Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ENS JAKSOSSA

ei kannata lukea jos ei hal...

marissa ja ryan palaa yhteen.

9

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa

      Siis mikä helvetin pakko tossakin oli taas saada
      se Marissa takas yhteen sen Ryanin kanssa?
      Käsikirjoitettu ihan paskasti taitaa olla käsikirjoittaja ihan umpihetero!Sama vika lähes tulkoon joka jenkki sarjassa.Aina pitää se alkuperäinen pari saada väkisin yhteen uudestaan vaikka tosi elämässä käy erittäin harvoin näin ja mielummin mä olisin halunnut nähdä sen Marissan ja Alexin jatkavan yhdessä.Taas yksi sarja jonka katsominen loppu edelliseen jaksoon joka vei viimeisetkin katsomis halut.Hienosti pilattiin sekin sarja.Esim Melrose Place sarjassakin piti lopuksi saada yhteen Peter ja Amanda jostain syystä jenkit ne
      osaa tehdä sarjoja kyllä uudella muotilla mutta
      perus sisältö on aina sama löytyy aina tämä vakio
      juttu että yksi sarjan pareista jotka olivat alussa yhdessä palaavat taas kuin jostain taika iskusta yhteen tämä alkaa jo kyllästyttämään.

      • Alex-fani

        Alex on sarjan paras henkilö ja kaunein nainen! Todella harmittaa että hänet kirjoitettiin ulos sarjasta noin.
        Onhan Ryan ja Marissa toki hyvä pari mutta silti...meni mielenkiinto. Tämä toinen kausi on muutenkin ollut jotenkin huonompi.

        Onko muuten missään hyviä Olivia Wilde-fanisivuja? Tietääkö joku? Laittakaa linkkejä!


      • ja voi hyvin

        olisi sääli jos käsikirjoittajalla olisi niinkin järkyttävä sairaus kun homous mihin ei tunnu auttavan kun niskalaukaus tai superpillerit.


      • Randy.Couture
        ja voi hyvin kirjoitti:

        olisi sääli jos käsikirjoittajalla olisi niinkin järkyttävä sairaus kun homous mihin ei tunnu auttavan kun niskalaukaus tai superpillerit.

        Sun laises suvaitsemattomat pellet sinne saunan taakse pitää viedä ja nopeasti.Mikäs muinais jäänne säkin oot kun että ole vielä kuullut että homous ei ole sen enempää sairaus kuin heterouskaan.Ota se pääs sieltä perseestä pois
        ja herää jo 2000 luvulle juntti einari!


      • pitäisikö kaikki sallia?
        Randy.Couture kirjoitti:

        Sun laises suvaitsemattomat pellet sinne saunan taakse pitää viedä ja nopeasti.Mikäs muinais jäänne säkin oot kun että ole vielä kuullut että homous ei ole sen enempää sairaus kuin heterouskaan.Ota se pääs sieltä perseestä pois
        ja herää jo 2000 luvulle juntti einari!

        aivan kun 200 luku olisi jotenkin erikoinen että pedofiilit kaikki pitäisi olla sallittua.mene homo hoitoon tai ottaa nenuun kipeetä.


      • Randy.Couture
        pitäisikö kaikki sallia? kirjoitti:

        aivan kun 200 luku olisi jotenkin erikoinen että pedofiilit kaikki pitäisi olla sallittua.mene homo hoitoon tai ottaa nenuun kipeetä.

        Ensiksikin sanoinko mä muka että mä olisin itse homo hä?Opettele lukemaan juntti.Mulla ei vaan ole mitään homoja vastaan ei ne ole mulle mitään pahaa tehnyt.Ja mites pedofiilit ja homot muka liittyy toisiinsa hä?Ei teillä maalais tolloilla
        paljoa järki tosiaan päätä pakota se on paras
        vaan jatkaa sitä lehmän paskan levittelyä sinne
        pellolle ja jättää nämä älylliset keskustelut sellaisille joilta sitä löytyy sulta sitä ei tunnu löytyvän sitte millään ei voi mitään!
        I Pity The Fool And That´s You!


      • Simmutin

        Jos sua kerran noin kamalasti ottaa päähän se, ettei sarjojen tapahtumat kulje sun toiveittes mukaan, niin keksi hyvä ihminen itsellesi parempaa tekemistä: Myy se televisiosi tai ainakin lopeta niiden sarjojen katselu kokonaan!
        Naurettavaa mankua tuollaisista asioista.

        Ja tuosta, että kun sarjan alkuperäinen pari palaa takaisin yhteen... Se on se pointti, monessa sarjassa ja ihan syystä: Vaikeuksien jälkeen rakkaus voittaa. Ryan ja Marissa on pari, joka kuuluu yhteen!
        Ja kuule kyllä, tosielämässä VOI KÄYDÄ ja USEIN käykin juuri niin, että eri teille ajautunut pari palaa myöhemmin taas yhteen.
        Ja tuosta Marissan ja Alexin jutusta, onneksi tämä tyttörakkaus oli Marissalle vain kokeilunhaluinen hairahdus eikä muuta.


    • abcdefghijklm

      Eipäs palaa Marissa Ryan yhteen seuraavassa jaksossa...vasta jaksossa 20...

      • Isabella

        ...Marissa ja Ryan palaavat hetkeksi yhteen kunnes taas eroavat ja Ryan alkaa seurustella jonkun Sadien kanssa. Että silleen...Mikään ei ole ikuista näissä sarjoissa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe