tiedän, että ystäväni ja minulle merkityksellinen neitsytmies on (mm:) verbaalisesti lahjakas ja seuramies. Olen huomannut pitemmän päälle, että pidän suurinta osaa hänen jutuistaan vaan jauhamisena. Toki olen huomannut, että hänessä on myös vakava puoli, mutta oikeasti en aina tiedä, milloin hän on tosisaan. Niinpä häkellyin kovasti, kun hän kertoi minulle suoraan lämpimistä ja syvistä tunteistaan. Itse olen luonteeltani ympäripyöreä mutta aito, siksi sanoin hänelle: ettei saa sanoa, ellei tarkoita...hän siihen: että tosi on vaikka en uskoisi.
Milloin voin uskoa häneen puheisiinsa ja siihen, etteivät ne puheet ole vain sitä, mitä sylki suuhun tuo? Voiko neitsytmies hyvitellä käytöstään tällaisilla asioilla? (Minuun ei kyllä "imarteluun" tehoa). Huonoksi lisäksi: hänen käytöksensä ei tue hänen puheitaan, etenkään viime aikoina.
neitsyen suun pieksäntä ja tosiasiat
21
3515
Vastaukset
- että---
hän neitsyenä sanoisi jotain tuollaista jos ei tarkottaisi. Neitsyethän kovin harvoin näyttävät tunteitaan, ehkä hän ei ole uskaltanut teoillaan sitä sinulle näyttää. Mutta jos nyt kovin alat ääneen epäilemään hänen luotettavuuttaan, kääntyy se sinua vastaan. Hän alkaa epäilemään että sinä itse olisit kykeneväinen moiseen, joten mitä luultavimmin "vetäytyy" takaisin kuoreensa, eikä uskalla sanoa sinulle enää yhtään mitään. Saati sitten näyttää teoillaan.
- meinaa elää
neitsyt, kun ei näytä tunteitaan tässä elämässä????
- näyttämisestä
meinaa elää kirjoitti:
neitsyt, kun ei näytä tunteitaan tässä elämässä????
Sanat 'tunteiden näyttäminen' ymmärretään nykymaailmassa suunnilleen niin, että kun ihminen kiukuttele ja oikutelee, ja muutenkin kuin lapsi, niin sanotaan, että 'hyvin positiivista, hän näyttää tunteensa'.
Neitsyt yleensa astuu askeleen taaksepäin ristiriitatilanteessa ennemmin kuin aloittaa toisen ihmisen ympärivuorokautisen kiusaamisen lapsellisella käytöksellä, ja miettii itsekseen 'seuraavaa siirtoa'. Tätä kutsutaan nykymaailmassa 'kylmyydeksi', 'tunteettomudeksi' ja ties miksi.
- exä.
Neitsytmies (ja nainen) rumasti sanoen nuolee jokaisen varteenotettavan persettä. Neitsyt tarvii egon pönkittäjää. Jos sinusta siihen on, Neitsyt palvoo sinua, sanoo mitä sylki suuhun tuo, jumaloi sinua, sitoo sinut itseensä kaikin keinoin.
Kohta alkaa kritisointi. Mikään ei kelpaa, ei ole kyllin hyvä, pahassa tapaukessa Neitsyt voi sanoa todella pahasti. Asioilla on aina kaksi puolta. Neitsyt voi satuttaa sinua sanoillaan yhtä paljon kuin hyväillä niillä.
Neitsyt on näsäviisas, omasta nokkeluudestaan häikäistynyt, tästä seurallisuus. Pinnan alla halveksitaan toisia. Usko huviksesi että Neitsyt puhuu kakkaa 90% ellei ole sinun suhteen vakavissasi. Neitsyillä yleensäkin paha tapa käyttää verbaliikkaa niin että tyhmempi sekoaa. Verbaaliset taidot neitsyt osaa ja totta kai heikkoitsetuntoisena verbaliikkaa käyttää jotta sais muut orjikseen.
T. Ei koskaan enää Neitsytmiestä- eikä melkein
Yhdyn edelliseen TÄYSIN!
- neitsytnainen
ja ihan precis tuollainen.
Sanoilla tosissaan voi satuttaa ja hyväillä,niinkuin sanoit.
Ja kerran tavattuaan kaikki "jää koukkuun",ikuinen jälki sydämeen kun on tutuksi tullut.
Olen näsäviisas ja seurallinen... - ASSON
neitsytnainen kirjoitti:
ja ihan precis tuollainen.
