Näyttelijäksi elokuviin!

Hsamot

Kannattaa muuten muidenkin kokeilla!
Liityin sellaiseen Pixoff.net verkkojuttuun jossa on esillä suomalaisia elokuvia. Ilmoitin että olen halukas osallistumaan elokuvantekoon näyttelijänä.
Pääsin mukaan yhteen elokuvaan jonka filmaukset alkaa kesällä!!

30

9994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mumulii

      Miten sinne voi ilmottautuu? pitääks eka rekisteröityy sinne jonnekki vai mitäs? :)

    • kysynpä vaan

      Millainen elokuva on kyseessä?
      Onko sinne liittyminen vaikeaa?
      Olen 13-vuotias poika jostain Taka-Suomesta, joten koekuvauksiin sun muihin osallistuminen on hitusen hankalaa.
      Harrastin ennen ilmaisutaitoa, mutta lopetin sen koska satunnaiset pikku sketsit "kotisleikeistä" eivät olleet minun juttuni.
      Haluaisin kyllä johonkin elokuvaan tai TV-sarjaan...

      • mulla

        ainakin meni helpommin,että kävin koekuvauksissa ja sain yhden pääosan. Leffaa kuvataan kesällä. XD...


      • kfdmxvcgölamsd
        mulla kirjoitti:

        ainakin meni helpommin,että kävin koekuvauksissa ja sain yhden pääosan. Leffaa kuvataan kesällä. XD...

        kerroppas vähän tarkemmin, miten tähän juttuun pääsee mukaan?


      • Bre,u
        mulla kirjoitti:

        ainakin meni helpommin,että kävin koekuvauksissa ja sain yhden pääosan. Leffaa kuvataan kesällä. XD...

        Hei joo tiedän et tää viesti tulee 2vuot myöhäss..
        ,mut miten pääsit siihen leffaan?


    • -hhh-

      haluisin näyttelijäksi olen vasta 13.w miten pääsisin?? Voisiko joku neuvoa mua?? Olen yrittäny katsoa netistä mutta en löydä??

    • Carita

      Tosi hienoa! Itse olen 17- vuotias, syksyllä 18, ja minusta olisi ihanaa päästä elokuvaan näyttelijäksi! :D Itse kävin myös ko. sivuilla, mutta epäilin sinne liittymistä. Kun kerroit saaneesi töitä, itsetuntoni kohosi korkeuksiin, ja päätin liittyä sinne. Onnea kuvauksiin! :D

      • Neuvoja kapaavaa

        Mä oon vast 14,mut haluisin niin kovast päästä näyttelemään ees johonkin pikkuroolii,näin aluiks...voiks jelppaa mua,jonkullaisii vinkkei miten pääsisin jonnee näyttelee???


    • ellaq

      Kirjottakaa nettiin Roolituspalvelu.fi
      Sieltä löytyy ohjeet koekuvauksiin:--)

    • Yazzu

      oon 14 vuotias tyttö ja olen näytellyt yhdessä elokuvassa mutta uudet haasteet kiinnostaisivat.... Elokuvan tekeminen ihana projekti!

    • Yazzzy

      Uuiui, ihan varmana menen katsomaan sinne. Olisi IHANAA päästä johonkin elokuvaan kesäksi. :")

    • apua tarviva!

      Olen 12 vuotias tyttö ja haluaisin kovasti elokuvaan mutta asun taka-suomessa ja en tidä miten voisin hakea elokuvaan... harrastan ilmaisutaitoa ja nyt on menossa jo 4 vuosi... olisi kiva saad neuvoja!

    • TulevaNäyttelijä

      Oon huhtikuussa 11v,ja haluisin näyttelijäksi.Asun Jyväskylässä.
      Kertokaa miten pääsee!!
      Sähköposti: [email protected]

    • 1919.

      Haluasin tulla näyttelijäksi. Olen 12.v savosta.

    • tietämätön

      Haluaisin näytelijäksi olen 13.v ja näyttely taitojani on kehuttu kamalasti. Kertokaa miten pääse elokuviin, mainoksiin tai johonkii ees johonkii pkkurooliin. Oon ihan pienenä ollu näytelmä kerhos mut sit se lopetti toimintansa ja tääl ei oo mitää enää. Oisin menny kesäteatterii näyttelee mut siel ei ollu sellast näytelmää mihin ois tarvinnu lasta/nuorta näyttelee :( Kertokaaa miten pääsee näyttellee niihin: [email protected]

    • MiMImimimimiMIMMI

      Mä niin haluun näyttelijäksi!! Miten pääsis näyttelijäks?

