Vasta palstan 143's viesti. :)
Palstan suosio laskussa?
10
871
Vastaukset
- häämöttää......
Huonot seriffit vievät Suomi24 konkurssiin. Kirjoittajat katoavat ja näytöt vähenevät.
Mainostajat siirtyvät suurimpiin saitteihin. - Kurre_Orava
Joskus oli, ennen saapumistasi, yli 400 viestiä vuorokaudessa.
Voithan ajatella, että saapumisesi on aheuttanut laadun (jörön viestit) voiton määrästä.
Tosiasia on, että jokainen palsta elää aikansa. Katsos Nothing Last Forever, No even Jöris.- jorojukka-kukka
Et vaan osu! :D
- Kurre_Orava
jorojukka-kukka kirjoitti:
Et vaan osu! :D
Paljon mahdollista, olen huono tähtäämään.
- Tiinu
täällä tahdo viihtyä. Miehet kertovat millaisia feministit ovat, eivätkä hyväksy feministien omia kertomuksia, vaan suu auki möllöttävät ja jankkaavat samoja harhoja.
- Määrittelijä
Feminismi = harhaluuloa
- turiset.....
Niin, feministien harhoista.
Voitteko parantua niistä?
pitää saada keskusteluihin lisää asiallis sarkasmia ja hieman huumoria, ei tämä saa olla vyön alle iskemista puolin ja toisin :))
- vain
hymyilet....
- vaikka
oli tarkoitusa ajaa alas. Silloin on syytä hymyyn.
Ei vainenkaan, nyt häippään ettei tartu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439