Sanoilla tosissaan voi satuttaa ja hyväillä,niinkuin sanoit.
Ja kerran tavattuaan kaikki "jää koukkuun",ikuinen jälki sydämeen kun on tutuksi tullut.
Olen näsäviisas ja seurallinen...valitettavasti minäkin tuollainen, neitsytnainen olen.. :/
- neitsyyden auvo
Olen neitsyt(nainen). En nuoleskele ketään enkä mitään. Olen itsenäinen luonteeltani, ja tarvitsen ihmisiä vain hyviksi ystäviksi. Egon pönkittäjää en ole koskaan tarvinnut, koska omani on riittävän suuri. Sanon pahasti ainoastaan ,ja vain, kun minut petetään. Olen omasta nokkeluudestani toki usein häikäistynyt, mutta miksi olla vaatimaton, kun tietää olevansa paras. Minua pidetään ystäväpiirissäni viisaana ja auttavaisena ihmisenä.
Miksi tehdä elämästä hankalaa, kun se voi olla helppoa? - neitsytmies -70
neitsyyden auvo kirjoitti:
Olen neitsyt(nainen). En nuoleskele ketään enkä mitään. Olen itsenäinen luonteeltani, ja tarvitsen ihmisiä vain hyviksi ystäviksi. Egon pönkittäjää en ole koskaan tarvinnut, koska omani on riittävän suuri. Sanon pahasti ainoastaan ,ja vain, kun minut petetään. Olen omasta nokkeluudestani toki usein häikäistynyt, mutta miksi olla vaatimaton, kun tietää olevansa paras. Minua pidetään ystäväpiirissäni viisaana ja auttavaisena ihmisenä.
Miksi tehdä elämästä hankalaa, kun se voi olla helppoa?oikein kehittyneeltä neitsyeltä.Maailma on juuri sellainen minkälaiseksi sen itsellemme teemme ja miten sen elämme.Tasapainoa itsemme kanssa.
Kaikissa merkeissä on sekä kehittyneitä että kehityksen alkuvaiheissa olevia. - mitä egoilijoita
Neitsytmiehet ovat TODELLA itserakkaita ja niin täynnä itseään, etteivät raukat siinä itsekehunsa höyryissään tajua miten heille naureskellaan selän takana.Mikä sovinismi ja röyhkeys heissä kaikissa!
- näinpä se
mitä egoilijoita kirjoitti:
Neitsytmiehet ovat TODELLA itserakkaita ja niin täynnä itseään, etteivät raukat siinä itsekehunsa höyryissään tajua miten heille naureskellaan selän takana.Mikä sovinismi ja röyhkeys heissä kaikissa!
Kuule...samaan syssyyn saa niputtaa naispuoliset neitsyetkin!!Itsekehu haisee ja tosiaan, röyhkeys huippuunsa viritettyä.Eipä ihme että alko-ongemaa löytyy näissä merkeissä. Täytyyhän sitä jotenkin itteään kestää.
- Neitsyt nainen
Olen tässä tutkinut, (neitsyt kun olen )Kauriiden
käyttäytymistä ja huomasin, että ainakin tämän
mukaan olemme ainakin samantyylisiä ei tosin
aina niin verbaalivirtuooseja. Suun pieksäntä
tuntuu kyllä tutulta MUTTA VAIN todella tuttujen
seurassa.Eikös Kauriiden verbaali toimi kenelle
ja missä vain ja puhe on aika leuhkaa. Kaikille
en pysty läppää heittämään. Kovasti paljon riip-
puu henkilöstä.Täytyy myöntää tässä, että joskus
on pienilehmä ojassa itsellänikin.Se saavutanto
sillä mitään se on jo toinen juttu.Neitsyenä kai-
van ja analysoin kiinnostavaa asiaa joskus liian-
kin tarkasti. Joskus ihmettelen jos olen väärässä
että olenko todella ollut noinkin väärässä.
Aika paljon minulle ns. vaisto sanoo. Ensivaiku-
telmasta en tahdo millään luopua ihmisten ja asioiden suhteen - Jääräpäisyyttä kai.
P.S Onko muilla Neitsyeillä ns. ensivaikutelmaa
Oletteko paljonkin väärässä?- Jallu
Minä olen aika etevä lukemaan rivien välistä, niin kirjaimllisesti kuin kuvainnollisestikin.
Puhepuolikin on hallinnassa, ja vanhana oppaana joka porukassa.