      • Böy

        Roolituspalvelu.fi :) sinne ku rekisteriin pääset niin näyttelijän urasi saisi edes jonkinlaisen alun :))


    • Hihi

      onko roolitusopalvelu sellanen, että sieltä ilmotetaan henkilökohtaisesti jos löytyy sulle joku hyvä elokuva lossa sä voisit näytellä? ;)

    • Kannattaa aloittaa ohjaamisesta ja tuottamisesta, silloin voi varmistaa myös roolin itselle.

    • innokas näyttelijä

      vau, kiitos vinkistä !

    • 11

      Mä oon vast 11w tyttö

      • 7-99-näyttelijä

        Ei se haittaa!!!!!!! Elokuvis ja sarjoissa on kaiken ikäsii!


      • Halukas näyttelijä :))
        7-99-näyttelijä kirjoitti:

        Ei se haittaa!!!!!!! Elokuvis ja sarjoissa on kaiken ikäsii!

        Moi! Haluisin päästä elokuviin näyttelemää :) miten sinne pääsee ees ilmoittautumaan ?


    • Haluun näyttelijäks

      Moi! Mä oon 13.v tyttö ja haluisin päästä näyttelijäks jonnekkin leffaan. :)
      Mun 9.v serkku olis myös aika halukas kokeilemaan näyttelemistä. :) Mistä vois löytyy jotain niitä näyttelijähakuja yms?

    • INNOKAS1

      MOImoi täällä kirjottelee 10w tyttö olisin NIIIIIIIIIIIIIIIIIN innokas näyttelemän mut en osaa käyttää kunnolla ees konetta........nii en tiiä onko musta mitää hyötyy....

    • Hazal

      Hei!
      Olen Hazal olen 13v haluaisin johonkin leffaan näytteliääksi, koska olen innokas näyttelemään. Olen tyttö. Syntynyt 21.03.00. Asun helsingissä.

    • hi-hah-hu

      Jos haluaa näyttelijäksi elokuviin/sarjoihin on kolme tietä:

      1. Hakea julkisten hakujen kautta, joista näkyy toisinaan ilmoituksia netissä tai muualla. Myös netin roolipalveluiden kautta voi ehkä saada avustajarooleja, mutta tuskin mitään sen suurempaa. Ne tietysti kohdistuvat pääosin pk-seudulle.

      2. Suurimmalla osalla näyttelijöistä on alan koulutus TeaKin tai Nätyn kautta (pari Pääkköstä vahvistaa säännön). Niihin on julkisia hakuja lähes vuosittain.

      3. Tee omia produktioita ja leffoja, jos julkisuus ei ole itseisarvo. Kakkos vaihtoehtokin on melko työläs, jos päämääränä on vain raha ja julkisuus. On hyvä muistaa, että Suomi ei ole Hollywood. Pamela Tolallakaan ei ole omaa limusiinia, lukaalia ja miljoonia tilillä, vaikka on suomen palkatuimpia elokuvanäyttelijöitä.

      Onnea kaikille leffastaraudesta haaveileville! :)

      • Awiiris

        Tuo oli kyllä paras ohje tässä keskustelussa.... Sanon vaan, että hakekaa rohkeasti, puhukaa vanhemmille, jos ootte alaikäisiä... (Itekkin olen 13) Sitten jos saatte jonkun roolin, niin vetäkää kunnialla läpi.... Niin se toimii. Sitten jos lahjoja löytyy ja intoa, niin opiskelee näyttelijäksi, niin pääsee suurempiin rooleihin. :)


    • KaroKukko

      Hei! Täällä 14-v tyttö Jyväskylästä. Olen myös innokas näyttelemään ja kesällä rekisteröin Roolituspalveluun josta voi päästä elokuviin. Mutta haluisin kysyy sulta et miten sitä pixoff.net:tiä käytetään ja miten siihen voi liittyä?

    • amiraali2

      Eikö kuaan halua tällaista 38vuotias miestä johonkin suomalaiseen elokuvaan näyttelijäksi.hei kamoon.mää olen nyt tosissani jumaliste.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe