Minä olen sellainen mieshenkilö, jolla saattaa todellakin kulua vuosikausia seksikertojen välissä. Minun kohdallani suosittu vitsi "viime vuonna melkein sain, tänä vuonna on ollut hiljaisempaa" on totisinta totta eikä erityisemmin naurata.
Olisi mukava tietää kohtalotovereiden näkemyksiä, että mitä vuosikausia jatkuvasta puutteessa elämisestä seuraa. Kohtalotovereita varmasti kuitenkin on. Olen aivan varma, että varsinkin syrjäseudulla on paljon miehiä, jotka eivät koskaan saa naista, tai ainakin hyvin harvoin. Itselläni tosin ei ole edes syrjäseututekosyytä sillä asun kaupungissa ja suuressakin sellaisessa.
Monasti on viitattu tutkimuksiin, joiden mukaan vakaa ja onnellinen parisuhde pidentää elinikää. Niin varmasti tekeekin, helppo uskoa. Tosin päin ajateltuna, ihmiset joilla moista onnea ei ole kuolevat nuorempina. Sitten onkin minun ryhmäni, joilla hyvin hyvin harvoin on edes niitä yhden illan juttuja. Me sitä vasta nuorena kuollaankin.
No, onneksi asia ei ole aivan näin yksiselitteinen. Ihmiset on sittenkin erilaisia ja jokaisella on oma tapansa reagoida elämänsä ongelmiin. Yhteen aikaan minä hellittelin sellaista ajatusta, että minä olen varmasti jonkinlainen yli-ihminen sillä harvan ihmisen psyyke kestäisi moista ainaisessa puutteessa elämistä ja pelkän oman käden varassa olemista. Kuitenkin, olen moisista ajatuksista luopunut. Meitä varmasti on todella paljon ja useimmat ovat tilanteensa tavalla tai toisella hyväksyneet.
Olisi vain mielenkiintoista spekuloida tulevaisuuteen, että koittaako jossain vaiheessa jonkinlainen napsahdus vai pystyykö mieli käsittelemään asian sillä tavalla, että asia ikäänkuin siirtyy pois päiväjärjestyksestä ja sitä jatkaa seksitöntä elämäänsä niin hyvin kuin pystyy. No, tässäkin tapauksessa varmasti on vastauksia joka lähtöön. Jotkut ihmiset sairastuvat psyykkisesti, toiset taas kärvistelevät mutta pysyvät koossa.
Mitä seuraa jatkuvasta puutteessa elämisestä?
26
4335
Vastaukset
- VOISI
"pahimmassa tapauksessa seurata ennenaikanen vanheneminen ja eturauhas syöpä"
- yksinäinen
Joo'o kyllä meitä muitakin on jotka saa elää oman käden varassa. Tosin itse olen kai jotenkin onnistunut menemään yli tästä seksin tarpeesta. Yksin kun voi elää myös onnellisena. Itse ainakin olen aika iloinen omasta elämästä vaikkei naista olekkaan. Taisi tämä "eristäytyminen" alkaa siitä kun huomas kaveripiirissä miten usein se on pelkkää pettämistä ja tuskaa koko suhde. Ajattelin silloin etten aio mennä samaa paskaa läpi uudestaan ja uudestaan. Tiedän että olen säästynyt paljolta sekä hyvistä ja huonoista asioista mitä suhteissa on.
Tottakai tämä yksinäisyys aluksi vitutti, mutta kyllä sen yli pääsi. Teki vaan tarpeeksi asioita niin ei paljoa kerennyt naisia mietiskeleen. Samoten työ on fyysisesti aika raskasta, joten usein kotiin päästyäni istun hetken kahvipöydässä ja menen suoraan nukkumaan. Etenkin jos paikat on ihan lukossa ja särkee. (mitä sanottekaa parhaillaan 16 tunnin päivistä ;)). Ylitöitä teen myös paljon kun ei minulla ole oikein syytä mennä kotiinkaan istuskeleen. Ja seksikään ei liiemmin käy mielessä kun lähin ajatus on päästä sänkyyn :D. Sillon kun ei väsytä liikaa niin tykkään "askarrella" kaikkea kivaa kuten puu-ja metalliesineitä (joo kuulostaa tylsältä). Plussana tässä on oppinut tekee kaikkea mahdollista mitä tarvii osata elämässä :)
Tässähän tää nuoruus menee mutta menkööt. Ei ehkä kuulosta kovinkaan iloiselta elämäntavalta, mutta en sitten tiedä onko se parisuhde sitten parempi juttu. Ei tässä kyllä paljon naisia edes näe päivän aikana muutenkaan :)
Kunhan saan kohta asuntovelat pois jaloista niin on tosiaan ihan oma omakotitalo (jeee! rauha!). Loma-ajatkin menee aina siihen akkujen latautumiseen eli piiiitkääät yöunet ja rauhalliset koti-illat.
