmani ja saavuttamaton...
- tanssikilpailu
Kaikki ovat ihmeissään?? kirjoitti:
Miksi pari pudotettiin?
ja siinä pudetaan ne, jotka tanssivat huonoiten.
- %%%&
Sakari. kirjoitti:
jo on pojulla unelma!
- Jäykkis 123
Sakari. kirjoitti:
Valitettavasti!
Tanssi pitää olla ihmisellä veressä jotta kunnolla onnnistuu.
Ei jonekaan mikään taituri ole.Mielestäni myös jäykkä.Todellisuudessa ei ollanut kuin yhden rumban askeleen.
Edes takas samaa askeltä ja yksi pyörähdys koko aikana.
On kummallisia nää suomalaiset "kosijat" kuin härkä.Kyllä siitä oli tanssi ja notkeus kaukana.
Kyllä se olis pitänyt tuomasistonkin nähdä mutta kun on Nikula niin okei.
Koko heppu mielestäni vastenmelinen rasvaisen pitkän lettinsä kanssa.Yök! - tanssia harrastava
Jäykkis 123 kirjoitti:
Valitettavasti!
Ei jonekaan mikään taituri ole.Mielestäni myös jäykkä.Todellisuudessa ei ollanut kuin yhden rumban askeleen.
On kummallisia nää suomalaiset "kosijat" kuin härkä.Kyllä siitä oli tanssi ja notkeus kaukana.
Koko heppu mielestäni vastenmelinen rasvaisen pitkän lettinsä kanssa.Yök!Kaikki oli upeita pareja ja tanssioita. Tuomaristolla oli vaikea valinta hyvä ettei tarvinnut olla valitsemassa kukaan pari ei erottunut huononmaksi niin ne vain ammatti taitoiset tuomarit erottivat joukosta putoajat. Juontajat on hyviä koko ohjelma tosi hyvä katsomisen arvoinen.
Hyvää kevättä mukavan ohjelman merkeissä - Claudia-66
Jäykkis 123 kirjoitti:
Valitettavasti!
Koko heppu mielestäni vastenmelinen rasvaisen pitkän lettinsä kanssa.Yök!Kyllä Leenan pitäisi nyt ottaa lusikka kauniiseen kätöseensä tai peili!!!!
Ihan kuin heinäseiväs olis laitettu sinne kauniin puvun alle, ilmastointiteipillä teipattu kiinni selkäränkaan.
Ihan kuin hänellä ei olisi niveliä ollenkaan kyynärpäissä ja polvissa. Kyllä kansa puhui ja tiesi tällä kertaa.
Välillä tanssi muistutti siltä kuin tanssin opettaja olisi vetänyt sahapukkia perässään!!!!
Dääääääääääääääääääääm!!!!!!! - ...SAISIN,NIIN SILLE...
Claudia-66 kirjoitti:
Kyllä Leenan pitäisi nyt ottaa lusikka kauniiseen kätöseensä tai peili!!!!
Ihan kuin heinäseiväs olis laitettu sinne kauniin puvun alle, ilmastointiteipillä teipattu kiinni selkäränkaan.
Ihan kuin hänellä ei olisi niveliä ollenkaan kyynärpäissä ja polvissa. Kyllä kansa puhui ja tiesi tällä kertaa.
Välillä tanssi muistutti siltä kuin tanssin opettaja olisi vetänyt sahapukkia perässään!!!!
Dääääääääääääääääääääm!!!!!!!...SAHAPUKILLE HYPPÄISIN MIELELLÄNI !
- OP. Tikko
Sakari. kirjoitti:
Keskustelu on siirtynyt tanssista ulkonäköön. Oikea (huonoin) tanssijapari putosi, mutta toisaalta toiseksi huonoin voitti!?!?!?!?! Näin se vaan menee. Nyt Sakari optikolle siitä.
- .lol
Sakari. kirjoitti:
Nekin ovat sulokkaampia ja naisellisempia kuin Leena.
Leena on jäykkä kuin rautakanki.
- minttu..........
siis mä toivon että markus pöyhönen voittaa.hän on ehottomsti paras tanssija...
- vainki
olis näkökysymys kuitenki? vaikka oli kyllä alkanut taipuun ekakerrasta.
- daami
Leena harkimo tuppa itseään joka paikkaan, miksi, säälittävä pikku rouva jonka aviomies hylkäsi nuoremman takia, kantsis ehkä leenan katsoa peiliin, vanha luuska joka yrittää näyttää ikäistään nuoremmalta ja kerää säälin pisteitä naistenlehtien palstalla ruikuttamalla erostaan.
- Toinen eronnnut.
Hän on asiallinen ja pidttyväinen ja mikä parasta aivan upea sulokas tanssija!!
- Kauniin ja,
Toinen eronnnut. kirjoitti:
seksikkään Helenan kanssa?
- tanssinharrastaja
Olen aivan samaa mieltä ei ole ruikuttanut erostaan.
- ja mollaamista
tanssinharrastaja kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä ei ole ruikuttanut erostaan.
Harkimoa kohtaan, nyt oikein Aira Samulinkin joukkoon mukaan?
Alkaa saada jo kohtuuttomia piirteitä..Eka pudotus vasta....miksihän vielä ohjelma muotoutuu.... - ai ei vai
miksi hänen naaman kuvansa loisti joka lehdessä eron aikoihin, yritti hakea jotain sääliä kansalta, todella naurettava akka.
- vaan,,,,,
ai ei vai kirjoitti:
miksi hänen naaman kuvansa loisti joka lehdessä eron aikoihin, yritti hakea jotain sääliä kansalta, todella naurettava akka.
Tanssi skabat!
- ei tyyliä
Millä planeetalla sä asut ?!
harkimo ruikuttaa aina ja vieläpä lehdissä.
- liikkuu paremmin
Pökkelö mikä pökkelö.
- KAUNAISET,,,,
Puppeli pojut!
Aira Samulinhan on Uotisen sydänystävä. - kolmasmies tuomari
KAUNAISET,,,, kirjoitti:
Puppeli pojut!
Aira Samulinhan on Uotisen sydänystävä.Jukka hetero Haapalainen sanoi Leenan suoriutuneen erinomaisesti ja hän ei asettanut heitä viimeiseksi!!!
- nimetön
vaikka leena oli upea niin ei se vaikuta jos ei osaa tanssia, täähän oli vai oliko?,tanssii tähtien kanssa.
- VAI????
Eihän se kuin käveli mut taas naisia sorretaan!!
- sama hyvä vai huono
VAI???? kirjoitti:
Eihän se kuin käveli mut taas naisia sorretaan!!
kyllä ohjelmaa on hauska katsoa silloin kun se on hauska,vaikka se tanssitaito on hakusessa.Hauskat tai muuten karismaattiset ihmiset tekee ohjelmasta hyvän!Leena Harkimo ,Katja Kannonniemi(?)eivät ole kiinnostavia ihmisiä,eivätkä karismaattisia tai muuten kiinnostavia,-saavat tippua.Kyllä Suomesta olisi voinut valita sinne paljon muita hauskoja tai kiinnostavia julkkiksia,kuin nuo mitkä ovat.
- Liian jäykkä
Karseeta katteltavaa oli Leena Harkimo. Liian jäykkää menoa ja naama on kuin kirveellä veistetty. Häiritsi myös, että tanssiparina oli sellainen "tirri".
- SINUAKAAN..
Mielestäni aivan kohtuuttoman ryöpytyksen on kyseinen pari saanut!
- jamppis
kyllä jone nikula oli huvittavan hyvä, jäykkä ja todella keskittynyt gamoon jone
- PUDOTETTIIN...
Miehet ovat hyviä kun eivät tee mitää,,,
- ,juu,
kyllä nyt hävettää olla suomalainen kun laittoivat tuollaisen leenan sinne nytkymään , se nolaa koko kansan . hyi vi..u
- ei mikään mummo
tai homo poikien suosikki!!
Elstelälle luvattu hyvää sijoitusta sen takia kun hän muistuttaa Halosta....ja homo pojat ovat tuomareina??? - tanssinharrastaja
ei mikään mummo kirjoitti:
tai homo poikien suosikki!!
Elstelälle luvattu hyvää sijoitusta sen takia kun hän muistuttaa Halosta....ja homo pojat ovat tuomareina???niin muistuttaa Halosta ja mitä vikaa Halosessa, entä Elstelässä. Ei kai tässä ohjelmassa arvostella ulkonäköä eikä ainakaan Halosen ulkonäköä eihän hän ole edes tanssimassa. Luulisin että arvostellaan tanssia, rytmitajua liikunnan iloa, eläytymistä musiikkiin, taiteellisuus, kauniita vaatteita ja kauniita ihmisiä julkiksista. Nautitaan siitä ja jännitetään kuka seuraavana putoaa
- jopa viihteessäkin...
tanssinharrastaja kirjoitti:
niin muistuttaa Halosta ja mitä vikaa Halosessa, entä Elstelässä. Ei kai tässä ohjelmassa arvostella ulkonäköä eikä ainakaan Halosen ulkonäköä eihän hän ole edes tanssimassa. Luulisin että arvostellaan tanssia, rytmitajua liikunnan iloa, eläytymistä musiikkiin, taiteellisuus, kauniita vaatteita ja kauniita ihmisiä julkiksista. Nautitaan siitä ja jännitetään kuka seuraavana putoaa
Ihmiset ei vaan huomaa...katsotaan vaan Elstelä voittaa...homoparinsa kanssa..näin on jo päätetty....aivo pesu valtaapitävien tukijoilla ulottuu kaikkeen, jopa viihteeseenkin?
Surullista, mutta totta!!
- Mistä saisin
tuon Pentti Sainion kirjoittaman kirjan? Myydäänkö missään?
- majava-90
erik ja leena oli mielestäni huonoin pari koko ohjelmassa
- ja Keke kanssa
sen strippari vatkaajan kanssa...
- TASAPUOLINEN
ja Keke kanssa kirjoitti:
sen strippari vatkaajan kanssa...
Jos kilpailussa tuijotetaan vaan naisen suoritusta.
Silloinhan naispuoliset ei "tansssijat" ovat huonommassa asemassa, kuin nämä parit joissa on nainen ammattitanssija! - on kylläkin
TASAPUOLINEN kirjoitti:
Jos kilpailussa tuijotetaan vaan naisen suoritusta.
Silloinhan naispuoliset ei "tansssijat" ovat huonommassa asemassa, kuin nämä parit joissa on nainen ammattitanssija!Vanhaksi ja kurttuiseksi naiseksi ihan siedettävä. Parhaat päivät kuitenkin valitettavasti takana elämässä kuten tansseissakin.
- varmaa..
on kylläkin kirjoitti:
Vanhaksi ja kurttuiseksi naiseksi ihan siedettävä. Parhaat päivät kuitenkin valitettavasti takana elämässä kuten tansseissakin.
voittajaa....se on jo tähtiin kirjoitettu.
- täti maalta
Kyllä Leena on ikälopuksi ihan mukiinmenevän näköinen. Kohta isoluinen Tanja tulee rupsahtaneiden sarjassa perässä.
- JO TÄLLÄINEN
Hulabaloo eka pudotuksesta!
Kiva seurata miten käy ensi viikolla. Ei Harkimo muuten huonoin ollut!
- kenny
Potentiaalinen astoma alusta..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757