kannattais hankkia se paljon puhuttu "oikea elämä!!
Kaikkien
17
1195
Vastaukset
- olet
täällä sitten?
- En ole chatissa
olen keskustelupalstalla, herää pahvi!
- toivontytär
En ole chatissa kirjoitti:
olen keskustelupalstalla, herää pahvi!
chatin ja keskustelu palstan eroihin.- minäkin olen onneton yrittänyt keskustella mutta kehnolla menestyksellä. -kunnon vastaukset on harvassa, tulee vai epämääräisiä önähtelyjä,arvosteluja, ei oikeita kannanottoja....
- aina
ihmetellyt sanontaa "hanki oma elämä", mitä sillä tarkoitetaan. Jos roikkuu chatissa, eikö se ole asianomaisen omaa elämää vai lainaako se jonkun toisen elämää siksi ajaksi. Mitä pitäisi sitten tehdä, etten varastaisi jonkun toisen elämää ja elänkö itse sen ajan kauemmin, jonka ole elänyt toisen elämää. Tietoa kaipaan kovasti tähän asiaan.
- "hanki_elämä"
mitä se tarkoittaa? En itse chattaile, mutta kummastuttaa nuo hokemat eri keskustelupalstoillakin. "Ota lääkkeet", "avohoidossa", erinäiset haukkumiset asian vierestä. Kirjoittaa mielipiteensä, aletaankin haukkua sitä kirjoittajaa henkilönä. Elämä on -aika sietämätöntä, kun on siedettävä toinen toistaan. Kuitenkin nämä toisiaan sietämättömät hanakimmin roikkuvat jos missäkin palstoilla herjoineen. Oliskohan taas vanhan hokeman paikka, "siitä puhe, mistä puute".
- zombie
täällä tuntee itsensä kyllä aina välillä tuoksi
nimimerkiksi, jos oikein paljon roikkuu. - lassiiihhh
Keksin kivaa tekemistä.
Mielikuvitus pelaa.
Olen kirjoittanut monta seikkailukirjaa
ja julkaissut ne kaupallisella kustantamolla. Markkinatalousko on tuonut sellaisiakin myyntiin vai mistä niitä saa?
- Jermu
kirjailin, niin nyt olis suhteettoman halvalla noita hankielämiä ja omatuntoja kaupan..Montakos ostat. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
- Jermu
Omatuntoja 50 egee kappale, vähän käytetyt 30 egee.
Hankielämät sitten 55,5 egee kpl. Hyvä hintalaatusuhde. Näillä pääsee pitkälle.
Montakos ostat?- saa ostamalla
Oman elämän saa elämällä.
Ei ole todellista elämää se, että jotkut tyypit roikkuvat suurimman osan vapaa-ajastaan chatissa. Mikä on sitten heidän tarkoituksensa? Ei uskalleta elää tätä todellisuutta. Ei uskalleta kohdata todellisia ihmisiä/antautua heidän kanssaan keskusteluun. Nämä ihmiset luovat itselleen "hahmon/elämän", ehkä alkaavat pikkuhiljaa uskoa sen todeksi.
Todellinen, oikea elämä on sitä, että uskalletaan ottaa arkipäivä (niin harmit kuin ilotkin) vastaan sellaisina kuin ne tulee. Opitaan hyväksymään itsensä sellaisina kuin ollaan.
Chatti voi olla mukavaa ajankulua silloin tällöin, muttei se saisi olla kenenkään koko elämä.
Ei ole kovin mukavaa ajatella vuosien päästä, mihin käytin aikani - - - jaa juu chattailemiseen!
Kirj. ketjun aloittaja - tehovetkutin
saa ostamalla kirjoitti:
Oman elämän saa elämällä.
Ei ole todellista elämää se, että jotkut tyypit roikkuvat suurimman osan vapaa-ajastaan chatissa. Mikä on sitten heidän tarkoituksensa? Ei uskalleta elää tätä todellisuutta. Ei uskalleta kohdata todellisia ihmisiä/antautua heidän kanssaan keskusteluun. Nämä ihmiset luovat itselleen "hahmon/elämän", ehkä alkaavat pikkuhiljaa uskoa sen todeksi.
Todellinen, oikea elämä on sitä, että uskalletaan ottaa arkipäivä (niin harmit kuin ilotkin) vastaan sellaisina kuin ne tulee. Opitaan hyväksymään itsensä sellaisina kuin ollaan.
Chatti voi olla mukavaa ajankulua silloin tällöin, muttei se saisi olla kenenkään koko elämä.
Ei ole kovin mukavaa ajatella vuosien päästä, mihin käytin aikani - - - jaa juu chattailemiseen!
Kirj. ketjun aloittajaKerropa nyt sitten mikä siellä chatissa niin viehättää kun en siellä oo koskaan käväissyt?
oma omatuntoni on osoittautunut ehtymättömäksi luonnonvaraksi. Siitä pitäisi ensin päästä eroon, ennenkuin voisi hankkia uutta.
Onnistuisiko vaihtaminen sellaiseen uuteen venyvämpään ja joustavampaan malliin?
Yhden hankielämän voisit pistää kokeeksi tulemaan heti lumien lähdettyä, jos niitä voi käyttää vaan silloin kun mieli tekee.- sääkin ny
optimisti-orvokki kirjoitti:
oma omatuntoni on osoittautunut ehtymättömäksi luonnonvaraksi. Siitä pitäisi ensin päästä eroon, ennenkuin voisi hankkia uutta.
Onnistuisiko vaihtaminen sellaiseen uuteen venyvämpään ja joustavampaan malliin?
Yhden hankielämän voisit pistää kokeeksi tulemaan heti lumien lähdettyä, jos niitä voi käyttää vaan silloin kun mieli tekee.puhut
- kyselet?
tehovetkutin kirjoitti:
Kerropa nyt sitten mikä siellä chatissa niin viehättää kun en siellä oo koskaan käväissyt?
Alkuperäiskirjoittajaa ei ainakaan mikään, koska en chattaile.
Lukekaapa tolta terveyspuolelta, millaisia kokemuksia netti ja chattiriippuvuudesta on ihmisillä. Kannattais miettiä mihin elämänsä käyttää.
luulin olevani iiihan oikeasti elossa..ainakin joskus..:/
- animattiN
On ihan oikea elämä vaikka täälläkin olen, ei kukaan muukaan mun kauttani elä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533