Itse en kyllä usko tuohon tarinaan, että seksin puute saa aikaan jotain psyykkisiä oireita. Jos jonain päivänä halu iskee niin netistä löytää äkkiä jonkun tuhma sivu ja kädellä saa hoidettua homman kotiin. Muutenkin ihan pölyä toi "harvan ihmisen psyyke kestäisi moista ainaisessa puutteessa elämistä" koska jos ei ole naista niin ei ole naista ja ei siinä oikein voi edes elää muulla tavalla kun siinä puutostilassa ja yksin :D
Liikuntaa kannattaa harrastaa myös. Jos kroppa on hyvässä kunnossa niin se auttaa pitämään myös mielen terveenä.
Muutenkin olen optimisti. En ajattele mitä menetän yksin asuessani vaan juuri päinvastoin. Mitä kaikkea voinkaan tehdä kun ei ole riippuvainen toisesta ihmisestä millään tavalla. Olen täysin vapaa!
En kiellä ettenkö ajattelisi aina välillä "minkälaista olisikaan olla suhteessa" ja muuta vastaavaa, mutta kun tähän elämäntapaan on tottunut niin ei ne ajatukset kauaa päässä pysy. Aika ajoin ne tulevat uudestaan mieleen mutta kaverien "suhteiden" muistaminen auttaa kummasti päätöksessä ;)
Yksinäisten ihmisten kannattaa hankkia jonkinlainen kotieläin jos se kovasti vaivaa. Itselläni ei ole enää, mutta kyllä pelkkä koirakin jo auttaa pääsemään siitä totaalisen yksinäisyyden tunteesta eroon jos yhtää eläimistä pitää :)
Huhhuh tulipas tarina. Helppo kirjottaa aiheesta minkä hallitsee :D - m008
Kysymys on loppujen lopuksi hieman kuin tupakoinnista: Mikäli et itse polta niin et voi tuntea tarvettakaan polttaa. Seksi on opeteltu tarve eikä sitä voi verrata esim ruokaan tai veteen. Jonkin arvion mukaan n5% miehistä viettää koko elämänsä ilman ensimmäistäkään sukupuolikontaktia. Tosin, ei ole kovin empiirinen tutkimusaineisto kun se pohjautuu siihen mitä miehet sanovat. Luku saattaa olla suurempikin. Se ainakin on varmaa, että jos mies sanoo, ettei hänellä ole koskaan ollut naista, hän aivan varmasti puhuu totta. Kukaan mies ei noinpäin valehtele.
- toisaalta...
Olen n. 30 vuotta naimisissa ollut n.50: mies. Katsoisin olleeni puutteessa koko elämäni ajan.Se onkin rassaavinta puutetta kun saa joskus, mutta kaveri kuitenkin aina määrittelee tarpeen ja asioista ei ole sopivaa puhua. mutta kun puhuu erosta, niin alkaa kauhia kollotus ja itsesääli.En kyllä ymmärrä edellisiä kirjoittajia siinä mielessä, että kun he ovat päässeet kaikenlaisista seksin houkutuksista eroon, niin mitä pirua he täällä muka ylimielisinä hymistelevät. menkää seurakunnan diakoniasivuille avustamaan langenneita. Vai vahvistatteko täällä vain uskoanne omaan hienouteenne. Minä haen täältä kiihokkeita omaan seksielämääni, on mahtava runkkailla kun löytää jotai uutta hienoa ja kiihottavaa.hah,hah.haa...
- ihan sellai visio
toisaalta... kirjoitti:
Olen n. 30 vuotta naimisissa ollut n.50: mies. Katsoisin olleeni puutteessa koko elämäni ajan.Se onkin rassaavinta puutetta kun saa joskus, mutta kaveri kuitenkin aina määrittelee tarpeen ja asioista ei ole sopivaa puhua. mutta kun puhuu erosta, niin alkaa kauhia kollotus ja itsesääli.En kyllä ymmärrä edellisiä kirjoittajia siinä mielessä, että kun he ovat päässeet kaikenlaisista seksin houkutuksista eroon, niin mitä pirua he täällä muka ylimielisinä hymistelevät. menkää seurakunnan diakoniasivuille avustamaan langenneita. Vai vahvistatteko täällä vain uskoanne omaan hienouteenne. Minä haen täältä kiihokkeita omaan seksielämääni, on mahtava runkkailla kun löytää jotai uutta hienoa ja kiihottavaa.hah,hah.haa...
tulevaisuudesta, että täälä planeetalla ei kohta asu kuin runkkareita. Miehiä ja naisia. Teema kulkee kodin, työpaikan ja Kotipitsan kautta olkkarin sohvalle taikka netin ääreen ja omin käsin onneen. Apua. Eikö ketään muuta häiritse täsä kuviossa nyt jokin?? :(
- ihminen
ihan sellai visio kirjoitti:
tulevaisuudesta, että täälä planeetalla ei kohta asu kuin runkkareita. Miehiä ja naisia. Teema kulkee kodin, työpaikan ja Kotipitsan kautta olkkarin sohvalle taikka netin ääreen ja omin käsin onneen. Apua. Eikö ketään muuta häiritse täsä kuviossa nyt jokin?? :(
ansaitsee kuolla pois jos homma menee 100% tuollain.
- äks
helposti sairastuu juuri nimenomaan psyykkisesti, mutta tämä varmaan vaatii vuosikausia kestäneen selibaatin. Kyllähän seksillä on mielenterveyteen ja hyvinvointiin positiivisesti vaikuttava merkitys. Tuskin kuitenkaan kannattaa vielä olla huolissasi.
- -VV-
Minä kylläkin nimenomaan sanoin, että minulla on usein vuosienkin ero saamisten välillä. En minä enää mikään teini ole. No, ei asiat huolestumisella parane. Jos miehessä on jotain niin perusteellista vikaa, ettei ilmaiseksi naista saa niin sitten joko maksaa tai on ilman.
- mies--
Itse veikkaisin, että fyysisen läheisyyden puute on suurempi ongelma kuin seksitön elämä. Masturbointia voi harrastaa, mutta halaaminen yms. vaatii toisen ihmisen. Helpostihan sitä miehenä ajattelee, että ei tarvitse mitään nössöä läheisyyttä...mutta enpä tiedä, onko se kuitenkaan ihan niin.
Itse olen vasta vajaat 25v, joten oma taipaleeni yksineläjänä on vasta alkuvaiheessa. Voi olla, että joskus tilanne muuttuu, jos pystyn pääsemään yli liian äärirealistisesti ajattelutavastani ja heikohkosta itsetunnostani. Tähän asti en ole koskaan asunut täysin yksin. Hiukan kyllä hirvittää, että millasta se oikeen on asua siinä omassa yksiössä, kun ei näe eikä kuule toisia ihmisiä. Varmaan pari viikkoa menee helposti, mutta entäpä vuosi, kaksi...kymmenen. :/ - m014
Jokainen varmasti tietää kaveripiiristään jonkun josta voi melkoisella varmuudella sanoa, että tuo ei ole koskaan naista saanut, ainakaan ilmaiseksi. Koko eliniän kestävä puutteessa eläminen on varmasti melkoisen yleistä. Siitä nyt ei vaan asianosaiset kauheasti meteliä pidä. No, jotkut käyvät Viipurissa ja Tallinnassa päästämässä paineita pois mutta eivät ne Tatjana ja Svetlanakaan ilmaiseksi anna.
- hohhoijakkaa
Seksittömästä elämästä ei seuraa yhtään mitään haitallista, joten älä poika pelkää. Onhan sinulla kaksi tervettä kättä, hyvänen aika sentään! Mitä siitä sitten muka seuraisi? Ei yhtään mitään ihmeellistä.
- 4kymppinen
hohhoijakkaa kirjoitti:
Seksittömästä elämästä ei seuraa yhtään mitään haitallista, joten älä poika pelkää. Onhan sinulla kaksi tervettä kättä, hyvänen aika sentään! Mitä siitä sitten muka seuraisi? Ei yhtään mitään ihmeellistä.
Jaa, että oikein faktaa? Mihin perustat väittämäsi? Lukemattomat tilastot ja tutkimukset osoittavat päivänselvästi, että riittävä määrä seksiä parantaa elämänlaatua monesskin mielessä. Hyvässä parisuhteessa elävät ovat kaikkein onnellisimpia kun taas yksinäiset miehet kärsivät. On tietysti hyvä, jos pystyy sillä lailla sopeutumaan, ettei tee siitä niin suurta numeroa, mutta fysiologiset faktat puhuvat seksielämän etujen puolesta. Osittain asian voi korvata itsetyydytyksellä. Tämä ehkäisee mm eturauhasvaivoja tai -syöpää. Mutta se ei korvaa oikeata parisuhdekemiaa. Pelkästään päivittäinen ihokosketus tekee ihmeitä. Pieni vauva kuolee ilman äidin läheisyyttä. Samaa kemiaa on jäljellä ripaus meissä aikuisissakin.
Ihminen on seksuaalinen olento, halusi hän sitä tai ei. Ihmisen hormonitoiminta on suunniteltu sellaiseksi, että tämä seksuaalisuus olisi jatkuvasti käytössä. Käytön puute on yhtä invalidisoivaa kuin vaikkapa se, että et ikinä eläissäsi käyttäisi vasenta kättäsi mihinkään. Tiedät, että kätesi surkastuisi silloin.
Todisteena tästä on se tilastofakta, että seksiä paljon harrastavat elävät paljon pitempään. Seksi auttaa terveyden ylläpitämisessä ja ehkäisee monia vaivoja, esimerkiksi sydän- ja verisuonitauteja, auttaa kuukautisvaivoihin ja lisää vastustuskykyä niin, että jopa tavallinen flunssakin iskee huonommin.
Mielenterveysongelmista on muodostunut nykyajan vaiva, johon haetaan helpotusta pillereistä. Depressio on etupäässä naisten tauti. Osasyynä on se, että naisen aivot tuottavat serotoniinia huomattavasti miestä heikommin. Nainen tavallaan tarvitsee jatkuvaa hyvänäpitoa ollakseen onnellinen. Etsipä käsiisi nainen, jolla on omasta
mielestään mahtavan antoisa seksielämä ja parisuhde. Kysy, käyttääkö hän masennuslääkkeitä. Ei taatusti, koska seksi on kaikkein paras masennuslääke. - entäs
4kymppinen kirjoitti:
Jaa, että oikein faktaa? Mihin perustat väittämäsi? Lukemattomat tilastot ja tutkimukset osoittavat päivänselvästi, että riittävä määrä seksiä parantaa elämänlaatua monesskin mielessä. Hyvässä parisuhteessa elävät ovat kaikkein onnellisimpia kun taas yksinäiset miehet kärsivät. On tietysti hyvä, jos pystyy sillä lailla sopeutumaan, ettei tee siitä niin suurta numeroa, mutta fysiologiset faktat puhuvat seksielämän etujen puolesta. Osittain asian voi korvata itsetyydytyksellä. Tämä ehkäisee mm eturauhasvaivoja tai -syöpää. Mutta se ei korvaa oikeata parisuhdekemiaa. Pelkästään päivittäinen ihokosketus tekee ihmeitä. Pieni vauva kuolee ilman äidin läheisyyttä. Samaa kemiaa on jäljellä ripaus meissä aikuisissakin.
Ihminen on seksuaalinen olento, halusi hän sitä tai ei. Ihmisen hormonitoiminta on suunniteltu sellaiseksi, että tämä seksuaalisuus olisi jatkuvasti käytössä. Käytön puute on yhtä invalidisoivaa kuin vaikkapa se, että et ikinä eläissäsi käyttäisi vasenta kättäsi mihinkään. Tiedät, että kätesi surkastuisi silloin.
Todisteena tästä on se tilastofakta, että seksiä paljon harrastavat elävät paljon pitempään. Seksi auttaa terveyden ylläpitämisessä ja ehkäisee monia vaivoja, esimerkiksi sydän- ja verisuonitauteja, auttaa kuukautisvaivoihin ja lisää vastustuskykyä niin, että jopa tavallinen flunssakin iskee huonommin.
Mielenterveysongelmista on muodostunut nykyajan vaiva, johon haetaan helpotusta pillereistä. Depressio on etupäässä naisten tauti. Osasyynä on se, että naisen aivot tuottavat serotoniinia huomattavasti miestä heikommin. Nainen tavallaan tarvitsee jatkuvaa hyvänäpitoa ollakseen onnellinen. Etsipä käsiisi nainen, jolla on omasta
mielestään mahtavan antoisa seksielämä ja parisuhde. Kysy, käyttääkö hän masennuslääkkeitä. Ei taatusti, koska seksi on kaikkein paras masennuslääke.sitten ne jotka ei edes halua seksiä?
Itselläkin se eka kokemus on ollut viimeinen tähän mennessä. Sen verran perseestä oli sekin kokemus ettei kauhesti innosta toisen paneskelu enää. Ekana kauheet aatokset et "vau nyt leijun taivaassa" ja sit kesken aktin huomaakin että tää onkin ihan tyhmää. Myös parittomat ja ei-seksiä harrastavat voivat elää onnellisesti! muistakaa se!
Jos halut yllättää niin aina on kädet olemassa. - Dong
4kymppinen kirjoitti:
mielestään mahtavan antoisa seksielämä ja parisuhde. Kysy, käyttääkö hän masennuslääkkeitä. Ei taatusti, koska seksi on kaikkein paras masennuslääke.Tuo on varmasti ihan totta mutta mitäs sanot ihmisille, jotka eivät seksiä koskaan saa? Te kuolette nuorena?! Se nyt vaan on semmoinen elämän raaka tosiasia, että on olemassa miehiä, jotka viettävät koko elämänsä ilman ensimmäistäkään seksikontaktia, tai ainakin hyvin harvoin. Varsinkin maaseudulla mutta varmasti myös kaupunkien keskustoissakin asuu miehiä joilla ehtii 40v synttärit tulla täyteen ilman että olisivat kertaakaan saaneet. Mitäs tuollaisille sanoisit? Ankea kohtalo mutta todellisuutta todella monelle.
Itse olen 22v enkä ole naista koskaan saanut ja merkit viittaavat vahvasti siihen että saamatta jää. Kenties 20v päästä sanon jollain tällaisella vastaavalla palstalla että olen 42v enkä ole naista koskaan saanut. Tuskinpa moista kuitenkaan siinä vaiheessa enää vaikeroin sillä jo nyt olen asennoitunut ajatukseen, että saamatta jää mutta entä sitten. Valitettavasti joillakin ihmisillä asiat ovat heikommissa kantimissa ja jotkut todellakin sairastuvat hyvin vakavasti. - 4kymppinen
Dong kirjoitti:
Tuo on varmasti ihan totta mutta mitäs sanot ihmisille, jotka eivät seksiä koskaan saa? Te kuolette nuorena?! Se nyt vaan on semmoinen elämän raaka tosiasia, että on olemassa miehiä, jotka viettävät koko elämänsä ilman ensimmäistäkään seksikontaktia, tai ainakin hyvin harvoin. Varsinkin maaseudulla mutta varmasti myös kaupunkien keskustoissakin asuu miehiä joilla ehtii 40v synttärit tulla täyteen ilman että olisivat kertaakaan saaneet. Mitäs tuollaisille sanoisit? Ankea kohtalo mutta todellisuutta todella monelle.
Itse olen 22v enkä ole naista koskaan saanut ja merkit viittaavat vahvasti siihen että saamatta jää. Kenties 20v päästä sanon jollain tällaisella vastaavalla palstalla että olen 42v enkä ole naista koskaan saanut. Tuskinpa moista kuitenkaan siinä vaiheessa enää vaikeroin sillä jo nyt olen asennoitunut ajatukseen, että saamatta jää mutta entä sitten. Valitettavasti joillakin ihmisillä asiat ovat heikommissa kantimissa ja jotkut todellakin sairastuvat hyvin vakavasti.Jos sua yhtään lohduttaa niin enpä itsekään saanut nuorena. Eka kerta ja surkea sellainen vasta 25-vuotiaana. Vasta kolmenkympin jälkeen alkoi olla asiallisia suhteita ja tänä päivänä olen naisten suosikki. Nyt jos deittaan naisen, mulla on liki 50% mahdollisuus kaataa hänet sänkyyn. Olen nyt kylläkin varattu, en juokse vieraissa.
22-vuotiaana on siis aivan turha masentaa itseään tuollaisilla ajatuksilla. Sä voit vaikuttaa asiaan enemmän kuin uskotkaan. Laita itsesi tyylikkääseen "iskukuntoon". Se tuo kummasti sitä itseluottamusta. Huijaa itseäsi vaikka millä konstilla ja anna palaa. Kun olet saanut, ei tarvitse enää huijata ketään.
Mulla on sellainen havainto, että nuorena naissankarina menestynyt mies on vanhemmalla iällä naisten halveksima yliegoinen kusipää, joka ei tiedä oikeasti naisista mitään, vain kuinka käyttää heitä hyväkseen. Hiljainen ja ujo poika luokan nurkassa ei saa tyttöjä, mutta hänellä on sydäntä, jonka nainen löytää viimeistään sen jälkeen kun on ollut 10 v miehen hakattavana. Sitten kelpaa ja kas, tästä ujosta pojasta kasvaa oikea mies, johon nainen rakastuu pysyvästi. Heh, näin kliseisesti kerrottuna, mutta kumminkin.
Käytä etsikkoaikasi hyväksesi niin sinun ei tarvitse odottaa kymmentä vuotta. Tutustu naisiin yrittämättä iskeä heitä. Ystävysty ja ota selvää mistä he ovat kiinnostuneita. Sellainen uteliaisuus vetoaa naisiin. Lue John Grayn kirja "Mies on Marsista, Nainen venuksesta" ja saat aavistuksen, mistä parisuhdepelissä on kysymys. Pää pystyyn mies! - asiallista, mutta
4kymppinen kirjoitti:
Jos sua yhtään lohduttaa niin enpä itsekään saanut nuorena. Eka kerta ja surkea sellainen vasta 25-vuotiaana. Vasta kolmenkympin jälkeen alkoi olla asiallisia suhteita ja tänä päivänä olen naisten suosikki. Nyt jos deittaan naisen, mulla on liki 50% mahdollisuus kaataa hänet sänkyyn. Olen nyt kylläkin varattu, en juokse vieraissa.
22-vuotiaana on siis aivan turha masentaa itseään tuollaisilla ajatuksilla. Sä voit vaikuttaa asiaan enemmän kuin uskotkaan. Laita itsesi tyylikkääseen "iskukuntoon". Se tuo kummasti sitä itseluottamusta. Huijaa itseäsi vaikka millä konstilla ja anna palaa. Kun olet saanut, ei tarvitse enää huijata ketään.
Mulla on sellainen havainto, että nuorena naissankarina menestynyt mies on vanhemmalla iällä naisten halveksima yliegoinen kusipää, joka ei tiedä oikeasti naisista mitään, vain kuinka käyttää heitä hyväkseen. Hiljainen ja ujo poika luokan nurkassa ei saa tyttöjä, mutta hänellä on sydäntä, jonka nainen löytää viimeistään sen jälkeen kun on ollut 10 v miehen hakattavana. Sitten kelpaa ja kas, tästä ujosta pojasta kasvaa oikea mies, johon nainen rakastuu pysyvästi. Heh, näin kliseisesti kerrottuna, mutta kumminkin.
Käytä etsikkoaikasi hyväksesi niin sinun ei tarvitse odottaa kymmentä vuotta. Tutustu naisiin yrittämättä iskeä heitä. Ystävysty ja ota selvää mistä he ovat kiinnostuneita. Sellainen uteliaisuus vetoaa naisiin. Lue John Grayn kirja "Mies on Marsista, Nainen venuksesta" ja saat aavistuksen, mistä parisuhdepelissä on kysymys. Pää pystyyn mies!jätä se pellekirja lukematta. Et tarvitse sitä.
- piti sanoa
asiallista, mutta kirjoitti:
jätä se pellekirja lukematta. Et tarvitse sitä.
että jos lapsena tarpeesi rikkoutuu, siitä välttämättä nousta koskaan. Itse olen yli kolmekymppinen, naista en edes nähnyt alasti. Niin se käy. Ihmettelen jos joku todella selviää näistä selväjärkisenä (tai mitä nyt kenelläkin jäljellä on).
