Mikä on erikoisin paikka

Taina 34v

Mikä on erikoisin paikka ja asento missä olette rakastelleet?Meillä se on kellari tai kesällä vanha kunnon heinälato,niitäkään ei ole enää kovin paljon.Kesällä kun olemme lomalla ja näemme,jossakin heinäladon niin menemme sinne
miehelläni on tässä vaiheessa jo tosi kovana.
Siellä voi harrastaa erilaisia asentoja kun ottaa
vaikka jostakin hirrestä kiinni ja roikkuu siinä
jne...Yksi paikka on vielä metsässä,selläkin voi nojata puuhun tai olla kannon päällä pylly pystyssä.

137

59053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakultaparaskulta

      No sen täytyy olla ehdottomasti poreamme. Oli aika eksoottista, siinä oli myös se kiinnijäämisen vaara mukana. Kyseessä oli nimittäin yleinen uimala... Siinä oli sitä jotain.

      • Mulla se on

        Pasilan kirjaston videohuone. Siinä on kaksi ikkunaa välissä, suora näköyhteys kirjaston lehtisaliin. Tapaus on tosi.


      • oooh-ja-uuh-aah!
        Mulla se on kirjoitti:

        Pasilan kirjaston videohuone. Siinä on kaksi ikkunaa välissä, suora näköyhteys kirjaston lehtisaliin. Tapaus on tosi.

        Minä olin kulli pystyssä Theban pyramidin harjalla soiva herätyskello perseessä ja heittelin vatkulia pitkin poikin miljoonayleisön silmille. Homma kuvattiin ja näytettiin livenä Rai Unolla kuusinkertaisesti zoomattuna. Lisäksi tästä tapauksesta otettiin kuvia, joista tehtiin julisteita. Niiden maailmanlaajuiseksi levikiksi arvioitiin noin 100 miljoonaa kappaletta ja yli 8,4 miljardia ihmistä näki nämä teokset. Kyllä kaikenlainen itsensäpaljastaminen ja seksihurjastelu on sitten niin ii-i-ha-naaaaaa!

        Se oli kiihottavaa (mutta ei minusta).


      • jvg
        oooh-ja-uuh-aah! kirjoitti:

        Minä olin kulli pystyssä Theban pyramidin harjalla soiva herätyskello perseessä ja heittelin vatkulia pitkin poikin miljoonayleisön silmille. Homma kuvattiin ja näytettiin livenä Rai Unolla kuusinkertaisesti zoomattuna. Lisäksi tästä tapauksesta otettiin kuvia, joista tehtiin julisteita. Niiden maailmanlaajuiseksi levikiksi arvioitiin noin 100 miljoonaa kappaletta ja yli 8,4 miljardia ihmistä näki nämä teokset. Kyllä kaikenlainen itsensäpaljastaminen ja seksihurjastelu on sitten niin ii-i-ha-naaaaaa!

        Se oli kiihottavaa (mutta ei minusta).

        maailmassa ei edes ole 8,4 miljardia ihmistä että sori vaan.


      • EiTeeVeetä.
        jvg kirjoitti:

        maailmassa ei edes ole 8,4 miljardia ihmistä että sori vaan.

        Ja vaikka oliskin, niin läheskään kaikilla ei ole mahdollisuutta seurata mediaa.


      • Raimoonparas
        EiTeeVeetä. kirjoitti:

        Ja vaikka oliskin, niin läheskään kaikilla ei ole mahdollisuutta seurata mediaa.

        Nii, ku ei kaikilla oo ees telkkaa.


      • Anonyymi
        Mulla se on kirjoitti:

        Pasilan kirjaston videohuone. Siinä on kaksi ikkunaa välissä, suora näköyhteys kirjaston lehtisaliin. Tapaus on tosi.

        SENVERRAN TOSI, ETTÄ MÄRKÄ PÄIVÄUNI ON.


    • joo

      Parasta olis ja erikoisinta kun potkaisist sen miehesi helkkariin ja tulisi tänne mun lua nussiin. mail. [email protected].

    • Minkki

      silloisen poikaystävän kanssa Turun Samppalinnan puistossa kesäiltana. Puskassa, joka oli 2,5m päässä kävelytiestä, jossa käveli porukkaa vähän väliä. Ei ees ihan puskassa, vaan sen vieressä. Siihen kyllä näki tieltä.

      • hyvinkin

        No onhan noita,
        puistossa, teltassa leirintäalueella, metsässä, junassa, kerrostalon parvekkeella, rappukäytävässä, kellarissa, laivassa, kaverin kotona, kesämökin katolla, saunassa, keittiön pöydällä, anopin sohvalla, elokuvateatterissa, uimarannalla,
        Tossa enstex mieleen tulevat.

        Lentokoneessa ja moottoripyörän selässä
        ei olla harrastettu.


      • Anonyymi
        hyvinkin kirjoitti:

        No onhan noita,
        puistossa, teltassa leirintäalueella, metsässä, junassa, kerrostalon parvekkeella, rappukäytävässä, kellarissa, laivassa, kaverin kotona, kesämökin katolla, saunassa, keittiön pöydällä, anopin sohvalla, elokuvateatterissa, uimarannalla,
        Tossa enstex mieleen tulevat.

        Lentokoneessa ja moottoripyörän selässä
        ei olla harrastettu.

        NIIN, UNISSASI.


    • Titari

      60-luvun ruotsinlaivat olivat pieniä noin 3000 Brtonnin kippoja.
      Hyttejä hyvin vähän. Suurin osa matkusti kansipaikoilla. Ei ollut kaikissa vielä "lepotuolejakaan".
      Paraisten ammattikoulun tyttöporukka sattui samaan aikaan matkalle.
      Annoin suosioni auringon loistaa yhden nuoren naisen suuntaan mutta paikka läheisempään tutustumiseen oli hakusessa.
      Päädyimme johonkin komentosillan suuntaan.
      En ainakaan huomannut mitään esteitä.
      Käytävä oli valaisematon.
      Herkän hetken ollessa parhaimmillaan kalahti ovi kylkeeni.
      Olimme sähköttäjän oven edessä.
      Ulos tullessaan vielä kirosi: Etteks te perkeleet muuta kutupaikkaa keksineet.
      Seurauksena keskeytetty yhdyntä! Nöyryyttävää.
      H

      • Anonyymi

        SITTEN HERÄSIT JA PÄÄSTIT KISSAN ULOS.


