nii ois kiva jos joku vähä kertois tuusulan talleista.
tiedän korkin tallin ja trans horsesin, ja pari yksäriä, mutta haluaisin tietää, millä tallilla on tuntitoimintaa ja millä tallilla vuokrataan heppoi ja silleen
tietääkö joku talleja tuusulassa?
13
6424
Vastaukset
- Mapuccino
löytyy Sakun talli Rusutjärveltä(tuntitoiminta on kuulemani mukaan jossain vaiheessa loppumassa) ja Hakalan talli Nahkelasta.
Pohjoistuusulassa tuntitoimintaa löytyy ainakin Kellokoskelta Pikku-Pihlajan tallilta ja Jokelan Ratsastuskeskuksesta.
Lisää tietoa talleista löydät www.hevostalli.net
klikkaa siellä kohtaa tallit ja etsi hakusanalla Tuusula.- ridailija
Otsikko kertoo.
- m ia
no hakalan talli on iha hyvä ja sit minni karjalaisen talli
- hevosimmeinen
Minnin talliin en ainakaan hevostani veisi. Paikka on kuin sikolätti!
- zajajajajjaja
naurahdin edelliselle :D
- EX-ASIAKAS
Siihen nähden että minnin talli on 21.4. tyhjennetty viranomaisten toimesta ja eläinsuojelullisista syistä, niin tarkistaisin -.-:na kantaani siitä että siellä oli kaikki hyvin. Miettisin myös hyvin tarkkaan ketä uhkailen mullan alle laittamisella, moisista voi tulla seurauksia ja IP osoitteet on helppo selvittää.
Suomessa viranomaiset eivät lähde huostaanottoihin ihan kevyeellä perusteella eteenkin jos kaikki on oikeesti hyvin. Tässäkin tapauksessa tallinpitäjälle annettiin monta varoitusta ja mahdollisuutta korjata asiat kuntoon. Jos ei asioille tee mitään, joutuu kantamaan niistä seuraukset. - horss
-.- taitaa olla melkosen nuori tai ainakin hevosista tietämätön itse. Tuollainen uhkailu on todella lapsellista
- jopas..
-.- : Syyllistyit laittomaan uhkaukseen. Ei voi olla asiat hyvin, jos paikka on tyhjennetty ja hevoset siinä kunnossa, mitä kuvia niistä nyt on nähnyt.
- Eri mieltä
Trans Horses in hinnat eivät ole varsinaisesti suuret, ottaen huomioon että hinta on kohtuullinen sisältäessään hevosen täysihoidon ja muun.
Jos vertaat Trans Horses ia johonkin Minnin tallin, joka on kuulemma vielä lopetettu eläinten laiminlyönnistä, huomaat että Trans Horses illa on hyvinhoidetut hevoset ja hevosia ajatellaan ilman muuta paljon. - poisondream
No esim tuusulassa (taino ei ihan siellä) on Puolimatkan Talli,todella kiva paikka,itse olen ratsastanut suurimmalla osalla tallin hevosista :))
- Besterevtalli<3<3
Chevalinn Oy, Tuusulassa ( tarkemmin Jäniksenlinnassa )
Sakun Tallilta itsekin lähdin vajaan hoidon ja huonon talliväen takia!! En suosittele!! - Vähän tietoinen
Pypin kotitalli on kai ihan hyvä talli kaverini käy siellä ja olen ollut katsomassa kun hän on ollut vuokraamassa siellä. Siellä on kenttä, hyvät maastot ja uudet hienot estekalustot. Siellä pidetään tunteja ja siellä voi vuokrata. SRL:n hyväksymä ratsastuskoulu on :)
- Heppatyttö
Niittykulman ratsutila. Se on 17 - tuntiratsun ratsastuskoulu, SRL:n hyväksyntää ei ole haettu, mutta talli on todella mukava paikka, halvat hinnatkin!
irtotunti 17 - euroa
10 kerran kortti - 150 - euroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332