Tuosta oli tavallaan harmiakin uutta emäntää etsiessäni. Muutamat mukavat naiset katsoivat, etteivät rahkeensa riitä, ja valitsivat "tavallisemman".
Kanssani on syytä olla tarkkana. Tarraan huolimattomasti kerrottuihin juttuihin. Niistä kun löytyy usein totuuksia helposti. Ainakin, jos ajattelee, mitä juttu käytännössä merkitsee.
- ei leikitä
Netsyt(n)olen kans ja usein lasken leikkiä ja yritän ilahduttaa muita hauskoilla jutuilla. Oikeasti luonteeni on erittäin negatiivinen ja aina ajattelen kaikkein pahinta jos jotain on sattunut. Siksi mielelläni yritän repiä hauskuuden mistä sen saan (en kuitenkaan toisten kustannuksella ilkeämielisesti)ja olen yrittänyt opetella etsimään asioista myös jotain positiivista, ihan mitä vaan. Tunteet on kuitenkin sellaisia mitkä otan vakavasti. Jos sanon välittäväni tai pitäväni jostakin tarkoittaa se myös sitä. Jos suustani pääsee sana "rakas" silloin se on jo menoa ja paluuta ei enää ole. On se sit niin vakavaa.
- neitsyt minäkin
Minäkin olen perusnegatiivinen ihminen, mutta lasken leikkiä asiasta kuin asiasta. (en tietenkään toisten kustannuksella vaan lähinnä omallani) Myös minulle tunteet ovat vakava asia, en siis todellakaan valehtele niistä. jos sanon että rakastan niin sitten rakastan.
Mitä tulee tuohon suunpieksämiseen niin osaan senkin kohtuu hyvin. Loukattuna minusta tulee äärimmäisen veemäinen ja saatan loukata sanoillani pahastikin toista. - emppu
minulla on kaks kaveria, jotka usein ei tajua mua, pitää mua outona jne. kuitenkin he ovat ihania, eivätkä ikinä ole "jättäneet" minua, vaikka riitoja toise (leijonan) kanssa on tullutkin. silloin kun riita tulee, ja on ystävä kyseessä teen ihan kauikkeni että olisimme taas sovussa. mitä "rakkauteen" tulee, minulla on vaikeuksia näyttää oikeat tunteeni, mutta kun sitten kerron niistä, tarkoitan niitä enemmän kuin jumala. toinen kaverini on tosi hiljainen, ja kuulemma pölpötän kauheasti, niinkuin yksi tuossa sanoikin jo, niin revin hauskuutta kaikesta (jopa bussien väreistä! xD) mutta en toisten ihmisten kiusaamisesta. puhun niin paljon että kavereilla on joskun vaikeuksia tietää puhunko totta, mutta kun teen, teen sen erittäin selväksi. :)
- neitsyt-flikka
emppu kirjoitti:
minulla on kaks kaveria, jotka usein ei tajua mua, pitää mua outona jne. kuitenkin he ovat ihania, eivätkä ikinä ole "jättäneet" minua, vaikka riitoja toise (leijonan) kanssa on tullutkin. silloin kun riita tulee, ja on ystävä kyseessä teen ihan kauikkeni että olisimme taas sovussa. mitä "rakkauteen" tulee, minulla on vaikeuksia näyttää oikeat tunteeni, mutta kun sitten kerron niistä, tarkoitan niitä enemmän kuin jumala. toinen kaverini on tosi hiljainen, ja kuulemma pölpötän kauheasti, niinkuin yksi tuossa sanoikin jo, niin revin hauskuutta kaikesta (jopa bussien väreistä! xD) mutta en toisten ihmisten kiusaamisesta. puhun niin paljon että kavereilla on joskun vaikeuksia tietää puhunko totta, mutta kun teen, teen sen erittäin selväksi. :)
"Jos suustani pääsee sana "rakas" silloin se on jo menoa ja paluuta ei enää ole. On se sit niin vakavaa."
Näin se on.. Ja tuota en osaa sanoa, ennenkun olen 101% varma toisen tunteista.
Riitatilanteissa oon tosistani teräväkielinen, löydän kyllä vastapuolen herkimmät kohdat.
Kännipäissäni pidän itseäni hauskana ja kaikkien kanssa toimeentulevana ihmisenä, niinkuin myös selvinpäinkin. Mutta kaksi kertaa turpaan saaneena - taidan olla ärsyttävä?