    • erkki32

      eli ihan Köyliön Lallintalon takana, ja aika myöhään syksyllä, perse jäätyi, mutt kivaa oli, ja aika moni varmaan näki...

      • Eeva

        Muistan hyvin kun kaks pennin korppua nousi ja laski, t. köyliötär


      • sexsiä saanut

        niin minäkin olen siellä monesti pannut


    • elviira

      elokuvissa...

      • kyrpyri

        Nussin juhanusyönä rippijulilta palaava ystävääni
        kallion päällä keskellä kuutamoyötä.


      • "PP"
        kyrpyri kirjoitti:

        Nussin juhanusyönä rippijulilta palaava ystävääni
        kallion päällä keskellä kuutamoyötä.

        Ja sitten ihan varmalla tosi!!
        Kun Juhannusyönä kuutamokin sattui olemaan.

        "Hei juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan,
        ja vaikka sen valeheksi vannotkin, niin kyllä sua uskotaan"

        Ote: Intian kuu (valehtelijoitten kansallislaulu)


      • kyllä
        "PP" kirjoitti:

        Ja sitten ihan varmalla tosi!!
        Kun Juhannusyönä kuutamokin sattui olemaan.

        "Hei juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan,
        ja vaikka sen valeheksi vannotkin, niin kyllä sua uskotaan"

        Ote: Intian kuu (valehtelijoitten kansallislaulu)

        kuu voi näkyä vaikka keskellä päivää....
        en koskaa ole kuullu, et ei olis juhannuksena näkyny. eihän se pimee ole, mis kuu hohtaaa, mut voi se silti näkyä.


    • jotain!

      nimittäin Agrimarketissa (sellanen maatalous-, pihatarvikemyymälä). Miehen kanssa piti mennä ostamaan istutuksia pihamaalle, mutta sitten siitä tulikin vain kukkia ja mehiläisiä. Oli oikein mukavaa puuhastella siellä trukkilavan takana....Hupsista! :D Kukaan ei meitä nähnyt, mutta lähellä piti-tilanne oli, kun eräs työntekijä käveli ihan siitä vierestä.....

      • Valvoja

        On siinä ollut valvontakameran seuraajilla mukavaa. Tiedä vaikka olisivat nauhan vieneet kotiin tuliaisiksi.


    • kundi hki

      Erikoisinta...Oli vuosi sitten Yhden ammattiliiton kurssikeskuksen ravintolan biljardi pöydällä...Mukavaa oli ja mimmi oli tosi upee=)Terkkuja vaan;)

      • Nimetön

        Hmm... kuullosti ihan Murikalta?? ;)
        sieltä on varmasti monilla kivoja kokemuksia? ;)


      • Kundi hki
        Nimetön kirjoitti:

        Hmm... kuullosti ihan Murikalta?? ;)
        sieltä on varmasti monilla kivoja kokemuksia? ;)

        Ei ollut Murikka....mut on sielläkin tullut kaikkea harrastettua aikoinaan=)


    • Luonnonlapsi

      Kun oikein hoppu on ollut, niin junan vessakin on kelvannut.

      Niin nuorena kuin aika lailla vanhempanakin on tullut silloin tällöin pantua kaupunkien puistoissa. Jonkun puskan takana. Kerran puiston penkillä, tyttö sylissä ja hameen oli määrä peittää kaikki, jos joku tulisi.

      Metsä on hieno paikka, kuten aloittajat totesivat. Pyöreä naisenpylly kannon päällä pystyssä...

    • en osaa sanoa

      mutta yks huippu kokemus on ollu linkoavan pesukoneen päällä, ai mitkä tärinät siitä sai kiviin..

    • juna

      kyllä erikoisin paikka on selkeesti junan vessassa. toinen mielenkiintoinen on teininä diskossa sermintakana ja mahtuuhan joukkoon vielä pari puistikkoakin c",)

    • Kiljukolvi

      No ei ole hirmu erikoinen, mutta Helsingin rautatieaseman läheisyydessä sijaitseva tavarajunien alikulkutunneli. Kusitunnelina myös tunnettu. Oli joskus loka-marraskuussa, eli suhteellisen kylmä. Ja harmi oikein, ettei sattunut juna kulkemaan sillä hetkellä raiteella.

    • kokeiltua

      Erikoisin vaimon kanssa oulun edenin poreammeessa jossa kumpikin sai. Paras on kuitenkin se kun panin maatalouslomittajaa navetan ylisillä heinäkasassa. Lomittajalla oli huivi päässä ja saappaat jalassa... nam. Parasta asiassa oli kuitenkin se että toinen lomittaja oli samaan aikaan alahalla lypsyllä.

      • hauska.

        On ollut muiden mennä sinne sen jälkeen kun jonkun ukon mällit on siellä.


      • Kukkupillinen
        hauska. kirjoitti:

        On ollut muiden mennä sinne sen jälkeen kun jonkun ukon mällit on siellä.

        Luulleet meduusoiksi. Aika eksoottista.


    • talkkari

      Seurustelu aikoina naitiin kerran Judo-tatamilla muijan kans.Tosin keskellä yötä,mut kuitenki.

    • paikka on ...

      hoitopöydällä ...

      • se on tavall

        Minulla se hoitopöytä on liiankin tavallinen...


    • honeybeibe

      Parvekkeella, rappukäytävässä, metsässä, saunassa..Paras kokemus kuitenkin oman kullan kanssa puistossa..ikimuistoinen

    • nainen*81*

      kouvola talon remontin aikana sisäpihalla, onneksi yöllä koska ei huomattu suoraa näkyvyyttä tielle eli tultiin nähdyksi. Miehen kanssa helsingissä lahden tien vieressä autoja vilisti 70m päästä ohi... ja siihen näki oltiin konepellillä. Itiksen puistossa penkillä luultiin että piilossa.. mutta suora yhteys useampaan kerrostaloon... tämäkin siis yöllä. parvekkeella, verstalla... yms :)

    • onhan noita

      -parvekkeella
      -rappukäytävässä
      -kirkon rappusilla
      -yleinen uimaranta (yö uinti)
      -metsässä
      -hississä
      -poreamme
      -työpaikalla

    • Kokeillut

      Junan vessa, suojatiemerkkiä vasten takaapäin, ravintolan vessa jne..

    • ;o)

      erikoisin ja kiihottavin paikka missä olen nainut on ehdottomasti sairaalan sängyssä... olin nilkkani takia leikkauksessa, ja puuhasimme mieheni kanssa verhojen takana sängyssä... viereisessä sägyssä oleva mummeli oli ihmeissään... ;)

    • on jäänyt mieleen

      Jawan satulassa puuhastelu,ei nyt kuitenkaan ajon aikana.

      Miksi se on hyvin mielessä niin johtuu siitä että siinä rynkytyksen tuoksinassa ei huomannut mitä oli tapahtumassa,seisontatuki lähti pois alta ja sitten mentiin maihin,mustelmilla siitä selvittiin mutta Jawa naarmuuntui,eikä se ollut oma vaan lainassa kaverilta,nimittäin se Jawa oli lainassa ei tyttö.

    • erikoisin mesta

      Järvessä yleisellä uimarannalla. Kumpikin sai.. Rannalla oli vielä kourallinen ihmisiä, vaikka olikin myöhä. Vettä oli n. 120cm.

    • eki

      Kansanopiston auditoriossa illalla. Opettajan kanssa. Katederin takana seisaaltaan takaapäin.

    • Hersleppiläinen

      Ja on tosi! Iskin nimittäin entivanhaan Alppilavan tansseissa itseäni paljon pidemmän naisen. Se oli halukas. Mentiin kahviorakennuksen taakse. Yritin kullia sisään pystyssä, mutta nainen oli niin pitkä etten ylettänyt. Siinä roikkui rännin vieressä punainen paloämpäri. Laitoin sen naisen päähän ja roikkumalla sangassa sain nussittua. Oli kyllä hankalaa hommaa, mutta akka ulisi, en sitten tiedä sen ämpärin vai minun takia. Sitten mentiin jatkamaan joroja. Nainen hävisi jonnekin, kun olin kusella. Ajattelin putsata putken, ettei tippuria.

    • tyttö 22

      Tä tapahtu ku poikaystävä oli intissä ja joutu sairtaalaan, eli Helsinkiin Tilkkaan, mihin kaikki varusmiehet lähetetään. Sinne sitten kun menin vierailulle, ni oli aika kovat halut ja löydettiin ylimmästä kerroksesta sellanen pieni ullakkotila, jossa hoidettiin hommat seisovaltaan takaa päin. Pojalla sydänsähkökäyrämittaukset käynnissä ja rintakehä täynnä johtoja ja anturoita. Tais tulla pieni "piikki" siihen sydänkäyrään :)

    • sannakaisa

      Kerran naiskentelimme poikaystäväni kanssa erään TTY:n atk-luokassam kesken koululla olevien juhlien. Muita edesottamuksiamme on mm. uimassa ja autossa parkkipaikalla paneskelu. :)

      • minäkin opettajainhuoneessa...

        nainut kollegani kanssa ... ja koululla muissakin paikoissa . Kiinnijäämisen vaara kiihottaa ...


      • tuuraja
        minäkin opettajainhuoneessa... kirjoitti:

        nainut kollegani kanssa ... ja koululla muissakin paikoissa . Kiinnijäämisen vaara kiihottaa ...

        Olen nainut oppillaan äitiä koulun tiloissa. ja jäimme rysänpäältä kiinni.


      • tuuraja kirjoitti:

        Olen nainut oppillaan äitiä koulun tiloissa. ja jäimme rysänpäältä kiinni.

        Opettajana koulussa se tehtynä on todella riskialtista, jossa panoksena voi olla uran loppuminen siihen paikkaan.
        Mutta takuulla jännittävää!


    • Rehevä Rouva

      Minulla erikoisia paikkoja pari.. Oman miehen kanssa Tallinnan keskustassa hotellin ikkunalaudalla, kun ikkuna auki pihalle ja hän nai minua siinä, kuka vaan näki jos katsoi ylöspäin.
      Sit viime kesänä vierasta sain auton konepellillä, hän nuoli minua kun pyllistin siinä hame päällä ilman pikkareita, siihen parkkipaikalle tuli sitten auto ja jouduttiin siirtymään viereiselle luontopolulle jatkamaan homma loppuun, keskellä päivää hän nai minua takaa siellä luontopolun varrella, todella kiihottavaa, kun oli pelko koko ajan että joku tulee ja näkee :) autossa useita kertoja, suuseksiä ym. laivalla hytissä ja toinen mies kuunnellut yläpetillä litinää. kyllä alkaa kiihottamaan ja pöksyt kostumaan kun taas ajattelee noita ihania nainti hetkiä :)

      • Rss

        Eriskoisin paikka missä olen nussinut on elokuvateatteri ja "puun takan" kävely tie ja auto tie 5m päässä luultiiin olevamme piilossa


    • arventti

      Lavatansseissa ulkohuusissa ja vessajonoa kerkisi tulla. Toinen paikka tallinnan sataman naisten vessa laivan lähtöä odotellessa. Kotikaupungin useissa puistoissa. Erään keskustakerrostalon roskakatoksessa.
      Siinä alkuun..

    • PPaannoo

      Pari hyvää tulee mieleen. Tallinnan Viru-hotellista pääsee hissillä x-kerrosta ylöspäin ja sieltä edelleen kerrosten parvekkeille. Sinne vaan mahdollisimman ylös ja sieltä kaupungin valot näkyy todella hienosti kakskymppisestä, ja kakskymppiseltä...:)

      Myös Kaisaniemen puiston se Fennian korttelia lähimpänä olevaa hotellia sijaitseva suuri lehtipuu lehtevine oksineen on oiva paikka kesällä.

    • mariareetta

      Levykaupan takahuone....

    • Ulkonaintia

      erikoisin paikka oli yksi kesä lihakarjan (sellaisen ulkonakasvatettavan) metsälaitumella olevalla aukiolla. Peite oli mukana ja se vain levälleen ja vatteet mättäälle. Upeaa oli ensin molemminpuolista suuseksiä ja sitten sekä edestä että takaa oikein kunnon panoa. Naiseni oli kontallaan peitteellä ja minä takanaan seisaaltaan panin häntä oikein voimalla ja lihakarja katseli vierestä. Kumpikin siinä huusi kun lauettiin. Vähän jälkeenpäin jännättiin kun kiihkoissani laukesin hänen sisäänsä vaikkei mitään ehkäisyä ollut ja hän oli toisaalla naimisissa. Eipä tullut raskaaksi ja suhteemme jatkui huikeiden rakasteluhetkien merkeissä vielä yli kaksi vuotta.

    • wet`n wild

      huom!tästä en siis ole mitenkään erityisen ylpeä!en tod.

      no kuiteskin,
      kesähelteellä kun olimme ex mieheni kanssa menossa kirkkoon suunnittelemaan lapsemme ristiäisiä.
      saimme avaimet koko lafkaan ja kirkko oli tyhjä...

      kävimme kaikki huoneet uteliaisuudessamme läpi ja kun pääsimme papin huoneeseen,niin jotenkin se iso ikkuna ja seinällä oleva mega suuri risti sai kokeilun halun päälle...

      mieheni kanki oli kova kuin mikä kun yhtääkkiä rupesinkin hyväilemään häntä papin mustalla nahkasohvalla ja siitä edettiin papin työpöydälle jonka kaikki tavarat viskottiin lattialle ja naimme siinä melkeimpä viimesiä kertoja ennen eroamme.

      siinä sitten valui hieman lemmen nesteitä papin papereille...


      jälkeenpäin tämä on kuiteskin ollut melkeimpä yksi tyhmemmistä tekossitani.


      "ei jumala kiellä rakkauden tekoa"
      ..näin ex-mieheni sanat kaikuivat korvissani samalla saadessani kovaa...

    • Seksiporho

      Sängyssäkin on kerran kokeiltu. Se oli mukavaa.

    • käyttänyt

      Ruotsin laivalla, käytävässä hytin ovea vasten pystystä.

    • Nurinkehrääjä

      Jyväskylän Aalto Alvarissa :) Siellä kaikkien ihmisten keskellä

    • no regrets

      Tyttökaverin kanssa oltiin hesessö syömässä ja jotenkin siinä sitten alettiin toisiamme kiusaamaan, ehdoteltiin sitä ja tätä ja yks kaks ollaan naisten vessoissa, siis koppiin sisään js menoks... Ihan luxusveesee... peiliseinät ja kaikkee... Ainoo mikä vähän meitä jäi harmittaa jälkeenpäin oli että ei jääty kiinni... mut kyllä toistekkkin noihin puuhin aletaan...

    • Mukavat muistot

      Ehkä erikoisimpia on huonekalukaupan sänkyosasto, tosin liike oli kiinni mutta näyteikkunoista näkyi jos joku sattui kulkemaan ohi.
      Saaren rannassa, johon suora näköyhteys läheisiltä mökeiltä. Kesken aktin yhden mökin rannasta lähti vene joka kulki läheltä, mutta hoidimme hommat tyylikkäästi loppuun saakka.

    • neiti.kakkara

      oo tullu mun erikoisinta. eli paloautossa, joka siis oli tallissa,että ei nyt ihan kesken sammutus keikan. mutta meidät kyllä ikävästi keskeytettiin.

    • Gracie

      meidän eka kerta exän kanssa se oli keskellä kylää sijaitsevalla öisellä tenniskentällä. ihmiset ol just lähdössä baarista ja liikennettäkin oli. valehtelematta voin kuitenkin sanoa, että se oli yks elämäni parhaista seksikokemuksista. arvet jäi polviin ikuisiks todisteiks siitä reissusta.

    • minä kanssa

      -avoauton takapenkillä talvisäilytystallissa
      (pakkasta -15...hrrrr)
      -ravintolan veskissä keskellä päivää
      -työpaikan saunatiloissa työpäivän aikana
      -partsilla (kävelytie 4m. päässä)
      -oliivipuun alla kuutamossa kreikassa
      -metsässä kannon päällä
      -rekan hytissä


      .....paljon vielä kokeilematta, mutta oma sohva, oman kullan kanssa on ehdottomasti paras =0)
      -

    • Luikkari

      Kerran erään satunnaisen kyytiläisen kanssa pää-
      tettiin kiivetä sellaisen käytöstä poistetun hyp-
      pyrimäen torniin, niin siellä ylhäällä kai tätä
      tytteliä alkoi hieman peloittamaan ja jotenkin
      hän tarrasi kiinni minua ja ei aikaakaan, kun ol-
      tiin siinä puisella penkillä täydessä touhussa.
      Alastulo meinas olla vähän hankalmpaa. Sillon
      tornin juurella ennen ylösmenoa ei ollut käynyt
      mitenkää mielessä moinen juttu, mutta niin ne
      vain tilanteet vaihtelevat.
      Eräs parhaita paikoista ulkosalla on ollut auton
      lämmin konepelti, ensikerran jälkeen siihen osaa
      varautua ottamalla mukaan jotain "luistonestoa"
      siihen pellille, lämpimässä syysillassa mahtavaa,
      voipi sanoa, että syvemmälle ei mene, on "tavara"
      niin hyvin "tyrkyllä".

    • Hauskaa on ollut

      Tyttöystäväni työpaikalla hänen toimistonsa työpöydällä, lauanatai iltana kun toimisto luonnollisesti oli tyhjä.
      Hellä hetkemme päättyi siihen että laukesin tyttöystäväni peppuun.
      Joskus vuosia vuosia sitten nuoruudessa tuli silloisen tyttöystävän kanssa harrastettua seksiä Nanantalin kirkkopuistossa sireeni puskassa kesäisenä lauantai iltana about klo 23:00.
      Kiihoittavin tapaus ei niinkään paikka tai asento mutta tapahtumana oli se kun eräs tyttöystäväni oli niin äänekäs että sile päälle sttuessaan kellään ei kerrostalossa jäänyt epäselväksi mitä siinä meikäläisen vuokrahuoneistossa oikein tapahtui.

    • mie vaan

      Muutama paikka on tullu kokeiltua..
      -leikkikentällä yöllä
      -kerrostalon pesutuvassa kuivausrummun päällä
      -kerrostalon kuivaushuoneessa
      -auton konepellillä mettässä
      -tien vieressä autossa
      -festareilla päivällä teltassa
      -juhlien aikana saunan pukuhuoneessa
      -vanhempien keittiönpöydällä
      -ja paras tietty kylpylän uima-altaalla keskellä päivää kun allas oli täynnä.. ;)

    • hyvää oli

      ahtaassa,wcssä Ruotsin laivalla.Kalu naisen suussa jne.Ulkopuolella mammat ihmetteli ääniä.

    • Semmosta se on

      Omalla kohdallani erikoisin varmaan on kun töissä hoitelin yhtä sihteeriä työpöydälläni ruokatunnilla. Pomon työhuone oli vieressä mutta onneksi pomo ei kuullut tai ei ainakaan kommentoinut mitenkään. Samaa sihteeriä hoitelin myöhemmin takaapäin samalla työpöydällä kesken kahvitunnin. Silloinkaan ei kukaan tullut huoneeseeni.
      Olen myös hoidellut tyttöystävääni kerrostalon häkkikellarissa sekä parvekkeella eräänä kesäyönä niin että tyttöystävä nojasi parvekkeen kaiteeseen ja annoin mennä takaapäin.
      Syntymäpäiväjuhlissa oli pakko käydä parkkipaikalla hoitelemassa avovaimoa niin että hän riisui stringit ja nosti mekon ylös ja mä hoitelin hänet takaapäin siinä.
      Kerran nain nykyistä avovaimoani keittiön pöydällä niin että avovaimo oli selällään pöydällä ja mä seisoin lattialla ja hoitelin häntä siinä. Vastapäisen kerrostalon ikkunoista varmasti näki mitä siinä touhusimme koska meillä oli talvi iltana siinä valot päällä.
      Onhan noita paikkoja tullut kokeiltua niin että vanhainkodissa ei vielä eka viikolla tarvitse ruveta valehtelemaan.

      • sopi töihin

        Työkaverin työhuone! Olemme t´öissä eräässä toimistossa. Kaverini lähti kaverinsa kanssa kanssa kaljalle ja minä töihin. Tapasin seksikkään miehen ja aloimme etjsiä paikkaa panemiselle Muistin, että kaverini antoi huoneensa avaimet siivoamista varten. Menimme hänen huoneeseen panolle. Vaihdoimme sohvalta pöydälle ja aina ikkunalaudalle. Kaveri ie itedä vieläkään mitään!


    • 13+1

      Entisen avomiehen kanssa tuli paneskeltua milloin missäkin. Yleisesti ottaen ihan jokapaikassa missä vain käytiin..
      -Miehen veljen perheen alakerran saunalla, ovet auki yläkertaan
      -Ystävien kotona olimme yökylässä ja isäntäparin mentyä nukkumaan naimme keittiön pöydällä ja vuodesohvalla ja vielä saunassa
      -Mökillä laiturilla, jonne hyvä näkyvyys muilta mökeiltä ja tunnetusti äänet kantaa vettä myöten hyvin
      -Yleisilla uimarannoilla pukukopeissa ja mattolaitureilla
      -Kylpylässä pukukopissa
      -Auton takapenkillä metsätien varrella ja levähdysalueilla
      -Luontopolun varrella, muurahaiset tekivät hommasta vähän ikävää..
      -Omalla pihalla auton konepellillä ja farmariauton paksissa
      -Pyöräretkillä kaikenlaisissa pusikoissa
      -Parvekkeella

      Suhde oli todella seksipitoinen ja siltä osin kaipaan tätä miestä, parisuhteeseen en kyllä enää hänen kanssaan haluaisi.

      • zitoroff

        Me muijan kanssa naimme vain sängyssä ja joskus sohvalla jos ei malteta lähteä sänkyyn asti kun ollaan niin kiimoissamme.


    • helikopteri

      Linnanmäen penkillä viime kesänä.

      • Rauhan mies

        Se oli upeaa suuseksiä. Sanoilla rakastelu antaa ylivoimaisesti parhaan ja kestävimmän nautinnon.


    • Ei oo mitn erikoisia paikkoja tullu kokeiltua. Kaverin kanssa ollaan oltu jätkien kaa jatkoilla mitkä on tietenkin menny panemiseen. Kyseessä oli pieni yksiö mistä löyty alkovista parisänky jossa oli kiinni sohvan selkänoja. Ite olin kämpän omistajan kaa sängyllä ku paras kaveri pani toista jätkää sohvalla. molemmat näki mitä toinen teki. Hauskaa oli vaik ehk häiriintynyttä. Toinen ikimuistonen kerta oli omassa kämpässä ku juhlittiin synttäreitä. Kaveri tuli rauhanturvaus hommista lomille sinä päivänä. Panetus oli kaamee molemmilla. Eksyttiin si vessaan ja saunaan, kun ei pienessä yksiössä ollu muita paikkoja mihin pääsi pakoon muita. Kämpässä oli sillä hetkellä vajaa 10 muutaki henkilöö, mukaan lukien yks exä. Jätkät kävi koputteleen oveen et kuka sie oikein on ku pitäis päästä asiolle. Si ku muijat vihjas asiasta ni jätkät lähti naureskellen pihalle ja kannusti jatkaan. Hommat loppuun ja si muiden mukaan ku mitään ois tapahtunukkaan.

    • nuorten suosikki

      Rakastajan kanssa appiukon mersun takapenkillä :P
      Tai toyboyn kanssa kirjaston vessassa.

    • Halivainen

      Ei oo ollu mitään kovin erikoisia paikkoja...
      Kotona on monta hyvää paikkaa; suihku, sänky. tiskipöytä, lattia jne.
      Lisäks leirintäalueella autossa ja luonnossa rantakallioilla.
      Itse en tykkäis jos piäis jännittää että tuleeko joku.

    • MÖLLIK

      Sängyssä kotona
      Puistossa
      Hotellihuoneessa
      Uimarannalla
      Linja-autossa keskellä kaupungia kun olimme kahdestaan autossa
      Pusikossa
      Utossa
      Auton ulkopuolella

    • yys

      Savupiippun päässä.

    • ettäsellaista

      enne vaikka missä. Laivan kannella laivan invavessassa (toki myös hytissä). Uimrannan vieressä päivällä, autossa parkkihallissa ja bussipysäkillä jne. Nykyisin naimisissa ja hommat hoidetaan sängyssä, kolme eri asentoa. That's it, ei mee vahvasti

    • -Erään kaupan varastossa, kesken työpäivän. Rullakkoja oven eteen...
      -Minigolf kentällä, sellaisen radan päällä.
      -Hietsun uimarannalla, Bussissa, leffassa, ravintolassa, Kaivarissa.
      Auto ja lentokone kokematta!

    • ylisillä

      joskus nuorena esileikit navetan ylisellä ja itse asia tehtiin samassa pihassa olevassa autiotalossa ja oli ekakerta. Voispa kokea sen uudestaan saman tytön kanssa

    • oekfeofkew

      itellä ikimuistoisin on traktorin hytti :D mies istu penkillä ja minä istuin päällä ja ajoin traktoria :)

    • Fantom -58

      Ittellä taitaa olla Pyynikin näköalatornin hissi keskellä päivää se erikoisin paikka. Nainen nojasi käsillään hissin seinään ja minä huitelin takaapäin seisaaltaan. Ei jääty kiinni.
      ABC-asemien vessat ja lastenhoitohuoneet on tullut testattua.
      Vielä olisi toiveena päästä naimaan poliisiautossa.

    • minkaaaa

      ehdottomasti parasta oli rottien kanssa seinän välissä,
      rapina kiihotti

    • riihessä

      joskus nuorena ollessa kysyin tytöltä mitä mielenkiintoista haluisit ja siitä äkkiä kortsu hakemaan ja takas riihelle ja ruvettiin suutelemaan ja riisumaan toisiamme ja tyttö nojas uuniin ja minä tulin takaa sisään ja lopuks istuttiin nokiselle penkille. olipa siinä sitten selittämistä illalla kun mentiin uimaan porukalla, tytöllä ja minulla oli nokea oltiin aika nuoria silloin

    • Dock

      Minä tykkään kans olla luonnossa ja teltassa.

      • Dock

        Minä haluaisin tavata jonkun naisen joka tulisi minun mukaan luontoretkelle.


      • kcoD
        Dock kirjoitti:

        Minä haluaisin tavata jonkun naisen joka tulisi minun mukaan luontoretkelle.

        -autoissa
        -festarialueen nurtsilla
        -sinisessä muoviveskissä yhdessä tapahtumassa
        -hotellihuoneessa, 1-2 muuta "nukkumassa" viereisissä sängyissä
        -urheiluhalleissa ja pukuhuoneissa
        -central parkissa nykissä


      • halukas
        Dock kirjoitti:

        Minä haluaisin tavata jonkun naisen joka tulisi minun mukaan luontoretkelle.

        Tulossa! missä tavataan?? ;)


    • mmm...

      ei ehkä kovin erikoinen mutta olimme poikaystäväni kanssa lomalla dubaissa ja päädyimme paneskelemaan hotellihuoneemme sohvan reunalle jonka vieressä oli lattiasta kattoon oleva ikkuna, näkymä suoraan tien toisella puolella oleville toimistorakennuksille ja metrolle...

      • ...Marabou

        Tässä ei kysytty paneskelu- vaan rakastelupaikkaa!


    • Mieheni kanssa ollaan oltu muutaman kerran metsikössä naiskentelemassa ja ennen miestäni olen saanut seksiä ainakin myöhemmin illalla uimarannalla ja kerran autossa auton ollessa illemmalla parkissa kadun varrella.

      Ja onhan niitä muitakin, mutta riittäköön nuo nyt alkuun.

    • Monet panot

      Panin blondia opettajanhuoneessa. mahtava pano oli tosi märkä pillu.muuten kärähdimme oli nolo tilanne.

    • Aijaijai....

      Hiacen etupenkillä kiíhkeissä tunnelmissa ja Hgin keskustassa ison hotellin kokoushuoneessa/neuvottelupöydällä.

    • mies

      Panitko blondia lapissa.opettajanhuoneessa.

    • No mieleen tulee ainakin:
      paikallisjunan vessa,
      kerrostalon sauna(kylmä tila),
      kerrostalon rappukäytävässä rappujen alla,
      kesäyönä laiturilla(tikkuja perseessä)
      Aulangon näköalatorni juhannusyönä
      yöjunan hytissä mimmin kaverit muissa punkissa nukkumassa
      ravintolan vessa(vain suuseksiä)
      tavaratalon sovituskoppi (vain suuseksiä)

    • Vaihtelua arkeen

      En nimeä erikoisinta, mutta järven poukama tai laguuni jossain eksoottisessa paikassa olisi kokeilemisen arvoinen.

    • nohnoh123

      risteilylaivan ylimmällä kannella, siellä missä lukee että pääsy kielletty ;)

    • pöö..!

      Rivitalon takapihalla joulupäivän ja tapaninpäivän välisenä yönä ;)

    • Hirvilavalla

      Hirvilavalla marjareissulla!

    • gg5432

      ukkosjohdattimen päällä , kun satoi vettä kaatamalla , ainoo ongelma oli ku alko ukkostaa , meinas pili kärtsätä

    • Lentokoneen vessa on kyllä tähään asti paras. Oli pieni jono kun tultiin ulos :) Mutta näkymätorni ja vierasvenesataman laituri on myös kivoja muistoja :)

      • kymppikerhoon

        Missä asennossa teitte sen kympissä?


    • manselaine

      Oon määki Turuus

    • valloissa

      Olimme tammikuussa Yhdysvalloissa 7vk. kävimme vapaudenpatsaalla ja siellä on sellainen hiljentymishuone 2x1 kokoinen. Sanoin tyttökaverille ,että pannaan ovi lukkoon ja rakastellaan vähän hän empi mutta suostui. Ovi oli lukossa ja Nina nosti hamettaan ja minä tunkeituin takaapäin häneen.Aikamme siinä naitiin ja lopussa Nina sanoi, että tuntui niin hyvältä ja halusi nuolla vehkeeni puhtaaksi.
      Hommat saatiin toimitettua ja kohta oveen koputettiin. Käymme 2 kertaa vuodessa
      kun vanhempani asuu siellä.

    • Oli tosi kiihottavaa

      1. Ison kaupan parkkihallissa autossa

      • koettuna

        Stockmann keskusta parkkihalli HKI


    • naturistituristi

      -Mökin pihalla
      -Meressä laiturin portaita vasten
      -saimaan rannalla metsässä
      -järvessä kiven päällä
      - laivan hytin vessassa allasta vasten
      -kalliolla meren rannalla
      -saunassa (ihan paras paikka)
      -kylpyammetta vasten

    • rosammm

      3 erikoisinta tähän mennessä

      - Junan käytävä
      - Hissi
      - Ikean parkkipaikka

    • Kesäteatterin katsomo oli aika jännä paikka

    • Minun..

      Päiväkodin vessa. Siellä semmosen suht lihaksikkaan miehen kanssa kikateltiin, vaikka aika hurja "hetki" olikin.

    • on niitä..

      Kerrostalon sähköhuone. (Sähköpääkeskus)
      Saman kerrostalon askarteluhuoneen pöytä.
      Tuo lähimetsä. Vaikka ei se niin erikoiselta tunnu, siellä kun on paneskeltu monta kertaa loppukesällä ja pimeyden suojissa.

    • Pyhässä paikassa

      kirkon saarnastuolissa ja altarilla liha teki lihantyötä ja henki hengentyötä.

    • hyvin vinkuu

      kerran erään äänekkään naisen kanssa olttin ajelulla lohjan lähellä ja pupes panettamaan ja ajettiin tien sivuun ja etittiin tasainen paikka ja siinä nuolin naista ja lämmitin kunnolla ja sit ku rupesin pumppaamaan ni huomasin et oltiin kusiais pesän vieressä ja mulla jalat täynnä kusiaisia ja mimmin persereikää myöten kaverit tepasteli ja nsinen oli muutenkin yli äänekäs niin "soundia"lisäs se kun kusiaiset poltteli.mut naimeinen ei keskeytynyt vaan loppuun asti ja sit ruvettiin hätisetelee kusiaisia pois...

      • Kyllästämö

        Keuruun uimalaitoksen 3kerros ja ohi ajeli veneilijöitä. Kiitos kumppanille jos luet!


    • Erkkuki

      Olin hierojalla käymässä ja riisuttuani pikkuhoususilleen jo useasti. Minua
      hieronut Erja sanoi ,että sinä se vain olet aina komeampi mies.Olisipas minulla
      tuollainen mies vieressä iltaisin niin niin ! Hän alkoi kertoilla kotioloja ,ettei oma
      mies anna edes lämmintä kättä. Sanoin ,etttä kyllähän noin kaunis nainen löytää käden antajaa. Erja naureskeli vaan. Nyt vähän lasken sinun pikkuhousujasi ,että saan sinun reenatut pakarat paremmin esille. Sanoin laske vaan ,mutta toivottavasti keskikaveri ei ala metelöimään siellä. Erja sanoi rauhoitetaan kaveri heti.

      Niin hän aloitti pakarien hieronnan johon minä olen herkkä. Erja kysyi uskallatko kääntyä selälleen ,johon minä vastasin etten koska minulla jo seisoo. Erja pyöräytti minut selällen ja kysyin saanko vähän hoidella sinun kaluasi. Otin hänen kädestään kiinni ja laitoin kalulleni ja hän aloitti kaluni
      hyväilyn. Aloin riisua hänen farkkujaan ja sieltä paljastui ihanat nimettömät
      alta. Riisuin hänen rintaliivitkin pois ja voi ,että olipas kauniit rinnat. Siiryimme
      toiseen huoneeseen vuoteelle jossa sain nuolla hänen pilluaan ja hänellä oli
      mulkkuni suussa.

      Jatkoimme siinä useamman kerran rakastelua . Olemme tavanneet Erjan kanssa vähintää 2 kertaa viikossa hänen hieronta paikassa. Erja sanoi ,että
      nyt on ihana kun ei tarvi mieheltään vinkua sexiä ,kun sinä annat sitä hänelle.

    • misvaa

      työkkärin vessassa
      autoissa
      uimarannoilla
      laiturilla
      järven rannalla
      pusikoissa, metsiköissä
      saunassa, pukuhuoneessa
      eri frendien luona erilaisissa mestoissa
      sängyssä
      noin niinku esim...