On kyllä syytä muistaa: maassa asutaan kaikki. - on kulunut
piti sanoa kirjoitti:
että jos lapsena tarpeesi rikkoutuu, siitä välttämättä nousta koskaan. Itse olen yli kolmekymppinen, naista en edes nähnyt alasti. Niin se käy. Ihmettelen jos joku todella selviää näistä selväjärkisenä (tai mitä nyt kenelläkin jäljellä on).
On kyllä syytä muistaa: maassa asutaan kaikki.näppis: tarpeeksi JA Ei siitä...
- Dong
4kymppinen kirjoitti:
Jos sua yhtään lohduttaa niin enpä itsekään saanut nuorena. Eka kerta ja surkea sellainen vasta 25-vuotiaana. Vasta kolmenkympin jälkeen alkoi olla asiallisia suhteita ja tänä päivänä olen naisten suosikki. Nyt jos deittaan naisen, mulla on liki 50% mahdollisuus kaataa hänet sänkyyn. Olen nyt kylläkin varattu, en juokse vieraissa.
Käytä etsikkoaikasi hyväksesi niin sinun ei tarvitse odottaa kymmentä vuotta. Tutustu naisiin yrittämättä iskeä heitä. Ystävysty ja ota selvää mistä he ovat kiinnostuneita. Sellainen uteliaisuus vetoaa naisiin. Lue John Grayn kirja "Mies on Marsista, Nainen venuksesta" ja saat aavistuksen, mistä parisuhdepelissä on kysymys. Pää pystyyn mies!Älä jauha noita ikivanhoja kliseitäsi kun et edes tunne minua niin mistä sinä voit minun ongelmani tietää. Tollaiset "laita itsesi iskukuntoon"-neuvot ovat niin jonninjoutavia, että sama kuin sanoisi pyörätuolissa istuvalle, että harrastaisit sinäkin lenkkeilyä.
Tollaiset typeryydet että kun nuorena ei saa niin vanhempana suorastaan tullaan tyrkylle, ovat jotain aikuisten satua, johon kukaan ei usko. Sama kuin sanoisi, että jos nuorena on vuosikausia työttömänä niin vanhempana on firman toimitusjohtaja.
Ehei, kyllä minä nuoresta iästäni huolimatta olen hyvin realistisesti perillä tulevaisuudennäkymistäni tällä saralla ja ne näkymät eivät tosiaankaan lohduta joten säästä saarnasi jollekin toiselle.
- SeksikuolemaElämäksi
Näin siinä käy kuten tuonne tekemässäni avauksessa kerroin. Vieraisiin vaikka rahalla!
Seksikuolema kotona johtaa vieraisiin
Vierasta viikseen
10.11.2013 0:10
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11844734/seksikuolema-kotona-johtaa-vieraisiin
Turhaa puhua mistään seksielämästä!
Heti kun akka söi myrkkyä jota myöskin hääkakuksi kutsutaan ja sai lapsia niin pihtaus alkoi ja sitä onkin jatkunut jo yli 12 vuotta!
Ei pärjäisi ilman vierasta pillua, mutta tahtoo ne tunteet tuollaiseen puolisoon sammua...
Onhan se lasteni äiti ja ihana sellainen, mutta itsellenihän minä sen otin eli muistaisi minuakin vielä kun rakkaudesta kerran naimisiin mentiin.
Ja sinä moralisti: älä ala jauhaa paskaa mistään uskollisuudesta tai muusta huomioonottamisesta!
Pihtari mikä pihtari ja vieköön sokerikuppinsa taivaaseen ja kiittäköön lainasta, jospa ne siellä sitten hoonaisi maallisen vaelluksen edestäkin!
VITUTTAA
Miksihän naiset kuvittelee aina että heidän pitää olla kaiken maanittelun kohteena ja HEITÄ pitää höynäyttää ja hyvitellä ja maanitella, jotta he armeliaasti suvaitsee antautua jopa sänkyleikkeihin? Ja kaiken vaivan palkaksi saat lähes poikkeuksetta pakit! Tämä kun toistuu muutaman kerran niin tuleepas mieleen että sokerikuppeja on maailma täynnään ja aika löysillä puheilla...Ei tarvii mielistellä eikä kulkea kerjuulla! Eikä tule pakkeja kuin korkeintaan ainoan kerran!
Jos jo alussa osoittaa pillullakiristämisen oireita niin kyöpelinvuorelle vain! Itse otin akan joka pihtaa saatana kokoajan ja vierasta pitää etsiä ja välillä maksullistakin. Syyttäkööt s..tana itseään jos tuntuu ettei oikein enää synkkaa...Ei sen römpsä niin kummoinen sokerikuppi ole mutta kun siihen aikoinaan vähän ihastuikin ja rakastuikin niin voishan sitä vielä kurmoottaakin vanhalta muistilta.
Oli se alussa aika näpeä nussimaan ja ulvoi kuin syötävä kun parrua syötti perästäpäin mutta on äänet sänkykämmarissa menneet akan kuorsausääniksi!
Mieti siis kahdesti ja ajattele vielä kolmesti ennenkuin alat!
Ei sitten tarvitse katua!
Pitkästä aikaa vilkaisin tänne ja yllätyin kun samaa ketjua vielä pyöritellään täällä.
Joku tuolla kysäisikin että mistäs se pihtaaminen alkoi ja niin siinä kävi että lasten laittoon se seksi loppui. Ensimmäistä tehtäessä toosaa tuli ihan viikottain vielä raskausaikanakin mutta siihen se lopahti. Imetti vuoden ja oli jalat ristissä milloin milläkin verukkeella. No imetys lopahti vuoden jäleen ja alettiin suunnittelemaan toista. Akka tuli päivittäin astuttavaksi aina kun oli tarpit keleissä. Harmi vain että sekin lysti jäi pariin kuukauteen ja ressu oli ladattu taas.
Sen jälkeen sitä on sitten toista vuotta ilman ja nyt nuorimman ollessa pari vuotias niin akka äityy oikein antamaan kerran kesässään. On siinä se hyvä puoli ettei väljy tavara mutta vähän huolettaa että ehtii akka aivan lakastua ja taidot ruostua itseltäkin kun ikää on vasta 55 mittarissa. - Harhaisuutta
Lutheri heitti mielikuvaansa mustepullolla.
Tarina ei kerro, menikö pullo rikki, osuiko seinään vai putosiko lattialle. - Anonyymi
Nyt jo 3 vuotta ihan ilman oman akan antimia, mutta vierasta liki kymmeneltä naiselta ja välillä moneltakin viikon aikana.
- Anonyymi
Vieraissa käyntiähän siitä tulee. Näin ainakin itsellä.
- Anonyymi
Kärsin seksin puutteesta viisi vuotta, mieheni keskittyi kaljan kittaamiseen. Kerran lavatansseissa tapasin ihanan tanssitaitoisen miehen Riutanharjulla, hän liikeellä asunto autolla. Mies pyysi tauolla lähtisinkö autolle viinilasiselle, suostuin mukaan ja tiedostin kävellessä että mies haluaa seksiä. Uudehko auto, heti sisään mentyämme kiinnitin huomion auton perällä sänkyyn jossa peili sänkyn pääty. Joimme lasilliset mies ihasteli sääriäni ja minihamettani joka päälläni. Laittoi kätensä reidelleni jolloin huokaisin ja säpsähdin, käsi siirtyi syvemmälle alkoi suutelle hellästi. Alkoi riisua vaatteitani olin valmis hänelle, kantoi minut sänkyyn sanoi "olet kullin tarpeessa" kiihkoni sekoitti täysin, sanoin olen todella panisiko loppu yön mua. Rakastelimme aamu viiteen saakka, tansijoita kävi auton vieressä illan aikaan tupakilla ja paukuilla. Keltään jäänyt huomaamatta mitä autossa meneillään, ääntelin yhdynnässä sen verran kovaa, autokin heijasi kun kumppani yhtyi rajusti. Rva 54v Riksusta
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E6a3X4
- Anonyymi00037
Minä olen ollut yli 50 vuotta aviosss ja koko tuo aika puutteessa. Tietenki oma vika. Olispa ollut rohkeutta katella halukkaampaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1032088- 571251
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861023Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122978Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975- 94969
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962