en ole iloinen tai masentunut.realisti.katson tvtä,keitän kohta teetä.en ole ollut matti vanhasen blogissa tai mikä se sitten onkaan,jotkut asiat vituttaa eikä ihme.etelässä oli hieno hiekaranta mutta olin niin kaun aikaa sitten siellä etten enää varmaan olisi säilyttänyt uimataitoani vaikka olisin siellä kunnolla uimaan oppinutkin.
hämyäkö vain häntä ,voiko sen todella pudottaa
6
646
Vastaukset
- vaan?
Oletko sekaisin ?
- hulabaloon vanki
jos ei mies, nainen, poika, tyttö, koiran kaima tai kylän kaahari osaa tekstistä päätellä kannattaako tollaista kysellä?
- näkeehän tuon
hulabaloon vanki kirjoitti:
jos ei mies, nainen, poika, tyttö, koiran kaima tai kylän kaahari osaa tekstistä päätellä kannattaako tollaista kysellä?
ettei ihan normaalitilassa kukaan tollasia kirjota .Oliskohan aika vaatia jonkinlaista ajokorttia näillekin palstoille.Joku sitten kirjoittaa tosissaam ja tahvolleen toivoa tahtoen ja kukas siellä sitten vastaa ja pastaa:naapurin kilikallekolli.Yritetään sitten olla niin sielukkaita ja pois se minusta minä vaan ohimennen örventelen ,ajatustakaan ei kuitenkaan ole mukana,sielusta puhumattakaan:minä lähden kohta katoliseen kirkkoon iltakahveille tai viinille ja leivälle,jos siellä sitä tarjotaan.Salama lyököön jos näille palstoille enää palaan tai ainakin pieni sähköisku,
- hys hys
luin läpi eipä paljon naurattanut naisen tilanne.Taitaa olla höyrypannu tukossa tai iloinen perhetapahtuma tulossa.Jos on jompikumpi arvaus oikea niin eipä ole nyt meidän aika keppiämme siihen tunkioon enää pistää.Outoa käytöstä kuitenkin.
- old fellow
hys hys kirjoitti:
luin läpi eipä paljon naurattanut naisen tilanne.Taitaa olla höyrypannu tukossa tai iloinen perhetapahtuma tulossa.Jos on jompikumpi arvaus oikea niin eipä ole nyt meidän aika keppiämme siihen tunkioon enää pistää.Outoa käytöstä kuitenkin.
olen huomannut näiden palstojen olevan vanhojen heppujen omituisia höåötyspalstoja ja vielä omituisemmat hyypiöt sitten oikeuksin tai muka oikeuteusti kyyläävät näiden outojen paskankirjoittamista.Niin että uskon tämänkin aloittajan olevan samanlainen friikki,se mikän nuori nainen ole.Kannattaa vähän varoa ettei leimaudu samanlaiseksi sukupuolesta riippuen.Suosittelen lähtöä lähiökapakkaan jos ei muuta tekemistä ole lauantaiiltana kuin pällistellä näitä sivuja.
- raivo
old fellow kirjoitti:
olen huomannut näiden palstojen olevan vanhojen heppujen omituisia höåötyspalstoja ja vielä omituisemmat hyypiöt sitten oikeuksin tai muka oikeuteusti kyyläävät näiden outojen paskankirjoittamista.Niin että uskon tämänkin aloittajan olevan samanlainen friikki,se mikän nuori nainen ole.Kannattaa vähän varoa ettei leimaudu samanlaiseksi sukupuolesta riippuen.Suosittelen lähtöä lähiökapakkaan jos ei muuta tekemistä ole lauantaiiltana kuin pällistellä näitä sivuja.
raitis kun olen niin mitä minä siellä kapakassa tekisin.Sitäpaitsi täältä saloilta on niin pitkä matkakin,että ei sitä joka lauantai edes ole varaa.Me nuoret yrittäjät voimme kyllä myös viettää lauantaiiltamme ilman sampanjaa.Muuten en voi kuin ihmetellä mikä hinku joillakin on kirjottaa tollasia päättömiä juttuja.Kansaopiston luovuuspiiri ei joillekin riitä.Sääli lukijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009