Ehkä tuo flirttailupuoli ja maailman-napa -efekti korostuu kännissä.. Selvinpäin oon useinkin hiljanen sivustaseuraaja, jään muiden varjoon jos en suutani aukaise.
Ihanaa olla neitsytnainen. Ja eräs tapaamani neitsytmies oli kohteliain tähän astisista tapaamistani miehistä. Luotettava herrasmies.
Meistähän olisi voinut tulla hyvä pari ..kaksi erikoista ja omalaatuista humoristia. - Nmies
neitsyt-flikka kirjoitti:
"Jos suustani pääsee sana "rakas" silloin se on jo menoa ja paluuta ei enää ole. On se sit niin vakavaa."
Näin se on.. Ja tuota en osaa sanoa, ennenkun olen 101% varma toisen tunteista.
Riitatilanteissa oon tosistani teräväkielinen, löydän kyllä vastapuolen herkimmät kohdat.
Kännipäissäni pidän itseäni hauskana ja kaikkien kanssa toimeentulevana ihmisenä, niinkuin myös selvinpäinkin. Mutta kaksi kertaa turpaan saaneena - taidan olla ärsyttävä?
Ehkä tuo flirttailupuoli ja maailman-napa -efekti korostuu kännissä.. Selvinpäin oon useinkin hiljanen sivustaseuraaja, jään muiden varjoon jos en suutani aukaise.
Ihanaa olla neitsytnainen. Ja eräs tapaamani neitsytmies oli kohteliain tähän astisista tapaamistani miehistä. Luotettava herrasmies.
Meistähän olisi voinut tulla hyvä pari ..kaksi erikoista ja omalaatuista humoristia.Viljelen huomiointia, mutta jumaloin vain kun minusta siltä tuntuu. Kehun pieniäkin seikkoja, mutta vain kun itse niin koen. Olen ihanan itserakas, mutta toisia täysillä huomioiva. "Rakas" olen sanonut viimeksi aikoja sitten, vaikka sen sanominen on minulle todella helppoa.
Niin, miksi teistä ei sitten tullut paria? Nirsoilitteko itsenne ulos? - ei lainkaan
Nmies kirjoitti:
Viljelen huomiointia, mutta jumaloin vain kun minusta siltä tuntuu. Kehun pieniäkin seikkoja, mutta vain kun itse niin koen. Olen ihanan itserakas, mutta toisia täysillä huomioiva. "Rakas" olen sanonut viimeksi aikoja sitten, vaikka sen sanominen on minulle todella helppoa.
Niin, miksi teistä ei sitten tullut paria? Nirsoilitteko itsenne ulos?mutta...tiedän että kun kultani löydän, kaikki palat loksahtavat paikalleen kuin palapelin viimeinen palanen. Silloin tiedän että olen siinä loppuelämäni. Vähenmpään en tyydy, koska vaikka olen yksikseni elämäni on tällähetkellä onnellista. Puutuu vain se jonka kanssa jakaa se. En halua sekoittaa ympyröitä vain katsoakseni jos sattus onnistuu jonkun kans. Kun sydän on täysin mukana kaikki menee just kun pitääkin vaikka ois kuin "sekoitettuja ympyröitä", sit niillä ympyröillä ei ole enää mitään väliä.
- Iren
Hyvin kuvaat tilannetta neitsyt-miehen kanssa. Hänen käytöksensä pitäisi olla vilpitöntä; neitsyet vain ovat niin sisäänpäinkääntyneitä luonteeltaan, että heidän ajatuksenjuoksuaan on joskus vaikea seurata.
Neitsyt on huumorintajuinen ironian viljelijä. Hän voi esittää naama peruslukemilla asioita, jotka pitäisi ymmärtää vitsinä. Samoin hän voi ilmaista hempeyksiä asialliseen sävyyn, mikä vaikuttaa epäilyttävältä. Neitsyt on kuitenkin kaikissa tilanteissa enemmän tai vähemmän vilpitön. Hän ei vedätä eikä huijaa, muista se!- Codetsu
juuri näin !
monesti olen hämmästykseltäni huomannut että osaan heittää läppää sen varta vakuuttavasti että vitsin ja todelisuuden välissä ei ole kovin paljon ilmaa
itse kuvittelen antavani asiasta hyvinkin selviä merkkejä
ehkä teen sen totutustakaavasta poikkeavasti joten se selittäisi niiden homaamattomuuden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822