Kävinpä tänään mummoa jeesaamassa. Imuroin ja kävin kaupassa. Olipa taas vanhus tyytyväinen.
Minusta ei voi samaa sanoa ajettuani kotimatkalla Lönkkaa pitkin.
Jämähdin punavaloihin jo Yrjönkadun kulmassa. Seuraavat punavalot Annankadulla ja sitten tuplapunaiset Albertinkadulla!?
Vittu kun Albertin yli kerkisi vain neljä autoa, enkä huomannut edes suuren mittakaavan vitkasteluakaan???
Pisteeksi i:n päälle kääntyessäni Abrahaminkadulle jäin vielä kerran punaisiin.
Kyllä HELLsinki on PERSEESTÄ!!!!
Muistan vielä kuinka -80 luvulla sai painella pysähtymättä Kauppatorilta Hietalahdentorille!
No se oli näköjään ennen se....
Abraham meni ok ja pää raivosta tutisten syöksyin kohti Länsiväylää.
En onneksi ollut liikkeellä loistoautollani, jonka tehokas turbomoottori olisi lennättänyt minut hirvittävään kiitoon kaupunkialueella.
Olin matkassa muijani torikassilla, jolla sitten pujottelin keilana seisovien nysvärien välistä motarille.
Kummallista kyllä moottoritiekään ei innosta suomlaista paskamahaa kaasunkäyttöön. 60km/h oli niille jo liikaa motarilla. Sielläkin sain taistella siksakkia itseni vapaille vesille, jossa purin lopun raivoni torikassiin.
Kyllä pikkurimpulallakin kerkiää. 1400cm3 kone parkui falsetissa ja mittari kiipesi ihmeekseni 190km/h korville. Sitten vasta alkoi hermoni hellittää punavalojen aiheuttamasta VITUTUKSESTA!!!!
Ihana koneen parkuna, työn ääni, sekä renkaista lentelvät nastat säestivät matkaani syvälle Espooseen.
Onneksi ei tarvitse viikkoon mennä takaisin VITUTUKSEN pääkaupunkiin.....
Lönnrothinkatu VOI V..TU sentään!!!
11
1117
Vastaukset
- vauhti_sokea
Käytät sentään nastarenkaita -toisin kun muut!? KU-n SI-is P-rkleen n-Ä-m-Ä muu-T LUISTE-levat kitkakumi-liirai-LIJAT!
- hanaa...
Asenne kohdallaan, HANAA....
Taidan tunkee ton opelin paaliin ja hankkia tykin - mutta
Vaihda vähemmän yliampuvalle linjalle, uskottavuutesi ei kärsisi vaikka laittaisit nimimerkiksesi Feikki-Feija.
- Auto--Antero
Minä kun olen rehellisyyden perikuva ja kerron asiat suoraan niinkuin ne ovat. Miten voisin ampua vähemmän yli?
No koitetaan...
Kävin HELLsingissä mummoa jeesaamassa. Kotimatkalla jäin yhdellä kadulla 5 kertaa punaisiin 200m matkalla.
Kyllä harmitti!
Ohitin kaikki ja painoin moottoritiellä kaasun pohjaan. Mittari näytti 190km/h. Sitten ei enää harmittanut.
No onnistuinko? - Alpo
Auto--Antero kirjoitti:
Minä kun olen rehellisyyden perikuva ja kerron asiat suoraan niinkuin ne ovat. Miten voisin ampua vähemmän yli?
No koitetaan...
Kävin HELLsingissä mummoa jeesaamassa. Kotimatkalla jäin yhdellä kadulla 5 kertaa punaisiin 200m matkalla.
Kyllä harmitti!
Ohitin kaikki ja painoin moottoritiellä kaasun pohjaan. Mittari näytti 190km/h. Sitten ei enää harmittanut.
No onnistuinko?Toivottavasti Antzan mammalle ei tullut taas lisää pikkuhousupyykkiä tuon tarinan keksimisen jälkeen?
- Lada
Mistä olet kehittänyt tuon periaatteen, jonka mukaan nopeusrajoituksista ei tarvitse välittää mutta liikennevaloista täytyy? Miksi siis nysväät mokomissa punaisissa - ei se valotolppa takaa-ajoon lähde vaikka sen sivuutatkin!
Ja noiden nastarenkaiden kanssa olet tosiaan kaksi viikkoa MYÖHÄSSÄ. Pakko on päättynyt jo!- Auto--Antero
Naurettavat nopeusrajoitukset ja vieläpä naurettavammat liikkenneVITUNvalotolpat eroavat hieman toisistaan, jos et ole huomannut.
Nimttäin naurettavan rajoitusmerkin ohi voin ajaa melko huoletta vaikka 200km/h ja enemmänkin, mutta naurettavan liikenneVITUNvalotolpan sivuuttaminen 200km/h on hengenvaarallista! Usko tai älä!
Liikenteessä on tiettyjä asioita, joista toiset ovat tärkeitä, toiset ei.
Punavaloissa kannattaa ainakin hiljentää, mutta naurettavat rajoitusmerkit voi vaikka piereskellä kumoon.
Riisuessani renkaat kotimatkalla liukuesteistä, säästyin pakolliselta kesärengasruletilta. Kannattaa siis välillä repäistä...
- Elmeri
Antero, eihän sinun loistoauto ole sininen Subaru wrx?
- on paras ystäväsi
190 km/h 1400-kuution riisipussikoneela? Taas on näköjään jäänyt yhdet päiväunet ja päivittäiset sokerilääkkeet ottamatta.
Kyllä 1,4-litraisella voi jo 190 irrota aivan hyvin. Muistaakseni Toyotan 1,4-litrainen dieselkin ottaa 180 ja itse olen uudella pikkutojolla ajanut parisataa mittariin ja nimenomaan 1,4-litraisella bensakoneella, mittarivirhe tietysti pudottaa todellista nopeutta hieman.
- .....
Ajan lönkkaa päivittäin duunien jälkeen kunnes käännyn hietalahden torin takaa kohti eiraa. Ainakin sinne päin pääsee lönkkaa pitkin kivasti. Ainoa tukos on abrahaminkadulle kääntyvät. Yleensä ei tarvitse kuitenkaan lönkalla pysähdellä.
Autoantero tietysti pysähtyy varmuudeksi odottamaan punaisia tai sössii muuten toisten edessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861789Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981106Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot151828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54751- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52681