hämyäkö vain häntä ,voiko sen todella pudottaa

???

en ole iloinen tai masentunut.realisti.katson tvtä,keitän kohta teetä.en ole ollut matti vanhasen blogissa tai mikä se sitten onkaan,jotkut asiat vituttaa eikä ihme.etelässä oli hieno hiekaranta mutta olin niin kaun aikaa sitten siellä etten enää varmaan olisi säilyttänyt uimataitoani vaikka olisin siellä kunnolla uimaan oppinutkin.

6

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan?

      Oletko sekaisin ?

      • hulabaloon vanki

        jos ei mies, nainen, poika, tyttö, koiran kaima tai kylän kaahari osaa tekstistä päätellä kannattaako tollaista kysellä?


      • näkeehän tuon
        hulabaloon vanki kirjoitti:

        jos ei mies, nainen, poika, tyttö, koiran kaima tai kylän kaahari osaa tekstistä päätellä kannattaako tollaista kysellä?

        ettei ihan normaalitilassa kukaan tollasia kirjota .Oliskohan aika vaatia jonkinlaista ajokorttia näillekin palstoille.Joku sitten kirjoittaa tosissaam ja tahvolleen toivoa tahtoen ja kukas siellä sitten vastaa ja pastaa:naapurin kilikallekolli.Yritetään sitten olla niin sielukkaita ja pois se minusta minä vaan ohimennen örventelen ,ajatustakaan ei kuitenkaan ole mukana,sielusta puhumattakaan:minä lähden kohta katoliseen kirkkoon iltakahveille tai viinille ja leivälle,jos siellä sitä tarjotaan.Salama lyököön jos näille palstoille enää palaan tai ainakin pieni sähköisku,


      • hys hys

        luin läpi eipä paljon naurattanut naisen tilanne.Taitaa olla höyrypannu tukossa tai iloinen perhetapahtuma tulossa.Jos on jompikumpi arvaus oikea niin eipä ole nyt meidän aika keppiämme siihen tunkioon enää pistää.Outoa käytöstä kuitenkin.


      • old fellow
        hys hys kirjoitti:

        luin läpi eipä paljon naurattanut naisen tilanne.Taitaa olla höyrypannu tukossa tai iloinen perhetapahtuma tulossa.Jos on jompikumpi arvaus oikea niin eipä ole nyt meidän aika keppiämme siihen tunkioon enää pistää.Outoa käytöstä kuitenkin.

        olen huomannut näiden palstojen olevan vanhojen heppujen omituisia höåötyspalstoja ja vielä omituisemmat hyypiöt sitten oikeuksin tai muka oikeuteusti kyyläävät näiden outojen paskankirjoittamista.Niin että uskon tämänkin aloittajan olevan samanlainen friikki,se mikän nuori nainen ole.Kannattaa vähän varoa ettei leimaudu samanlaiseksi sukupuolesta riippuen.Suosittelen lähtöä lähiökapakkaan jos ei muuta tekemistä ole lauantaiiltana kuin pällistellä näitä sivuja.


      • raivo
        old fellow kirjoitti:

        olen huomannut näiden palstojen olevan vanhojen heppujen omituisia höåötyspalstoja ja vielä omituisemmat hyypiöt sitten oikeuksin tai muka oikeuteusti kyyläävät näiden outojen paskankirjoittamista.Niin että uskon tämänkin aloittajan olevan samanlainen friikki,se mikän nuori nainen ole.Kannattaa vähän varoa ettei leimaudu samanlaiseksi sukupuolesta riippuen.Suosittelen lähtöä lähiökapakkaan jos ei muuta tekemistä ole lauantaiiltana kuin pällistellä näitä sivuja.

        raitis kun olen niin mitä minä siellä kapakassa tekisin.Sitäpaitsi täältä saloilta on niin pitkä matkakin,että ei sitä joka lauantai edes ole varaa.Me nuoret yrittäjät voimme kyllä myös viettää lauantaiiltamme ilman sampanjaa.Muuten en voi kuin ihmetellä mikä hinku joillakin on kirjottaa tollasia päättömiä juttuja.Kansaopiston luovuuspiiri ei joillekin riitä.Sääli lukijoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe