voiko tämä olla totta?

lännenhunttari

jo vuosia sitten jouduin ihmettelemaan,ja mietin vielakin ,,,,??
olin tyossani ollessani saanut 'apupojakseni' intialaisen miehen,joka joutui olemaan kanssani n.2kk.....ja meista tuli hyvat 'kaverit' juttu luisti.
kun tama aika alkoi loppua,tama mies eraana paivana
sanoi minulle....kun han oli lapsi,niin asuessaan pohjois-intiassa,han jonain vuosina isansa kanssa lahti nepal-vuorille tekemaan vaihtokauppaa vuori-ihmisten kanssa,hanen isansa oli maanvilj.

ja nuo vuori-ihmiset aivan erehdyttavasti muistuttivat minua....ihonvari on eri,mutta naoltani, olemukseltani,ja kaytokseni oli hanen mielestaan aivan erehdyttavasti,kuin nuo nepalin asukkaat.
.............tama ikaankuin 'iski' minun mieleeni.
voisiko olla mahdollista,etta minun esi-isat ovat
joskun aikojen saatossa vaeltaneet tuolta aasiasta
kauaksi suomeen?
tiedan kylla suomalaisten koostuvan useista eri heimoista,jotka ovat vaeltaneet eri puolilta eurooppaa,ja aasiastakin.
itseani jai asia niin kaivamaan,etta jos joskus minulle tulee matkustus-mahdollisuus intiaan,tai lahimain tuonne,niin kayn kylla nepal-vuorillakin.
eiko olisi 'hauska' yhteensattuma ,jos asiassa olisi peraa...ja intialainen tyokaverini taalla canadassa tulee kertomaan,etta 'sukulaisiani' loytyy nepal-vuorilta?..sukurakkain terv..l-h.

17

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä se

on eikun Nepaliin siitä.

• lännenhunttari

voisitko vahan ns.sukulaismatka-avustusta ,eli niita taaloja lahettaa???
        kun emanta sanoo,etta talousrahoja ei tuollaisiin tarkoituksiin kayteta..ja polkee takajalkaa lattiaan..

• Ihanainen
        lännenhunttari kirjoitti:

voisitko vahan ns.sukulaismatka-avustusta ,eli niita taaloja lahettaa???
        kun emanta sanoo,etta talousrahoja ei tuollaisiin tarkoituksiin kayteta..ja polkee takajalkaa lattiaan..

ota sieltä talousrahapurnukasta, vaan sieltä matkakassasta.
        Saanko olla utelias ja kysyä, missä päin Kanadaa asut? Kanada on joltain osin tuttu paikka minulle ja sukulaisiani asuu siellä.

• l-h
        Ihanainen kirjoitti:

ota sieltä talousrahapurnukasta, vaan sieltä matkakassasta.
        Saanko olla utelias ja kysyä, missä päin Kanadaa asut? Kanada on joltain osin tuttu paikka minulle ja sukulaisiani asuu siellä.

tyynenmeren rannalla varpaita 'huljutellaan'.
        niin lannessa,kun taalla lanteen paasee.edessa vain iso 'vesi' ja sitten tulee hawaji ja japani kun tarpeeksi kauas mennaan.
        kotikylan nimi on nanaimo.tule kaymaan,niin keitan kaffet.missapain ovat sukulaiset,ja oletko kaynyt kylassa?terv.l-h.

• Ihanainen
        l-h kirjoitti:

tyynenmeren rannalla varpaita 'huljutellaan'.
        niin lannessa,kun taalla lanteen paasee.edessa vain iso 'vesi' ja sitten tulee hawaji ja japani kun tarpeeksi kauas mennaan.
        kotikylan nimi on nanaimo.tule kaymaan,niin keitan kaffet.missapain ovat sukulaiset,ja oletko kaynyt kylassa?terv.l-h.

Asut sitten aivan lähellä Vancouveria. Olen unelmoinut monasti matkasta sinne päin. Täällä Suomessa tuli joku aika sitten dokumentti Sorilan Eerosta, valokuvaajasta. Ajattelin, olisipa mukava nähdä tuntisiko Eero minut vielä.Hän asui 60-luvulla Montrealissa kuten minäkin.

Sukulaiseni asuvat Toronton ympäristössä. Itse olen käynyt viimeksi Kanadassa -97.
        Mieheni sukulaisia on Vancouverissa. Eipä tiedä vaikka vielä joskus...
        Nyt suunnistan useammin Espanjaan. Siellä on eläkepäiviämme varten ostettu asunto.
        Kanadasta minulla on paljon hyviä muistoja. Se on kuin toinen kotimaani.

Mukavia varpaidenhuljutteluhetkiä sinulle. Kyllä panen pannun tulelle minäkin jos lannenhunttari saapuu. Yhteinen kahvitteluhetki on jo ajatuksenakin mukava.

• l-h
        Ihanainen kirjoitti:

Asut sitten aivan lähellä Vancouveria. Olen unelmoinut monasti matkasta sinne päin. Täällä Suomessa tuli joku aika sitten dokumentti Sorilan Eerosta, valokuvaajasta. Ajattelin, olisipa mukava nähdä tuntisiko Eero minut vielä.Hän asui 60-luvulla Montrealissa kuten minäkin.

Sukulaiseni asuvat Toronton ympäristössä. Itse olen käynyt viimeksi Kanadassa -97.
        Mieheni sukulaisia on Vancouverissa. Eipä tiedä vaikka vielä joskus...
        Nyt suunnistan useammin Espanjaan. Siellä on eläkepäiviämme varten ostettu asunto.
        Kanadasta minulla on paljon hyviä muistoja. Se on kuin toinen kotimaani.

Mukavia varpaidenhuljutteluhetkiä sinulle. Kyllä panen pannun tulelle minäkin jos lannenhunttari saapuu. Yhteinen kahvitteluhetki on jo ajatuksenakin mukava.

tunnen eeron oikein hyvin...kerrassaan hieno mies.
        ja erinomainen valokuvaaja--maailman-matkaaja.
        itsekin asuin 80 luvulla vuoden perheeni kanssa [olosuhteiden pakosta] torontossa.
        tule ihmeessa kaymaan lannella.emanta paistaa pullia,ja mina paistan sinulle lannen lohta.
        ps.tulppaanit kukkii ,vaikka kevat onkin ollut koleahko.

• Ihanainen
        l-h kirjoitti:

tunnen eeron oikein hyvin...kerrassaan hieno mies.
        ja erinomainen valokuvaaja--maailman-matkaaja.
        itsekin asuin 80 luvulla vuoden perheeni kanssa [olosuhteiden pakosta] torontossa.
        tule ihmeessa kaymaan lannella.emanta paistaa pullia,ja mina paistan sinulle lannen lohta.
        ps.tulppaanit kukkii ,vaikka kevat onkin ollut koleahko.

Mitä sinulle sanoisin? Kyllä sait kaipuuni Kanadaan ihan oikeesti heräämään ja muistoja tulvii mieleen. Eikö ole ihmeellinen lahja, kyky muistaa mukavia hetkiä pitkien aikojen takaa. Tulee ihan pyhän tuntu.

Täällä on vielä paljon lunta ja minun tulppaanit lepäilevät vielä maaemon sylissä lumen alla. Odotan kovasti lumien sulamista, että pääsen mökille kuopsuttelemaan kukkamaitani.

• rosali2

mikähän "koira" nyt on haudattuna ?

• l-h

heh..

• rosali2
        l-h kirjoitti:

heh..

salaiset kaadot?

• tehovetkutin

Varsinkin jos olet ns romani-sukua...

• hans.ex

Tuo hunttari,voi ollakin?

• l-h
        hans.ex kirjoitti:

Tuo hunttari,voi ollakin?

rinta komiasti'kaarelle'.[mutta ei tahdo pysya].

• sukua

hiljaisuudelle,metsän huminoille,menninkäisille ja satuolennoille!

Tiedän että tykkäät metsistä,metsien mies,miksei silloin voisi tuntea kuuluvansa johonkin kaukaisiin asioihin?!

• rosali2

piilee tuntemattomuus

• rosali2
        rosali2 kirjoitti:

piilee tuntemattomuus

antaa tilaa mielikuvituksellesi

• intialainen? Tai olisiko joku esi-isistäsi matkustanut täältä Intiaan?

Mielenkiintoinen juttu, toivottavasti löydät vielä joskus selityksen.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe