Tänään 66 vuotta

pkr-1

Talvisodan päättymisestä ja Karjalan luovutuksesta rosvoille ja vieraalle kulttuurille. Täytyy piipahtaa laskemassa muutamia kukkia tuonne sankarihaudoille.

27

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ironmikes

Minä taas meinaan mennä kusaisemaan natsien kätyreiden ja sotaveljien haudalle. Murha- marskin patsaan alle sama homma.

• pkr-1

• pkr-1

• löytyy nykyään

• Kurgan60

Jaahas, näyttää Mikellä olevan pahaksi päässyt tuo virtsaamis-fiksaatio.
        Eikö se sinun yökastelusi riitä?
        Jätä jo nuo pissaleikit kun ovat näyttäneet nousseen sinulle jo päähänkin. Kirjaimellisesti.

• pkr-1
        Kurgan60 kirjoitti:

Jätä jo nuo pissaleikit kun ovat näyttäneet nousseen sinulle jo päähänkin. Kirjaimellisesti.

hänen viesteissään on. Nimittäin silloin kun käyttää nikkiään ironmikes, niin silloin hän muistaa kummasti käyttää normaaleja kirjaimia ja capslock on fiksattu pois päältä.
        Muuten samaa skeidaa kuin ennenkin, mutta omapahan on asiansa.

• ironmikes
        Kurgan60 kirjoitti:

joko poju taas inisee täällä ? Pyyhi räkä nenustasi, kun huutelet täällä itseäsi fiksummille ja vahvemmille. Sinua näköjään kiinnostavat kovasti nuo pissaleikkisi, kun horiset niistä jatkuvasti. Lasket allesi taas ensi yönä, vai mitä?

• ironmikes
        pkr-1 kirjoitti:

missä pilinesi heilut vailla järkeä, kait ne taas korjaa sinut jonnekin hoivaan ja saanet rauhoittavien lisäksi sopivaa musiikkiakin:
        http://heninen.net/kaunotar/suomeksi.html

Joko olet toipunut viime häviöstäsi? Miten idolisi halme jakselee?

• Kurgan60
        ironmikes kirjoitti:

joko poju taas inisee täällä ? Pyyhi räkä nenustasi, kun huutelet täällä itseäsi fiksummille ja vahvemmille. Sinua näköjään kiinnostavat kovasti nuo pissaleikkisi, kun horiset niistä jatkuvasti. Lasket allesi taas ensi yönä, vai mitä?

Etkös sinä kehu harrastavasi "voimailua"?
        Taitaa suosikki liikkeesi olla syväkyykky.
        Siellähän sinä taas olet, kyykyssä ihan perse lattiassa, etkä ylös pääse.

Kuule, kaikki me tiedämme, että olet koomapotilaan tasolla, mutta kannattaako silti joka kerta yrittää epätoivoisesti kääntää jutut toisinpäin.
        Eli kun kerroin sinun olevan yökastelija, sinä käännät tai siis yrität asian ympäri.
        Etkö keksi itse mitään, onko nuppi tyhjä?

Hupaisia steroidivauva, konttaa ja kuolaa.

• ironmikes
        Kurgan60 kirjoitti:

Etkös sinä kehu harrastavasi "voimailua"?
        Taitaa suosikki liikkeesi olla syväkyykky.
        Siellähän sinä taas olet, kyykyssä ihan perse lattiassa, etkä ylös pääse.

Kuule, kaikki me tiedämme, että olet koomapotilaan tasolla, mutta kannattaako silti joka kerta yrittää epätoivoisesti kääntää jutut toisinpäin.
        Eli kun kerroin sinun olevan yökastelija, sinä käännät tai siis yrität asian ympäri.
        Etkö keksi itse mitään, onko nuppi tyhjä?

Hupaisia steroidivauva, konttaa ja kuolaa.

Harrastan tosiaan voimailua, (osaat sentään tavata reppahousu) vaikka vähälahjainen kukkakeppi oletkin. Nosta sinut seinälle koska tahansa, mutta sinusta ei miestä tulemaan nostopaikalle, sillä olet pelokas jänis.
        Sinun aivoillasi ja lihaksillasi ei kyykytetä ketään, ei varsinkaan minua. Yrittäjiä on vuosien saatossa riittänyt, mutta lopulta jokaista odottaa SYVÄKYYKKY! Niin odottaa sinuakin alaleuaton nettikääpiö.

• ite potari
        ironmikes kirjoitti:

Harrastan tosiaan voimailua, (osaat sentään tavata reppahousu) vaikka vähälahjainen kukkakeppi oletkin. Nosta sinut seinälle koska tahansa, mutta sinusta ei miestä tulemaan nostopaikalle, sillä olet pelokas jänis.
        Sinun aivoillasi ja lihaksillasi ei kyykytetä ketään, ei varsinkaan minua. Yrittäjiä on vuosien saatossa riittänyt, mutta lopulta jokaista odottaa SYVÄKYYKKY! Niin odottaa sinuakin alaleuaton nettikääpiö.

oot tosiaanki tainnut voimailla ja napit on nuppisi sekoittanut,eihän terve pää tuollaista soopaa saa näppäimmistöllä aikaan.

• ironmikes
        ite potari kirjoitti:

oot tosiaanki tainnut voimailla ja napit on nuppisi sekoittanut,eihän terve pää tuollaista soopaa saa näppäimmistöllä aikaan.

Nappeja ei ole tarvittu ja järki pelaa aivan vallan loistavasti ja voima ja nopeus myös. Ne yhdessä riittävät mainiosti kyykyttämään täällä jokaisen, joka luulee liikoja itsestään, varsinkin Hitman ykkösen innokkaan perseennuolijan nimim. Kurganin, joka tunnetaan täällä vähälahjaisista höpinöistään ja häviöistään. Kurgan uskoo aivan kaiken mitä Hitman 1 tänne suoltaa, eli on täysin hoopettava ulvatti.

• Kurgan60
        ironmikes kirjoitti:

kas kas, taas Nasse-setä alkaa toistaa mitä minä sanon. Hei hieno homma, toistele vaan mitä minä sanon niin alkaa sinunkin houreisiisi tulla jotain järkeä.

Etkö jo usko, että häviät kaikki pikku debatit?
        Siitä hyvänä osoituksena on tuo uhoaminen.

Epäilemättä olet suuri steroidivauva ja varmasti minua vahvempi, mutta ei tuollaiselle lässyttäjälle silti voi hävitä muuta kuin painissa, joka onkin kaltaistesi homojen hommaa.

Mitä tulee Hitman-1:een niin jos olet harhaisessa päässäsi päättänyt, että "nuolen hänen persettään" niin olen pahoillani, mutta sinulla ja minulla on eri harrastukset ja fetissit.

Olet kuulemma parkettien partaveitsi?
        Jep jep, nytkin kuolaat näppäimistön päälle vaalenpunaisessa balleriina-puvussasi.

• Örkki

Juu oli se paha tuo Suomi ja sen sotilaat kun aloittivat tuon talvisodan rauhaa rakastavan Neuvotoliiton kanssa. Kaikenlisäksi torjuivat vielä valmiin hallituksen, joka heille Moskovassa oli laadittu jonka piti oleman Terijoella - kiittämätön kansa kaikki tyyni.
      Jos vaarimme ei olisi laittanut kampoihin siellä ne soitteleisivat Rauta-Mikon vanhemmat balalaikkaa Uralin takana, mikäli Stalinin puhdistukista heistä olisi tullut vaihtoehtoisesti täytettä joukko-hautoihin.

• pkr-1

olivat lähes yhtä tuhmia, kun kerrostaloja paukuttelivat kekoon Moskovassa, kuten suomalaiset sodanlietsojat Mainilassa.

• pkr-1 kirjoitti:

olivat lähes yhtä tuhmia, kun kerrostaloja paukuttelivat kekoon Moskovassa, kuten suomalaiset sodanlietsojat Mainilassa.

Pirulaiset kun lentelevät ihan päin seiniä.

• lentotunteja
        dj-marco kirjoitti:

Pirulaiset kun lentelevät ihan päin seiniä.

lisää Floridassa heidänkin.

• -karvapää-

veteraanithan pitäisi viedä oikeuteen kun eivät saaneet suomea pysymään kasassa :) :)

• pkr-1

silloin koko Suomi ja suomalaiset taistelivat rintarinnan hyökkääjää vastaan. Yhtä arvokas on niin työläisperheen kuin maanviljelijän perheen sekä porvarisperheen antama uhri Isänmaamme hyväksi itsenäisyytemme ensiaskeleilla.
        Uskon, että näin on nykyäänkin ulkoisen uhan ja tuhon edessä. Enemmänkin minua huolestuttaa nykyisten asevelvollisten huono kunto pystyä suorittamaan tuo nykyään niin lepsulta vaikuttava kansalaisuusvelvollisuutensa.
        Sloboilla taas on riesanaan nuo sotilaskarkurit, johtuen yleisestä käsittämättömästä simputuksestaan.
        Ruotsalaisten tukkaverkot kuulemma kuulemma ovat useasti sotkeutuneet telaketjuihin tai tykin lukkoihin ja sikiävät täitä.
        Yksin siis olemme ja hyvä niin, vaikka Tarja parhaansa mukaan yrittää eliminoida köyhän miehen aseet malliin Cajander, mutta seuraava pressahan jo eliminoi Ottawan järjettömän sopimuksen.
        Yksin olemme ja hyvä niin, miksiköhän?
        Siksi, että itse osaamme taistella parhaiten meille tutussa maastossa ja olosuhteissa, eikä tarvitse toisista huolehtia alvariinsa.

• naapurilla

vielä viimettenä päivänä suoltaa ammuksia asemiimme, siinä meni monta suotta monta hyvää miestä. Mikä kumma saa toimimaan ihmisen noin. Ja samahan se olisitten taas jatkosodassa ennen rauhaa ja ja jossain lohkoilla senjälkeenkin.
      Ihan kaistapäitä, mutta nehän onkin iivanoita vaan, ei niitä minä enää ihmisiksi ole koskaan lukenut tekojensa jälkeen varsinkin Sallassa.

• ei kelvannut

Neuvostoliitto oli pyytänyt 12 kertaa rauhaa suomelta, mutta sota-kiihko oli päässyt jo niin pahasti valloilleen suomessa,että ei järkevään neuvotteluun ollut enää mahdollisuutta. Kannattaisi perehtyä kirjaan "kolkuttaja,jolle ei avattu"

• pkr-1
        ei kelvannut kirjoitti:

Neuvostoliitto oli pyytänyt 12 kertaa rauhaa suomelta, mutta sota-kiihko oli päässyt jo niin pahasti valloilleen suomessa,että ei järkevään neuvotteluun ollut enää mahdollisuutta. Kannattaisi perehtyä kirjaan "kolkuttaja,jolle ei avattu"

Ihanko totta? Hitto, kun minä olen roikkunut täällä vaoaa päivänä ja kuvitteli jo mielessäni, etten saan mitään naurettavaa illan jatkeeksi, mutta sinä sen pelastit asiantuntemuksellasi ja minut nauraen nukkumatin luokse saattaessasi hallusinaatioita katsoakseni.

• pkr-1
        pkr-1 kirjoitti:

Ihanko totta? Hitto, kun minä olen roikkunut täällä vaoaa päivänä ja kuvitteli jo mielessäni, etten saan mitään naurettavaa illan jatkeeksi, mutta sinä sen pelastit asiantuntemuksellasi ja minut nauraen nukkumatin luokse saattaessasi hallusinaatioita katsoakseni.

Krrooh, vaikkei tavallisesti taipumuksena olekkaan. Good Night!

• riitti mielestäsi
        pkr-1 kirjoitti:

Krrooh, vaikkei tavallisesti taipumuksena olekkaan. Good Night!

Tuoko ritti mielestäsi vastaukseksi? Kysyin,oletko lukenut,tai vetosin siihen,kirjan "kolkuttaja,jolle ei avattu"? Ymmärrän toki,että ei voi pyytää liikaa sinulta ja kaltaisiltasi.

• Tarkavianen
        ei kelvannut kirjoitti:

Hyökkäys 30.11.1939 osoitti NL:n sotakiihkon.

• glaukos
        riitti mielestäsi kirjoitti:

Tuoko ritti mielestäsi vastaukseksi? Kysyin,oletko lukenut,tai vetosin siihen,kirjan "kolkuttaja,jolle ei avattu"? Ymmärrän toki,että ei voi pyytää liikaa sinulta ja kaltaisiltasi.

vaimoni kera tuntemalleni isälleni noin valokuvista hänen muistokseen seppeleen Haminan kaatuneiden upseereiden muistomerkille. Eihän isästänikään kuulemma mitään jäänyt, vaan lähti sinne jonnekin totaalisesti. Komea mies oli noin kuvien perusteella. Majuri peräti, prinikat hallussa ja pysyy pyhäinjäännöksenä.
        Veljensä meni vänrikkinä Taipaleessa, kun ei kurkkimasta yli vallien lopettanut. Kuulemme naps-ääni ja ikuinen hiljaisuus.
        Onneksi meillä oli onni lainata Simo Häyhää ratkaistatseemme sala-ampujan. Sieltähän se tuli alas kuusesta ja Simo palasi yksikköönsä kaatons jälkeen.
        Lepää rauhassa Ruokolahdella Simo, kyll veljes hereil on!

• Kiitos paljon sotiemme veteraaneille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe