en ole iloinen tai masentunut.realisti.katson tvtä,keitän kohta teetä.en ole ollut matti vanhasen blogissa tai mikä se sitten onkaan,jotkut asiat vituttaa eikä ihme.etelässä oli hieno hiekaranta mutta olin niin kaun aikaa sitten siellä etten enää varmaan olisi säilyttänyt uimataitoani vaikka olisin siellä kunnolla uimaan oppinutkin.
hämyäkö vain häntä ,voiko sen todella pudottaa
6
667
Vastaukset
- vaan?
Oletko sekaisin ?
- hulabaloon vanki
jos ei mies, nainen, poika, tyttö, koiran kaima tai kylän kaahari osaa tekstistä päätellä kannattaako tollaista kysellä?
- näkeehän tuon
hulabaloon vanki kirjoitti:
jos ei mies, nainen, poika, tyttö, koiran kaima tai kylän kaahari osaa tekstistä päätellä kannattaako tollaista kysellä?
ettei ihan normaalitilassa kukaan tollasia kirjota .Oliskohan aika vaatia jonkinlaista ajokorttia näillekin palstoille.Joku sitten kirjoittaa tosissaam ja tahvolleen toivoa tahtoen ja kukas siellä sitten vastaa ja pastaa:naapurin kilikallekolli.Yritetään sitten olla niin sielukkaita ja pois se minusta minä vaan ohimennen örventelen ,ajatustakaan ei kuitenkaan ole mukana,sielusta puhumattakaan:minä lähden kohta katoliseen kirkkoon iltakahveille tai viinille ja leivälle,jos siellä sitä tarjotaan.Salama lyököön jos näille palstoille enää palaan tai ainakin pieni sähköisku,
- hys hys
luin läpi eipä paljon naurattanut naisen tilanne.Taitaa olla höyrypannu tukossa tai iloinen perhetapahtuma tulossa.Jos on jompikumpi arvaus oikea niin eipä ole nyt meidän aika keppiämme siihen tunkioon enää pistää.Outoa käytöstä kuitenkin.
- old fellow
hys hys kirjoitti:
luin läpi eipä paljon naurattanut naisen tilanne.Taitaa olla höyrypannu tukossa tai iloinen perhetapahtuma tulossa.Jos on jompikumpi arvaus oikea niin eipä ole nyt meidän aika keppiämme siihen tunkioon enää pistää.Outoa käytöstä kuitenkin.
olen huomannut näiden palstojen olevan vanhojen heppujen omituisia höåötyspalstoja ja vielä omituisemmat hyypiöt sitten oikeuksin tai muka oikeuteusti kyyläävät näiden outojen paskankirjoittamista.Niin että uskon tämänkin aloittajan olevan samanlainen friikki,se mikän nuori nainen ole.Kannattaa vähän varoa ettei leimaudu samanlaiseksi sukupuolesta riippuen.Suosittelen lähtöä lähiökapakkaan jos ei muuta tekemistä ole lauantaiiltana kuin pällistellä näitä sivuja.
- raivo
old fellow kirjoitti:
olen huomannut näiden palstojen olevan vanhojen heppujen omituisia höåötyspalstoja ja vielä omituisemmat hyypiöt sitten oikeuksin tai muka oikeuteusti kyyläävät näiden outojen paskankirjoittamista.Niin että uskon tämänkin aloittajan olevan samanlainen friikki,se mikän nuori nainen ole.Kannattaa vähän varoa ettei leimaudu samanlaiseksi sukupuolesta riippuen.Suosittelen lähtöä lähiökapakkaan jos ei muuta tekemistä ole lauantaiiltana kuin pällistellä näitä sivuja.
raitis kun olen niin mitä minä siellä kapakassa tekisin.Sitäpaitsi täältä saloilta on niin pitkä matkakin,että ei sitä joka lauantai edes ole varaa.Me nuoret yrittäjät voimme kyllä myös viettää lauantaiiltamme ilman sampanjaa.Muuten en voi kuin ihmetellä mikä hinku joillakin on kirjottaa tollasia päättömiä juttuja.Kansaopiston luovuuspiiri ei joillekin riitä.Sääli lukijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798