    • Vaimo armas

      Hotellissa verhot auki ja parvekkeen ovi auki, kun viereisellä parvekkeella oli porukkaa. Heillä oli hyvät näköalat kaikkein herkimpiin alueisiin. Sain 6 suurta O ja äänekkäästi. Mieheni hieroi paikat hyvään kuntoon ja lopuksi nousin hänen päälleen. Hekumallista kun tietää olevan katsottavana noin 2 metrin päästä...

      Jos tulee tilaisuus uusia niin varmaan teemme sen.

    • onhan niitä...

      rantakaislikossa... mökkinaapurit näki ja kuuli kaiken
      metsässä, leikkipuiston liukumäessä,
      kahvilan kabinetissa...

      • 36 vee M

        anopin sängyssä, koulun pukuhuone, uimarannan pukukoppi, metsässä, parveke, kylässä veskissä, kylpylän altaassa, .......kihottavaa on pini kiinijäämisen riski...ja tuota tullu jäätyäkin


    • ;P

      onhan niitä:heinälato,sovituskoppi,soutuveneessä,parvekkeella,linja-autossa

    • 3764

      Taina 34v on ilmiselvästi MIES! *repeeeeeeeeeee*

    • hontelo

      Appiukon ja anopin sängyssä. Samaan aikaan kun ne nukkuu siinä. On meinaan tosi jännää, kun mietti herääkö ne...

    • Anonyymi

      Mökin laiturilla panin tyttöystävää takaapäin.

    • Anonyymi

      -kaverin mutsii niitte keittiönpöyd, kaveri saunas
      -kesällä uimarannan takana 40 v naista takaapäin, näki joku mies
      -hotellin partsilla 38v saksalaista muijaa espanjassa, partsi altaalle päin
      -lenkkipolun varres about 5 kybästä muijaa, rstsasti mulla

      19v kundi

    • Anonyymi

      Kerran oli hiljaista kylpylässä tuntia ennen sulkemista. Päätettiin käyttää tilannetta hyödyksi ja menin tyttöystävän perässä naisten höyrysaunaan. Naitiin takaapäin ja just sillo naisten puolen suihkuun tuli joku. Se nainen näkyi kokoajan lasioven läpi ku naitiin. Kerettiin just saada ku tää nainen tuli samaan saunaan. Olin jumissa höyrysaunassa vielä yli puolituntia mutta tyttöystävä ja paksuhöyry onneksi suojasi niin ettei jääty kiinni. Oli muuten jännittävän kiihottavat paikat. Uusintaan ei oo tullu mahdollisuutta...vielä.

    • Anonyymi

      Vilja kärri

    • Viking Cinderella, tanssilattialla tapasin kivan kesämekon. Yritimme mennä ensin omaan hyttiin, siellä oli ukkoja ja naisen hytissä akkoja, päädyimme panemaan autokannelle johtavan portaikon alapäässä. Mekko korvissa ja farkut alas. Jyystin juuri takaapäin melkein onneni hekumoilla, kun autokannen ovi aukeaa ja vartija käskee lopettaa lemmenleikit. Nauroimme ihan hemmetisti....

      Joskus olimme risteilyllä porukalla. Hytissä oli säkkiä ja me yläpedillä silloisen naisystävän kanssa. Se jutteli kavereidensa kanssa alas siinä pedin reunalla. Työnsin munan suoraan perseeseen ja aloin työnntelemään rauhallisin pitkin vedoin. Se oli kyllä yöltä ihan liukas ja valmis... muija jatkoi juttelua, joskin sanavälit hieman piteni välillä. Laskin lastit sisään ja nainen kysyi että Lähdetäänkö aamukaljalle.

    • Anonyymi

      Tukholman Kaknästornetin vessan eriössä. Homoeroottinen kohtaaminen.
      Ruotsalainen komistus , ehkä 30v otti minut seisten takaapäin aika rajusti, mutta aivan vapaaehtoista se oli. Olin itse ehkä 22/23v, ja täydellisessä kondiksessa.

      • Anonyymi

        Ravintolan vessassa Panin firman sihteeriä


    • Anonyymi

      Elokuva, sex club, metsä, rannalla, baarissa, lentokonessa, lentoasemalla

    • Anonyymi

      Lämmin kesäilta ja tuli naitua parvekkeella, rouva nojasi kaidetta vasten ja mä työntelin takaapäin kosteaan pilluun.

      Rouvan rinnat ja nännit hieroivat kaidetta vasten samalla kun kullini
      liikkui edes takaisin kosteassa pillussa.

    • Anonyymi

      Ei ole kovin erikoisia kokemuksia paikoista eikä asennoista, tuskin asunnoistakaan. Yksi kerta jäi mieleen erikoisimpana kokemuksena. Mentiin naisystävän kanssa jokirantaan aurinkoa ottamaan ja uimaan. Rannassa oli nuorehko nainen aurinkoa ottamassa. Riisuttiin uimapukeisiin ja mentiin viltille aurinkoa ottamaan. Vieras nainen puki sitten vaatteet päälleen ja lähti pois. Meillä alkoi tehdä mieli, ja alettiin hommiin. Rakasteltiin ja käytiin sen jälkeen uimassa. Kun maattiin sitten alasti viltillä, sama nainen tuli takaisin, meni uimaan ja kysyi, onko ollut kuuma. Taisi katsella meidän seksipuuhia.

    • Anonyymi

      annoin täysin vieraalle miehelle pillua puistonpenkkiä vasten nojaten ka hän pani minua takaapäin ja paljaalla . Hän oli kehunut että , hänellä on iso kulli ja halusin kokeilla onko tosi ja oli hänellä iso , pohjaan meni heti kun työnsi kullinsa minun pilluun.

    • Anonyymi

      JUMALAUTA MITÄ KEKSITTYJÄ TARINOITA TÄYNNÄ TÄMÄ.

    • Oon saanut portikeillon erääseen kylpylään noista syistä, mutta erään majakan ylätsanne hämärtyvässä yössä lienee ykkönen. Elokuvateatterin takapenkki oli myös aika mieleenjäävä kokemus. Edessä istuva mies ei oikein tiennyt, mihin päin suunata katseensa.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe