Joskus kuulee sanottavan, että "ei korvaansa lotkauta". Minäkin kuulun niihin. Saan kyllä hieman liikuteltua korviani, mutta lotkahduksesta kertovaa ääniefektiä ei synny. Saako käsiä käyttää?
Ps. Asiallisia vastauksia kaivataan.
Korvan lotkautus
7
2703
Vastaukset
- lotkautus....
Kaipa se on lainattu kaloilta, Vaan ne kalat mistään mitään välittää. Toisaalta SIINÄHÄN SE JUST ONKIN!!!!!!! Yhtäältä olisi myös mielenkiintoista nähdä ja kuulla, miltä "evän lotkautus" näyttää ja kuuluu!
- Esko
Moi
Olen samaa miettinyt pari kertaa. Liittyykö sinusta lotkahdukseen ääni ? Jos se on sellainen korvien suuntaaminen mielenkiintoisen äänen suuntaan, kuten esimerkiksi koirat osaavat tehdä ?
Samalla tavalla minua ovat askarruttaneet kynnelle kykeneminen, höplästä vetäminen ja silmän tekeminen.
Esko- ja lisää
Mites ois kaverin kusettaminen, linssiin viilaaminen ja silmään kuseminen?
- 7+1=8
ja lisää kirjoitti:
Mites ois kaverin kusettaminen, linssiin viilaaminen ja silmään kuseminen?
Entäs " pitemän pääle " ? ja jonnin joutava ?
- Sanojenselitys
Kynnelle kykeneminen:
http://www.kysy.fi/kysymys/mita-tarkoittaa-ja-mista-lahtoisin-sanonta-kynnelle-kykeneva - KissaOsaaTämän
Kissan korvaan ku vie käden hiljaa silleen että se vähän hipasee sitä korvaan nii se sillalailla lotkauttaa sitä refleksin omaisesti.
- Piä_kiäntyy
En silmiäni lotkautta näille jutuille. Äänettömästi vaan käännän päätäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351